Проблем със запалването 318 is 140к.с.94г.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 23.10.2011
Пол: Мъж

Проблем със запалването 318 is 140к.с.94г.

Мнение от katev_1985 » 02 Юни 2016, 19:38

Бях спрял под един улук по време на големите дъждове и стоя там 3 дни и на четвъртия не светна дори нищо по таблото.
Смених акумулатора и завъртя и препука нещо.
Свалихме свещите и видях, че в единия цилиндър имаше гориво, а може и вода да е имало.
Завъртях, за да го изхвърли и сложих свещите, но не даваха ток.
Закарах я на майстор и той я закачил на компютър, но тя не реагирала. :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 4.04.2009
Местоположение: Лом
Пол: Мъж
Кара: кУлУлО

Re: Проблем със запалването 318 is 140к.с.94г.

Мнение от ///Mechov » 02 Юни 2016, 19:54

Отвори при компа и виж дали не е станал водолаз

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 23.10.2011
Пол: Мъж

Re: Проблем със запалването 318 is 140к.с.94г.

Мнение от katev_1985 » 02 Юни 2016, 19:57

///Mechov написа:Отвори при компа и виж дали не е станал водолаз

Не знам как изглежда и къде се намира. :banghead:

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: Проблем със запалването 318 is 140к.с.94г.

Мнение от vladi_a_i » 02 Юни 2016, 20:59

katev_1985 написа:
///Mechov написа:Отвори при компа и виж дали не е станал водолаз

Не знам как изглежда и къде се намира. :banghead:

Ако акумулатора ти е отпред при мотора,точно зад него ти се намира компютъра :winky:
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 23.10.2011
Пол: Мъж

Re: Проблем със запалването 318 is 140к.с.94г.

Мнение от katev_1985 » 03 Юни 2016, 19:02

Беше се наводнил компютъра.
Изчистих го и го сложих.Сега дава искра и дори пали но угасва веднага.
Не се чува да върти бензиновата помпа и в буксата към нея няма ток.Странното е че и като и подам директно ток от акумулатора хак не върти.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 4.04.2009
Местоположение: Лом
Пол: Мъж
Кара: кУлУлО

Re: Проблем със запалването 318 is 140к.с.94г.

Мнение от ///Mechov » 03 Юни 2016, 21:50

Мерни и едно съпротивление , но щом компа е бил подводничар не са на добре работите .

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 23.10.2011
Пол: Мъж

Re: Проблем със запалването 318 is 140к.с.94г.

Мнение от katev_1985 » 04 Юни 2016, 10:03

///Mechov написа:Мерни и едно съпротивление , но щом компа е бил подводничар не са на добре работите .

Да го сменям ли? :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 4.04.2009
Местоположение: Лом
Пол: Мъж
Кара: кУлУлО

Re: Проблем със запалването 318 is 140к.с.94г.

Мнение от ///Mechov » 05 Юни 2016, 0:21

Пробвай с друг и ще разбереш , дали е покойник твоя .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 27.05.2008
Местоположение: Пазарджик/Пловдив
Кара: E36 Coupe & E46 Coupe

Re: Проблем със запалването 318 is 140к.с.94г.

Мнение от djkita » 05 Юни 2016, 10:35

Изсуши го хубаво, остави го слънце поне 1-2 дни и тогава го слагай.
Задължително го отвори, а не го слагай затворен да се изсушава.
Изчисти и платката - спирт, корселин или нещо подобно.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 23.10.2011
Пол: Мъж

Re: Проблем със запалването 318 is 140к.с.94г.

Мнение от katev_1985 » 05 Юни 2016, 13:35

djkita написа:Изсуши го хубаво, остави го слънце поне 1-2 дни и тогава го слагай.
Задължително го отвори, а не го слагай затворен да се изсушава.
Изчисти и платката - спирт, корселин или нещо подобно.

Това го свърших вече.
Изчистих го и го измерих дали стига ток до процесора.сега пали и угасва веднага.Не се чува да работи бензиновата помпа.Пробвах даже директно ток да и подам и пак не се чува,а и в буксата и също няма ток.
Незнам вече какво да гледам . :banghead:

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 23.10.2011
Пол: Мъж

Re: Проблем със запалването 318 is 140к.с.94г.

Мнение от katev_1985 » 05 Юни 2016, 17:47

katev_1985 написа:
djkita написа:Изсуши го хубаво, остави го слънце поне 1-2 дни и тогава го слагай.
Задължително го отвори, а не го слагай затворен да се изсушава.
Изчисти и платката - спирт, корселин или нещо подобно.

Това го свърших вече.
Изчистих го и го измерих дали стига ток до процесора.сега пали и угасва веднага.Не се чува да работи бензиновата помпа.Пробвах даже директно ток да и подам и пак не се чува,а и в буксата и също няма ток.
Незнам вече какво да гледам :banghead:

Даже свалих помпата и подадох директно ток,не работи,но остава въпросът защо няма ток в буксата към помпата?
Няма и откъде да взема друг компютър да пробвам дали е в него проблема. :dunno:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 4.04.2009
Местоположение: Лом
Пол: Мъж
Кара: кУлУлО

Re: Проблем със запалването 318 is 140к.с.94г.

Мнение от ///Mechov » 05 Юни 2016, 23:42

За бензиновата помпа отговарят бушон No 18 и реле No 1

П.С. Дано не си чистил платката с коресилин ...
Последна промяна ///Mechov на 07 Юни 2016, 20:55, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 23.10.2011
Пол: Мъж

Re: Проблем със запалването 318 is 140к.с.94г.

Мнение от katev_1985 » 06 Юни 2016, 14:03

///Mechov написа:За бензиновата помпа отговарят бошон No 18 и реле No 1
П.С. Дано не си чистил платката с коресилин ...

Ел техник я чисти и от компютри разбира,мисля че със спирт я е чистил,но несъм сигурен.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: Проблем със запалването 318 is 140к.с.94г.

Мнение от M10 » 06 Юни 2016, 17:45

///Mechov написа:Дано не си чистил платката с коресилин ...

Защо не е добре да се чистят с кореселин?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 4.04.2009
Местоположение: Лом
Пол: Мъж
Кара: кУлУлО

Re: Проблем със запалването 318 is 140к.с.94г.

Мнение от ///Mechov » 07 Юни 2016, 9:35

В електрониката колко пъти сте ползвали коресилин за чистител ? То не ми се мисли какво се случва с фолировката и пистите , и самите компоненти .

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook