Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Бързи въпроси и отговори
Ок, а може ли да е от запечени маслени сегменти, ако все пак не е от турбото? Все пак силно се надявам с него всичко да е наред, както писах по-горе различни майстори са го гледали и всички казват, че е ОК. Лесно ще го сваля, но ако пак ми кажат, че е ОК, какво да правя? На диагностика actual i desired стойности са на 98% еднакви...
Ходих в Турбо Колос и след това в Адлер Турбо в Годеч, поне вторите ми се сториха доста компетентни...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ходих в Турбо Колос и след това в Адлер Турбо в Годеч, поне вторите ми се сториха доста компетентни...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Бързи въпроси и отговори
Това омазване по тръбата е от бързата връзка на тръбата от кулера към дросела и скобата кято стиска горната част на металната тръба от кулера към гуменото коляно към дросела - пипни я с пръст отдолу , сега го обърши някъде
Свали пласмасовата тръба от дебитомера към турбото и виж има ли много масло в нея.
Друг вариянт е вакум помпата да прави налягане в картерната вентилация - клапана на филтъра на картерната вентилация не издържа и се лее масло пред студената перка на турбото.

Свали пласмасовата тръба от дебитомера към турбото и виж има ли много масло в нея.
Друг вариянт е вакум помпата да прави налягане в картерната вентилация - клапана на филтъра на картерната вентилация не издържа и се лее масло пред студената перка на турбото.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
2707E91 написа:Друг вариянт е вакум помпата да прави налягане в картерната вентилация - клапана на филтъра на картерната вентилация не издържа и се лее масло пред студената перка на турбото.
Това как мога да го проверя?
Sent from my iPhone using Tapatalk
- tashev_1990
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: 7.12.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318I e46
- Мечтае да кара: BMW M5 touring
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги цените в сайта realoem.com реални ли са или са примерни? Че днес в Бова Кар ми казват за една част че струва 200 лв а аз я гледам в този сайт 36 долара. Разликата е много голяма и се чудя къде е истината.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Бързи въпроси и отговори
dextuar написа:2707E91 написа:Друг вариянт е вакум помпата да прави налягане в картерната вентилация - клапана на филтъра на картерната вентилация не издържа и се лее масло пред студената перка на турбото.
Това как мога да го проверя?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Свали вакумната помпа има един нит които дръжи две пластини ако пластинете се местят лесно нпред назад от нея изпуска налягане и от там надува и филтъра за картерните газове пуска маслото за да не избие другаде.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
awful написа:dextuar написа:2707E91 написа:Друг вариянт е вакум помпата да прави налягане в картерната вентилация - клапана на филтъра на картерната вентилация не издържа и се лее масло пред студената перка на турбото.
Това как мога да го проверя?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Свали вакумната помпа има един нит които дръжи две пластини ако пластинете се местят лесно нпред назад от нея изпуска налягане и от там надува и филтъра за картерните газове пуска маслото за да не избие другаде.
Тоест трябва да ги стегна ли, ако е така? Или трябва да купя нова вакумна помпа?

- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Бързи въпроси и отговори
tashev_1990 написа:Колеги цените в сайта realoem.com реални ли са или са примерни? Че днес в Бова Кар ми казват за една част че струва 200 лв а аз я гледам в този сайт 36 долара. Разликата е много голяма и се чудя къде е истината.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Не са и не са дори спрямо Американския пазар.
Re: Бързи въпроси и отговори
Лесно ли се отваря кутийката на дистанционното (ключа) или може ли да се сменя? Каква е цената,някой знае ли? С едното дистанционно понякога не иска да отключва,но после като вкарам ключа в слота и запаля всичко се оправя и почва да работи нормално. Заключва и отключва.
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Бързи въпроси и отговори
Този въпрос е коментиран многократно, има дори DIY как се реже ключа и сменя батерията.
Never mistake motion for action...
- born.stubborn
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 18.02.2016
- Пол: Мъж
- Кара: 2006 BMW 325 xi
- Мечтае да кара: BMW M3
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте колеги, имам БМВ е90 325хи, 2006, каква хидравлична течност трябва да ползвам, че нивото е паднало и трябва ли да източа казанчето защото не знам каква е била преди това?
Re: Бързи въпроси и отговори
Аве пичове, на моя навес му смених маслото и до максимума събра точно 8 литра
Така и не разбрах точно колко събира този М57 мАтор .
Мисълта ми е дали не е много, щото някой беше писал 7 л. а друг 7.5л,дори някъде се споменаваха 6.5?

Така и не разбрах точно колко събира този М57 мАтор .
Мисълта ми е дали не е много, щото някой беше писал 7 л. а друг 7.5л,дори някъде се споменаваха 6.5?
- expl0de
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 784
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Re: Бързи въпроси и отговори
Taruno написа:expl0de написа:Това прозорче го има и на обикновените огледала с ръчно затъмняване и е неактивно при тях.
Да питам някой ретрофитва ли успешно темпомат, да е наясно с кодирането и за различните двигатели какъв модул е подходящ?
Не е вярно на обикновените има едно каъо дупка, аз бях с обикновено и сега съм с затъмняващо
Пс аз съм ретрофитнал два темпомата плюс поне още трима тук също са успехи
Купих си модула с лостовете, погледнах и по чуждите форуми и намерих едни инструкции. Като дойде ще се пробвам, пък ако не стане да знам, че има кой да помогне.
- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Бързи въпроси и отговори
motofan написа:Аве пичове, на моя навес му смених маслото и до максимума събра точно 8 литра![]()
Така и не разбрах точно колко събира този М57 мАтор .
Мисълта ми е дали не е много, щото някой беше писал 7 л. а друг 7.5л,дори някъде се споменаваха 6.5?
Толко.....8 литра ми заминават и на мен почти винаги...рядко да останат 100-200гр.
Re: Бързи въпроси и отговори
Satanism написа:motofan написа:Аве пичове, на моя навес му смених маслото и до максимума събра точно 8 литра![]()
Така и не разбрах точно колко събира този М57 мАтор .
Мисълта ми е дали не е много, щото някой беше писал 7 л. а друг 7.5л,дори някъде се споменаваха 6.5?
Толко.....8 литра ми заминават и на мен почти винаги...рядко да останат 100-200гр.
Спокоен съм

- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Бързи въпроси и отговори
7.5л събира. 8 е малко множко - здраве да е
аз наливам 7л масло и 400мл добавка. После на 5 и 10 000км проверка и съответно доливане колкото трябва. Доста бавно се отича от картера - обикновено го оставям 20-30м докато сменят филтрите и пием кафе с майстора...

"Чемодан, вокзал, Москва"
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани