Проблем след смяна на двата термостата

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 6.10.2010
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: бмв E60 530d
Мечтае да кара: M5

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от xxx500 » 17 Май 2016, 0:02

Това "резервоарче" къде точно се намира,едно кръло никелирано ли .И как се проверява дали е ОК,подлежи ли на чистене ,ако е задръстено Ит.н. Всяка информация ще ми е полезна.И също как мога да разбера ЕГР-а дали не е изолиран и той как се обслужва,чисти ли се .Благодаря предварително!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 317
Регистриран на: 18.02.2011
Местоположение: BT
Пол: Мъж
Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
Мечтае да кара: е60 M5

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от v3n0m » 17 Май 2016, 0:42

Изображение

Това е колега, поне при мен беше доста задънено, виждаше се нещо като пита от вътре. От сервиза са използвали спрей който е за почистване на ЕГР, мисля че беше 18 лв. или нещо такова, можеш да погледнеш и ЕГР-а как е също и дросел клапата и ако ти се занимава можеш да си смъкнеш всмукателните колектори, и там ще има за чистене ако някой не ги е чистил скоро. :yes:

Възможно ли е проблема на колегата да идва от перката? :dunno:
Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 6.10.2010
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: бмв E60 530d
Мечтае да кара: M5

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от xxx500 » 17 Май 2016, 1:03

Това е ЕГР-а ,нали така,преди останах с впечатлението ,че ЕГР-а и контеинерчето са две различни неща или са едно и също .А преди говорих с майстора и ми спомена ,че на диагностиката е видял изгоряла електрическа помпа на парното,но не ми е казал,защото тя нямала отношение към проблема,обясни ми че тя се намира при клапаните на парното ,включвала само като мотора е изгасен и ролята й е да върти антифриза при изгасен мотор за да няма неравномерно греене на частите по двигателя.Има ли някой информация дали е точно така ?Благодаря предварително .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 317
Регистриран на: 18.02.2011
Местоположение: BT
Пол: Мъж
Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
Мечтае да кара: е60 M5

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от v3n0m » 17 Май 2016, 2:22

Изображение

Ето го ЕГР-а колега.

Изображение

А това е задънен ЕГР. :mhihi:
Да отбележа само че този ЕГР не е мой :D

Това е охладителя с малкия термостат
Изображение
Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 6.10.2010
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: бмв E60 530d
Мечтае да кара: M5

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от xxx500 » 17 Май 2016, 9:41

мерси колега.Мисля,че открих проблема.Днес премерих температурата с термометър на маркуча преди термостата.Стойностите бяха точно 90 градуси,а на скритото меню показваше 96 -97.Надявам се да е от темпер.. датчик,поръчах(оригинален),утре ще го сменявам.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 317
Регистриран на: 18.02.2011
Местоположение: BT
Пол: Мъж
Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
Мечтае да кара: е60 M5

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от v3n0m » 17 Май 2016, 15:23

xxx500 написа:мерси колега.Мисля,че открих проблема.Днес премерих температурата с термометър на маркуча преди термостата.Стойностите бяха точно 90 градуси,а на скритото меню показваше 96 -97.Надявам се да е от темпер.. датчик,поръчах(оригинален),утре ще го сменявам.


Пиши после какво е станало :yes: и успех!
Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от adovet » 17 Май 2016, 15:29

xxx500 написа:мерси колега.Мисля,че открих проблема.Днес премерих температурата с термометър на маркуча преди термостата.Стойностите бяха точно 90 градуси,а на скритото меню показваше 96 -97.Надявам се да е от темпер.. датчик,поръчах(оригинален),утре ще го сменявам.

Това дето ти показва скритото меню е темп. на главата, така че напълно нормално на маркуча да е по ниска

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 6.10.2010
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: бмв E60 530d
Мечтае да кара: M5

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от xxx500 » 17 Май 2016, 20:26

Той майстора мери и там на двигателя на някаква пъпка или болт и пак беше толкова.Поръчал съм го вече и ще го сменя ,пък каквото иска да става.Иначе колата работи перфектно.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 6.10.2010
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: бмв E60 530d
Мечтае да кара: M5

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от xxx500 » 18 Май 2016, 20:55

Смених датчика .Същата работа 98 -100градуса показва скритото меню.Явно на такава темп. си работи тая кола.Спирам да давам пари на вятъра.То ако има проблем таблото ще светне като коледна елха.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 6.10.2010
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: бмв E60 530d
Мечтае да кара: M5

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от xxx500 » 18 Май 2016, 21:15

След много ровене попаднах на това
image.jpeg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1202
Регистриран на: 3.12.2011
Пол: Мъж
Кара: –ше Е60 530 d

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от memorex » 18 Май 2016, 21:29

xxx500 написа:След много ровене попаднах на това
image.jpeg

За кой двигател е това?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от adovet » 18 Май 2016, 21:45

Това е за бензинов мотор.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1202
Регистриран на: 3.12.2011
Пол: Мъж
Кара: –ше Е60 530 d

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от memorex » 18 Май 2016, 22:11

Дежавю.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от Ivo_Borisov » 19 Май 2016, 9:47

xxx500 написа:Това е ЕГР-а ,нали така,преди останах с впечатлението ,че ЕГР-а и контеинерчето са две различни неща или са едно и също .А преди говорих с майстора и ми спомена ,че на диагностиката е видял изгоряла електрическа помпа на парното,но не ми е казал,защото тя нямала отношение към проблема,обясни ми че тя се намира при клапаните на парното ,включвала само като мотора е изгасен и ролята й е да върти антифриза при изгасен мотор за да няма неравномерно греене на частите по двигателя.Има ли някой информация дали е точно така ?Благодаря предварително .

Тази помпа е да спомага голямата помпа, водния кръг е голям и няма да имаш хубаво парно без тази електрическа помпа. Майстора ти греши за предназначението на допълнителната помпа, но дали тя има отношение към проблема ти не мога да кажа.
Не разбрах и дали си изчистил радиатора? Промивал ли си го?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от adovet » 19 Май 2016, 10:18

Вместо да купуваш датчик, който си е здрав можеше да провериш водната помпа, или термостата дали са читави. По принцип в охладителната система на Е60 няма нищо софтуерно и е доста елементарна като цяло.

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook