Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 31.03.2013
Пол: Мъж
Мечтае да кара: М3 Е92 ръчка
Детайли за колата: е36 325, 550 330 320 530

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от hun7er_ » 10 Май 2016, 15:34

В Германия има и кабрио за по 7-8к което мисля че е добра цена. За автомат дума да не става. Колкото до м3-ката, аз в момента мога да си взема 1 на изплащане, защотото сега живея в щатите, а тук всеки кара М-ка :mhihi: , но аз си харесвам бг-то и за там искам да имам 1 резачка, а в Германия емките започват от 15к евро :kuku: (за пример тук постоянно изкачат за по 7500-9000 $ и стигат до 30к. даже обмислях да си докарам 1 до Варна, но след пресмятането на вс разходи излиза колкото германските :confused: ) за това на този етап модната 330ка ще ми дойде супер при положение че съм имал само дизелови бмв-та. 8)
'Auto racing, bull fighting and mountain climbing are the only real sports.... all others are games." - Ernest Hemingway

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 708
Регистриран на: 3.09.2009
Кара: 466,5 см3 на цилиндър
Мечтае да кара: Нормално

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от don't be » 15 Май 2016, 17:18

HackeD написа:
Gqbriel написа:Що не си купиш 330?!Евтин тунинг на астматик няма,дето се казва,no replacement for displacement ;)



Ми защото не искам да гори масло, да са умрели 30 коня, да имам проблем с цилиндрите и тн... Засега с колекторите и генерацията вървя на задната врата на 330 с колектори и генерация ии затова се обезмисля поне знам, че колата ми е перфектна. :)



Eй честно ти ме разби с тази 328-ца. Искам те на старта с моето 330ци автомат пълен сток! , който падне черпи бира. :mhihi:
За милиони-няма закони.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 713
Регистриран на: 14.03.2011
Пол: Мъж
Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от virtualchild » 25 Май 2016, 14:59

Дали е възможно съединител и маховик от Duramax ZF 6 скоростна да стане на ZF на BMW?
http://www.valairinc.com/performance/D-MAX.html

Би трябвало да стане :dunno:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 204
Регистриран на: 15.01.2011
Пол: Мъж
Кара: 745Li

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от Atanas328 » 29 Май 2016, 13:50

hun7er_ написа:Евала на Zagy за темата, много ми хареса!
Така колеги, предостои ми закупуване на 330ци фасе(Германия задълже) след което мисля веднага да започна с доработките като мисля да се доверя изцяло на Madnes motorsport. Нямам възможност за DIY просто защото не ги разбирам нещата толкова много. Решил съм да налея не малка сума за да я направя една малка М-ка както се изрази някой от колегите :mhihi:
От това което прочетох и разбрах, а те бяха бая неща мисля да започна от
1.Спортен филтър K&N
2.Хедърс(тея от про партс четох в др тема че никога не пасвали и трябвали да се донапасват после почвали да влизат газове в купето,абе К*р общо взето.... ако успея да намеря Schmiedman headers веднага ги взимам но по бг сайтовете ги няма или поне аз не мога да открия)
3.За генерацията твърдо съм се спрял на Eisenmann Supersprint + махане на всички катализатори и слагане на права тръба :twisted: :twisted:
https://www.autopower.bg/%D1%81%D0%BF%D ... is285.html
4.Накрая завършвам с чип или ремап на двигателя от протата в маднес 8)
Мисля че след всички тея неща наистина ще има резултат и то не малък.Веднъж направя ли ги, ще кача резултатите тук. Благодаря пак за темата :yes:


Ако имаш 3000+ лв . само за генерация няма лошо да я направиш цялата Eisenmann ,но според мен за около 1000 лв. можеш да получиш по-добра генерация . В Extreme Tuning ,както и в Madness ,цената за изработка и слагане на генерация на 2 тръби от Inox + колена и заварки с Аргон е 980 лв в Extreme i 1200 лв в Маdness . След това ремап и за 1500 лв . ще получиш наистина добър резултат. А само спортен филтър k n няма много смисъл, по-добре вземи комплект от ибей за около 220-250 лв . cold air intake + филтър .. Колектори пък могат да ти изработят като ти правят генерацията и ще стане изцяло custom . Смятам,че с всичко това общо цена около 2000-2300 лв . има шанс да получиш 40-50 коня отгоре :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 713
Регистриран на: 14.03.2011
Пол: Мъж
Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от virtualchild » 01 Юни 2016, 12:21

Доста по-достъпно решение от ZF за троен съединител и едномасов маховик, който да отнесе 1400Nm на 330д печица :)
http://www.gt2i.com/en/flywheel/73919-Helix-Steel-Flywheel-BMW-330D-E46-184mm.html#details

:twisted:

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 12.01.2016
Пол: Мъж
Кара: Bmw 318i

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от Abjabj » 01 Юни 2016, 19:16

Здравейте колеги , искам да ви попитам имам бмв 318и 118 коня, въпроса ми е ако сложа спортни (разплетени) колектори и генерация от 328 например , спортен филтър със целия интейк и накрая ремап г/д колко коня мога да очаквам от тези процедури? мерси за отговорите от сега.
Поздрави :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1247
Регистриран на: 28.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: с Adaptive Drive
Мечтае да кара: F06 с B58

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от 100imenov » 02 Юни 2016, 8:04

Не знам от къде ще намериш разплетен колектор за въпросния мотор, по размисли от N42 може да стане. Като реазултат според мен около 15 коня ще си в повече, но ти гарантирам че на усещане няма да хванеш никаква разлика. Идва лятото, така че похрчи парите за море и жени, по-доволен ще останеш :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 12.01.2016
Пол: Мъж
Кара: Bmw 318i

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от Abjabj » 02 Юни 2016, 9:30

Много слабо значи, ако щяха да са 30+ бих инвестирал но за 15 коня тцтц

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от (bubsa) » 05 Юни 2016, 19:29

Abjabj написа:Здравейте колеги , искам да ви попитам имам бмв 318и 118 коня, въпроса ми е ако сложа спортни (разплетени) колектори и генерация от 328 например , спортен филтър със целия интейк и накрая ремап г/д колко коня мога да очаквам от тези процедури? мерси за отговорите от сега.
Поздрави :)

Опитай с колектор от 328,ако ти е слаба сложи от м60 и ще литне :mrgreen:Много е важно всмукателния да е разплетен,а изпускателния да е заплетен :driving:
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 365
Регистриран на: 16.01.2013
Пол: Мъж
Кара: 320d & 322ci
Мечтае да кара: e30 с V8

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от Silverlight » 23 Юни 2016, 18:26

Колеги не знам дали това е точно за тази тема, но все пак да питам. :mhihi:
Тъй като съм за смяна на турбо 320д 136кс преди месец бях чел, че един пич си е сложил турбо от 325тдс и беше споменал, че колата е станала по жива. Та сега се чудя дали и аз да не сложа турбо от 325тдс, което е по-евтино или да си рециклирам моето. Ако сложа турбо от 325тдс ще имам ли някакви главоболия и какви ще са предимствата спрямо оригиналната турбина?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от VRPerformance » 29 Юни 2016, 17:10

In_Memoriam написа:
VRPerformance написа:
vicho написа:
VRPerformance написа:добре де,нали за 328и питам,кое е измерено с най-много коне в бг?


аз лично за по-силна мерена от на Лаката не знам - 198 на колела е36 328i



https://www.facebook.com/vrperformance/ ... 5389164180

https://www.facebook.com/vrperformance/ ... nail_video

аз имам няколко от по 205-206ks на колела,а рекордьора е моята с най агресивните вaлове 220кс и 285нм на колела

просто питам понеже гледам графики,ходите на динота и така :)


viewtopic.php?f=62&t=311005&hilit=%D0%B4%D0%B8%D0%BF%D0%BB%D0%BE%D0%BC%D0%B0

Лаката даже няма да е в 190-те ако отиде на правилния стенд.


всъщност се оказа много прав,по стечение на обстоятелствата тая кола е в русе и я замерихме :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1329
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от In_Memoriam » 29 Юни 2016, 17:16

Няма да питам колко, но очаквано. Дайноджета по цял свят го дават като един от най-оптимистичните стендове, в което няма нищо лошо ако се ползва само за настройка, а не мерило за бързина. В крайна сметка това е лоша новина за припадналите от тази кола :mrgreen:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 10.07.2012
Пол: Мъж
Кара: e46 Ci
Мечтае да кара: s50b32 с охлюФ

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от GetOverIt » 23 Юли 2016, 9:01

Здравейте, колеги. Да попитам по-опитните от вас - възможна ли е замяна на карантиите от m54b30/b25 в m54b22 ? Главата ще пасне ли и какво друго ще ми бъде нужно, да го подкарам ? Мерси предварително.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от vicho » 24 Юли 2016, 0:30

GetOverIt написа:Здравейте, колеги. Да попитам по-опитните от вас - възможна ли е замяна на карантиите от m54b30/b25 в m54b22 ? Главата ще пасне ли и какво друго ще ми бъде нужно, да го подкарам ? Мерси предварително.


10 секунди в google отговарят на въпроса ти, ама така и така съм го направил

https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M54

Engine Displacement Power Torque Redline Bore Stroke Compression ratio Year
M54B22 2,171 cc (132 cu in) 125 kW (168 hp) @ 6100 rpm 210 N·m (155 lb·ft) @ 3500 6500 80 mm (3.1 in) 72 mm (2.8 in) 10.8:1 2000
M54B25 2,494 cc (152 cu in) 141 kW (189 hp) @ 6000 rpm 237 N·m (175 lb·ft) @ 3500 6500 84 mm (3.3 in) 75 mm (3.0 in) 10.5:1 2000
M54B30 2,979 cc (182 cu in) 170 kW (228 hp) @ 5900 rpm 300 N·m (221 lb·ft) @ 3500 6500 84 mm (3.3 in) 89.6 mm (3.5 in) 10.2:1 2000
S54B32 3,246 cc (198 cu in) 256 kW (343 hp) @ 7900 rpm 365 N·m (269 lb·ft) @ 4900 8000 87 mm (3.4 in) 91 mm (3.6 in) 11.5:1 2000

Bore (не е Боре - Борис Дали), ами е диаметър на цилиндъра

както се вижда от линка, диаметъра на 2.2 мотора е 80 мм , ти си помисли дали може да стане (то може) на 2.5-3.0, но срещу каква сума и дали ще държи блока след стъргането

2-ри джокер : главите също са различни :ok:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 164
Регистриран на: 7.02.2010
Местоположение: Асеновград
Пол: Мъж
Кара: М40ки и М50Б...
Мечтае да кара: е-90 325i M-paket
Детайли за колата: M-50 То Чyk..

Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)

Мнение от e90 325i » 07 Авг 2016, 12:16

VRPerformance написа:
In_Memoriam написа:
VRPerformance написа:
vicho написа:
VRPerformance написа:добре де,нали за 328и питам,кое е измерено с най-много коне в бг?


аз лично за по-силна мерена от на Лаката не знам - 198 на колела е36 328i



https://www.facebook.com/vrperformance/ ... 5389164180

https://www.facebook.com/vrperformance/ ... nail_video

аз имам няколко от по 205-206ks на колела,а рекордьора е моята с най агресивните вaлове 220кс и 285нм на колела

просто питам понеже гледам графики,ходите на динота и така :)


viewtopic.php?f=62&t=311005&hilit=%D0%B4%D0%B8%D0%BF%D0%BB%D0%BE%D0%BC%D0%B0

Лаката даже няма да е в 190-те ако отиде на правилния стенд.


всъщност се оказа много прав,по стечение на обстоятелствата тая кола е в русе и я замерихме :)

:mhihi: :mhihi: Знаех си и аз,,, повече от 180 на колела едва ли :nono:
Скъпи, за рождения ми ден искам
подарък, който като го настъпя и за 3
секунди да вдига 100....!!!!! - Добре, ще
ти подаря кантар....

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook