Няколко въпроса за 535д 272 коня

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 28.09.2009
Пол: Мъж
Кара: Колело и B58

Re: Няколко въпроса за 535д 272 коня

Мнение от julkata1 » 09 Юни 2016, 9:30

Kartoff написа:535d наистина върви доволно, обаче след ремап става наистина много лоша ! Аз моята я направих около 380 коня, което е почти 100 коня върху 286-те от завода, само със софтуер и махане на DPF-а... Обаче, лично мое мнение е, че колата малко трудно спира със стоковите спирачки ! Затова си намерих 2-ра употреба апарати от М5, които се монтират без проблем и тогава вече почна да спира, според мен :mhihi: Обаче като се сетя, че 4 нови М-кови спирачни диска бяха около 3000 лева и ме боли главата, но има един лаф : "Safety first !"

Колега може ли да кажеш какъв чип си слагал, колко NM стана колата след това, като махна дпф-а пуши ли колата? Аз се замислям за пауър бокс, дават подобни коне, но ме притеснява дали ще издържат скоростите, моята е преди фейс и четох че макс могат да понесат 700NM, също много държа да не ми пуши колата като локомотив после. :oops:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 31.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535xd LCI

Re: Няколко въпроса за 535д 272 коня

Мнение от Kartoff » 09 Юни 2016, 18:50

julkata1 написа:
Kartoff написа:535d наистина върви доволно, обаче след ремап става наистина много лоша ! Аз моята я направих около 380 коня, което е почти 100 коня върху 286-те от завода, само със софтуер и махане на DPF-а... Обаче, лично мое мнение е, че колата малко трудно спира със стоковите спирачки ! Затова си намерих 2-ра употреба апарати от М5, които се монтират без проблем и тогава вече почна да спира, според мен :mhihi: Обаче като се сетя, че 4 нови М-кови спирачни диска бяха около 3000 лева и ме боли главата, но има един лаф : "Safety first !"

Колега може ли да кажеш какъв чип си слагал, колко NM стана колата след това, като махна дпф-а пуши ли колата? Аз се замислям за пауър бокс, дават подобни коне, но ме притеснява дали ще издържат скоростите, моята е преди фейс и четох че макс могат да понесат 700NM, също много държа да не ми пуши колата като локомотив после. :oops:


Фейсовата кутия мисля, че я дават да държи на повече NM от старата... Моята ми я прави един приятел, който се занимава с такива неща по принцип и той ми препоръча да не надвишаваме 720нм... Свали файла с картата на работа на двигателя едитна го и след 2 часа го качихме обратно... Не съм я качвал на дино с тези настройки, но момчето каза, че други такива със същия ремап са дали около 380коня и 720нм... Гледал съм в нета, че хора с 535д преди фейса с 960нм и над 420-30 коня си ги карат бая време без нещо да се счупи така, че всичко е относително... На мен не ми се рискуваше...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Няколко въпроса за 535д 272 коня

Мнение от Taruno » 09 Юни 2016, 21:18

Kartoff написа:
julkata1 написа:
Kartoff написа:535d наистина върви доволно, обаче след ремап става наистина много лоша ! Аз моята я направих около 380 коня, което е почти 100 коня върху 286-те от завода, само със софтуер и махане на DPF-а... Обаче, лично мое мнение е, че колата малко трудно спира със стоковите спирачки ! Затова си намерих 2-ра употреба апарати от М5, които се монтират без проблем и тогава вече почна да спира, според мен :mhihi: Обаче като се сетя, че 4 нови М-кови спирачни диска бяха около 3000 лева и ме боли главата, но има един лаф : "Safety first !"

Колега може ли да кажеш какъв чип си слагал, колко NM стана колата след това, като махна дпф-а пуши ли колата? Аз се замислям за пауър бокс, дават подобни коне, но ме притеснява дали ще издържат скоростите, моята е преди фейс и четох че макс могат да понесат 700NM, също много държа да не ми пуши колата като локомотив после. :oops:


Фейсовата кутия мисля, че я дават да държи на повече NM от старата... Моята ми я прави един приятел, който се занимава с такива неща по принцип и той ми препоръча да не надвишаваме 720нм... Свали файла с картата на работа на двигателя едитна го и след 2 часа го качихме обратно... Не съм я качвал на дино с тези настройки, но момчето каза, че други такива със същия ремап са дали около 380коня и 720нм... Гледал съм в нета, че хора с 535д преди фейса с 960нм и над 420-30 коня си ги карат бая време без нещо да се счупи така, че всичко е относително... На мен не ми се рискуваше...


Не няма такова нещо еднакви NM им дават.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Няколко въпроса за 535д 272 коня

Мнение от adovet » 09 Юни 2016, 22:11

Taruno написа:
Kartoff написа:
julkata1 написа:
Kartoff написа:535d наистина върви доволно, обаче след ремап става наистина много лоша ! Аз моята я направих около 380 коня, което е почти 100 коня върху 286-те от завода, само със софтуер и махане на DPF-а... Обаче, лично мое мнение е, че колата малко трудно спира със стоковите спирачки ! Затова си намерих 2-ра употреба апарати от М5, които се монтират без проблем и тогава вече почна да спира, според мен :mhihi: Обаче като се сетя, че 4 нови М-кови спирачни диска бяха около 3000 лева и ме боли главата, но има един лаф : "Safety first !"

Колега може ли да кажеш какъв чип си слагал, колко NM стана колата след това, като махна дпф-а пуши ли колата? Аз се замислям за пауър бокс, дават подобни коне, но ме притеснява дали ще издържат скоростите, моята е преди фейс и четох че макс могат да понесат 700NM, също много държа да не ми пуши колата като локомотив после. :oops:


Фейсовата кутия мисля, че я дават да държи на повече NM от старата... Моята ми я прави един приятел, който се занимава с такива неща по принцип и той ми препоръча да не надвишаваме 720нм... Свали файла с картата на работа на двигателя едитна го и след 2 часа го качихме обратно... Не съм я качвал на дино с тези настройки, но момчето каза, че други такива със същия ремап са дали около 380коня и 720нм... Гледал съм в нета, че хора с 535д преди фейса с 960нм и над 420-30 коня си ги карат бая време без нещо да се счупи така, че всичко е относително... На мен не ми се рискуваше...


Не няма такова нещо еднакви NM им дават.

Да ама фейсовите държат доста повече от пре

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Няколко въпроса за 535д 272 коня

Мнение от Taruno » 10 Юни 2016, 8:42

Така е това не го оспорвам, но се разнасят някакви слухова за фабричните лимити, които са просто неверни :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 31.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535xd LCI

Re: Няколко въпроса за 535д 272 коня

Мнение от Kartoff » 10 Юни 2016, 9:13

Taruno написа:Така е това не го оспорвам, но се разнасят някакви слухова за фабричните лимити, които са просто неверни :)


Явно наистина са неверни, при положение, че държат на много повече... Обаче как да сме сигурни на колко над написаното ще държи без да фърли ремък :confused:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 28.09.2009
Пол: Мъж
Кара: Колело и B58

Re: Няколко въпроса за 535д 272 коня

Мнение от julkata1 » 10 Юни 2016, 12:45

Значи почвам да се навивам още повече, може ли да споделиш и за пушенето след махането на дпф-а?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Няколко въпроса за 535д 272 коня

Мнение от bai_ILIA » 11 Юни 2016, 20:50

Kartoff написа:
Taruno написа:Така е това не го оспорвам, но се разнасят някакви слухова за фабричните лимити, които са просто неверни :)


Явно наистина са неверни, при положение, че държат на много повече... Обаче как да сме сигурни на колко над написаното ще държи без да фърли ремък :confused:


от 09/2008 има ъпдейт на кутията. механично са еднакви (торк морк и т.н.), но мехатрониците им нямат нищо общо и от там идва подобрената надеждност (смяна на предавки, управление на въртящ момент и т.н.) . на БМВ им е ясно, че голяма част от колите с този мотор са "обречени" на ремап и наистина има много голям резерв спрямо заводските 580НМ. тази кутия като цяло е супер чобанска и много здрава. 700НМ си е като разходка в парка за нея. Разбира, се ако колата е на 350-400 000км (голяма част от първите Е60) и маслото никога не е сменяно, щото не се сменяло, сигурно в парка времето може да не става за разходки. Хората, които ми мапнаха колата казаха, че са мапнали сигурно над 100 коли с този мотор/кутия и никой не се е оплакал за проблеми.А както знаем повечето коли са на бая км :ok: аз лично познавам 3-ма човека с по 800НМ и нямат проблеми...кутията много добре се справя с НМ понеже във всеки един момент знае каква е стойноста и забавя смените като види зор. колите без ремап и тези по-назобените сменят по различен начин на цялата газ...


ИзображениеИзображение
"Чемодан, вокзал, Москва"

Предишна

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook