е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- kilima
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d. E90 LCI 325d
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
Моето 330д е46 го карам вече 85хил км за 2 години, върви страхотно и харчи малко, но не знам къде е мапвано. Сега взимам 325 е90 и ми се струва много по лежерно-няма го карането с 1 см натиснат педал... Кажете кой около София прави хубави ремапи?
- kristiancho
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 6.02.2014
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530d LCI
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
Четох ви, четох ви и аз реших да я направя. И моята е Е91, 320d, 163 кс., автомат. EGR, DPF и турбото функционират перфектно. Дайте съвет къде в София да отида и аз за нормален ремап /30-35 коня отгоре/ и да ми пипат ли в крайна сметка EGR и DPF? Не искам да хвърча, а просто да имам повечко мощност в резерв и да ми падне разхода. И накрая - колко пара приблизително да си приготвя? Благодаря Ви!
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
kristiancho написа:Четох ви, четох ви и аз реших да я направя. И моята е Е91, 320d, 163 кс., автомат. EGR, DPF и турбото функционират перфектно. Дайте съвет къде в София да отида и аз за нормален ремап /30-35 коня отгоре/ и да ми пипат ли в крайна сметка EGR и DPF? Не искам да хвърча, а просто да имам повечко мощност в резерв и да ми падне разхода. И накрая - колко пара приблизително да си приготвя? Благодаря Ви!
Според мен ЕГР не го пипай. ДПФ-а ако е в наистина добро състояние - също. За къде в София не мога да ти препоръчам, на ЛС съм ти написал къде не бих отишъл отново. Според мен 300-400 лв. е нормална цена за толкова масова вече електроника. Дали ще ти падне разхода е спорно, но мощност със сигурност ще получиш. Препоръчвам ти да не надуваш повече от 400НМ и около 190 коня.
- Tsapo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G32 LCI "22
- Детайли за колата: BMW G32 LCI "22
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
kristiancho написа:Четох ви, четох ви и аз реших да я направя. И моята е Е91, 320d, 163 кс., автомат. EGR, DPF и турбото функционират перфектно. Дайте съвет къде в София да отида и аз за нормален ремап /30-35 коня отгоре/ и да ми пипат ли в крайна сметка EGR и DPF? Не искам да хвърча, а просто да имам повечко мощност в резерв и да ми падне разхода. И накрая - колко пара приблизително да си приготвя? Благодаря Ви!
Ремапваш ли задължително махаш ДПФ-а. ЕГР е въпрос на личен избор но на твое място ще махна всичко, защото комплексно цената е по-добра. Аз нямам ЕГР, ДПФ и пеперуди.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
Не е задължително, както казах по-горе дори регенерациите са по-лесно с мапната кола 

- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
Не разбирам защо въобще някои махат ЕГР-а, аз не бих го пипал...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- armagedon_762002
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 19.02.2011
- Местоположение: SW
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
dextuar написа:Не разбирам защо въобще някои махат ЕГР-а, аз не бих го пипал...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Кое не разбираш , на колата за да върви и трябва гориво и бъздух - не сажди
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
Това ми е напълно ясно, аз съм с ремап и с работещ ЕГР и колата върви... Просто яяно имам реални очаквания колко трябва да върви 2-ка дизел М47... Че ЕГР-а е за екология, е ясно, но без него зимата има да си чакам, докато загрее колата
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- armagedon_762002
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 19.02.2011
- Местоположение: SW
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
Е то пълно щастие няма 

Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
Е нема що... Ще ти загрява 2 мин. по-бавно колата бати драмата. За 200 грама нафта на 100 км ще карам на сажди и ще имам по-голям лаг. Пробвал съм лично и двата варянта.
- ND1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 25.09.2011
- Пол: Мъж
- Кара: The black devil-335i e92
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
Аз премахнах ЕГР-а тъй като ми беше направил проблем и вариантите бяха :
1.Нов ЕГР, който е стабилна сифра и аз лично не виждам никакъв смисъл
2.Втора употреба, който няма да е в по-добро състояние от моя, и пак е цифра.
ДПФ-а го оставих, тъй като мапера ме увери, че си работи страхотно и няма смисъл да го махам (поне засега).За тези които са в дилема, няма какво толкова да се чудите, решавате и действате.Общо взето няма кой знае какво значение, ти си поддържай колата с качествени масла и консумативи на километрите които трябва, пък това да ви е проблема егр-а или дпф-а
п.п.С изключен ДПФ и ЕГР, ремапа става най-производителен и се вади малко повече мощност без проблем.
п.п.2. Минах вече, около 3000+к км от ремапа и съм адски доволен.
п.п.3. Преди ремапа и мен ме беше ударила треската с конете и нютон метрите, " ама ся колко ли ще изкара... дали да искам сейфти ремап или агресивен, 190 коня ми звучат добре, ама 210 още по-добре
" и т.н. , но ето вече, изветстно време след ремапа по друг начин разсъждавам.Дали съм на 194 както в момента или на 210 та дори 220, ако щеш ми е все тая.Поведението на автомобила ми в момента за мен е перфектно, така че съм забравил тотално коне и нм и прочие.. Даже след ремапа пътите в които съм изпъвал е90-ката на макс са по-малко от колкото пръстите на ръцете на едната ми ръка...
Поздрави

1.Нов ЕГР, който е стабилна сифра и аз лично не виждам никакъв смисъл
2.Втора употреба, който няма да е в по-добро състояние от моя, и пак е цифра.
ДПФ-а го оставих, тъй като мапера ме увери, че си работи страхотно и няма смисъл да го махам (поне засега).За тези които са в дилема, няма какво толкова да се чудите, решавате и действате.Общо взето няма кой знае какво значение, ти си поддържай колата с качествени масла и консумативи на километрите които трябва, пък това да ви е проблема егр-а или дпф-а


п.п.С изключен ДПФ и ЕГР, ремапа става най-производителен и се вади малко повече мощност без проблем.
п.п.2. Минах вече, около 3000+к км от ремапа и съм адски доволен.
п.п.3. Преди ремапа и мен ме беше ударила треската с конете и нютон метрите, " ама ся колко ли ще изкара... дали да искам сейфти ремап или агресивен, 190 коня ми звучат добре, ама 210 още по-добре


Поздрави


- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
ND1 написа:Аз премахнах ЕГР-а тъй като ми беше направил проблем и вариантите бяха :
1.Нов ЕГР, който е стабилна сифра и аз лично не виждам никакъв смисъл
2.Втора употреба, който няма да е в по-добро състояние от моя, и пак е цифра.
ДПФ-а го оставих, тъй като мапера ме увери, че си работи страхотно и няма смисъл да го махам (поне засега).За тези които са в дилема, няма какво толкова да се чудите, решавате и действате.Общо взето няма кой знае какво значение, ти си поддържай колата с качествени масла и консумативи на километрите които трябва, пък това да ви е проблема егр-а или дпф-а![]()
![]()
п.п.С изключен ДПФ и ЕГР, ремапа става най-производителен и се вади малко повече мощност без проблем.
п.п.2. Минах вече, около 3000+к км от ремапа и съм адски доволен.
п.п.3. Преди ремапа и мен ме беше ударила треската с конете и нютон метрите, " ама ся колко ли ще изкара... дали да искам сейфти ремап или агресивен, 190 коня ми звучат добре, ама 210 още по-добре![]()
" и т.н. , но ето вече, изветстно време след ремапа по друг начин разсъждавам.Дали съм на 194 както в момента или на 210 та дори 220, ако щеш ми е все тая.Поведението на автомобила ми в момента за мен е перфектно, така че съм забравил тотално коне и нм и прочие.. Даже след ремапа пътите в които съм изпъвал е90-ката на макс са по-малко от колкото пръстите на ръцете на едната ми ръка...
Поздрави![]()
Колега, напълно съгласен съм с теб, само не, че ЕГР е маса сума, от некадърна диагностика купих чист нов ЕГР миналата година без на стария да му има нещо и на фона на цената на колата, тези 220лв са нищо. Спорът дали загрява по-бавно вече е воден, всеки сам си го преценява, както и дали намалява лага, като го махнеш...
- ND1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 25.09.2011
- Пол: Мъж
- Кара: The black devil-335i e92
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
dextuar написа:ND1 написа:Аз премахнах ЕГР-а тъй като ми беше направил проблем и вариантите бяха :
1.Нов ЕГР, който е стабилна сифра и аз лично не виждам никакъв смисъл
2.Втора употреба, който няма да е в по-добро състояние от моя, и пак е цифра.
ДПФ-а го оставих, тъй като мапера ме увери, че си работи страхотно и няма смисъл да го махам (поне засега).За тези които са в дилема, няма какво толкова да се чудите, решавате и действате.Общо взето няма кой знае какво значение, ти си поддържай колата с качествени масла и консумативи на километрите които трябва, пък това да ви е проблема егр-а или дпф-а![]()
![]()
п.п.С изключен ДПФ и ЕГР, ремапа става най-производителен и се вади малко повече мощност без проблем.
п.п.2. Минах вече, около 3000+к км от ремапа и съм адски доволен.
п.п.3. Преди ремапа и мен ме беше ударила треската с конете и нютон метрите, " ама ся колко ли ще изкара... дали да искам сейфти ремап или агресивен, 190 коня ми звучат добре, ама 210 още по-добре![]()
" и т.н. , но ето вече, изветстно време след ремапа по друг начин разсъждавам.Дали съм на 194 както в момента или на 210 та дори 220, ако щеш ми е все тая.Поведението на автомобила ми в момента за мен е перфектно, така че съм забравил тотално коне и нм и прочие.. Даже след ремапа пътите в които съм изпъвал е90-ката на макс са по-малко от колкото пръстите на ръцете на едната ми ръка...
Поздрави![]()
Колега, напълно съгласен съм с теб, само не, че ЕГР е маса сума, от некадърна диагностика купих чист нов ЕГР миналата година без на стария да му има нещо и на фона на цената на колата, тези 220лв са нищо. Спорът дали загрява по-бавно вече е воден, всеки сам си го преценява, както и дали намалява лага, като го махнеш...
220 лв, оригинален ли е ? На мен ми казаха, доста различна цена от тази, както и да е, нямах в предвид, че съм се изциганил за 200, 300 или 1000 лева дори , просто на мен ми се стори безсмислено да ги давам(в моите очи е така де, всеки си преценя


Поздрави

- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
За 220лв или 230лв някъде там, със сигурност по-малко и е пиербург, мисля, че това е оригиналния, но не е ОЕМ.
БТВ: Май съм единствения, който не е усетил този уау ефект и не мисля, че 320д може да върви кой знае колко, поне по моите доста изкривени като за първа кола критерии. Ест. може да се дължи и на факта, че като направих ремап първо беше някакъв супер сейфти на 180к и 380НМ, а след 2 месеца я направихме на 190к и 390 НМ, та в крайна сметка нямаше това въздействие при мен от рязка разлика. Със сигурност колата се кара с по-голяма лекота, но не бих я нарекъл особено бърза. Може би ако бях карал по-продължително някоя кола 100 коня щях да го усетя... Идеята ми е, че явно не при всеки го има това усещане за невероятно вървене.
БТВ: Май съм единствения, който не е усетил този уау ефект и не мисля, че 320д може да върви кой знае колко, поне по моите доста изкривени като за първа кола критерии. Ест. може да се дължи и на факта, че като направих ремап първо беше някакъв супер сейфти на 180к и 380НМ, а след 2 месеца я направихме на 190к и 390 НМ, та в крайна сметка нямаше това въздействие при мен от рязка разлика. Със сигурност колата се кара с по-голяма лекота, но не бих я нарекъл особено бърза. Може би ако бях карал по-продължително някоя кола 100 коня щях да го усетя... Идеята ми е, че явно не при всеки го има това усещане за невероятно вървене.
- kvasilev76
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 24.04.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 163PS 160,8кс 2006
- Мечтае да кара: Ф10
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
dextuar написа:За 220лв или 230лв някъде там, със сигурност по-малко и е пиербург, мисля, че това е оригиналния, но не е ОЕМ.
БТВ: Май съм единствения, който не е усетил този уау ефект и не мисля, че 320д може да върви кой знае колко, поне по моите доста изкривени като за първа кола критерии. Ест. може да се дължи и на факта, че като направих ремап първо беше някакъв супер сейфти на 180к и 380НМ, а след 2 месеца я направихме на 190к и 390 НМ, та в крайна сметка нямаше това въздействие при мен от рязка разлика. Със сигурност колата се кара с по-голяма лекота, но не бих я нарекъл особено бърза. Може би ако бях карал по-продължително някоя кола 100 коня щях да го усетя... Идеята ми е, че явно не при всеки го има това усещане за невероятно вървене.
Като човек сменил доста коли и марки такива мога да кажа спокойно че 320д 163 си е една доста бърза кола в сравнение с 80% от колите движищи се по родните пътища.При теб колега "проблема"е че нямаш база за сръвнение.Ако беше скокнал от Фиеста на БМВ то тогава щеше да се ококориш повярвай ми.Просто човек постепенно свиква със скороста и за това и все му се ще още и още.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани