Бързи въпроси и отговори

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 294
Регистриран на: 19.02.2011
Местоположение: SW
Пол: Мъж
Кара: Колело

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от armagedon_762002 » 14 Юли 2016, 17:27

Dani Dupeto написа:
Dani Dupeto написа:Здравейте колеги, на някой да му се намира "user manual" за Е90/91 на български? Има полезна тема във форума, но линковете не работят, а и темата е заключена.
Благодаря!


Здравейте,
Някой ще помогне ли? За тема "Бързи въпроси и отговори", струва ми се не много бързо се случват нещаща. Въпросът ми е от преди 15-20 дни :(



Виждам , че си го намерил но пак ще го постна

http://t-webspace.com/manual.pdf

От нашите дилъри

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 24.12.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E91

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от babayaga » 14 Юли 2016, 22:59

Здравейте,
имам проблем с Bluetooth-a на колата. Всичко си работеше ОК, преди месец примерно си играх с настройките и го изключих понеже бях с един глупав телефон за известно време. След това като се наложи да го ползвам отново, го включих и сега телефона не го вижда, Пробвах с още два различни телефона - и те не го виждат. Изключвах, включвах няколко пъти, но без резултат. Има ли какво да пробвам още или да я водя на доктор?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 15 Юли 2016, 8:16

dextuar написа:
Гецата написа:
dextuar написа:
Гецата написа:Така с инпата през дюзите гледаш корекциите на цилиндрите :idea:
За дебитомера прочети я на друга диагностика и кажи какво дава
Какво имаш предвид? Не ми дава грешка, ако това имаш предвид, а и в други теми точно това меню са пускали снимки колеги, които са имали съмнения за дебитомер. Иначе мога да я прочета с ИНПА, ДИС и ИСТА-Д.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Рейла ти държи по високо налягане на празен ход от колкото трябва да е
И по добре гледай живи данни през Иста

Ето колега, прочетох колата с ИСТА, като гледам, actual и desired стойности са много близки. Обаче като вляза в дебитомера при адаптациите, стои все на 0, явно не иска да се адаптира или е нормално да е така, ако не му трябват корекции?
Sent from my iPhone using Tapatalk


Колеги, а някой компетентен по моя въпрос с дебитомера ще може ли да се изкаже? :dunno: Това са живите данни от ИСТА. Никак не ми се дава за пореден път пари за здрави части... :ranting:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Gqbriel » 15 Юли 2016, 9:39

Колега,на кое меню точно в ISTA-D излизат живите данни,че при мен (бензин) не мога да намеря само тях :mhihi:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 15 Юли 2016, 9:42

Колеги с какъв инструмент се мести обтегача на пистовия ремък(за освобождаване на ремъка) на М57N, модела е само с един пистов ремък който минава през една ролка и още една ролка с обтегач?
Компресора на климатика е под алтернатора.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 15 Юли 2016, 9:48

Gqbriel написа:Колега,на кое меню точно в ISTA-D излизат живите данни,че при мен (бензин) не мога да намеря само тях :mhihi:


Ми трябва да закача колата, че така не го помня наизуст, но е нещо от сорта на: Vehicle Information/Management --> Service --> и после ти излиза Drive, Chassis и такива неща, после Drive и на там ще се оправиш :lol:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Taruno » 15 Юли 2016, 9:57

vld написа:Колеги с какъв инструмент се мести обтегача на пистовия ремък(за освобождаване на ремъка) на М57N, модела е само с един пистов ремък който минава през една ролка и още една ролка с обтегач?
Компресора на климатика е под алтернатора.

До капачката на обтяжната ролка и отдолу и ляво има огромен торкс болт, пъхаш и освобождаваш.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 15 Юли 2016, 10:16

Taruno написа:
vld написа:Колеги с какъв инструмент се мести обтегача на пистовия ремък(за освобождаване на ремъка) на М57N, модела е само с един пистов ремък който минава през една ролка и още една ролка с обтегач?
Компресора на климатика е под алтернатора.

До капачката на обтяжната ролка и отдолу и ляво има огромен торкс болт, пъхаш и освобождаваш.

Аз го видях този торкс, но от там ли се мести ролката така че да освободи ремъка или от там се демонтира рамото на обтегача заедно с ролката?
И кой номер е това, че максималния който ми беше под ръка е 50 и беше доста по малък :help:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Taruno » 15 Юли 2016, 10:36

vld написа:
Taruno написа:
vld написа:Колеги с какъв инструмент се мести обтегача на пистовия ремък(за освобождаване на ремъка) на М57N, модела е само с един пистов ремък който минава през една ролка и още една ролка с обтегач?
Компресора на климатика е под алтернатора.

До капачката на обтяжната ролка и отдолу и ляво има огромен торкс болт, пъхаш и освобождаваш.

Аз го видях този торкс, но от там ли се мести ролката така че да освободи ремъка или от там се демонтира рамото на обтегача заедно с ролката?
И кой номер е това, че максималния който ми беше под ръка е 50 и беше доста по малък :help:


Да от там обратно на часовниковата, а размера е T60 обаче по спомен, ако искаш като слизам към колата ще пиша на 100%

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 15 Юли 2016, 11:22

Taruno написа:
vld написа:
Taruno написа:
vld написа:Колеги с какъв инструмент се мести обтегача на пистовия ремък(за освобождаване на ремъка) на М57N, модела е само с един пистов ремък който минава през една ролка и още една ролка с обтегач?
Компресора на климатика е под алтернатора.

До капачката на обтяжната ролка и отдолу и ляво има огромен торкс болт, пъхаш и освобождаваш.

Аз го видях този торкс, но от там ли се мести ролката така че да освободи ремъка или от там се демонтира рамото на обтегача заедно с ролката?
И кой номер е това, че максималния който ми беше под ръка е 50 и беше доста по малък :help:


Да от там обратно на часовниковата, а размера е T60 обаче по спомен, ако искаш като слизам към колата ще пиша на 100%

Ами ако не те затруднявам, погледни го, аз така или иначе ще мина да взема по големи камъни за гидорето.
Приличаше ми на М главата на болта самоче за мъжки накрайник, но явно е Т.
А за демпферната шайба освен пукнатини има ли други признаци при които да се налага подмяна, моята явно е сменявана, от това което видях:
Изображение
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Taruno » 15 Юли 2016, 11:28

vld написа:
Taruno написа:
vld написа:
Taruno написа:
vld написа:Колеги с какъв инструмент се мести обтегача на пистовия ремък(за освобождаване на ремъка) на М57N, модела е само с един пистов ремък който минава през една ролка и още една ролка с обтегач?
Компресора на климатика е под алтернатора.

До капачката на обтяжната ролка и отдолу и ляво има огромен торкс болт, пъхаш и освобождаваш.

Аз го видях този торкс, но от там ли се мести ролката така че да освободи ремъка или от там се демонтира рамото на обтегача заедно с ролката?
И кой номер е това, че максималния който ми беше под ръка е 50 и беше доста по малък :help:


Да от там обратно на часовниковата, а размера е T60 обаче по спомен, ако искаш като слизам към колата ще пиша на 100%

Ами ако не те затруднявам, погледни го, аз така или иначе ще мина да взема по големи камъни за гидорето.
Приличаше ми на М главата на болта самоче за мъжки накрайник, но явно е Т.
А за демпферната шайба освен пукнатини има ли други признаци при които да се налага подмяна, моята явно е сменявана, от това което видях:
..........


Има още един признак, ако се е закъсала по средата - с юмрук тропай по ръбовете и ако има звук на метал е тръгнала в средата - трябва само глухо тупкане.
https://www.youtube.com/watch?v=BUmQw2giEy0

Камъка е Т60

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 15 Юли 2016, 11:37

Taruno написа:
vld написа:
Taruno написа:
vld написа:
Taruno написа:
vld написа:Колеги с какъв инструмент се мести обтегача на пистовия ремък(за освобождаване на ремъка) на М57N, модела е само с един пистов ремък който минава през една ролка и още една ролка с обтегач?
Компресора на климатика е под алтернатора.

До капачката на обтяжната ролка и отдолу и ляво има огромен торкс болт, пъхаш и освобождаваш.

Аз го видях този торкс, но от там ли се мести ролката така че да освободи ремъка или от там се демонтира рамото на обтегача заедно с ролката?
И кой номер е това, че максималния който ми беше под ръка е 50 и беше доста по малък :help:


Да от там обратно на часовниковата, а размера е T60 обаче по спомен, ако искаш като слизам към колата ще пиша на 100%

Ами ако не те затруднявам, погледни го, аз така или иначе ще мина да взема по големи камъни за гидорето.
Приличаше ми на М главата на болта самоче за мъжки накрайник, но явно е Т.
А за демпферната шайба освен пукнатини има ли други признаци при които да се налага подмяна, моята явно е сменявана, от това което видях:
..........


Има още един признак, ако се е закъсала по средата - с юмрук тропай по ръбовете и ако има звук на метал е тръгнала в средата - трябва само глухо тупкане.
https://www.youtube.com/watch?v=BUmQw2giEy0

Камъка е Т60


Ok благодарско :yes:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1243
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от awful » 15 Юли 2016, 14:30

Някои ползвал ли е добавки на Wynn’s чудя се дали да си сложа една такава или да ползвам на bardahl, че имам корекция на цилиндър 1.3 като това е на празен ход студена, загрее ли спада на 0.4.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Taruno » 15 Юли 2016, 17:04

Страхотна е професионалната им серия от 1.6 за две добавки свали на 0.1 при мен, но имай предвид, че е на 25 литра

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 16 Юли 2016, 19:01

Аз съм пробвал и wynns, и протек, но като че ли от бардал останах най-доволен


Sent from my iPhone using Tapatalk

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook