104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- The 5th element
- Арабиата
-
- Мнения: 1454
- Регистриран на: 18.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D
Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?
Днес ще го тествам и него!
[url=http://picbg.net/img.php?file=194f7b7624e3366b.JPG]
[/url
Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?
Така де.ама от вестник до вестник има разлика.Къде го натискате с този вестник това виско,че ако събера кауфланда от пощенските кутии и ги бутна между витлата не вярвам да ми се опрее нито едно виско 
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
- The 5th element
- Арабиата
-
- Мнения: 1454
- Регистриран на: 18.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D
Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?
kalingk написа:Така де.ама от вестник до вестник има разлика.Къде го натискате с този вестник това виско,че ако събера кауфланда от пощенските кутии и ги бутна между витлата не вярвам да ми се опрее нито едно виско
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk










[url=http://picbg.net/img.php?file=194f7b7624e3366b.JPG]
[/url
Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?
Да му е..а май..та да му е..а и виско не работи.Добре брат,че беше пуснал темата та рекох да го проверя.Загрях колата до 96-7 градуса и гледам не я сваля температурата и спрях виското с вестника,до такава степен,че го бут ах на обратно.За това държи по високи температури.Сега утре отивам за ново,някой да каже колко пари вървят нез дарукар 
Пп бях готов да си върна старите помпа и термостат.Дали съм тъпо парче.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Пп бях готов да си върна старите помпа и термостат.Дали съм тъпо парче.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?
kalingk написа:Да му е..а май..та да му е..а и виско не работи.Добре брат,че беше пуснал темата та рекох да го проверя.Загрях колата до 96-7 градуса и гледам не я сваля температурата и спрях виското с вестника,до такава степен,че го бут ах на обратно.За това държи по високи температури.Сега утре отивам за ново,някой да каже колко пари вървят нез дарукар
Пп бях готов да си върна старите помпа и термостат.Дали съм тъпо парче.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
http://darucar.bg/proverka-na-nalichnost
11522249216 това му е номера , около 400 кинта
- The 5th element
- Арабиата
-
- Мнения: 1454
- Регистриран на: 18.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D
Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?
nightdriver написа:kalingk написа:Да му е..а май..та да му е..а и виско не работи.Добре брат,че беше пуснал темата та рекох да го проверя.Загрях колата до 96-7 градуса и гледам не я сваля температурата и спрях виското с вестника,до такава степен,че го бут ах на обратно.За това държи по високи температури.Сега утре отивам за ново,някой да каже колко пари вървят нез дарукар
Пп бях готов да си върна старите помпа и термостат.Дали съм тъпо парче.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
http://darucar.bg/proverka-na-nalichnost
11522249216 това му е номера , около 400 кинта
,,,Неприятно,,,аз пък не съм я палил днес,утре ще го направя,,,,защо не видиш при колегата Laviatan ,,,аз съм взимал неща от него,,колеги са взимали,всички са доволни,,,,

[url=http://picbg.net/img.php?file=194f7b7624e3366b.JPG]
[/url
- daniel_gpower
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 14.01.2009
- Кара: E39 530dA Touring, E61 530dA.
Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?
Здравейте! Вчера по борд външната температура беше 40°. На двигателя показваше 102°. За това взех един инфрачервин термометър да праверя дали това на таблото е вярно. На тъблото паказвеше 96-97°. Отворих капачката и запалих колата и температерата на антифриза в казанчето показваше 89-90°. На маркуча от термустата 88-89°. На горния 90°. Незнам колко може да му се вярва на такъв термометър. И колата беше със включен климатик.
На заледеното на завоя и мишелин "юпитер" да е се тая
Оставаш само за свидетел зад волана, докато физичните сили,
дето ги учехме при оня олигофрен по механика, си кажат думата
Оставаш само за свидетел зад волана, докато физичните сили,
дето ги учехме при оня олигофрен по механика, си кажат думата
Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?
Ами днес монтирах чисто ново виско бер.При вас не знам с какви вискота имате,аз преди имах и бях словил едно от тдс и още на 65-70градуса почваше да вие на умряло,ама новото виско при 95градуса не се е активирало.За това натиснах колата на по големи скорости и при 98градуса мисля,че го чух,понеже като намалих темпа падна на 93гр.Както и да е,в такъв случай може и старото да си е работило,радиаторите ги отворих да видя между тях как е(нищо,че ги бях мил преди 3 месеца),светеха като нови,така ги бях мил,че даже боята(черната),беше почти обелена.Та почти съм 100процента сигурен,че не е нормално да си чуваш виското още при 90градуса,пак казвам,така бях аз с тдс-ово виско(имат разлика) и тогава,може и да ми държи по надолу темповете в тази жега,но засега 93-98градуса извънградско в местност с много завой и нанадолнища и нанагорнища с 150-180км/ч и градско 93-96градуса с по интензивно каране 60-120км/ч (без климатик на всякъде).
Всичко това с чисто нови-помпа,термостат,виско,ролки,ремъци,антифриз,радиаторите измити.
Всичко това с чисто нови-помпа,термостат,виско,ролки,ремъци,антифриз,радиаторите измити.
- daniel_gpower
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 14.01.2009
- Кара: E39 530dA Touring, E61 530dA.
Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?
kalingk написа:Ами днес монтирах чисто ново виско бер.При вас не знам с какви вискота имате,аз преди имах и бях словил едно от тдс и още на 65-70градуса почваше да вие на умряло,ама новото виско при 95градуса не се е активирало.За това натиснах колата на по големи скорости и при 98градуса мисля,че го чух,понеже като намалих темпа падна на 93гр.Както и да е,в такъв случай може и старото да си е работило,радиаторите ги отворих да видя между тях как е(нищо,че ги бях мил преди 3 месеца),светеха като нови,така ги бях мил,че даже боята(черната),беше почти обелена.Та почти съм 100процента сигурен,че не е нормално да си чуваш виското още при 90градуса,пак казвам,така бях аз с тдс-ово виско(имат разлика) и тогава,може и да ми държи по надолу темповете в тази жега,но засега 93-98градуса извънградско в местност с много завой и нанадолнища и нанагорнища с 150-180км/ч и градско 93-96градуса с по интензивно каране 60-120км/ч (без климатик на всякъде).
Всичко това с чисто нови-помпа,термостат,виско,ролки,ремъци,антифриз,радиаторите измити.
Това и аз го направих смених всичко с изключение на виското. Мисля даже и датчика да сменя за да съм сигурен че не е в него проблема. Ако може да се нарече проблем. Но никъде не намерих информация каква е работната температура на този мотор.
На заледеното на завоя и мишелин "юпитер" да е се тая
Оставаш само за свидетел зад волана, докато физичните сили,
дето ги учехме при оня олигофрен по механика, си кажат думата
Оставаш само за свидетел зад волана, докато физичните сили,
дето ги учехме при оня олигофрен по механика, си кажат думата
- deathwingbg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 24.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D
- Мечтае да кара: Тесличка
Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?
Да си кажа и при мен как е ситуацията:
E39 530d 193ps
миналото лято с неработеща перка на климатика без климатик 93-95C като включа климатика вдигаше от 100-105c ... според зависи външната температура, десен крак, задръствания (виското зацепва при ~ 100C не знам кога точно)
това лято нова перка на климатика + сменен антифриз (-35/-40 не помня... майстора каза че бая концентриран го е забъркал ) без климатик 93 градуса точно (почти не мърда и да мръдне е с градус) с климатик 98-102 и виското фучи бучи и яде мощност
Тая перка на климатика имам чувството че никаква работа не върши а бая фучи и прави страшен поток.
Това в градски условия задръствания светофари (показания до +40 по борд)
E39 530d 193ps
миналото лято с неработеща перка на климатика без климатик 93-95C като включа климатика вдигаше от 100-105c ... според зависи външната температура, десен крак, задръствания (виското зацепва при ~ 100C не знам кога точно)
това лято нова перка на климатика + сменен антифриз (-35/-40 не помня... майстора каза че бая концентриран го е забъркал ) без климатик 93 градуса точно (почти не мърда и да мръдне е с градус) с климатик 98-102 и виското фучи бучи и яде мощност

Тая перка на климатика имам чувството че никаква работа не върши а бая фучи и прави страшен поток.
Това в градски условия задръствания светофари (показания до +40 по борд)
- Vaio E30
- ентусиаст
-
- Мнения: 844
- Регистриран на: 16.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 комби
Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?
Моето стой около 96,98 градуса(2,5 бензин ) с или без климатик.перката ми работи само на втората степен и се включи 2 пъти в жегата.Купих ново виско и термостат но ме интересува при бензиновите на колко е нормално да работи ?
- The 5th element
- Арабиата
-
- Мнения: 1454
- Регистриран на: 18.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D
Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?
Колеги,,,тези дни си говоря с доста хора по въпроса И почвам да си мисля следните неща:
1.Не ми се струва възможно при тези резки и сериозни жеги-да залепи 90 градуса и да не мръдне малко нагоре,,,,почти не го вярвам това нещо вече,макар че някои колеги го твърдят!
2.Щом стрелката не помръдва и половин милиметър,,,няма какво толкова да му се вглеждаме,,,,!
3.Сами знаете,че освен външните жеги-като отворим капаците ни лъхва сериозна топлина от мотора като цяло,,,защото той просто си образува такава,,,!
Вчера на 37 външни градуса по скрито ми показа-96 градуса,виското НЕ се чува както при ТДС,а(както колегата отбелязва)там фучеше и трещеше доста по силно,днес се убедих в това и то на отворен капак. При мен не дава да го барнеш,,с каквото и да е,,,пробвах с една твърда визитка,,,направо щеше да я изпили,замерил съм антифриза,показва -37 гр.не го губи,,,,радиаторите са ми чисти,днес допълнително ги поизмих,перката на климатика се включва няколко секунди след натискането на копчето и си върти. Мисля да не се оглеждам толкова вече,,,,ще следя стрелката и дано да няма ядове,,,
П.С>Това,което колегата споменава за измерените градуси звучи интересно,,,,!
1.Не ми се струва възможно при тези резки и сериозни жеги-да залепи 90 градуса и да не мръдне малко нагоре,,,,почти не го вярвам това нещо вече,макар че някои колеги го твърдят!
2.Щом стрелката не помръдва и половин милиметър,,,няма какво толкова да му се вглеждаме,,,,!
3.Сами знаете,че освен външните жеги-като отворим капаците ни лъхва сериозна топлина от мотора като цяло,,,защото той просто си образува такава,,,!
Вчера на 37 външни градуса по скрито ми показа-96 градуса,виското НЕ се чува както при ТДС,а(както колегата отбелязва)там фучеше и трещеше доста по силно,днес се убедих в това и то на отворен капак. При мен не дава да го барнеш,,с каквото и да е,,,пробвах с една твърда визитка,,,направо щеше да я изпили,замерил съм антифриза,показва -37 гр.не го губи,,,,радиаторите са ми чисти,днес допълнително ги поизмих,перката на климатика се включва няколко секунди след натискането на копчето и си върти. Мисля да не се оглеждам толкова вече,,,,ще следя стрелката и дано да няма ядове,,,


П.С>Това,което колегата споменава за измерените градуси звучи интересно,,,,!
[url=http://picbg.net/img.php?file=194f7b7624e3366b.JPG]
[/url
- kluna_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 14.02.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?
нали знаеш, че стрелката на температурата стои на 12 ч. в диапазона 75-105 градуса
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?
daniel_gpower написа:Здравейте! Вчера по борд външната температура беше 40°. На двигателя показваше 102°. За това взех един инфрачервин термометър да праверя дали това на таблото е вярно. На тъблото паказвеше 96-97°. Отворих капачката и запалих колата и температерата на антифриза в казанчето показваше 89-90°. На маркуча от термустата 88-89°. На горния 90°. Незнам колко може да му се вярва на такъв термометър. И колата беше със включен климатик.
Трябва да премериш колко е в главата, все пак нали там е датчика?
Иначе днес в Пловдив, с климатик, на моменти външната отидваше до 46 градуса/не че е толкова реалната, но като напече асфалта и става като фурна/, повечето време държеше около 42-43. Та температурата не мина 92 градуса на борда.
На връщане към Пампорово с климатик и яко ръчкане стигна до 98 за момент но нагоре не мина. Това с още двама човека в колата.
п.п. Вчера и в Гърция, жега, на климатик, никъде не мина 93 градуса, дори на изкачванията /през Златоград/ като се прибирах със спокойно каране, без ръчкане.

- The 5th element
- Арабиата
-
- Мнения: 1454
- Регистриран на: 18.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D
Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?
kluna_ написа:нали знаеш, че стрелката на температурата стои на 12 ч. в диапазона 75-105 градуса

[url=http://picbg.net/img.php?file=194f7b7624e3366b.JPG]
[/url
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани