За и против ремап-а

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 592
Регистриран на: 22.05.2005
Местоположение: София, България
Пол: Мъж
Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
Мечтае да кара: Koenigsegg

Re: За и против ремап-а

Мнение от INTEGRALE » 21 Юли 2016, 21:25

ACT написа:
CrazyElement написа:ACT , чета ти коментарите и се чудя колко дни си седял на радиация приятел :D , значи говориш там някакви неща наизуст разбираш ли , обясняваш разликата между пушек и твърди частици (WTF!_@!) и как ако колата ти пушело какво било заминало, значи искам да ти кажа , че колкото си ти маниак толквоа съм и аз , набил съм една торба пари всичко е проверено и сменено колата е с ремап, по-голям кулер 600*300*100 , права къстъм генерация без никакви филтри с 4ри ауспуха , без ЕГР и пеперудки и искам да ти кажа , че най-доброто , което може да изкара без пушек е като се кара нормално, в момента в който и смачкаш газта хвърля малко и спира, определено не е като някои , кофти мапнати коли , които си мятат сажди от 0 до 200 без да спират, е това е добър ремап и до там, нема как като смачкаш газта на кик даун и ти набие 2 предавки на долу и да не ти изкъди било то и минимално, самото гориво е мръсно това не ти е бензин , няма как колата да ти отрегулира висчко и да ти изкъди ти и смачкваш газта до долу мята повече нафта изкъдя леко и после започва да си набира и спира..! Именно това ти обясняваше колегата Cinder , ако изобщо никога ама по-никакви обстоятества не изкарва нищо , значи просто не са ти премахнали и ДПФ и ти си мислиш , че си без и като гледам колко МОДА си набил на "ХИКСА" и не искаш да си споделиш к.с. на диното почвам все повече да си мисля , че си чисто с къстъм генерация(типично по чуждите държави , тъй като има критерии с всички филтри). Пак ти казвам в най-добрия вариант както Cinder ти каза ще метни малко сажди като я настъпиш на кик даун, ако гледаш ауспусите под слънце , ще виждаш и нафтата която е изгоряла , това е отворена генерация , ако ще и 75 коня дизел да е. И не ми обяснявал сега , че ми се арзвалени турбините , дюзите или какво и да е защото мога да ти връча и графики и тестове и всичко на горе споменатите и разход от 6.4/100 с 120 на 350+ коня .. Айде сега спри да се заяждаш карай си не пушещата "ХИКС пИтиЦа" и живей :)

Най-смешния дето смени двама мапери да ми се прави на интересен,хаххаха. Аз съм приятел с Венци Райчинов (собственика на Маднес) и преди да си смениш маперите сме се закичали при него. Ах само данж Венци пази записите да се видиш колко смешен и мазен беше,хахахаха. А моя хикс мойто момченце е четирицифрено число на торк. Конете ми са доооооста повече от твойте, но не си ги меря по твойта кола, щото не си ми фактор. На живо колко сте смешни ако се видите от страни.

Колега, твойта кола е най - еко. Ти си най-бРъзия. И си дал най-много $ за тунинг. Ние сме прости селяндури и караме с дпф и катализатори. И сега докато пиша съм прав и застанал мирно. А хат видя това творение на чуждестраннните мапери да се движи по улицата ще спирам и отдавам чест.
П.С. Пусни си тема и се хвали там.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 679
Регистриран на: 19.05.2008
Местоположение: София
Кара: F90 M5

Re: За и против ремап-а

Мнение от maikooo » 21 Юли 2016, 22:20

ACT написа:Конете ми са доооооста повече от твойте, но не си ги меря по твойта кола, щото не си ми фактор.

viewtopic.php?f=126&t=409477&p=4206033#p4206033
290 коня, 4 цифрено число торк, 6,8 магистрално :dunno: Все едно чета мненията на един бивш член на форума, който не изкара много де :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 10.02.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: AUDI S8
Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago

Re: За и против ремап-а

Мнение от timur_lenk » 21 Юли 2016, 22:33

Имам Субару на 25 г.Залагам 100 лв да се състезавам с въпросната Х5ца.Не подценявам Хса просто искам да пробвам.Състезаваме се до 160 км/ч.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: За и против ремап-а

Мнение от CrazyElement » 21 Юли 2016, 23:53

ACT написа:
CrazyElement написа:ACT , чета ти коментарите и се чудя колко дни си седял на радиация приятел :D , значи говориш там някакви неща наизуст разбираш ли , обясняваш разликата между пушек и твърди частици (WTF!_@!) и как ако колата ти пушело какво било заминало, значи искам да ти кажа , че колкото си ти маниак толквоа съм и аз , набил съм една торба пари всичко е проверено и сменено колата е с ремап, по-голям кулер 600*300*100 , права къстъм генерация без никакви филтри с 4ри ауспуха , без ЕГР и пеперудки и искам да ти кажа , че най-доброто , което може да изкара без пушек е като се кара нормално, в момента в който и смачкаш газта хвърля малко и спира, определено не е като някои , кофти мапнати коли , които си мятат сажди от 0 до 200 без да спират, е това е добър ремап и до там, нема как като смачкаш газта на кик даун и ти набие 2 предавки на долу и да не ти изкъди било то и минимално, самото гориво е мръсно това не ти е бензин , няма как колата да ти отрегулира висчко и да ти изкъди ти и смачкваш газта до долу мята повече нафта изкъдя леко и после започва да си набира и спира..! Именно това ти обясняваше колегата Cinder , ако изобщо никога ама по-никакви обстоятества не изкарва нищо , значи просто не са ти премахнали и ДПФ и ти си мислиш , че си без и като гледам колко МОДА си набил на "ХИКСА" и не искаш да си споделиш к.с. на диното почвам все повече да си мисля , че си чисто с къстъм генерация(типично по чуждите държави , тъй като има критерии с всички филтри). Пак ти казвам в най-добрия вариант както Cinder ти каза ще метни малко сажди като я настъпиш на кик даун, ако гледаш ауспусите под слънце , ще виждаш и нафтата която е изгоряла , това е отворена генерация , ако ще и 75 коня дизел да е. И не ми обяснявал сега , че ми се арзвалени турбините , дюзите или какво и да е защото мога да ти връча и графики и тестове и всичко на горе споменатите и разход от 6.4/100 с 120 на 350+ коня .. Айде сега спри да се заяждаш карай си не пушещата "ХИКС пИтиЦа" и живей :)

Най-смешния дето смени двама мапери да ми се прави на интересен,хаххаха. Аз съм приятел с Венци Райчинов (собственика на Маднес) и преди да си смениш маперите сме се закичали при него. Ах само данж Венци пази записите да се видиш колко смешен и мазен беше,хахахаха. А моя хикс мойто момченце е четирицифрено число на торк. Конете ми са доооооста повече от твойте, но не си ги меря по твойта кола, щото не си ми фактор. На живо колко сте смешни ако се видите от страни.


HAHAHHAHA човек , ти си стабилно облъчен , изобщо Венцита менцита , не ми ги споменавай тия хора , разбират от ремап колкото аз от ядрена физика, сам се издаваш колко коня ти е колата в друга тема , а тука обясняваш , че колата ти е колко ? 450 коня? защото ако е с 1000+ нМ , молете , човек спри да се излагаш, и пак ти казвам изобщо тука не си меря колата с твоята , просто и аз ще ти кажа както ти го каза и Cinderа , вземи си ХИКСА отиди в BMW Мюнхен и им покажи , как колата без ДПФ и мега ултиматния утра супер РЕМАП на 500+ коня и 1000+ нм не пуши и най-вероятно ще ти дадат и награда.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 325
Регистриран на: 1.04.2015
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: Е61 530D 218hp
Мечтае да кара: Параход

Re: За и против ремап-а

Мнение от blackyhn » 22 Юли 2016, 8:46

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 17.06.2016
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5

Re: За и против ремап-а

Мнение от ACT » 22 Юли 2016, 14:07

maikooo написа:
ACT написа:Конете ми са доооооста повече от твойте, но не си ги меря по твойта кола, щото не си ми фактор.

viewtopic.php?f=126&t=409477&p=4206033#p4206033
290 коня, 4 цифрено число торк, 6,8 магистрално :dunno: Все едно чета мненията на един бивш член на форума, който не изкара много де :mhihi:

Колата ми е 290 к.с. НА КОЛЕЛА.Диното на Спирос мери на колела. Сложили сме 38% загуби= 467 к.с. НА МОТОР (което е много малко и стандартно за кола 4х4 и автомат се начисляват над 40% загуби) Джипа е Х драйв и автомат. Ние сме използвали най-консервативното. При меренето в БГ колата даде още повече НА МОТОР, но и диното на което направихме контролното замерване е известно с това, че показва малко повече от другите. Торка е точно 1008 НМ.Парите за тунинга, който съм описал са без ДДС 20% и с много отстъпки.
За разхода е отговорен мапера.
Поздрави и не умирайте от яд. Винаги има някой "ПО". И аз съм "по" от някой, и някой е "по" от мен. Давайте го по-спокойно и си живейте живота без злоба и завист.
Аман от модераторски и админски произвол! Тема за турбо не мерц седи в раздел за Е60-тка и на никой не му дреме! Иначе сме безпристрастни!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 679
Регистриран на: 19.05.2008
Местоположение: София
Кара: F90 M5

Re: За и против ремап-а

Мнение от maikooo » 22 Юли 2016, 14:37

ACT написа:.....
Поздрави и не умирайте от яд. Винаги има някой "ПО". И аз съм "по" от някой, и някой е "по" от мен. Давайте го по-спокойно и си живейте живота без злоба и завист.

Защо се силиш излишно? Никой не го яд за нищо, нямам за какво да ти завиждам, никога не са ме привличали дизелови джипки по 500 коня, колата която ми харесва я имам :winky: Вижда се, че имаш рядък екземпляр, защо не направиш една хубава тема в Х раздела за колата, да споделиш опит, да разкажеш за ремап-а, за проблемите свързани с него, постарай се да бъдеш полезен, не да си дразнител :yes:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 592
Регистриран на: 22.05.2005
Местоположение: София, България
Пол: Мъж
Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
Мечтае да кара: Koenigsegg

Re: За и против ремап-а

Мнение от INTEGRALE » 22 Юли 2016, 19:56

maikooo написа:
ACT написа:Конете ми са доооооста повече от твойте, но не си ги меря по твойта кола, щото не си ми фактор.

viewtopic.php?f=126&t=409477&p=4206033#p4206033
290 коня, 4 цифрено число торк, 6,8 магистрално :dunno: Все едно чета мненията на един бивш член на форума, който не изкара много де :mhihi:

Значи ако направя ремап при специалиста моя 350цди ще падне на... 3.5...4/100 все пак е 260коня само. Тоест все едно да сложа газова на дизела, ще падне на половина разхода и ще избия ремапа за 1 смяна на маслото :mhihi: :mhihi: :mhihi:
П.С. Той сега под 8 не пада магистрално , градско е 13-14. :dummy: :dummy: :banghead:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 17.06.2016
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5

Re: За и против ремап-а

Мнение от ACT » 22 Юли 2016, 22:27

INTEGRALE написа:
maikooo написа:
ACT написа:Конете ми са доооооста повече от твойте, но не си ги меря по твойта кола, щото не си ми фактор.

viewtopic.php?f=126&t=409477&p=4206033#p4206033
290 коня, 4 цифрено число торк, 6,8 магистрално :dunno: Все едно чета мненията на един бивш член на форума, който не изкара много де :mhihi:

Значи ако направя ремап при специалиста моя 350цди ще падне на... 3.5...4/100 все пак е 260коня само. Тоест все едно да сложа газова на дизела, ще падне на половина разхода и ще избия ремапа за 1 смяна на маслото :mhihi: :mhihi: :mhihi:
П.С. Той сега под 8 не пада магистрално , градско е 13-14. :dummy: :dummy: :banghead:

Не четеш какви подобрения съм направил и как съм оптимизирал горивния процес, за да падне разхода. Колата се кара на 2000бара гориво, заради помпине, рейла,сензора и клапана от М50д. Стандартно е на 1600бара. Повече барове по- добро и съвършено впръскване на горивото в мотора= по-нисък разход.
Следващо - хибридно турбо на 2.4 бара при сток 1.6. Повече въздух, по- малко неизгоряла нафта от мотора. И още куп неща. Схващаш ли? Ако не- идваш с мен на Шел. Пълним до горе, тръгваме за Пловдив и доливаме. С нормално каране до 2к rpm колата е 7 нафта. Даде ли ги - прехвърляш ми кенефа ( нищо лично не харесвам мерцове) и го превръщам в кокошарник.
Аман от модераторски и админски произвол! Тема за турбо не мерц седи в раздел за Е60-тка и на никой не му дреме! Иначе сме безпристрастни!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: За и против ремап-а

Мнение от CrazyElement » 22 Юли 2016, 23:31

ACT написа:
maikooo написа:
ACT написа:Конете ми са доооооста повече от твойте, но не си ги меря по твойта кола, щото не си ми фактор.

viewtopic.php?f=126&t=409477&p=4206033#p4206033
290 коня, 4 цифрено число торк, 6,8 магистрално :dunno: Все едно чета мненията на един бивш член на форума, който не изкара много де :mhihi:

Колата ми е 290 к.с. НА КОЛЕЛА.Диното на Спирос мери на колела. Сложили сме 38% загуби= 467 к.с. НА МОТОР (което е много малко и стандартно за кола 4х4 и автомат се начисляват над 40% загуби) Джипа е Х драйв и автомат. Ние сме използвали най-консервативното. При меренето в БГ колата даде още повече НА МОТОР, но и диното на което направихме контролното замерване е известно с това, че показва малко повече от другите. Торка е точно 1008 НМ.Парите за тунинга, който съм описал са без ДДС 20% и с много отстъпки.
За разхода е отговорен мапера.
Поздрави и не умирайте от яд. Винаги има някой "ПО". И аз съм "по" от някой, и някой е "по" от мен. Давайте го по-спокойно и си живейте живота без злоба и завист.


Ти разбираш тотално идеята тука каква е , никой не го е яд и не се пука от яд , защото ти си набил една торба пари за да изкараш някакви си 100 коня повече от моята кола , не съм решил , не съм тръгнал и аз да ги правя тези интервенции и без проблем ще ти мине и конете и ще те откъни на драг защото е по-лека , не това е идеята тук не си мерим "пиш****" ами , просто ти обясняваме , че и ние караме същите мотори и сме гледали доста такива и няма как да не ти пуши било и то само при кик даун за 1 сек! Няма нищо лошо в сетъпа , който си направил шапка ти свалям за усилията , и коалта определено е станала приятна за каране след тези подобрения, карай си я със здраве и не си мисли , че някой ти завижда .

ПС за разхода съм съгласен , че ти е толкова и моята си гори много малко след хубав ремап, последно замерване до морето и обратно 6.6/100 с 140-150 отиване и 120 връщане.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1329
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading

Re: За и против ремап-а

Мнение от In_Memoriam » 23 Юли 2016, 0:12

ACT написа:...


Абе коуега, ти да не се завърна с нов сезон на филма :mhihi: :dunno:

memberlist.php?mode=viewprofile&u=98688
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: За и против ремап-а

Мнение от Nickelback » 23 Юли 2016, 0:15

Не, може и да е друг подобен анимационен герой :mhihi:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 17.06.2016
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5

Re: За и против ремап-а

Мнение от ACT » 23 Юли 2016, 7:11

In_Memoriam написа:
ACT написа:...


Абе коуега, ти да не се завърна с нов сезон на филма :mhihi: :dunno:

memberlist.php?mode=viewprofile&u=98688

Дразнете се от моята кола колкото искате. Аз отправих достатъчно предложения към невярващите- всички отказаха. Знам, че сте комплексирани към три неща в тоя форум- километри (само ваще са на реални), чипове- ваще са най- добри, икономични, е малко пушат ама какво искаш от ремапче за 200-300 лева. Кадърен мапер само за ЕГР или вихрови клапи взема тия пари! И третото е разхода на гориво.
Аз имам явно 2 от 3 и сега някой не може да спи.
Не се дразнете, не се подигравайте, не се дръжте към хората, като към господари, щото форума няма да ви пази вечно. Има и живот извън него. Да не се срамувате като ония при Венци, дето колата все беше пред угасване на диното. Ах, колко беше малък тогава ( и в букв. и в пренос. смисъл)
Чета форума от почти три години, но не се регвам умишлено. Много кадърни избягаха заради такива като вас. Дано скоро не се прекръсти на маминидечица или комплексари.ком.
Живейте си живота и не гледайте паницата на другия
Аман от модераторски и админски произвол! Тема за турбо не мерц седи в раздел за Е60-тка и на никой не му дреме! Иначе сме безпристрастни!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 592
Регистриран на: 22.05.2005
Местоположение: София, България
Пол: Мъж
Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
Мечтае да кара: Koenigsegg

Re: За и против ремап-а

Мнение от INTEGRALE » 23 Юли 2016, 7:21

ACT написа:
INTEGRALE написа:
maikooo написа:
ACT написа:Конете ми са доооооста повече от твойте, но не си ги меря по твойта кола, щото не си ми фактор.

viewtopic.php?f=126&t=409477&p=4206033#p4206033
290 коня, 4 цифрено число торк, 6,8 магистрално :dunno: Все едно чета мненията на един бивш член на форума, който не изкара много де :mhihi:

Значи ако направя ремап при специалиста моя 350цди ще падне на... 3.5...4/100 все пак е 260коня само. Тоест все едно да сложа газова на дизела, ще падне на половина разхода и ще избия ремапа за 1 смяна на маслото :mhihi: :mhihi: :mhihi:
П.С. Той сега под 8 не пада магистрално , градско е 13-14. :dummy: :dummy: :banghead:

Не четеш какви подобрения съм направил и как съм оптимизирал горивния процес, за да падне разхода. Колата се кара на 2000бара гориво, заради помпине, рейла,сензора и клапана от М50д. Стандартно е на 1600бара. Повече барове по- добро и съвършено впръскване на горивото в мотора= по-нисък разход.
Следващо - хибридно турбо на 2.4 бара при сток 1.6. Повече въздух, по- малко неизгоряла нафта от мотора. И още куп неща. Схващаш ли? Ако не- идваш с мен на Шел. Пълним до горе, тръгваме за Пловдив и доливаме. С нормално каране до 2к rpm колата е 7 нафта. Даде ли ги - прехвърляш ми кенефа ( нищо лично не харесвам мерцове) и го превръщам в кокошарник.

Колега имаш ли представа колко е далече W212 от Х5 от 2008???
Отдавна налягането в рейла там e 2000bar. :mhihi: :mhihi:
А относно разхода .... Имал съм Х5 преди има няма 7г.... :dunno:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: За и против ремап-а

Мнение от CrazyElement » 23 Юли 2016, 22:55

Абе ти май наистина не разбираш, че никой от тука , които ти пишем не го интересува колко е бърза колата ти ? Никой няма комплекси , единствения с комплекси си ти, никога няма да ме е яд , ако някой е набил една торба повече пари от мене в колата си и тя е по-бърза , ще му се кефя , може би ще ме е яд , ако някой със същия сетъп , като моя е по-бърз , тогава , ще тръгна да търся къде ми е проблема в колата. Та вземи спри да се хвалиш , щото е супер мега смешно, не виждаш , че всеки ти се подиграва супер много ти пак си пилиш твоята, приятел не на всички ни се върти живота около колко коня ни е колата , разбери , че на никой не му дреми дали твоята Х5ца е по-бърза от нашите коли ...

П.П сериозно ще те попитам ти мислиш ли , че твоята кола е надеждна след всичкия този тунинг , след като сам казваш , че каретата ти издават багажа на 10к км. Аз също съм с доста къстъм по-колата , но винаги го държа в мярка, повярвай ми и сега мога да отида да я надуе мапера на фул макс и най-вероятно ще ти бия и Хиска , тъй като е по-тежък, но не това е идеята на цялата тази тема , на кой му е по-бърза колата , а да се споделя опит всеки да си преценя , къде кво да прави, ти би ли тръгнал с твоя ХИкс да обикаляш Европа след като издухва карета за 10к км. Просто спри да се заяждаш тук с хората , като си толкова отворен, направи си клип на колата , как и мачкаш газта на място и кво изкарва отзад и после един клип как и правиш старт. Ако не ти пуши изобщо , снимай цялата генерация , нали е къстъм прати ни линк да я видим тази Норвежка генерация, и ако всичко е така както казваш , лично аз поне ще ти се извиня и ще призная , че твоята ХИКС 5ца е чудо на германската инженерна мисъл!

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook