Данни от стенд дюзи 525д
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- 0utlaw
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 10.03.2011
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525d '01
- Мечтае да кара: m5
Данни от стенд дюзи 525д
Здравейте, колеги. Слагах дюзите на стенд, понеже колата започна да претриса на празен ход и да пуши по светофарите( мирисът е на сурова нафта). Долу качвам и резултати от теста, горе вдясно е бр.цилиндър. Както се вижда първа е доста зле, майстора пробва да я регулира, но ми каза че дюзата не става и идеята му да регулираме и останалите, ако тази стане - отпадна. Естествено ми предложи рециклаж по 180 на дюза, което не мисля че си струва. Той категорично твърди да не се занимавам с дюзи 2ра ръка. Какво мислите за данните? Мерси.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- 0utlaw
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 10.03.2011
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525d '01
- Мечтае да кара: m5
Re: Данни от стенд дюзи 525д
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Данни от стенд дюзи 525д
Първата има проблем с клапана или с бобината, а може и с двете. Премери на двете й крачета с мултицет съпротивлението - трябва да е около 1 ом. Ако е толкова, бобината е наред и проблемът според мен е в клапана, който струва точно към 180 лева. Това не означава обаче, че ще си рециклирал цялата дюза... Има и вариант разпръсквача да е фира, който пък струва към 140 лева.
Дюза втора ръка си е оферта, ако се разбереш с продавача да я тестваш на стенд и ако не е добра, да ти я смени. Ще ти излезе 130 лева заедно със стенда. Само гледаш да е със същия номер като твоята, бодеш и караш...
Дюза втора ръка си е оферта, ако се разбереш с продавача да я тестваш на стенд и ако не е добра, да ти я смени. Ще ти излезе 130 лева заедно със стенда. Само гледаш да е със същия номер като твоята, бодеш и караш...
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Данни от стенд дюзи 525д
0utlaw написа:Здравейте, колеги. Слагах дюзите на стенд, понеже колата започна да претриса на празен ход и да пуши по светофарите( мирисът е на сурова нафта). Долу качвам и резултати от теста, горе вдясно е бр.цилиндър. Както се вижда първа е доста зле, майстора пробва да я регулира, но ми каза че дюзата не става и идеята му да регулираме и останалите, ако тази стане - отпадна. Естествено ми предложи рециклаж по 180 на дюза, което не мисля че си струва. Той категорично твърди да не се занимавам с дюзи 2ра ръка. Какво мислите за данните? Мерси.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
Пълно рециклиране на дюзата за тези пари е несериозно- колегата ти е обяснил защо. Дюзи втора ръка- ако не уцелиш от първият път и отидеш на вариант втора дюза с втора проверка е по-добре да вземеш проверена дюза за 180лв, като оставиш твоята- има фирма, която предлага подобен вариант, но поне според мен това са само проверени и почистени дюзи втора ръка, без да са рециклирани.
Също така е важно да почистиш и резервоара, защото може за доста кратък период да се върнеш в изходна позиция. Най-важното е да не протакаш решаването на проблема, за да не се стигне до "гръмването" на проблемната дюза/и и основен ремонт на двигателя.
- 0utlaw
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 10.03.2011
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525d '01
- Мечтае да кара: m5
Re: Данни от стенд дюзи 525д
Z3Ro* написа:Първата има проблем с клапана или с бобината, а може и с двете. Премери на двете й крачета с мултицет съпротивлението - трябва да е около 1 ом. Ако е толкова, бобината е наред и проблемът според мен е в клапана, който струва точно към 180 лева. Това не означава обаче, че ще си рециклирал цялата дюза... Има и вариант разпръсквача да е фира, който пък струва към 140 лева.
Дюза втора ръка си е оферта, ако се разбереш с продавача да я тестваш на стенд и ако не е добра, да ти я смени. Ще ти излезе 130 лева заедно със стенда. Само гледаш да е със същия номер като твоята, бодеш и караш...
Благодаря за информацията. Дюзите са обратно на колата. За първа дюза ми каза че след реглажа пикае и няма кво да се направи освен смяна на разпръсквача -180 с труда. Той ми препоръча да се сменят разпръсквачите на вс дюзи. Ясно ми е, че това не е пълен рециклаж.
6та е в норми макар и на ръба, доколкото разбирам. 2ра,3та,5та има по един показател, който не е в нормата, не знам колко си струва да се дадат и за тях по 180 при положение ,че не са толкова зле. Не знам въпросния реглаж на дюзата какво представлява и има ли. траен ефект и смисъл, и дали ще помогне поне при 2ра, 3та , 5та дюза. И примерно на 1ва и 4та да се сменят разпръсквачите.
Ремонтът определено няма да го отлагам, повече от 500км не мисля да карам.
В една тема гледах, че един колега намира разпръсквачи по 90 лв, което звучи добре, ако някой има опит да сподели.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
Re: Данни от стенд дюзи 525д
Бе слагай една втора ръка дюза и яко газ . стига с тия рециклажи за по 1500 2000лв.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
- 0utlaw
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 10.03.2011
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525d '01
- Мечтае да кара: m5
Re: Данни от стенд дюзи 525д
zvetiko написа:0utlaw написа:Здравейте, колеги. Слагах дюзите на стенд, понеже колата започна да претриса на празен ход и да пуши по светофарите( мирисът е на сурова нафта). Долу качвам и резултати от теста, горе вдясно е бр.цилиндър. Както се вижда първа е доста зле, майстора пробва да я регулира, но ми каза че дюзата не става и идеята му да регулираме и останалите, ако тази стане - отпадна. Естествено ми предложи рециклаж по 180 на дюза, което не мисля че си струва. Той категорично твърди да не се занимавам с дюзи 2ра ръка. Какво мислите за данните? Мерси.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
Пълно рециклиране на дюзата за тези пари е несериозно- колегата ти е обяснил защо. Дюзи втора ръка- ако не уцелиш от първият път и отидеш на вариант втора дюза с втора проверка е по-добре да вземеш проверена дюза за 180лв, като оставиш твоята- има фирма, която предлага подобен вариант, но поне според мен това са само проверени и почистени дюзи втора ръка, без да са рециклирани.
Също така е важно да почистиш и резервоара, защото може за доста кратък период да се върнеш в изходна позиция. Най-важното е да не протакаш решаването на проблема, за да не се стигне до "гръмването" на проблемната дюза/и и основен ремонт на двигателя.
Мерси за отговора. Няма да го отлагам съас сигурност, за последствията съм запознат. Може ли някакво инфо за въпросната фирма и имал ли си опит с нея. Ако дават гаранция за дюзите цената може да се оправдае, иначе ми се струва висока.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Данни от стенд дюзи 525д
Сега разгледах снимките от пощата - според мен 2,3 и 5 би трябвало да се оправят с реглаж, защото не издържат с малко само на третия тест. Четвърта и шеста са повече извън нормите и не издържат на повече от един тест, та вероятно са за ремонт...
- 0utlaw
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 10.03.2011
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525d '01
- Мечтае да кара: m5
Re: Данни от стенд дюзи 525д
Z3Ro* написа:Трите снимки от първото мнение за тест на кои дюзи са??
4,5,6 са в първия пост. Във втория са всички. Ето останалите 3. Под customer data горе вдясно се вижда номера на дюзата.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- 0utlaw
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 10.03.2011
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525d '01
- Мечтае да кара: m5
Re: Данни от стенд дюзи 525д
Z3Ro* написа:Сега разгледах снимките от пощата - според мен 2,3 и 5 би трябвало да се оправят с реглаж, защото не издържат с малко само на третия тест. Четвърта и шеста са повече извън нормите и не издържат на повече от един тест, та вероятно са за ремонт...
Всъщност при 6та всичко е в зелено. 1ва е най-зле, с 3 червени показателя, 3та с два , а останалите с по един в червено.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Данни от стенд дюзи 525д
Ще ги оправя номерата накрая...
Първа е с проблем в клапана, затова и тече. Тя ти е най-наложителна. Другите са малко извън и би трябвало да могат да се коригират. На четвърта са два от тестовете извън норма, но те съветвам да си провериш бобините на дюзите с мултицет. Аз имах една спукана и нямаше големи аномалии на стенда, но също течеше. Смених я с втора ръка за 50 лева, нова струва към 200. Мериш на двете крачета на буксата на дюзата съпротивление и търсиш около 1 ом.

- 0utlaw
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 10.03.2011
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525d '01
- Мечтае да кара: m5
Re: Данни от стенд дюзи 525д
Z3Ro* написа:Ще ги оправя номерата накрая...Първа е с проблем в клапана, затова и тече. Тя ти е най-наложителна. Другите са малко извън и би трябвало да могат да се коригират. На четвърта са два от тестовете извън норма, но те съветвам да си провериш бобините на дюзите с мултицет. Аз имах една спукана и нямаше големи аномалии на стенда, но също течеше. Смених я с втора ръка за 50 лева, нова струва към 200. Мериш на двете крачета на буксата на дюзата съпротивление и търсиш около 1 ом.
Да, разбрахме се и аз малко на изуст взех да говоря

- vesoyanev2011
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 19.06.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 525d ,2001г.
Re: Данни от стенд дюзи 525д
Колеги,ако на всички дюзи примерно се сменят разпръсквачите,дали ще трябва да се направи задължително адатиране на дюзите?
Според TIS ,ако се сменят 2 или повече дюзи на двигател M57 с DDE4 e нужно да се направи адаптация,защото адаптацията направена в завода вече няма да съответства с всички произтичащи последици ,като по-твърда работа на двигателя ,емисии т.н.
Доколкото ми стана ясно ,тази адаптация всъщност е само едно ресетване на заводската адаптация,без да се въвеждат кодове за всяка дюза.
Тази процедура за ресетване на адаптацията я има и в DIS V.57 и в INPA.Някой правил ли е такова ресетване и какъв е резултата?Как се държи двигателя преди и след ресетване?
Благодаря за отговорите!
Според TIS ,ако се сменят 2 или повече дюзи на двигател M57 с DDE4 e нужно да се направи адаптация,защото адаптацията направена в завода вече няма да съответства с всички произтичащи последици ,като по-твърда работа на двигателя ,емисии т.н.
Доколкото ми стана ясно ,тази адаптация всъщност е само едно ресетване на заводската адаптация,без да се въвеждат кодове за всяка дюза.
Тази процедура за ресетване на адаптацията я има и в DIS V.57 и в INPA.Някой правил ли е такова ресетване и какъв е резултата?Как се държи двигателя преди и след ресетване?
Благодаря за отговорите!

- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Данни от стенд дюзи 525д
vesoyanev2011 написа:Колеги,ако на всички дюзи примерно се сменят разпръсквачите,дали ще трябва да се направи задължително адатиране на дюзите?
Според TIS ,ако се сменят 2 или повече дюзи на двигател M57 с DDE4 e нужно да се направи адаптация,защото адаптацията направена в завода вече няма да съответства с всички произтичащи последици ,като по-твърда работа на двигателя ,емисии т.н.
Доколкото ми стана ясно ,тази адаптация всъщност е само едно ресетване на заводската адаптация,без да се въвеждат кодове за всяка дюза.
Тази процедура за ресетване на адаптацията я има и в DIS V.57 и в INPA.Някой правил ли е такова ресетване и какъв е резултата?Как се държи двигателя преди и след ресетване?
Благодаря за отговорите!
Когато дадеш дюза на ремонт, при монтажа на колата след това се прави ресет - преди ремонта се предполага, че дюзата е била с голяма корекция, като е възможно и друга дюза да е имала обратно - пропорционална корекция на тази, която е била за ремонт. Кодирането е друга интервенция и се прави при монтаж на нова дюза, при ремонт на шестте или колкото са дюзите, като е желателно и при монтаж на дюза втора ръка/ако тя е работила на друг цилиндър на мотора, от който е взета или е взета от различен мотор/ - с тази операция се казва на дадена дюза на кой цилиндър на дадения мотор ще работи. Кодовете се четат от ЕКУ-то или се генерират от стенд за ремонт на дюзи, като това става по номер на рама...

- vesoyanev2011
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 19.06.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 525d ,2001г.
Re: Данни от стенд дюзи 525д
Благодаря ти за отговора!
Добре ..,ако сложа нова дюза ,то тогава трябва да вкарам някакъв код в ЕКУ-то,който е записан върху самата дюза от завода производител?
На дюзи стандарт ЕURO3 това трябва да е 6 цифрен код,а на EURO 4 e 7 цифрен код.
Моите дюзи трябва да са EURO3.Обаче 6 цифрен код няма?
Разгледах внимателно номерата на всичките си дюзи и кодовете които са различни са 3 -буквени и 4 или 5 цифрени?
Примерно на първите 3 дюзи е следната картина:
1.Дюза No:1 : BOT ; 0183 ; 2505
78822 ; 939
--------------------------------
2.Дюза No:2 : BOP ; 1712 ; 2310
49013 ; 939
--------------------------------
3.Дюза No:3 : BOK ; 1507 ; 2304
49013 ; 939
--------------------------------
Има още 2 номера които са номерата на BOSCH(044510048) и BMW (7785985).Тези номера са еднакви за всички дюзи.
Да кажем,че 3-те букви са ясни като част от персоналният код за всяка дюза,но коя ще е останалата част от кода за да станат 6 символа общо?
Ако стара ,рециклирана дюза мине на стенд мисля ,че ще се генерира нов код ,който би трябвало да е също 6 символа ?
Бъркам ли някъде в разсъжденията ми?
От няколко дена се ровя в нета и досега точно за тези дюзи не намерих точен отговор.Майстори ми казват,че тези дюзи нямат код който се вкарва в ЕКУ-то,други ми твърдят че са го правили!
Незнам какво точно да мисля вече и къде е истината. 

Добре ..,ако сложа нова дюза ,то тогава трябва да вкарам някакъв код в ЕКУ-то,който е записан върху самата дюза от завода производител?
На дюзи стандарт ЕURO3 това трябва да е 6 цифрен код,а на EURO 4 e 7 цифрен код.
Моите дюзи трябва да са EURO3.Обаче 6 цифрен код няма?

Разгледах внимателно номерата на всичките си дюзи и кодовете които са различни са 3 -буквени и 4 или 5 цифрени?
Примерно на първите 3 дюзи е следната картина:
1.Дюза No:1 : BOT ; 0183 ; 2505
78822 ; 939
--------------------------------
2.Дюза No:2 : BOP ; 1712 ; 2310
49013 ; 939
--------------------------------
3.Дюза No:3 : BOK ; 1507 ; 2304
49013 ; 939
--------------------------------
Има още 2 номера които са номерата на BOSCH(044510048) и BMW (7785985).Тези номера са еднакви за всички дюзи.
Да кажем,че 3-те букви са ясни като част от персоналният код за всяка дюза,но коя ще е останалата част от кода за да станат 6 символа общо?
Ако стара ,рециклирана дюза мине на стенд мисля ,че ще се генерира нов код ,който би трябвало да е също 6 символа ?
Бъркам ли някъде в разсъжденията ми?
От няколко дена се ровя в нета и досега точно за тези дюзи не намерих точен отговор.Майстори ми казват,че тези дюзи нямат код който се вкарва в ЕКУ-то,други ми твърдят че са го правили!


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани