Селяндурски тероризъм. Скандали и права на пътя.
Модератор: Общи модератори
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Селяндурски тероризъм. Скандали и права на пътя.
alx написа:dextuar написа:.
Избора да караш конфликтно си е твой. Голям мъж си предполагам- акъл не ти давам. Само споделям аз какво видях и как аз карам малко по- различно... И такива ежедневни проблеми нямам...
Напротив. Дришльо на 24 г. съм. Наистина постъпих импулсивно, както казах- издразни ме, че исках да се мръдна, а не съм длъжен по закон освен морален. Е хубаво майка му д*еба толкова ли не може да ме изчака да се огледам, да се престроя и да го оставя си чупи главата, та буквално 1 секунда не ме изчака, а тръгна от дясно да ме минава.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Последна промяна Dextuar на 30 Юли 2016, 18:30, променена общо 1 път
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2714
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Селяндурски тероризъм. Скандали и права на пътя.
dextuar написа:.....
И най-накрая си го набиите в главите и го разберете - в ГРАДА се кара в НАЙ-УДОБНАТА лента, това не ви е магистрала, така че копче не можеш да ми кажеш в коя лента е трябвало да карам!!! ...
Нямаш 25 и караш е90???
Кой ти го наби на теб това в главата, че гледам последно време се множите?
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Селяндурски тероризъм. Скандали и права на пътя.
Lenco написа:dextuar написа:.....
И най-накрая си го набиите в главите и го разберете - в ГРАДА се кара в НАЙ-УДОБНАТА лента, това не ви е магистрала, така че копче не можеш да ми кажеш в коя лента е трябвало да карам!!! ...
Нямаш 25 и караш е90???
Кой ти го наби на теб това в главата, че гледам последно време се множите?
Карам е90 от 23 годишен. Първата ми кола и първото БМВ. Вика му се добро образование и до някаква степен реализация след това.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2714
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Селяндурски тероризъм. Скандали и права на пътя.
Ако и образованието ти е, като карането .... няма да ходя на доктор.
Ама как си личите от далеч .....
ПП: Изпревари ме с отговора на годините, но такива бяха очакванията ми и не сгреших, както и за модела.
Ама как си личите от далеч .....
ПП: Изпревари ме с отговора на годините, но такива бяха очакванията ми и не сгреших, както и за модела.
- alekangg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Селяндурски тероризъм. Скандали и права на пътя.
Май малко преувеличаваш, хем си карал бързо, хем мерцедеса се залепил зад теб за 1 сек, после ти си стоял само 1 секунда докато си се чудил дали заслужава да го пуснеш да мине и следващата секунда онзи те взе като малка гара..или секундите са били много повече от 1 и 2 или мерцедеса е имал тунинг е бил 500+ коня.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Селяндурски тероризъм. Скандали и права на пътя.
alekangg написа:Май малко преувеличаваш, хем си карал бързо, хем мерцедеса се залепил зад теб за 1 сек, после ти си стоял само 1 секунда докато си се чудил дали заслужава да го пуснеш да мине и следващата секунда онзи те взе като малка гара..или секундите са били много повече от 1 и 2 или мерцедеса е имал тунинг е бил 500+ коня.
Или съм карал на 5-та с 80 и карам 4 цил дизел



Sent from my iPhone using Tapatalk
- alekangg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Селяндурски тероризъм. Скандали и права на пътя.
И двамата сте си виновни, никой не е казал, че си само ти.
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2714
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Селяндурски тероризъм. Скандали и права на пътя.
dextuar написа:....
Постъпката на мерцедеса е излишно да се коментира.
Направиха ти забележка, хора, които два пъти са ходили там, за където ти си тръгнал.
Имам дъщеря на твоята възраст, та са ми ясни част от разсъжденията, като е моя вината да се качи за сефте на 2,8 и да мисли, че е хванала господ за топките, ама то се оказало нещо друго.
Милиони безаварийни и безконфликтни километри на всички младежи

- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Селяндурски тероризъм. Скандали и права на пътя.
Lenco написа:Ако и образованието ти е, като карането .... няма да ходя на доктор.
Ама как си личите от далеч .....
ПП: Изпревари ме с отговора на годините, но такива бяха очакванията ми и не сгреших, както и за модела.
Това да ми поставяш оценка на карането от един видео клип, в който от законова ( а за много хора и морална) гледна точка съм в нарушение ЕДИНСТВЕНО с превишаване на скоростта, е точно толкова мерудавно колкото аз да ти правя оценки какъв баща си, щом си купил 2.8-ца на щерката. Естествено това би била напълно толкова несъстоятелно, колкото и другото. Аз бих те допълнил, че никога не е късно да се научи нещо ново, както и безаварийно на всички участници в движението, били те с МПС-а или не.

За протокола: Доколкото успях да видя, пича с мерца отдавна беше напуснал категорията младеж...
Sent from my iPhone using Tapatalk
- dreadx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.03.2011
- Местоположение: Sofia, Lozenetz
- Пол: Мъж
Re: Селяндурски тероризъм. Скандали и права на пътя.
Отдавна според закона може да се кара в най-удобната за шофьора лента. (- не знам от къде, но и аз отначало си бях втълпил, че не е така, а че се кара винаги в най-дясната свободна лента - мисля, че от стария закон.)
Друг е въпросът, че не е целесъобразно да се кара в най-лявата лента с прекалено ниска скорост - ако се появи някой, който се движи по-бързо ще трябва да му направите място да мине. Обаче ако се движите с максималната възможна скорост и се появи някой, който се движи по-бързо (в нарушение) не може да очаква от вас да му правите място и обикновено "му се налага" да заобиколи отдясно - разбира се, каквото искат да правят, щом така са преценили. (Всеки път когато карам по Симеоновско шосе имам чувството, че километражът ми се е повредил и показва наполовина - всички се движат много по-бързо, докато карам точно с 60km/h реални мисля, че повечето карат с между 90 и 110.)
Проблемът с изпреварването отдясно е, че създава предпоставки за ПТП - един път като се движите в по-лява лента не очаквате някой отдясно да се движи по-бързо и може да се забиете в него, ако решите да смените лентите и не го видите. (предполага се, че ако подадете мигач и се огледате преди да извършите маневрата, няма да има чак такъв риск.)
Ако пътят е с три или повече ленти, е доста по-опасно да се изпреварва през дясната лента, понеже по същото време някой може да реши да изпревари нормално през лявата - и след като двамата извършите изпреварването, ще се сбутате пред изпреварваното МПС. Още по-опасно е на магистрала - ако един изпревари нормално отляво, а друг през това време отдясно, в аварийната лента.
В аварийната лента на магистралите като бонус има множество дребни камъни - и ако някой тулуп реши да изпреварва оттам, отстрелва предните стъкла на движещите се в близост до него коли. А ако се падне някой по-едър камък, може да предизвика и пукнатина в стъклото. Затова навлизането в аварийна лента без причина и с висока скорост е редно да се избягва, ако в непосредствена близост отзад има други движещи се МПС.
Друг е въпросът, че не е целесъобразно да се кара в най-лявата лента с прекалено ниска скорост - ако се появи някой, който се движи по-бързо ще трябва да му направите място да мине. Обаче ако се движите с максималната възможна скорост и се появи някой, който се движи по-бързо (в нарушение) не може да очаква от вас да му правите място и обикновено "му се налага" да заобиколи отдясно - разбира се, каквото искат да правят, щом така са преценили. (Всеки път когато карам по Симеоновско шосе имам чувството, че километражът ми се е повредил и показва наполовина - всички се движат много по-бързо, докато карам точно с 60km/h реални мисля, че повечето карат с между 90 и 110.)
Проблемът с изпреварването отдясно е, че създава предпоставки за ПТП - един път като се движите в по-лява лента не очаквате някой отдясно да се движи по-бързо и може да се забиете в него, ако решите да смените лентите и не го видите. (предполага се, че ако подадете мигач и се огледате преди да извършите маневрата, няма да има чак такъв риск.)
Ако пътят е с три или повече ленти, е доста по-опасно да се изпреварва през дясната лента, понеже по същото време някой може да реши да изпревари нормално през лявата - и след като двамата извършите изпреварването, ще се сбутате пред изпреварваното МПС. Още по-опасно е на магистрала - ако един изпревари нормално отляво, а друг през това време отдясно, в аварийната лента.
В аварийната лента на магистралите като бонус има множество дребни камъни - и ако някой тулуп реши да изпреварва оттам, отстрелва предните стъкла на движещите се в близост до него коли. А ако се падне някой по-едър камък, може да предизвика и пукнатина в стъклото. Затова навлизането в аварийна лента без причина и с висока скорост е редно да се избягва, ако в непосредствена близост отзад има други движещи се МПС.
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!
- v3n0m
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 317
- Регистриран на: 18.02.2011
- Местоположение: BT
- Пол: Мъж
- Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
- Мечтае да кара: е60 M5
Re: Селяндурски тероризъм. Скандали и права на пътя.
dreadx написа:Отдавна според закона може да се кара в най-удобната за шофьора лента. (- не знам от къде, но и аз отначало си бях втълпил, че не е така, а че се кара винаги в най-дясната свободна лента - мисля, че от стария закон.)
Друг е въпросът, че не е целесъобразно да се кара в най-лявата лента с прекалено ниска скорост - ако се появи някой, който се движи по-бързо ще трябва да му направите място да мине. Обаче ако се движите с максималната възможна скорост и се появи някой, който се движи по-бързо (в нарушение) не може да очаква от вас да му правите място и обикновено "му се налага" да заобиколи отдясно - разбира се, каквото искат да правят, щом така са преценили. (Всеки път когато карам по Симеоновско шосе имам чувството, че километражът ми се е повредил и показва наполовина - всички се движат много по-бързо, докато карам точно с 60km/h реални мисля, че повечето карат с между 90 и 110.)
Проблемът с изпреварването отдясно е, че създава предпоставки за ПТП - един път като се движите в по-лява лента не очаквате някой отдясно да се движи по-бързо и може да се забиете в него, ако решите да смените лентите и не го видите. (предполага се, че ако подадете мигач и се огледате преди да извършите маневрата, няма да има чак такъв риск.)
Ако пътят е с три или повече ленти, е доста по-опасно да се изпреварва през дясната лента, понеже по същото време някой може да реши да изпревари нормално през лявата - и след като двамата извършите изпреварването, ще се сбутате пред изпреварваното МПС. Още по-опасно е на магистрала - ако един изпревари нормално отляво, а друг през това време отдясно, в аварийната лента.
В аварийната лента на магистралите като бонус има множество дребни камъни - и ако някой тулуп реши да изпреварва оттам, отстрелва предните стъкла на движещите се в близост до него коли. А ако се падне някой по-едър камък, може да предизвика и пукнатина в стъклото. Затова навлизането в аварийна лента без причина и с висока скорост е редно да се избягва, ако в непосредствена близост отзад има други движещи се МПС.
Така е

Относно ситуацията на колегата dextuar мисля че и двамата имат вина за създалата се ситуация. Щом колегата dextuar се е движел с 80 км., тоя за къде и с колко се стрелка така

Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!
Re: Селяндурски тероризъм. Скандали и права на пътя.
Абе то и града не е баш,че може да си караш в най-удобната лента..Тва важи само на определени места... Явно толкова и познават закона някои....
Re: Селяндурски тероризъм. Скандали и права на пътя.
dreadx написа:Още по-опасно е на магистрала - ако един изпревари нормално отляво, а друг през това време отдясно, в аварийната лента.
В аварийната лента на магистралите като бонус има множество дребни камъни - и ако някой тулуп реши да изпреварва оттам, отстрелва предните стъкла на движещите се в близост до него коли. А ако се падне някой по-едър камък, може да предизвика и пукнатина в стъклото. Затова навлизането в аварийна лента без причина и с висока скорост е редно да се избягва, ако в непосредствена близост отзад има други движещи се МПС.
Обаче магистралата не е градско и изпреварването от дясно там не е разрешено.
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Селяндурски тероризъм. Скандали и права на пътя.
След такава напоителна тема за ползата от дясното изпреварване , вероятно ще има доста хора които ще практикуват това и на магистралата . На практика първото записано в ЗДП синтезира основното правило на правилата така да се каже .
Чл. 5. (1) Всеки участник в движението по пътищата:
1. с поведението си не трябва да създава опасности и пречки за движението, не трябва да поставя в опасност живота и здравето на хората и да причинява имуществени вреди;
(2) Водачът на пътно превозно средство е длъжен:
1. да бъде внимателен и предпазлив към уязвимите участници в движението, каквито са пешеходците и водачите на двуколесни пътни превозни средства.....
Следващите правила са следствие на тия две алинеи а не обратното , смятам за абсолютно укоримо неспазването на това основно правило както и да се допуска собственото ни его да управлява автомобила .
Чл. 5. (1) Всеки участник в движението по пътищата:
1. с поведението си не трябва да създава опасности и пречки за движението, не трябва да поставя в опасност живота и здравето на хората и да причинява имуществени вреди;
(2) Водачът на пътно превозно средство е длъжен:
1. да бъде внимателен и предпазлив към уязвимите участници в движението, каквито са пешеходците и водачите на двуколесни пътни превозни средства.....
Следващите правила са следствие на тия две алинеи а не обратното , смятам за абсолютно укоримо неспазването на това основно правило както и да се допуска собственото ни его да управлява автомобила .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- ylaine
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 23.04.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: дизели
- Мечтае да кара: по хубави пътища
- Детайли за колата: прави фокуси
Re: Селяндурски тероризъм. Скандали и права на пътя.
DaGa написа:Абе то и града не е баш,че може да си караш в най-удобната лента..Тва важи само на определени места... Явно толкова и познават закона някои....
я вземи ни светни как е в града? да чуем поредният знаещ закона
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани