Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Meidana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 182
- Регистриран на: 26.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F34 LCI
- Мечтае да кара: същото
- Детайли за колата: Estriol blue
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги чейнджър мога ли да добавя при положение че колата няма фабрично?
- The_One1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 29.11.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E91 320d 177hp
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, днес докато си карам и ми светна на индикация за спаднало налягане на гумите в червено. Но нямам датчици на джантите . И като проверих задната лява гума ми беше спаднала с 0,4 бара..след напомпване и ресет на системата всичко се оправи. Как точно колата разпознава това? 

- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Бързи въпроси и отговори
The_One1 написа:Здравейте, днес докато си карам и ми светна на индикация за спаднало налягане на гумите в червено. Но нямам датчици на джантите . И като проверих задната лява гума ми беше спаднала с 0,4 бара..след напомпване и ресет на системата всичко се оправи. Как точно колата разпознава това?
Системата използва абс сензорите за отчитане на спаднала гума но им трябва малко по продължително каране за да отчете.
- The_One1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 29.11.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E91 320d 177hp
Re: Бързи въпроси и отговори
Благодаря 

Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте колеги,
От няколко дни съм собственик на E90 320d автоматик и забелязах, че при отключване и заключване колата издава странни звуци - нещо като щракане и жужене. Прикачил съм клип, за да бъде по-ясно. Съмнява ме това да е нормално дали някой има представа за какво става дума. На диагностика и сервиз ще я карам след няколко седмици.
https://youtu.be/Oh1triIxqzI
От няколко дни съм собственик на E90 320d автоматик и забелязах, че при отключване и заключване колата издава странни звуци - нещо като щракане и жужене. Прикачил съм клип, за да бъде по-ясно. Съмнява ме това да е нормално дали някой има представа за какво става дума. На диагностика и сервиз ще я карам след няколко седмици.
https://youtu.be/Oh1triIxqzI
Re: Бързи въпроси и отговори
Жуженето е от дросела,тракането е от лоста на геометрията на турбото.На 99% коли е така.
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги имам странен проблем с E90 320i 2006г. - чува се нещо, като виене само и единствено на 2-ра с 20км/ч и на 6-та с 80км/ч...?
Re: Бързи въпроси и отговори
2707E91 написа:Жуженето е от дросела,тракането е от лоста на геометрията на турбото.На 99% коли е така.
Spaidy написа:И при мен го има тоя звук ама е по - тих отколкото на клипа, винаги ме е дразнел ама не съм се интересувал никога от какво е. Има ли оправия това или просто не ръчкаш лайното за да не се размирише.
Да не го мисля тогава и да не се притеснявам.

Благодаря на отзовалите се!
Re: Бързи въпроси и отговори
manahilov написа:2707E91 написа:Жуженето е от дросела,тракането е от лоста на геометрията на турбото.На 99% коли е така.Spaidy написа:И при мен го има тоя звук ама е по - тих отколкото на клипа, винаги ме е дразнел ама не съм се интересувал никога от какво е. Има ли оправия това или просто не ръчкаш лайното за да не се размирише.
Да не го мисля тогава и да не се притеснявам.![]()
Благодаря на отзовалите се!
Сутринта когато писах мнението всичко си беше постаро му, преди малко си взех колата от бояджията, че преди 10 дни ме чукнаха и смених и двете врати, защото не исках кит по тях. Вратите бяха от кола на части направо уборудвани. Сега като отключвам и заключеам вече го няма тоя шум, даже първоначално помислих като не го чувах, че не работи централното ама бях в грешка. Сега абсолютно безшумно се отключва и заключва.
Re: Бързи въпроси и отговори
Аз сега видях ,че има клип и го пуснах.
Това щрак щрак което се чува периодично не трябва да го има ,аз за друг шум си мислех.
Прилича ми на някоя врата която се отключва тръдно/или заяжда машинката.
По - принцип е9х има проблем с машинките на централното,ако скоо откаже да се отключва/заключва да си погледни бушоните,по спомен бяха 2 от който единия е 56 (може и да бъркам за номера).
Ако след смяната след време пак стане се заменя от 15 на 20 амперов,което не си е работа,но доста е писано по темата и има колеги карат така с години.
Ориентирай се от къде идва и да го нищим.
Spaidy какво стана с дерта с запалването/пиропатрона?
Това щрак щрак което се чува периодично не трябва да го има ,аз за друг шум си мислех.
Прилича ми на някоя врата която се отключва тръдно/или заяжда машинката.
По - принцип е9х има проблем с машинките на централното,ако скоо откаже да се отключва/заключва да си погледни бушоните,по спомен бяха 2 от който единия е 56 (може и да бъркам за номера).
Ако след смяната след време пак стане се заменя от 15 на 20 амперов,което не си е работа,но доста е писано по темата и има колеги карат така с години.
Ориентирай се от къде идва и да го нищим.
Spaidy какво стана с дерта с запалването/пиропатрона?
- Hussyi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 121
- Регистриран на: 13.11.2014
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320D F31
Re: Бързи въпроси и отговори
Spaidy написа:manahilov написа:2707E91 написа:Жуженето е от дросела,тракането е от лоста на геометрията на турбото.На 99% коли е така.Spaidy написа:И при мен го има тоя звук ама е по - тих отколкото на клипа, винаги ме е дразнел ама не съм се интересувал никога от какво е. Има ли оправия това или просто не ръчкаш лайното за да не се размирише.
Да не го мисля тогава и да не се притеснявам.![]()
Благодаря на отзовалите се!
Сутринта когато писах мнението всичко си беше постаро му, преди малко си взех колата от бояджията, че преди 10 дни ме чукнаха и смених и двете врати, защото не исках кит по тях. Вратите бяха от кола на части направо уборудвани. Сега като отключвам и заключеам вече го няма тоя шум, даже първоначално помислих като не го чувах, че не работи централното ама бях в грешка. Сега абсолютно безшумно се отключва и заключва.
И аз имам същия проблем чува се от задната лява врата, когато е топло времето го има този шум като е студено не се чува
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Четох темата за вихровите клапи, но не ми стана ясно. При М47 трябва ли освен да се премахнат също и да се затапят или е достатъчно само премахването?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Бързи въпроси и отговори
Колега свали си и си почисти колектора - провери клапите и чак тогава решавай да побългаряваш - премахнатите тапи имат и минуси, първия е по-бързо задръстващ се дпф, втория основен, е че те са това, което пази от runaway diesel.
Аз лично като почистих колектора на 150к видях, че са в перфектно състояние и ще седят на място поне до 250к, после нов колектор направо, не е чак такава безбожна инвестиция особено като продадеш стария.
Аз лично като почистих колектора на 150к видях, че са в перфектно състояние и ще седят на място поне до 250к, после нов колектор направо, не е чак такава безбожна инвестиция особено като продадеш стария.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Бързи въпроси и отговори
При мен ДПФ-са замина, колата е била градска и явно не е искала да прави често регенерации и ДПФ беше в ужасно състояние, като чистихме ЕГР-а и колектора миналата година имаше доста гняс, но при следващото чистене съм решил, че си заминават да ми е по-спокойно. Точно заради run away-а ми е питането дали трябва да се затапват с алуминиеви тапи или само да се махнат от остта.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани