104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Арабиата
Аватар
Мнения: 1454
Регистриран на: 18.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 530D

Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?

Мнение от The 5th element » 19 Юни 2016, 7:02

Днес ще го тествам и него!
[url=http://picbg.net/img.php?file=194f7b7624e3366b.JPG]Изображение[/url

ентусиаст
Аватар
Мнения: 919
Регистриран на: 12.11.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?

Мнение от kalingk » 19 Юни 2016, 7:21

Така де.ама от вестник до вестник има разлика.Къде го натискате с този вестник това виско,че ако събера кауфланда от пощенските кутии и ги бутна между витлата не вярвам да ми се опрее нито едно виско :)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Арабиата
Аватар
Мнения: 1454
Регистриран на: 18.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 530D

Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?

Мнение от The 5th element » 19 Юни 2016, 7:42

kalingk написа:Така де.ама от вестник до вестник има разлика.Къде го натискате с този вестник това виско,че ако събера кауфланда от пощенските кутии и ги бутна между витлата не вярвам да ми се опрее нито едно виско :)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk


:mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :yes: Да не излетят във въздуха парчета перки и късове вестници,,,,, :mrgreen: :smoke: Традиционният тест би трябвало да бъде-леко завит вестник бутнат към въртящата перка си мисля,,,,няма да слагаме цепеници,,, :mhihi: :mhihi:
[url=http://picbg.net/img.php?file=194f7b7624e3366b.JPG]Изображение[/url

ентусиаст
Аватар
Мнения: 919
Регистриран на: 12.11.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?

Мнение от kalingk » 19 Юни 2016, 8:56

Да му е..а май..та да му е..а и виско не работи.Добре брат,че беше пуснал темата та рекох да го проверя.Загрях колата до 96-7 градуса и гледам не я сваля температурата и спрях виското с вестника,до такава степен,че го бут ах на обратно.За това държи по високи температури.Сега утре отивам за ново,някой да каже колко пари вървят нез дарукар :)
Пп бях готов да си върна старите помпа и термостат.Дали съм тъпо парче.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1163
Регистриран на: 5.07.2008
Местоположение: banlieu parisienne
Пол: Мъж
Кара: 530da turing

Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?

Мнение от nightdriver » 19 Юни 2016, 10:55

kalingk написа:Да му е..а май..та да му е..а и виско не работи.Добре брат,че беше пуснал темата та рекох да го проверя.Загрях колата до 96-7 градуса и гледам не я сваля температурата и спрях виското с вестника,до такава степен,че го бут ах на обратно.За това държи по високи температури.Сега утре отивам за ново,някой да каже колко пари вървят нез дарукар :)
Пп бях готов да си върна старите помпа и термостат.Дали съм тъпо парче.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk


http://darucar.bg/proverka-na-nalichnost

11522249216 това му е номера , около 400 кинта
Изображение

Арабиата
Аватар
Мнения: 1454
Регистриран на: 18.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 530D

Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?

Мнение от The 5th element » 19 Юни 2016, 18:15

nightdriver написа:
kalingk написа:Да му е..а май..та да му е..а и виско не работи.Добре брат,че беше пуснал темата та рекох да го проверя.Загрях колата до 96-7 градуса и гледам не я сваля температурата и спрях виското с вестника,до такава степен,че го бут ах на обратно.За това държи по високи температури.Сега утре отивам за ново,някой да каже колко пари вървят нез дарукар :)
Пп бях готов да си върна старите помпа и термостат.Дали съм тъпо парче.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk


http://darucar.bg/proverka-na-nalichnost

11522249216 това му е номера , около 400 кинта


,,,Неприятно,,,аз пък не съм я палил днес,утре ще го направя,,,,защо не видиш при колегата Laviatan ,,,аз съм взимал неща от него,,колеги са взимали,всички са доволни,,,, :yes: Сега замерихме антифриза с едно приятелче, излиза за -37 градуса, мисля че е Ок.
[url=http://picbg.net/img.php?file=194f7b7624e3366b.JPG]Изображение[/url

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 14.01.2009
Кара: E39 530dA Touring, E61 530dA.

Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?

Мнение от daniel_gpower » 21 Юни 2016, 9:00

Здравейте! Вчера по борд външната температура беше 40°. На двигателя показваше 102°. За това взех един инфрачервин термометър да праверя дали това на таблото е вярно. На тъблото паказвеше 96-97°. Отворих капачката и запалих колата и температерата на антифриза в казанчето показваше 89-90°. На маркуча от термустата 88-89°. На горния 90°. Незнам колко може да му се вярва на такъв термометър. И колата беше със включен климатик.
На заледеното на завоя и мишелин "юпитер" да е се тая
Оставаш само за свидетел зад волана, докато физичните сили,
дето ги учехме при оня олигофрен по механика, си кажат думата

ентусиаст
Аватар
Мнения: 919
Регистриран на: 12.11.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?

Мнение от kalingk » 21 Юни 2016, 11:39

Ами днес монтирах чисто ново виско бер.При вас не знам с какви вискота имате,аз преди имах и бях словил едно от тдс и още на 65-70градуса почваше да вие на умряло,ама новото виско при 95градуса не се е активирало.За това натиснах колата на по големи скорости и при 98градуса мисля,че го чух,понеже като намалих темпа падна на 93гр.Както и да е,в такъв случай може и старото да си е работило,радиаторите ги отворих да видя между тях как е(нищо,че ги бях мил преди 3 месеца),светеха като нови,така ги бях мил,че даже боята(черната),беше почти обелена.Та почти съм 100процента сигурен,че не е нормално да си чуваш виското още при 90градуса,пак казвам,така бях аз с тдс-ово виско(имат разлика) и тогава,може и да ми държи по надолу темповете в тази жега,но засега 93-98градуса извънградско в местност с много завой и нанадолнища и нанагорнища с 150-180км/ч и градско 93-96градуса с по интензивно каране 60-120км/ч (без климатик на всякъде).
Всичко това с чисто нови-помпа,термостат,виско,ролки,ремъци,антифриз,радиаторите измити.

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 14.01.2009
Кара: E39 530dA Touring, E61 530dA.

Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?

Мнение от daniel_gpower » 21 Юни 2016, 13:14

kalingk написа:Ами днес монтирах чисто ново виско бер.При вас не знам с какви вискота имате,аз преди имах и бях словил едно от тдс и още на 65-70градуса почваше да вие на умряло,ама новото виско при 95градуса не се е активирало.За това натиснах колата на по големи скорости и при 98градуса мисля,че го чух,понеже като намалих темпа падна на 93гр.Както и да е,в такъв случай може и старото да си е работило,радиаторите ги отворих да видя между тях как е(нищо,че ги бях мил преди 3 месеца),светеха като нови,така ги бях мил,че даже боята(черната),беше почти обелена.Та почти съм 100процента сигурен,че не е нормално да си чуваш виското още при 90градуса,пак казвам,така бях аз с тдс-ово виско(имат разлика) и тогава,може и да ми държи по надолу темповете в тази жега,но засега 93-98градуса извънградско в местност с много завой и нанадолнища и нанагорнища с 150-180км/ч и градско 93-96градуса с по интензивно каране 60-120км/ч (без климатик на всякъде).
Всичко това с чисто нови-помпа,термостат,виско,ролки,ремъци,антифриз,радиаторите измити.


Това и аз го направих смених всичко с изключение на виското. Мисля даже и датчика да сменя за да съм сигурен че не е в него проблема. Ако може да се нарече проблем. Но никъде не намерих информация каква е работната температура на този мотор.
На заледеното на завоя и мишелин "юпитер" да е се тая
Оставаш само за свидетел зад волана, докато физичните сили,
дето ги учехме при оня олигофрен по механика, си кажат думата

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 24.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 530D
Мечтае да кара: Тесличка

Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?

Мнение от deathwingbg » 21 Юни 2016, 15:05

Да си кажа и при мен как е ситуацията:
E39 530d 193ps
миналото лято с неработеща перка на климатика без климатик 93-95C като включа климатика вдигаше от 100-105c ... според зависи външната температура, десен крак, задръствания (виското зацепва при ~ 100C не знам кога точно)
това лято нова перка на климатика + сменен антифриз (-35/-40 не помня... майстора каза че бая концентриран го е забъркал ) без климатик 93 градуса точно (почти не мърда и да мръдне е с градус) с климатик 98-102 и виското фучи бучи и яде мощност :ranting:
Тая перка на климатика имам чувството че никаква работа не върши а бая фучи и прави страшен поток.
Това в градски условия задръствания светофари (показания до +40 по борд)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 844
Регистриран на: 16.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 комби

Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?

Мнение от Vaio E30 » 21 Юни 2016, 17:29

Моето стой около 96,98 градуса(2,5 бензин ) с или без климатик.перката ми работи само на втората степен и се включи 2 пъти в жегата.Купих ново виско и термостат но ме интересува при бензиновите на колко е нормално да работи ?
Изображение Изображение

Арабиата
Аватар
Мнения: 1454
Регистриран на: 18.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 530D

Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?

Мнение от The 5th element » 21 Юни 2016, 17:54

Колеги,,,тези дни си говоря с доста хора по въпроса И почвам да си мисля следните неща:
1.Не ми се струва възможно при тези резки и сериозни жеги-да залепи 90 градуса и да не мръдне малко нагоре,,,,почти не го вярвам това нещо вече,макар че някои колеги го твърдят!
2.Щом стрелката не помръдва и половин милиметър,,,няма какво толкова да му се вглеждаме,,,,!
3.Сами знаете,че освен външните жеги-като отворим капаците ни лъхва сериозна топлина от мотора като цяло,,,защото той просто си образува такава,,,!
Вчера на 37 външни градуса по скрито ми показа-96 градуса,виското НЕ се чува както при ТДС,а(както колегата отбелязва)там фучеше и трещеше доста по силно,днес се убедих в това и то на отворен капак. При мен не дава да го барнеш,,с каквото и да е,,,пробвах с една твърда визитка,,,направо щеше да я изпили,замерил съм антифриза,показва -37 гр.не го губи,,,,радиаторите са ми чисти,днес допълнително ги поизмих,перката на климатика се включва няколко секунди след натискането на копчето и си върти. Мисля да не се оглеждам толкова вече,,,,ще следя стрелката и дано да няма ядове,,, :) :wave:
П.С>Това,което колегата споменава за измерените градуси звучи интересно,,,,!
[url=http://picbg.net/img.php?file=194f7b7624e3366b.JPG]Изображение[/url

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 245
Регистриран на: 14.02.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: E39 520i

Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?

Мнение от kluna_ » 21 Юни 2016, 20:02

нали знаеш, че стрелката на температурата стои на 12 ч. в диапазона 75-105 градуса
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?

Мнение от Ivo_Borisov » 21 Юни 2016, 20:15

daniel_gpower написа:Здравейте! Вчера по борд външната температура беше 40°. На двигателя показваше 102°. За това взех един инфрачервин термометър да праверя дали това на таблото е вярно. На тъблото паказвеше 96-97°. Отворих капачката и запалих колата и температерата на антифриза в казанчето показваше 89-90°. На маркуча от термустата 88-89°. На горния 90°. Незнам колко може да му се вярва на такъв термометър. И колата беше със включен климатик.

Трябва да премериш колко е в главата, все пак нали там е датчика?

Иначе днес в Пловдив, с климатик, на моменти външната отидваше до 46 градуса/не че е толкова реалната, но като напече асфалта и става като фурна/, повечето време държеше около 42-43. Та температурата не мина 92 градуса на борда.
На връщане към Пампорово с климатик и яко ръчкане стигна до 98 за момент но нагоре не мина. Това с още двама човека в колата.

п.п. Вчера и в Гърция, жега, на климатик, никъде не мина 93 градуса, дори на изкачванията /през Златоград/ като се прибирах със спокойно каране, без ръчкане.
Изображение

Арабиата
Аватар
Мнения: 1454
Регистриран на: 18.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 530D

Re: 104градуса двигател при 40 на борд, нормално ли е?

Мнение от The 5th element » 21 Юни 2016, 21:36

kluna_ написа:нали знаеш, че стрелката на температурата стои на 12 ч. в диапазона 75-105 градуса

:yes:
[url=http://picbg.net/img.php?file=194f7b7624e3366b.JPG]Изображение[/url

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook