Проблем след смяна на двата термостата

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 668
Регистриран на: 14.12.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 530dA
Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от B.Stoimenov » 14 Май 2016, 23:05

Няколко поста нагоре, писах че вероятно системата трябва да се прочисти ...
Според мен имаш проблем със сигурност и не мисля че е ок да ти е постоянно толкова висока температурата.
Така и така я гледаш всеки ден и мъчиш нещо по колата и термостатите .. Аз бих направил промивка на системата и бих сложил качествен антифриз. Колегите да кажат дали има резон ...

Аз лично не бих сипал чешмяна вода, ползвам дестилирана(дейонизирана) но това си е мое мнение.

Добре де колеги, и все пак ако на колегата трерия термостат седи затворен или не отваря напълно, то озвънградско когато скоростите са под напрежение , следва температурата да се покачи , или греша ?


Sent from my iPhone using Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 6.10.2010
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: бмв E60 530d
Мечтае да кара: M5

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от xxx500 » 15 Май 2016, 3:33

Колеги,някой може ли да ми даде информация за този т.нар. трети термостат .Къде се намира ,трудно ли се сменява ,скъп ли е и всичко друго ще ми е от полза

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от adovet » 15 Май 2016, 7:39

Ако ти седи затворен скоростите ще ти прегреят и ще влезе в авариен режим

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 668
Регистриран на: 14.12.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 530dA
Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от B.Stoimenov » 15 Май 2016, 9:14

adovet написа:Ако ти седи затворен скоростите ще ти прегреят и ще влезе в авариен режим

Sent from my SM-G900F using Tapatalk


Мдам... Това е пътя на логиката.

Може би, добре би било просто колегата да си промие системата.

А при пуснат климатик, как се държи температурата ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 317
Регистриран на: 18.02.2011
Местоположение: BT
Пол: Мъж
Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
Мечтае да кара: е60 M5

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от v3n0m » 15 Май 2016, 9:20

Колега, днес чакам да ми върнат колата от сервиз след смяна на двата термостата и ще споделя дали при мен има подобрение. Между другото не знам дали има връзка но бях при майстора като свали старите термостати забелязах че ЕГР-а и това металното контейнерче(извинявам се но не знам какво му е названието) на което стои малкия термостат са задънени, и оставих колата на майстора за да може да ги прочисти хубаво с един спрей който е специално за почистване на ЕГР. Мен лично ако питаш няма да е зле да погледнеш и твоите как са, защото при мен положението беше плачевно.

Сега ми върнаха колата от сервиза след смяна на двата термостата и виждам че достига пак 98 градуса, някакви съвети?
Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 6.10.2010
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: бмв E60 530d
Мечтае да кара: M5

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от xxx500 » 15 Май 2016, 21:41

Явно никой не се е сблъсквал с конкретния проблем .Най вероятно ще започна със смяна на ремъка и водната помпа ,от някъде трябва да почна,видяло се е че ще се дават пари,хайде дано да не е напразно.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 668
Регистриран на: 14.12.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 530dA
Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от B.Stoimenov » 15 Май 2016, 23:27

v3n0m написа:Колега, днес чакам да ми върнат колата от сервиз след смяна на двата термостата и ще споделя дали при мен има подобрение. Между другото не знам дали има връзка но бях при майстора като свали старите термостати забелязах че ЕГР-а и това металното контейнерче(извинявам се но не знам какво му е названието) на което стои малкия термостат са задънени, и оставих колата на майстора за да може да ги прочисти хубаво с един спрей който е специално за почистване на ЕГР. Мен лично ако питаш няма да е зле да погледнеш и твоите как са, защото при мен положението беше плачевно.

Сега ми върнаха колата от сервиза след смяна на двата термостата и виждам че достига пак 98 градуса, някакви съвети?


Колега, градско 98 си е напълно нормална температура ... ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 869
Регистриран на: 12.12.2014
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: F10 530d 2015
Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от BorislavB » 16 Май 2016, 0:22

Днес минавах през Шипка на качване до 102 стигна главно държеше 99. На слизане падна до 86. По останалия маршрут 95-99 ми държеше на около 17-19 градуса външна температура.
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 6.10.2010
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: бмв E60 530d
Мечтае да кара: M5

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от xxx500 » 16 Май 2016, 3:08

Да колега за градско съм съгласен .На мен ПРОБЛЕМА МИ Е ,ЧЕ ИЗВЪНГРАДСКО ПРИ НОРМАЛНО КАРАНЕ (110-120КМЧ) С ОБОРОТИ -1500 , 1600,1700 , КОЛАТА ДЪРЖИ ТЕМПЕРАТУРА 100 -103 ГРАДУСА и представи си ,че пътувам от софия за варна ,тя перката ще е включена постоянно.А какво да си мисля като станат 40 градусови жеги.Тази седмица ще се косултирам какви са симптомите за тръгнала водна помпа и най вероятно ще я сменям .Трябва да тръгна от някъде ,защото не мога да спя тия дни :) Много се надявах на форума ,че някой ще коментира подобен проблем,но както каза един колега по горе ,разбирачите се включвали при други остоятелства ,ама здраве да бъде :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от adovet » 16 Май 2016, 7:57

xxx500 написа:Да колега за градско съм съгласен .На мен ПРОБЛЕМА МИ Е ,ЧЕ ИЗВЪНГРАДСКО ПРИ НОРМАЛНО КАРАНЕ (110-120КМЧ) С ОБОРОТИ -1500 , 1600,1700 , КОЛАТА ДЪРЖИ ТЕМПЕРАТУРА 100 -103 ГРАДУСА и представи си ,че пътувам от софия за варна ,тя перката ще е включена постоянно.А какво да си мисля като станат 40 градусови жеги.Тази седмица ще се косултирам какви са симптомите за тръгнала водна помпа и най вероятно ще я сменям .Трябва да тръгна от някъде ,защото не мога да спя тия дни :) Много се надявах на форума ,че някой ще коментира подобен проблем,но както каза един колега по горе ,разбирачите се включвали при други остоятелства ,ама здраве да бъде :)

Ти май искаш да хвърлиме боб и да ти решим проблема. Така не става

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 317
Регистриран на: 18.02.2011
Местоположение: BT
Пол: Мъж
Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
Мечтае да кара: е60 M5

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от v3n0m » 16 Май 2016, 8:03

B.Stoimenov написа:
v3n0m написа:Колега, днес чакам да ми върнат колата от сервиз след смяна на двата термостата и ще споделя дали при мен има подобрение. Между другото не знам дали има връзка но бях при майстора като свали старите термостати забелязах че ЕГР-а и това металното контейнерче(извинявам се но не знам какво му е названието) на което стои малкия термостат са задънени, и оставих колата на майстора за да може да ги прочисти хубаво с един спрей който е специално за почистване на ЕГР. Мен лично ако питаш няма да е зле да погледнеш и твоите как са, защото при мен положението беше плачевно.

Сега ми върнаха колата от сервиза след смяна на двата термостата и виждам че достига пак 98 градуса, някакви съвети?


Колега, градско 98 си е напълно нормална температура ... ;)


Снощи като свърших работа реших да и направя тест и я покарах 20-30 мин градско и 20-30 мин извън градско, и това което видях е че без значение по баир надоло или нагоре с мръсна газ колата забива на 91-92 и не мърда. Спра ли в града и в момента в който включа на паркинг тръгва да се качва и стига до 97-98. Тръгна ли обаче, температурата веднага забива на 91-92. Така ли трябва да бъде, защото съм се уговорил със сервиза и след 1 час ще ходя да я закачаме отново. Благодаря :yes:
Искам да се извиня на колега че използвам темата му за моят проблем :oops:
Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 317
Регистриран на: 18.02.2011
Местоположение: BT
Пол: Мъж
Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
Мечтае да кара: е60 M5

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от v3n0m » 16 Май 2016, 8:21

xxx500 написа:Да колега за градско съм съгласен .На мен ПРОБЛЕМА МИ Е ,ЧЕ ИЗВЪНГРАДСКО ПРИ НОРМАЛНО КАРАНЕ (110-120КМЧ) С ОБОРОТИ -1500 , 1600,1700 , КОЛАТА ДЪРЖИ ТЕМПЕРАТУРА 100 -103 ГРАДУСА и представи си ,че пътувам от софия за варна ,тя перката ще е включена постоянно.А какво да си мисля като станат 40 градусови жеги.Тази седмица ще се косултирам какви са симптомите за тръгнала водна помпа и най вероятно ще я сменям .Трябва да тръгна от някъде ,защото не мога да спя тия дни :) Много се надявах на форума ,че някой ще коментира подобен проблем,но както каза един колега по горе ,разбирачите се включвали при други остоятелства ,ама здраве да бъде :)

Колега можеш да започнеш със преглед на всички маркучета и съединения, при мен видях че имаше някой поизносени и съм сменил всичките + нови скоби и уплътнения. Малко по горе бях споменал за почистване на цялата система от нагар(погледни това метално резервоарче на което е закачено малкия термостат), диагностика и ако и това не помогне опитай със смяна на сервиза :yes:
Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1202
Регистриран на: 3.12.2011
Пол: Мъж
Кара: –ше Е60 530 d

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от memorex » 16 Май 2016, 8:42

Това "резервоарче" е охладителя на егр и играе роля ако егр не е изолиран .ЕГР служи за намаляне температурата на изх.газове което е свързано и с работната температура на двигателя.Нямаш ЕГР имаш по–висока температура.Има ли логика :dunno:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 317
Регистриран на: 18.02.2011
Местоположение: BT
Пол: Мъж
Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
Мечтае да кара: е60 M5

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от v3n0m » 16 Май 2016, 9:57

Този диапазон 88-92 градуса за всички дизелови е60 ли се отнася?
Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1202
Регистриран на: 3.12.2011
Пол: Мъж
Кара: –ше Е60 530 d

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от memorex » 16 Май 2016, 10:14

Когато двигателя е с механичен термостат който е 88°С темп. на отваряне това е диапазона при нормална работа като е ясно че и извън него при определени условия също се излиза и не трябва да се смята за нещо ненормално.

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook