Дублира Actual air mass?!? Предполагаема причина?
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- blackyhn
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 325
- Регистриран на: 1.04.2015
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530D 218hp
- Мечтае да кара: Параход
Дублира Actual air mass?!? Предполагаема причина?
Колеги,
Колата ми дублира Nominal air mass-а. Tоест като потегля стойността на Actual air mass винаги е два пъти номиналната ?!!?
На какво може да се дължи това?
Колата има проблемна дюза със сигурност ( +4.4) и леко понамирисва. Малко мудна също.
ДПФ,КАТАЛИЗАТОР и ПЕПЕРУДИ - няма
ЕГР - спрян софтуерно
Римап има.
Дебитомера скоро го чистихме ... евентуално ще взема нов на BOSH.
Сменен изпускателен колектор ...
Възможно ли е да е от дюзите? Или от преобразувателя на налягането на ЕГР-а? То като е спрян софтуерно .... струва ли си да се мисли въобще за проблеми свързани с него?
Попаднах на читав майстор
и другата седмица ще се знае със сигурност къде е проблема. Но през това време ще ме гложди любопитство 
Благодаря!
Колата ми дублира Nominal air mass-а. Tоест като потегля стойността на Actual air mass винаги е два пъти номиналната ?!!?
На какво може да се дължи това?
Колата има проблемна дюза със сигурност ( +4.4) и леко понамирисва. Малко мудна също.
ДПФ,КАТАЛИЗАТОР и ПЕПЕРУДИ - няма
ЕГР - спрян софтуерно
Римап има.
Дебитомера скоро го чистихме ... евентуално ще взема нов на BOSH.
Сменен изпускателен колектор ...
Възможно ли е да е от дюзите? Или от преобразувателя на налягането на ЕГР-а? То като е спрян софтуерно .... струва ли си да се мисли въобще за проблеми свързани с него?
Попаднах на читав майстор


Благодаря!
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Дублира Actual air mass?!? Предполагаема причина?
Колега, при корекция 4.4 , ако се дължи на дюза, най-добре не пали двигателя, за да не се наложи да правиш основен ремонт. Грешката, за която питаш, може да се дължи на това, с което четеш двигателя или на този, който се е забавлявал със софтуера на DDE.
- DiGital
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 30.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: на пълна газ
- Мечтае да кара: MB SLS AMG
Re: Дублира Actual air mass?!? Предполагаема причина?
EGR-a ти е спрян. На празен ход ~500mg/str, пълна газ 1100mg/str трябва да показва.
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)
- blackyhn
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 325
- Регистриран на: 1.04.2015
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530D 218hp
- Мечтае да кара: Параход
Re: Дублира Actual air mass?!? Предполагаема причина?
zvetiko написа:Колега, при корекция 4.4 , ако се дължи на дюза, най-добре не пали двигателя, за да не се наложи да правиш основен ремонт. Грешката, за която питаш, може да се дължи на това, с което четеш двигателя или на този, който се е забавлявал със софтуера на DDE.
Колега тази дюзата е гледана не на стенд а с INPA. Вече повече от половин година я карам така колата. Имам предвид, че може да компенсира и не се знае коя дюза в какво състояние е. Другата седмица отиват на стенд, профилактика и ако е нужно нова дюза.
На мен ми е интересно каква е връзката между дюзите и тази удвоена стойност? Въобще възможно ли е да е от там проблема? И на това ли се дължи странното поведение на колата?
Възможно ли е да е нещо от изпускателната система? При сменянето на колектора нещо да се е объркало? Някой сензор там да причинява това удвояване? Когато беше спукания колектор летеше колата

Не са ми много ясни нещата около гориво/въздухо подаването, изпускателния механизъм,турбото и всички тези показания в ИНПА. Питам тук с надеждата някой да ми обясни. Интересно ми е

- ACT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 17.06.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5
Re: Дублира Actual air mass?!? Предполагаема причина?
Почвам отзад напред- тъй като не пишеш каква е корекцията на дюзата + или - не може да се каже дали пикае (опасност да не направи детонация и да разцепи бутало или кривне биела). Отделно имал съм случай на такава висока корекция и при изправна дюза. не бързайте да набедите дюзата. Колата за която говоря, беше Х5 3.0д 218 и имаше корекция от по +4 на 2-ри и 4-ти цилиндър. Не ме послушаха и сменяха дюзи- разлика никаква. Накрая отвориха мотора и се увериха в думите ми- колата е имала гръмнало турбо, от там маслен рънауей и криви биели на 2-ри и 4-ти цилиндър. Компресия по 15-16 на двата цилиндъра при 20 на останалите четири. Следователно и при теб първо премерете компресията и нека някой слуша мотора за странни шумове, каквито имаше въпросния хикс, а майсторите им казвали, че така работи шестака.
За дебитомера- ако мапера ти е барникал смесите на гориво/ въздух или т.нар AFR rate е напълно възможно там да ти е проблема. Ак ое пипнал някоя калибрираща карта и се е заблудил, че не е такава може всички аномалии да са там. А ЕГР-а дали ти е изгасен правилно няма как да разбереш с инпа- тя няма показания за неговата позиция. Може с Ай ком и пак през грешка за егр да му четеш живите данни- иначе-НЕ. Лесен начин да се увериш обаче дали е спрян има- изрежи кръгла пластина с големината на два лева и я сложи в пръстена със скобата преди ЕГР-а на всмукатела, така че да ограничиш потока. Ако не е изгасен правилно ще запише Exaust recirculation redirection и грешка за дебитомера също.
Поздрави
За дебитомера- ако мапера ти е барникал смесите на гориво/ въздух или т.нар AFR rate е напълно възможно там да ти е проблема. Ак ое пипнал някоя калибрираща карта и се е заблудил, че не е такава може всички аномалии да са там. А ЕГР-а дали ти е изгасен правилно няма как да разбереш с инпа- тя няма показания за неговата позиция. Може с Ай ком и пак през грешка за егр да му четеш живите данни- иначе-НЕ. Лесен начин да се увериш обаче дали е спрян има- изрежи кръгла пластина с големината на два лева и я сложи в пръстена със скобата преди ЕГР-а на всмукатела, така че да ограничиш потока. Ако не е изгасен правилно ще запише Exaust recirculation redirection и грешка за дебитомера също.
Поздрави
Аман от модераторски и админски произвол! Тема за турбо не мерц седи в раздел за Е60-тка и на никой не му дреме! Иначе сме безпристрастни!!!
- blackyhn
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 325
- Регистриран на: 1.04.2015
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530D 218hp
- Мечтае да кара: Параход
Re: Дублира Actual air mass?!? Предполагаема причина?
ACT написа:Почвам отзад напред- тъй като не пишеш каква е корекцията на дюзата + или - не може да се каже дали пикае (опасност да не направи детонация и да разцепи бутало или кривне биела). Отделно имал съм случай на такава висока корекция и при изправна дюза. не бързайте да набедите дюзата. Колата за която говоря, беше Х5 3.0д 218 и имаше корекция от по +4 на 2-ри и 4-ти цилиндър. Не ме послушаха и сменяха дюзи- разлика никаква. Накрая отвориха мотора и се увериха в думите ми- колата е имала гръмнало турбо, от там маслен рънауей и криви биели на 2-ри и 4-ти цилиндър. Компресия по 15-16 на двата цилиндъра при 20 на останалите четири. Следователно и при теб първо премерете компресията и нека някой слуша мотора за странни шумове, каквито имаше въпросния хикс, а майсторите им казвали, че така работи шестака.
За дебитомера- ако мапера ти е барникал смесите на гориво/ въздух или т.нар AFR rate е напълно възможно там да ти е проблема. Ак ое пипнал някоя калибрираща карта и се е заблудил, че не е такава може всички аномалии да са там. А ЕГР-а дали ти е изгасен правилно няма как да разбереш с инпа- тя няма показания за неговата позиция. Може с Ай ком и пак през грешка за егр да му четеш живите данни- иначе-НЕ. Лесен начин да се увериш обаче дали е спрян има- изрежи кръгла пластина с големината на два лева и я сложи в пръстена със скобата преди ЕГР-а на всмукатела, така че да ограничиш потока. Ако не е изгасен правилно ще запише Exaust recirculation redirection и грешка за дебитомера също.
Поздрави
Благодаря, колега. +4.4 е корекцията писал съм го в първия пост. Масло не губи въобще колата. Странни шумове не се чуват даже доста добре звучи. Като запуша ЕГР откъм кулера не излиза съобщение - значи е спрян.
Ще се моля да се окажат дюзите значи

- blackyhn
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 325
- Регистриран на: 1.04.2015
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530D 218hp
- Мечтае да кара: Параход
Re: Дублира Actual air mass?!? Предполагаема причина?
Възможно ли е тази джаджа да е проблема?
11747796634
Доколкото разбирам има два броя такива конвертори. Един при ЕГР ( моя е спрян софтуерно и не знам дали има влиание) и един при турбото.
Странното е, че дълго време когато губеше мощност колата гасях и палех и се оправяше. Сега обаче дава грешните актуални сторийност стойности и няма толкова мощност колкото преди. Възможно ли е причината де е точно този конвертор?
11747796634
Доколкото разбирам има два броя такива конвертори. Един при ЕГР ( моя е спрян софтуерно и не знам дали има влиание) и един при турбото.
Странното е, че дълго време когато губеше мощност колата гасях и палех и се оправяше. Сега обаче дава грешните актуални сторийност стойности и няма толкова мощност колкото преди. Възможно ли е причината де е точно този конвертор?
- ACT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 17.06.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5
Re: Дублира Actual air mass?!? Предполагаема причина?
Това не е конвертор а ел клапан за управление на турбо/егр или така наречения соленоид. Това нещо ти управлява геометрията на турбината кога да отваря и затваря спрямо изискванията за положението на същата от ЕКУ-то. Ако клапана не работи ще запише грешка я за ниско, я за високо налягане в системата защото ако е отворена геометрията а ЕКУ-то иска да е затворена няма да надува достатъчно и ще запише грешка за ниско налягане и обратното ако е затворена а ЕКУ-то иска да е отворена ще запише грешка за пренадуване. Т.е. в клапаните грешка не търси. А за втория клапан на ЕГР-а е идентичен и взаимозаменяем с този на турбината- неговата роля е да отваря и затваря клапата на егр-а и така да върти изгорели газове. Ако е изгасен правилно егр-а освен, че може да се затапи с пластина, въпросния клапан може и да се разкачи от буксата и да не записва грешки за неговото отсъствие. ЕГР-а на тая кола е с прост и обикновен ключ и изгасиш ли го няма грешки по софта дори и при физическо премахване на клапана. Само трябва вакума да се запуши със съчма да не изпуска системата и да изчезне и вкаума от турбото и спирачките. Дюзата ти с + корекция не е опасна за мотора при каране, но не е желателно и да се кара така.
Проблема съм ти го казал къде е.
Проблема съм ти го казал къде е.
Аман от модераторски и админски произвол! Тема за турбо не мерц седи в раздел за Е60-тка и на никой не му дреме! Иначе сме безпристрастни!!!
- blackyhn
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 325
- Регистриран на: 1.04.2015
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530D 218hp
- Мечтае да кара: Параход
Re: Дублира Actual air mass?!? Предполагаема причина?
ACT написа:Това не е конвертор а ел клапан за управление на турбо/егр или така наречения соленоид. Това нещо ти управлява геометрията на турбината кога да отваря и затваря спрямо изискванията за положението на същата от ЕКУ-то. Ако клапана не работи ще запише грешка я за ниско, я за високо налягане в системата защото ако е отворена геометрията а ЕКУ-то иска да е затворена няма да надува достатъчно и ще запише грешка за ниско налягане и обратното ако е затворена а ЕКУ-то иска да е отворена ще запише грешка за пренадуване. Т.е. в клапаните грешка не търси. А за втория клапан на ЕГР-а е идентичен и взаимозаменяем с този на турбината- неговата роля е да отваря и затваря клапата на егр-а и така да върти изгорели газове. Ако е изгасен правилно егр-а освен, че може да се затапи с пластина, въпросния клапан може и да се разкачи от буксата и да не записва грешки за неговото отсъствие. ЕГР-а на тая кола е с прост и обикновен ключ и изгасиш ли го няма грешки по софта дори и при физическо премахване на клапана. Само трябва вакума да се запуши със съчма да не изпуска системата и да изчезне и вкаума от турбото и спирачките. Дюзата ти с + корекция не е опасна за мотора при каране, но не е желателно и да се кара така.
Проблема съм ти го казал къде е.
Благодаря, колега.

Приятно шофиране!
- blackyhn
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 325
- Регистриран на: 1.04.2015
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530D 218hp
- Мечтае да кара: Параход
Re: Дублира Actual air mass?!? Предполагаема причина?
ACT написа:Почвам отзад напред- тъй като не пишеш каква е корекцията на дюзата + или - не може да се каже дали пикае (опасност да не направи детонация и да разцепи бутало или кривне биела). Отделно имал съм случай на такава висока корекция и при изправна дюза. не бързайте да набедите дюзата. Колата за която говоря, беше Х5 3.0д 218 и имаше корекция от по +4 на 2-ри и 4-ти цилиндър. Не ме послушаха и сменяха дюзи- разлика никаква. Накрая отвориха мотора и се увериха в думите ми- колата е имала гръмнало турбо, от там маслен рънауей и криви биели на 2-ри и 4-ти цилиндър. Компресия по 15-16 на двата цилиндъра при 20 на останалите четири. Следователно и при теб първо премерете компресията и нека някой слуша мотора за странни шумове, каквито имаше въпросния хикс, а майсторите им казвали, че така работи шестака.
За дебитомера- ако мапера ти е барникал смесите на гориво/ въздух или т.нар AFR rate е напълно възможно там да ти е проблема. Ак ое пипнал някоя калибрираща карта и се е заблудил, че не е такава може всички аномалии да са там. А ЕГР-а дали ти е изгасен правилно няма как да разбереш с инпа- тя няма показания за неговата позиция. Може с Ай ком и пак през грешка за егр да му четеш живите данни- иначе-НЕ. Лесен начин да се увериш обаче дали е спрян има- изрежи кръгла пластина с големината на два лева и я сложи в пръстена със скобата преди ЕГР-а на всмукатела, така че да ограничиш потока. Ако не е изгасен правилно ще запише Exaust recirculation redirection и грешка за дебитомера също.
Поздрави
Колега, пророкуваш.

Дюзите се оказаха напълно здрави и 6-те. Сменяни са преди две години. Биелите на този двигател не са ли доста корави? Какви са другите алтернативи?
- ACT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 17.06.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5
Re: Дублира Actual air mass?!? Предполагаема причина?
blackyhn написа:ACT написа:Почвам отзад напред- тъй като не пишеш каква е корекцията на дюзата + или - не може да се каже дали пикае (опасност да не направи детонация и да разцепи бутало или кривне биела). Отделно имал съм случай на такава висока корекция и при изправна дюза. не бързайте да набедите дюзата. Колата за която говоря, беше Х5 3.0д 218 и имаше корекция от по +4 на 2-ри и 4-ти цилиндър. Не ме послушаха и сменяха дюзи- разлика никаква. Накрая отвориха мотора и се увериха в думите ми- колата е имала гръмнало турбо, от там маслен рънауей и криви биели на 2-ри и 4-ти цилиндър. Компресия по 15-16 на двата цилиндъра при 20 на останалите четири. Следователно и при теб първо премерете компресията и нека някой слуша мотора за странни шумове, каквито имаше въпросния хикс, а майсторите им казвали, че така работи шестака.
За дебитомера- ако мапера ти е барникал смесите на гориво/ въздух или т.нар AFR rate е напълно възможно там да ти е проблема. Ак ое пипнал някоя калибрираща карта и се е заблудил, че не е такава може всички аномалии да са там. А ЕГР-а дали ти е изгасен правилно няма как да разбереш с инпа- тя няма показания за неговата позиция. Може с Ай ком и пак през грешка за егр да му четеш живите данни- иначе-НЕ. Лесен начин да се увериш обаче дали е спрян има- изрежи кръгла пластина с големината на два лева и я сложи в пръстена със скобата преди ЕГР-а на всмукатела, така че да ограничиш потока. Ако не е изгасен правилно ще запише Exaust recirculation redirection и грешка за дебитомера също.
Поздрави
Колега, пророкуваш.![]()
Дюзите се оказаха напълно здрави и 6-те. Сменяни са преди две години. Биелите на този двигател не са ли доста корави? Какви са другите алтернативи?
Трилитровия дизел на БМВ ми е четена книга. Още от самото начало ти казах, че корекции на дюза не означават задължително неработещата такава. Много често се срещат и при проблем с работата на цилиндъра- надран такъв, изкривена биела (от маслен удар или калпав тунинг, ако са барали много авансите, а при тебе е на лице калпав тунинг!!!), разбит пистолен болт и т.н.
Лошото е, че от тук нататъка пътя ти минава през задължително мерене на компресия на мотора и ако има голяма аномалия между цилиндрите или са под 17 няма как да минеш без "отваряне" на мотора. Веднъж отворен, ще си покаже каква му е болката (естествено, че за целта трябва да идеш при майстор с опит и да приготвиш сума от порядъка на 1000 - 3000 лева според зависи от ремонта. Бих препоръчал да се заменят и веригите (ако ти останат средства де), за да може след това като идеш при кадърен мапер да я надуе до 285 к.с. и 600НМ и да забравиш бързо за мъките.
Поздрави
Аман от модераторски и админски произвол! Тема за турбо не мерц седи в раздел за Е60-тка и на никой не му дреме! Иначе сме безпристрастни!!!
- blackyhn
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 325
- Регистриран на: 1.04.2015
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530D 218hp
- Мечтае да кара: Параход
Re: Дублира Actual air mass?!? Предполагаема причина?
ACT написа:blackyhn написа:ACT написа:Почвам отзад напред- тъй като не пишеш каква е корекцията на дюзата + или - не може да се каже дали пикае (опасност да не направи детонация и да разцепи бутало или кривне биела). Отделно имал съм случай на такава висока корекция и при изправна дюза. не бързайте да набедите дюзата. Колата за която говоря, беше Х5 3.0д 218 и имаше корекция от по +4 на 2-ри и 4-ти цилиндър. Не ме послушаха и сменяха дюзи- разлика никаква. Накрая отвориха мотора и се увериха в думите ми- колата е имала гръмнало турбо, от там маслен рънауей и криви биели на 2-ри и 4-ти цилиндър. Компресия по 15-16 на двата цилиндъра при 20 на останалите четири. Следователно и при теб първо премерете компресията и нека някой слуша мотора за странни шумове, каквито имаше въпросния хикс, а майсторите им казвали, че така работи шестака.
За дебитомера- ако мапера ти е барникал смесите на гориво/ въздух или т.нар AFR rate е напълно възможно там да ти е проблема. Ак ое пипнал някоя калибрираща карта и се е заблудил, че не е такава може всички аномалии да са там. А ЕГР-а дали ти е изгасен правилно няма как да разбереш с инпа- тя няма показания за неговата позиция. Може с Ай ком и пак през грешка за егр да му четеш живите данни- иначе-НЕ. Лесен начин да се увериш обаче дали е спрян има- изрежи кръгла пластина с големината на два лева и я сложи в пръстена със скобата преди ЕГР-а на всмукатела, така че да ограничиш потока. Ако не е изгасен правилно ще запише Exaust recirculation redirection и грешка за дебитомера също.
Поздрави
Колега, пророкуваш.![]()
Дюзите се оказаха напълно здрави и 6-те. Сменяни са преди две години. Биелите на този двигател не са ли доста корави? Какви са другите алтернативи?
Трилитровия дизел на БМВ ми е четена книга. Още от самото начало ти казах, че корекции на дюза не означават задължително неработещата такава. Много често се срещат и при проблем с работата на цилиндъра- надран такъв, изкривена биела (от маслен удар или калпав тунинг, ако са барали много авансите, а при тебе е на лице калпав тунинг!!!), разбит пистолен болт и т.н.
Лошото е, че от тук нататъка пътя ти минава през задължително мерене на компресия на мотора и ако има голяма аномалия между цилиндрите или са под 17 няма как да минеш без "отваряне" на мотора. Веднъж отворен, ще си покаже каква му е болката (естествено, че за целта трябва да идеш при майстор с опит и да приготвиш сума от порядъка на 1000 - 3000 лева според зависи от ремонта. Бих препоръчал да се заменят и веригите (ако ти останат средства де), за да може след това като идеш при кадърен мапер да я надуе до 285 к.с. и 600НМ и да забравиш бързо за мъките.
Поздрави
Общо взето изчерпа темата. Благодаря, много. Започва се ходенето по мъките ...

- ACT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 17.06.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5
Re: Дублира Actual air mass?!? Предполагаема причина?
Няма никакви мъки. Кадърен майстор с чирак за два дена максимум са отворили/констатирали/подменили/ сглобили мотора. От теб се иска само три неща.
Да подбереш внимателно майстора;
Бързо да набавиш частите ( звънни някой телефон по джамбази или от олх за мотор на части и да са свалени, за да може като установите какво е за смяна да си готов, а не да се луташ;
Най- важното- подготвени пари. Като се отвори мотор, все има части за подмяна.
Успех и пишете какво е излязло.
Да подбереш внимателно майстора;
Бързо да набавиш частите ( звънни някой телефон по джамбази или от олх за мотор на части и да са свалени, за да може като установите какво е за смяна да си готов, а не да се луташ;
Най- важното- подготвени пари. Като се отвори мотор, все има части за подмяна.
Успех и пишете какво е излязло.
Аман от модераторски и админски произвол! Тема за турбо не мерц седи в раздел за Е60-тка и на никой не му дреме! Иначе сме безпристрастни!!!
- blackyhn
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 325
- Регистриран на: 1.04.2015
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530D 218hp
- Мечтае да кара: Параход
Re: Дублира Actual air mass?!? Предполагаема причина?
Момчета, реши се проблема.
Невероятно но факт - оказа се неправилно кодирани дюзи.
Благодаря много на колегата pepsin!!
Господ здраве да му дава!!!
След кодирането нещата изглеждат много по-добре дори на място и студен двигател. В движение заспиват съвсем.
Още веднъж благодаря на pepsin и на всички колеги които помагаха!
КОДИРАЙТЕ СИ ДЮЗИТЕ!

Невероятно но факт - оказа се неправилно кодирани дюзи.
Благодаря много на колегата pepsin!!

Господ здраве да му дава!!!
След кодирането нещата изглеждат много по-добре дори на място и студен двигател. В движение заспиват съвсем.
Още веднъж благодаря на pepsin и на всички колеги които помагаха!
КОДИРАЙТЕ СИ ДЮЗИТЕ!

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- blackyhn
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 325
- Регистриран на: 1.04.2015
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530D 218hp
- Мечтае да кара: Параход
Re: Дублира Actual air mass?!? Предполагаема причина?
Добре ... това означава, че щом кода може да накара инжектора да се държи толкова различно ... няма ли генератори за тези кодове? Тоест не мога ли да му задам стойности и той да ми генерира код и ако е читав инжектора да се държи така както аз искам?
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани