Е91 автомат задържа предавка
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- dblos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 218
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: E91 330D
- Детайли за колата: Touring
Е91 автомат задържа предавка
Здравейте,
от известно време се проявява следния проблем , за сега поне сравнително рядко .
Колата е Е91 автомат, при движение със сравнително ниска скорост (50-80км/ч) и нормално каране ,понякога задържа повечко предвака преди да смени към по-висока като държи обороти 2к-2.2к
Задържането е в порядъка на няколко секунди.
най-често се проявява при спускане и в градски условия.
Кутията е обслужена преди 10к км.
Дали един ресет на адаптациите на кутията биха решили проблема или отива към ремонт на торк/касета ?
П.С Извинявам се ако има подобна тема , но не намерих такава в Е90/Е60
от известно време се проявява следния проблем , за сега поне сравнително рядко .
Колата е Е91 автомат, при движение със сравнително ниска скорост (50-80км/ч) и нормално каране ,понякога задържа повечко предвака преди да смени към по-висока като държи обороти 2к-2.2к
Задържането е в порядъка на няколко секунди.
най-често се проявява при спускане и в градски условия.
Кутията е обслужена преди 10к км.
Дали един ресет на адаптациите на кутията биха решили проблема или отива към ремонт на торк/касета ?
П.С Извинявам се ако има подобна тема , но не намерих такава в Е90/Е60
- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Е91 автомат задържа предавка
Не избързваи със заключението торка е за смяна, при спускане е нормално да задържи на по ниска предавка по този начин използва мотора за спирачка, дори понякога преди спускане да кажем си на 4 тръгваш да се спускаш и при натискане на спирачката колата разбира чрез жироскопа които има че се спускаш и от там превключва една предавка на долу, да знаеш че при регенерация на ПДФ понякога стига до 2к оборота и остава там за определено време. Щом казваш че е обслужен би трябвало да е ресетната адаптацията, пробваи ще има разлика.
- dblos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 218
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: E91 330D
- Детайли за колата: Touring
Re: Е91 автомат задържа предавка
За спускането звучи логично въпреки , че се случва да държи малко над 2к оборота доста дълго на спускане и в някакъв момен минава на по-висока и отива на 1.5 оборота.
А в случайте когато задържа на равно понякога и доста осезаемо се чувства като преминава на по-висока предавка. Та за това ме интересуваше дали един ресет на адаптациите на кутията дали не биха я "освжили"
Ще се опитам да направя клип на ситуацията , но за сега сравнително рядко го прави
Sent from my iPhone using Tapatalk
А в случайте когато задържа на равно понякога и доста осезаемо се чувства като преминава на по-висока предавка. Та за това ме интересуваше дали един ресет на адаптациите на кутията дали не биха я "освжили"
Ще се опитам да направя клип на ситуацията , но за сега сравнително рядко го прави
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Е91 автомат задържа предавка
На мен на диагностика ми излезна торка,така направи една диагностика
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Е91 автомат задържа предавка
dblos написа:За спускането звучи логично въпреки , че се случва да държи малко над 2к оборота доста дълго на спускане и в някакъв момен минава на по-висока и отива на 1.5 оборота.
А в случайте когато задържа на равно понякога и доста осезаемо се чувства като преминава на по-висока предавка. Та за това ме интересуваше дали един ресет на адаптациите на кутията дали не биха я "освжили"
Ще се опитам да направя клип на ситуацията , но за сега сравнително рядко го прави
Sent from my iPhone using Tapatalk
Колега освен на напълно скапан торк няма как да излезе на диагностика, торка се диагностицира с каране. Второ 320ките не страдат от торк до към 300к освен ак не се ремапнат и не го изяде по-рано.
Това, което описваш е абсолютно нормално поведение и не трябва да те притеснява освен ако не ИСКА да смени, при наклони задържа винаги и самото заклащане при преминаването е нормално, но има разлика от това да се усеща и това да се чуе / издрънчи / извибрира тогава имаш проблем. И има вероятност просто колата ти да се е адаптирала на по-агресивно каране и в момента да се чуди на по-спокойното каране.
- kvasilev76
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 24.04.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 163PS 160,8кс 2006
- Мечтае да кара: Ф10
Re: Е91 автомат задържа предавка
Първо ресет и после разни драми.това което описваш е нормално според мен.Колата просто се зачудва защото скороста за която говориш е ни риба ни рак.Моята я взех от жена която кара много спокойно,след ресет друга кола стана.Но и аз не съм състезател и с времето пак се оспа
.Общо взето карай си колата то като стане на лошо работата ще е доста по осезателно от това което описваш.

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Е91 автомат задържа предавка
Няма и нищо според това което описваш.
Торка се хваща дали дава проблем като караш на равно, най лесно е с около 80-90, следиш я като си направи оборотите за 6-та и като превключи на 6-та, дали без да се натоварва почва да включва 5-та после 6-та, пак 5-та и тн.
При спускане е нормално да задържа и да не превключва на по висока предавка, особенно ако не подаваш газ, а ако натиснеш спирачката може и на по ниска да ти превключи, като оборотите няма да отговарят на скоростта на предавката, защото ще има приплъзване.
Торка се хваща дали дава проблем като караш на равно, най лесно е с около 80-90, следиш я като си направи оборотите за 6-та и като превключи на 6-та, дали без да се натоварва почва да включва 5-та после 6-та, пак 5-та и тн.
При спускане е нормално да задържа и да не превключва на по висока предавка, особенно ако не подаваш газ, а ако натиснеш спирачката може и на по ниска да ти превключи, като оборотите няма да отговарят на скоростта на предавката, защото ще има приплъзване.

8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани