Клапан на парното в краката?
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
Клапан на парното в краката?
Искам да попитам къде се намира точно този клапан за парното и какво представлява.
Днес смених термостата защото мислих че е в него проблема, но не!!! Същата работа. Обезвъздушавах правих струвах нищо! парно йок
Отворих кората в краката на шофьора ама там където са маркучите много зор да се стигне пък камоли да се работи или смени
Според мен цялото табло май трябва да се махне
Някой сменял ли го е или знае ли как се стига до него
Днес смених термостата защото мислих че е в него проблема, но не!!! Същата работа. Обезвъздушавах правих струвах нищо! парно йок

Отворих кората в краката на шофьора ама там където са маркучите много зор да се стигне пък камоли да се работи или смени

Според мен цялото табло май трябва да се махне

Някой сменял ли го е или знае ли как се стига до него

- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
DJJonny написа:Днес се чух с един майстор и той ми каза че тоя клапан отварял на определени градуси. Затова чак като загрее колата съм имал парно.
Но проблема е че незнае дали той самия е термостат или има някъде ел. термостат който да го контролира.
Клапана се отваря от врътката топло/студено а не като загрее колата

То кво докат я чакам да загрее тряа с ушанката вътре




- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
DJJonny написа:Turbo-Lag написа:Според мен не трябвадано си късметлия и проблема ти е в клапана, а не на друго място.
Какво друго имаш впредвид
Гарнитури, глави... все хубави работи

потарсих ж схемите нещо за проблеме.какво открих!захранването на този клапан минажа прз предпазител 20 котио захранва и вентилатора на парното,което означава че ако тои работи тук няма проблем.след тов аминава прз краен прекъсвач на кллапана които наи вероятоно(не се споменава точно)е ключа топло студено.след това минава през предпазите 1(кото има засичане в схема щото предпазител 1 е за ляви далги та си мислиа че този мойе да е ниакаде межди ключа и калапана .от клапана излиза 0.5ммквадратни син кабел минава през този предтазите и отива на този калапан.та си кислиа че парво мойв да се провери дали идва захранване до ключа топло студено то предпазите 20 цвета на кабела е зелен/кафяв.ако до клуча и след него има до се провери на самия клапан.ако там няма да се тарси този предпазите.но мислия че преди това трябва да се види фдали ззагряват маркучите до парното(и двата)което ще покаже дали минава вода през него(тоес дали работи този клапан)друго кеото се спеменава в книгата е при монтай и демантаж да се саблюдава как се зацепва калапата за смесване на топал и студен въздух което би могло да е проблен и да стои постоианно отворвно ка студено(това става с някакво жило
BMW forever



Много полезна информация
Днес се порових и доколкото видях и усетих е че горния маркуч е загрят а долния студен. Което ме води до мисълта че наистина проблема е в клапана. Другата седмица ще взема един мултимер и ще проверя какво е положението с токовете до него.
Но ме гризе мисълта че като загрее достатъчно колата и отвори големия кръг, парното тръгва. А тогава знам че налягането в системата е по-малко и не е много логично да тръгва тогава.(ако не е отворен напълно или запушен)

Днес се порових и доколкото видях и усетих е че горния маркуч е загрят а долния студен. Което ме води до мисълта че наистина проблема е в клапана. Другата седмица ще взема един мултимер и ще проверя какво е положението с токовете до него.
Но ме гризе мисълта че като загрее достатъчно колата и отвори големия кръг, парното тръгва. А тогава знам че налягането в системата е по-малко и не е много логично да тръгва тогава.(ако не е отворен напълно или запушен)
от някой от форума съм чувал че има ключове за топло /студено който били като термостат(тоест те регулирали отварянето и затварянето на този клапан така че да се подаржа една и саща температура в купето.ако това е верно ма вероятност твоя да прави роблеми и да отваря къно,но това е само предположение.инатсцхе и когато работи малкия и после при големия системата е една и налягането е едно като се отбележи че то расте с нарастване на температурата(тоест при вече загряла кола е наи голямо0доколото знам около1.2 атмосфери
BMW forever



10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани