E60 535d - стартерът върти, но не иска да запали
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
E60 535d - стартерът върти, но не иска да запали
Здравейте, не открих писано за проблем, като моят.
След изминати около 400 км. загасих колата и след 15 мин. се опитах да запаля но стартерът върти, а колата не пали.
Колата е E60 535d. Въртях няколко пъти - не пали. Заключих и отключих няколко пъти, пак пробвах, но не пали. По едно време na idrive-a ми изписа fuel pump error или нещо подобно. Звъннах на сервиза в който е слаган допълнителният имобилайзер (повече от година) да ги питам той горивната помпа ли прекъсва, но ми казаха - не и нямало как да е от него.
Сега заключих колата и ще опитам пак след няколко часа.
Не съм в БГ в момента.
След изминати около 400 км. загасих колата и след 15 мин. се опитах да запаля но стартерът върти, а колата не пали.
Колата е E60 535d. Въртях няколко пъти - не пали. Заключих и отключих няколко пъти, пак пробвах, но не пали. По едно време na idrive-a ми изписа fuel pump error или нещо подобно. Звъннах на сервиза в който е слаган допълнителният имобилайзер (повече от година) да ги питам той горивната помпа ли прекъсва, но ми казаха - не и нямало как да е от него.
Сега заключих колата и ще опитам пак след няколко часа.
Не съм в БГ в момента.
- bgpavlp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 522
- Регистриран на: 23.06.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: E60 535d - стартерът върти, но не иска да запали
Започни от бушон, реле, помпа.

Ако нема у глава, има у Google.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: E60 535d - стартерът върти, но не иска да запали
Alexius написа:Здравейте, не открих писано за проблем, като моят.
След изминати около 400 км. загасих колата и след 15 мин. се опитах да запаля но стартерът върти, а колата не пали.
Колата е E60 535d. Въртях няколко пъти - не пали. Заключих и отключих няколко пъти, пак пробвах, но не пали. По едно време na idrive-a ми изписа fuel pump error или нещо подобно. Звъннах на сервиза в който е слаган допълнителният имобилайзер (повече от година) да ги питам той горивната помпа ли прекъсва, но ми казаха - не и нямало как да е от него.
Сега заключих колата и ще опитам пак след няколко часа.
Не съм в БГ в момента.
Колега, възможно е да е подкачващата помпа, но без да се види какво налягане прави, може само да се предполага. Ако е тя, дори и да запали колата, може да те остави някъде по пътя, така, че без да решиш проблема по-добре не тръгвай.
Re: E60 535d - стартерът върти, но не иска да запали
Кой бушон да погледна като за начало? Отпред или отзад при бушоните е?
- BorislavB
- ентусиаст
-
- Мнения: 869
- Регистриран на: 12.12.2014
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 2015
- Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
- Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic
Re: E60 535d - стартерът върти, но не иска да запали
Това е схемата: http://bmwpower-bg.net/forums/download/ ... &mode=view
Доколкото виждам е Номер 50 намиращ се отзад при десния стоп.
Доколкото виждам е Номер 50 намиращ се отзад при десния стоп.
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!
Re: E60 535d - стартерът върти, но не иска да запали
Проверих, бушон No50 е изгорял, сложих друг, пак 20 ампера и както го сложих, веднага изгоря, без дори да съм дал на контакт.
- netmurder
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: E60 535d - стартерът върти, но не иска да запали
Е значи някъде окъсява.... сега се почва голямото търсене къде....
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: E60 535d - стартерът върти, но не иска да запали
Само насока.
Разкачи буксата на помпата в резервоара и смени пак бушона, ако не изгори отново ще знаеш какво е. Ако отново изгори, има голяма вероятност да ти е заминало управлението на помпата (EKPM модула). На мен ми се струва да е второто.

Разкачи буксата на помпата в резервоара и смени пак бушона, ако не изгори отново ще знаеш какво е. Ако отново изгори, има голяма вероятност да ти е заминало управлението на помпата (EKPM модула). На мен ми се струва да е второто.
Re: E60 535d - стартерът върти, но не иска да запали
Под задната седалка, зад пасажера ли се намира?
Sent from my LG-D331 using Tapatalk
Sent from my LG-D331 using Tapatalk
- fitter
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 430
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535D
Re: E60 535d - стартерът върти, но не иска да запали
Alexius написа:Под задната седалка, зад пасажера ли се намира?
Sent from my LG-D331 using Tapatalk
Мисля, че се намира на бумбето на задна дясна гума, зад кората на багажника.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: E60 535d - стартерът върти, но не иска да запали
Точно модулът беше. Смених го и колата запали.
Благодаря за съдействието.
Sent from my LG-D331 using Tapatalk
Благодаря за съдействието.
Sent from my LG-D331 using Tapatalk
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: E60 535d - стартерът върти, но не иска да запали
Alexius написа:Точно модулът беше. Смених го и колата запали.
Благодаря за съдействието.
Sent from my LG-D331 using Tapatalk

Само да знаеш, че за да работи коректно после помпата, трябва кодиране. Ако модулът е свален от 535d, може и без това да мине.
Re: E60 535d - стартерът върти, но не иска да запали
Не е от 535, от друга кола е. Май пишеше 116 ня модулът.
Птоблем ли е да карам така няколки дни, че не съм е БГ?
Sent from my LG-D331 using Tapatalk
Птоблем ли е да карам така няколки дни, че не съм е БГ?
Sent from my LG-D331 using Tapatalk
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: E60 535d - стартерът върти, но не иска да запали
Alexius написа:Не е от 535, от друга кола е. Май пишеше 116 ня модулът.
Птоблем ли е да карам така няколки дни, че не съм е БГ?
Sent from my LG-D331 using Tapatalk
Едва ли е проблем. Модула просто контролира оборотите на помпата и колко количество гориво да подава. Ако е от по-малък двигател, което е най-вероятно, най-много да ти е по-мудна във високите от недостиг на гориво. Просто не я ръчкай много, докато не се прибереш.
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]