и аз мисля
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
и аз мисля
и аз мисля да се присаеденя кам лудницата е21
ако стане ще пусна снимки ,има малко ремонтче но като циало е добре има проблемче в карбуратора ,става вапрос за солекс 4 ниакои ако има такав карбуратор или да знае какъв друг мойе да сложа сте пием по една
много сте сам благодарен
кои мотор е М
____________________________________________________________________________________
БМВ по добрата марка THE king of POWER ,das werke




кои мотор е М

____________________________________________________________________________________
БМВ по добрата марка THE king of POWER ,das werke

Последна промяна ico-power на 10 Дек 2006, 20:19, променена общо 1 път
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
Солекс 4А1 е карбуратира, имам тамъм 3 такива
и нито един не ще да работи след 20 и няколко години употреба, къде правилна, къде не, къде преправян, къде задушен....
За съжаление нов такъв струва 2200 лева, ремонтен комплект досега не съм намерил. Най-често прави проблем с автоматичния смукач, който преобогатява колата и за това са пословични карбураторите от този род. Друг проблем е ако изчезне синхронизацията между двата карбуратора, защото на практика това са си два двойни в една обща кутия - ако се загледаш ще откриеш и лостовата система, която за съжаление не е устойчива на свръх-експлоатация, на каквата са подложени тези автомобили.
Изход е да направиш като мен - един Л-жетроник, не е много работа и решава проблем с разхода и запалването зимно време.
Ати

и нито един не ще да работи след 20 и няколко години употреба, къде правилна, къде не, къде преправян, къде задушен....
За съжаление нов такъв струва 2200 лева, ремонтен комплект досега не съм намерил. Най-често прави проблем с автоматичния смукач, който преобогатява колата и за това са пословични карбураторите от този род. Друг проблем е ако изчезне синхронизацията между двата карбуратора, защото на практика това са си два двойни в една обща кутия - ако се загледаш ще откриеш и лостовата система, която за съжаление не е устойчива на свръх-експлоатация, на каквата са подложени тези автомобили.
Изход е да направиш като мен - един Л-жетроник, не е много работа и решава проблем с разхода и запалването зимно време.
Ати
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
bawareca написа:ati написа:Солекс 4А1 е карбуратира.......
Бе имаше май един дет ги правеше да пеят , ма го нема вече
[i]e....нема го....


А знаете ли кое е най-интересното - от завода са излязли много повече Е21-ци с пиербург карбуратор, а аз досега 320-ска/6 не съм виждал с такъв. Не че има някакво значение, просто интересен факт.
Ати
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- BMW lover
- Любовника
-
- Мнения: 2210
- Регистриран на: 10.10.2005
- Местоположение: Пловдив <-> София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 90' 320i convertible, E61 530d
Има в квартала един такъв гнилоч (наистина купето е повече от скрап) с такъв мотор . На мен си ми прилича на мойто М20 

- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
Re: ати
ico-power написа:ати ,трябва да го вида това с инжекцията ,колектори ,помпа,дебитомериииииииии и още глупости
Колектори, дебитомер, управляващ блок, помпа, бензинова магистрала с регулатор и инжектори, друго в момента не се сещам да е неободимо да се сменя. Инсталацията ествествено и това е. Общо взето ти трябва един М20 или М30 с Л-жетроник (при мен частите бяха от М30) и си готов, по-добре е естествено да е с М20-кови дюзи, защото са с по-малък дебит.
Та ти трябва просто един цял мотор за 300 - 400 лева, пък ако е
М20 ще имаш и допълнително стартер, алтернатор, виско, перка, термостат и какви ли още не дреболии, които накупени по отделно ще надхвърлят многократно първоначалната инвестияция за мотора.
Така е със старите коли - трябва си от всяко нещо по две,за да сглобиш евентуално! едно.
Ати
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- speedmaster
- "Баба Яга" Склад
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 22.10.2003
- Местоположение: софия
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
speedmaster написа:Обратен бендзин,резервоари..........и некой дето пипа
Да, обратния бензин забравих да го спомена, аз при мен инсталирах помпата в купето, което не е препоръчително предвид шумът, който издава, а на резервоара така или иначе си имах два штуцера, та само навързах маркучите. Това е лесна, безобидна и бърза операция.
Ати
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
и колко време я кара така колата 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
Явор написа:и колко време я кара така колата
докато не я продадох на поредния приятел, който не ми я плати цялата;)
Ати
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани