Проблем след смяна на двата термостата

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 6.10.2010
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: бмв E60 530d
Мечтае да кара: M5

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от xxx500 » 23 Май 2016, 21:15

Изсипах добавката и сега промиваме,трудно се отмива иначе.Наливме вода с температурата на двигателя,паля (газ да отвори термост.,парното на мах.),после чакам да изстине и точа.Голяма врътка.Ще откараме до 00ч. ,пък ще видим.Иначе радиатора стопля равномерно и не изтичат гадости

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от vvasilev1 » 28 Май 2016, 8:10

Как стана?

Sent from my HTC One using Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 6.10.2010
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: бмв E60 530d
Мечтае да кара: M5

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от xxx500 » 28 Май 2016, 19:15

Колеги ,някой запознат ли е дали малкия термостат марка Behr и такъв поръчан от Бмв-оригинален са едни и същи,както твърдят някои.Мисля тая седмица да поръчам оригинален,затова питам.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от vvasilev1 » 28 Май 2016, 20:33

Поръчвай. Тук е залято с боклуци. Сложи си оригинален да знаеш, че всичко е точно.

Sent from my HTC One using Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 6.10.2010
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: бмв E60 530d
Мечтае да кара: M5

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от xxx500 » 29 Май 2016, 2:36

Да ще го поръчам в понеделник ,сега съм с някакъв на Бер ,магазинера ми вика ,че били хубави,но аз твърдо съм решил-оригинален.Пък да видим!Иначе досега не съм спрял ,промих системата -не беше много мръсна,големия термостат е оригинален,температурен датчик-нов,антифриз.Сума ти пари дадох и нема оправия,дано проблема е в малкия,искрено се надявам.Иначе моя майстор и един друг майстор (който прави предимно дизели)казват ,че няма нищо притеснително да държи до 100 градуса и каза че принципно имало разлика в оригиналния и този на БЕР ,но аз като чета тук се паникиосвам.ПОЗДРАВИ!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от adovet » 29 Май 2016, 8:05

Не е от малкия термостат, само ще продължиш да хвърляш пари на вятъра

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1730
Регистриран на: 14.08.2007
Пол: Мъж
Кара: ше E60 530dА

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от netmurder » 29 Май 2016, 12:35

xxx500 написа:Да ще го поръчам в понеделник ,сега съм с някакъв на Бер ,магазинера ми вика ,че били хубави,но аз твърдо съм решил-оригинален.Пък да видим!Иначе досега не съм спрял ,промих системата -не беше много мръсна,големия термостат е оригинален,температурен датчик-нов,антифриз.Сума ти пари дадох и нема оправия,дано проблема е в малкия,искрено се надявам.Иначе моя майстор и един друг майстор (който прави предимно дизели)казват ,че няма нищо притеснително да държи до 100 градуса и каза че принципно имало разлика в оригиналния и този на БЕР ,но аз като чета тук се паникиосвам.ПОЗДРАВИ!!!

Може ли да ги питаш тези майстори твоите, каква е точно разликата между БЕР-а и оригиналния... че ми е интересно да знам... :D
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от vvasilev1 » 29 Май 2016, 12:52

Разликата е в две направления. Първото е, че на термостата може да пише БЕР, а то е някакво умряло менте с надпис БЕР! Втората е, че качеството на оригинала е проверено и е първокласно. Може оригинала да се произвежда в БЕР, но по изисквания и контрол от Бмв!

Sent from my HTC One using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1730
Регистриран на: 14.08.2007
Пол: Мъж
Кара: ше E60 530dА

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от netmurder » 29 Май 2016, 12:59

vvasilev1 написа:Разликата е в две направления. Първото е, че на термостата може да пише БЕР, а то е някакво умряло менте с надпис БЕР! Втората е, че качеството на оригинала е проверено и е първокласно. Може оригинала да се произвежда в БЕР, но по изисквания и контрол от Бмв!

Sent from my HTC One using Tapatalk

Ясно, аз пък си поръчах от ментето на БЕР, с заличен сериен номер беше и 3 години няма никакви проблеми, без да е бил под строгия контрол на БМВ ! :D :D
П.П. Да не се окаже само като с маслото менте, на което колегата направи изследвания и се видя, че няма никаква разлика...
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от vvasilev1 » 29 Май 2016, 13:02

Рискувал си и си улучил. Други не успяха. Всеки сам си решава.

Sent from my HTC One using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от adovet » 29 Май 2016, 13:42

vvasilev1 написа:Рискувал си и си улучил. Други не успяха. Всеки сам си решава.

Sent from my HTC One using Tapatalk

Интересно ми е кои са тези ДРУГИ, че до сега не съм чул някой да има подобни проблеми като на колегата, да сменява по няколко термостата и все един и същ проблем :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от vvasilev1 » 29 Май 2016, 14:21

adovet написа:
vvasilev1 написа:Рискувал си и си улучил. Други не успяха. Всеки сам си решава.

Sent from my HTC One using Tapatalk

Интересно ми е кои са тези ДРУГИ, че до сега не съм чул някой да има подобни проблеми като на колегата, да сменява по няколко термостата и все един и същ проблем :mhihi:

Има много мнения за монтирани термостати, които или не държат коректно температурата или загиват след няколко месеца. Аз си написах мнението и пак казвам - всеки си преценява сам!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от adovet » 29 Май 2016, 14:22

vvasilev1 написа:
adovet написа:
vvasilev1 написа:Рискувал си и си улучил. Други не успяха. Всеки сам си решава.

Sent from my HTC One using Tapatalk

Интересно ми е кои са тези ДРУГИ, че до сега не съм чул някой да има подобни проблеми като на колегата, да сменява по няколко термостата и все един и същ проблем :mhihi:

Има много мнения за монтирани термостати, които или не държат коректно температурата или загиват след няколко месеца. Аз си написах мнението и пак казвам - всеки си преценява сам!

Да де ама нито един, който да отваря по късно

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от vvasilev1 » 29 Май 2016, 14:28

Конкретно за високата температура писах, че аз бих проверил/сменил водна помпа ако не е сменена или е с неизвестна история. Другото са ел. перки, виско. Не знам на конкретния мотор как е охлаждането? След като и направена промивка и е чистен радиатор???...друго не знам.

Sent from my HTC One using Tapatalk

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1202
Регистриран на: 3.12.2011
Пол: Мъж
Кара: –ше Е60 530 d

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от memorex » 29 Май 2016, 16:22

vvasilev1 написа:Конкретно за високата температура писах, че аз бих проверил/сменил водна помпа ако не е сменена или е с неизвестна история. Другото са ел. перки, виско. Не знам на конкретния мотор как е охлаждането? След като и направена промивка и е чистен радиатор???...друго не знам.

Sent from my HTC One using Tapatalk

[/quotequote="xxx500"]Просто не разбирам логиката-извънгр.100 ,в града-97.Тук има хора ,дето са мн. в час,нека някой сподели за тази шантава история.Благодаря!

Още от тук става ясно че помпата не е наред,след като колегата твърди че майсторите знаят как се обезвъздушава и как се разрежда антифриза (който трябва да е бмв).Има и случаи когато помпата си е наред а ремъка преплъзва но едва ли.
От повреден егр термостат да държи висока температура аз лично не съм чувал и не си го обяснявам никак.

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook