Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- armagedon_762002
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 19.02.2011
- Местоположение: SW
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
Re: Бързи въпроси и отговори
Dani Dupeto написа:Dani Dupeto написа:Здравейте колеги, на някой да му се намира "user manual" за Е90/91 на български? Има полезна тема във форума, но линковете не работят, а и темата е заключена.
Благодаря!
Здравейте,
Някой ще помогне ли? За тема "Бързи въпроси и отговори", струва ми се не много бързо се случват нещаща. Въпросът ми е от преди 15-20 дни
Виждам , че си го намерил но пак ще го постна
http://t-webspace.com/manual.pdf
От нашите дилъри
- babayaga
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 24.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E91
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте,
имам проблем с Bluetooth-a на колата. Всичко си работеше ОК, преди месец примерно си играх с настройките и го изключих понеже бях с един глупав телефон за известно време. След това като се наложи да го ползвам отново, го включих и сега телефона не го вижда, Пробвах с още два различни телефона - и те не го виждат. Изключвах, включвах няколко пъти, но без резултат. Има ли какво да пробвам още или да я водя на доктор?
имам проблем с Bluetooth-a на колата. Всичко си работеше ОК, преди месец примерно си играх с настройките и го изключих понеже бях с един глупав телефон за известно време. След това като се наложи да го ползвам отново, го включих и сега телефона не го вижда, Пробвах с още два различни телефона - и те не го виждат. Изключвах, включвах няколко пъти, но без резултат. Има ли какво да пробвам още или да я водя на доктор?
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
dextuar написа:Гецата написа:dextuar написа:Какво имаш предвид? Не ми дава грешка, ако това имаш предвид, а и в други теми точно това меню са пускали снимки колеги, които са имали съмнения за дебитомер. Иначе мога да я прочета с ИНПА, ДИС и ИСТА-Д.Гецата написа:Така с инпата през дюзите гледаш корекциите на цилиндрите![]()
За дебитомера прочети я на друга диагностика и кажи какво дава
Sent from my iPhone using Tapatalk
Рейла ти държи по високо налягане на празен ход от колкото трябва да е
И по добре гледай живи данни през Иста
Ето колега, прочетох колата с ИСТА, като гледам, actual и desired стойности са много близки. Обаче като вляза в дебитомера при адаптациите, стои все на 0, явно не иска да се адаптира или е нормално да е така, ако не му трябват корекции?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Колеги, а някой компетентен по моя въпрос с дебитомера ще може ли да се изкаже?


- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
Колега,на кое меню точно в ISTA-D излизат живите данни,че при мен (бензин) не мога да намеря само тях 

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги с какъв инструмент се мести обтегача на пистовия ремък(за освобождаване на ремъка) на М57N, модела е само с един пистов ремък който минава през една ролка и още една ролка с обтегач?
Компресора на климатика е под алтернатора.
Компресора на климатика е под алтернатора.

- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Gqbriel написа:Колега,на кое меню точно в ISTA-D излизат живите данни,че при мен (бензин) не мога да намеря само тях
Ми трябва да закача колата, че така не го помня наизуст, но е нещо от сорта на: Vehicle Information/Management --> Service --> и после ти излиза Drive, Chassis и такива неща, после Drive и на там ще се оправиш

- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Бързи въпроси и отговори
vld написа:Колеги с какъв инструмент се мести обтегача на пистовия ремък(за освобождаване на ремъка) на М57N, модела е само с един пистов ремък който минава през една ролка и още една ролка с обтегач?
Компресора на климатика е под алтернатора.
До капачката на обтяжната ролка и отдолу и ляво има огромен торкс болт, пъхаш и освобождаваш.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
Taruno написа:vld написа:Колеги с какъв инструмент се мести обтегача на пистовия ремък(за освобождаване на ремъка) на М57N, модела е само с един пистов ремък който минава през една ролка и още една ролка с обтегач?
Компресора на климатика е под алтернатора.
До капачката на обтяжната ролка и отдолу и ляво има огромен торкс болт, пъхаш и освобождаваш.
Аз го видях този торкс, но от там ли се мести ролката така че да освободи ремъка или от там се демонтира рамото на обтегача заедно с ролката?
И кой номер е това, че максималния който ми беше под ръка е 50 и беше доста по малък


- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Бързи въпроси и отговори
vld написа:Taruno написа:vld написа:Колеги с какъв инструмент се мести обтегача на пистовия ремък(за освобождаване на ремъка) на М57N, модела е само с един пистов ремък който минава през една ролка и още една ролка с обтегач?
Компресора на климатика е под алтернатора.
До капачката на обтяжната ролка и отдолу и ляво има огромен торкс болт, пъхаш и освобождаваш.
Аз го видях този торкс, но от там ли се мести ролката така че да освободи ремъка или от там се демонтира рамото на обтегача заедно с ролката?
И кой номер е това, че максималния който ми беше под ръка е 50 и беше доста по малък
Да от там обратно на часовниковата, а размера е T60 обаче по спомен, ако искаш като слизам към колата ще пиша на 100%
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
Taruno написа:vld написа:Taruno написа:vld написа:Колеги с какъв инструмент се мести обтегача на пистовия ремък(за освобождаване на ремъка) на М57N, модела е само с един пистов ремък който минава през една ролка и още една ролка с обтегач?
Компресора на климатика е под алтернатора.
До капачката на обтяжната ролка и отдолу и ляво има огромен торкс болт, пъхаш и освобождаваш.
Аз го видях този торкс, но от там ли се мести ролката така че да освободи ремъка или от там се демонтира рамото на обтегача заедно с ролката?
И кой номер е това, че максималния който ми беше под ръка е 50 и беше доста по малък
Да от там обратно на часовниковата, а размера е T60 обаче по спомен, ако искаш като слизам към колата ще пиша на 100%
Ами ако не те затруднявам, погледни го, аз така или иначе ще мина да взема по големи камъни за гидорето.
Приличаше ми на М главата на болта самоче за мъжки накрайник, но явно е Т.
А за демпферната шайба освен пукнатини има ли други признаци при които да се налага подмяна, моята явно е сменявана, от това което видях:



- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Бързи въпроси и отговори
vld написа:Taruno написа:vld написа:Taruno написа:vld написа:Колеги с какъв инструмент се мести обтегача на пистовия ремък(за освобождаване на ремъка) на М57N, модела е само с един пистов ремък който минава през една ролка и още една ролка с обтегач?
Компресора на климатика е под алтернатора.
До капачката на обтяжната ролка и отдолу и ляво има огромен торкс болт, пъхаш и освобождаваш.
Аз го видях този торкс, но от там ли се мести ролката така че да освободи ремъка или от там се демонтира рамото на обтегача заедно с ролката?
И кой номер е това, че максималния който ми беше под ръка е 50 и беше доста по малък
Да от там обратно на часовниковата, а размера е T60 обаче по спомен, ако искаш като слизам към колата ще пиша на 100%
Ами ако не те затруднявам, погледни го, аз така или иначе ще мина да взема по големи камъни за гидорето.
Приличаше ми на М главата на болта самоче за мъжки накрайник, но явно е Т.
А за демпферната шайба освен пукнатини има ли други признаци при които да се налага подмяна, моята явно е сменявана, от това което видях:
..........
Има още един признак, ако се е закъсала по средата - с юмрук тропай по ръбовете и ако има звук на метал е тръгнала в средата - трябва само глухо тупкане.
https://www.youtube.com/watch?v=BUmQw2giEy0
Камъка е Т60
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
Taruno написа:vld написа:Taruno написа:vld написа:Taruno написа:vld написа:Колеги с какъв инструмент се мести обтегача на пистовия ремък(за освобождаване на ремъка) на М57N, модела е само с един пистов ремък който минава през една ролка и още една ролка с обтегач?
Компресора на климатика е под алтернатора.
До капачката на обтяжната ролка и отдолу и ляво има огромен торкс болт, пъхаш и освобождаваш.
Аз го видях този торкс, но от там ли се мести ролката така че да освободи ремъка или от там се демонтира рамото на обтегача заедно с ролката?
И кой номер е това, че максималния който ми беше под ръка е 50 и беше доста по малък
Да от там обратно на часовниковата, а размера е T60 обаче по спомен, ако искаш като слизам към колата ще пиша на 100%
Ами ако не те затруднявам, погледни го, аз така или иначе ще мина да взема по големи камъни за гидорето.
Приличаше ми на М главата на болта самоче за мъжки накрайник, но явно е Т.
А за демпферната шайба освен пукнатини има ли други признаци при които да се налага подмяна, моята явно е сменявана, от това което видях:
..........
Има още един признак, ако се е закъсала по средата - с юмрук тропай по ръбовете и ако има звук на метал е тръгнала в средата - трябва само глухо тупкане.
https://www.youtube.com/watch?v=BUmQw2giEy0
Камъка е Т60
Ok благодарско


- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Бързи въпроси и отговори
Някои ползвал ли е добавки на Wynn’s чудя се дали да си сложа една такава или да ползвам на bardahl, че имам корекция на цилиндър 1.3 като това е на празен ход студена, загрее ли спада на 0.4.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Бързи въпроси и отговори
Страхотна е професионалната им серия от 1.6 за две добавки свали на 0.1 при мен, но имай предвид, че е на 25 литра
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Аз съм пробвал и wynns, и протек, но като че ли от бардал останах най-доволен
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани