Гасне в движение и пали трудно
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: Гасне в движение и пали трудно
Няма как да има шпилка и да е паднала в мотора, защото резбата ляга плътно по гарнитурата на другите две ако ги няма шпилките дупките на гарнитурката са големи и много хлабави и ще мърда, а тука ляга плътно. Също така на другите две места не мърдат тия шпилки, че да съм махнал и да е паднала това в изключено. Всички ботлове са си със шайбите и всички гайлки също. Свиренето на студен току що запален мотор го нямаше. Като поработи се появи.
Ето клип да видите и чуете как работи на ужас.
https://www.youtube.com/watch?v=zmfux9y4SiU
Чукането се чува в горната част малко след дросела?!

Ето клип да видите и чуете как работи на ужас.
https://www.youtube.com/watch?v=zmfux9y4SiU
Чукането се чува в горната част малко след дросела?!



- BLUE_999
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 21.07.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 и е39
- Мечтае да кара: всичко сьс задно
- Детайли за колата: да има V12 под капака
Re: Гасне в движение и пали трудно
Свали колектора огледай ако няма нищо видимо свали и долната част на колектора и може би ше намериш обяснение за звука 

- desislav88
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318CI
- Мечтае да кара: е92
Re: Гасне в движение и пали трудно
Клапан картерни газове , мембраната се разложила и свири от малката дупка на клапана.От това ти идват проблемите 

- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: Гасне в движение и пали трудно
Звука колкото и странно да звучи изчезна. Смених гарнитурите на колектора и всичко се нареди за момент. Колата оправи и празния ход, но свиренето все още се появява чат пат.
Отивам да взимам колата и я палим да видим и майстора не знам как му щукна да махне капачката на маслото и колата не промени поведението си продължи да работи леко зле. сложихме един парцал и празен ход, свирене и тракане заспаха от раз. Дойде приятел със същия мотор сложихме неговата капачка празен ход и тропане са окей и на моменти присвирва леко. Отидох взех една нова капачка и колата заспа
Покарах тия дни карах и извънградско около 200-250км и колата си е окей, но това свирене като от чайник се появява понякога за малко после спира после пак и така.
с новата капачка на маслото. Друга аномалия е, че на газ понякога държи 1500 оборота
на бензин е колкото трябва
Но това може би трябва да се настрой отвсичките тия опткачания за часове на акумулатора маркучи и тн, защото на бензин го няма. Свиренето е и на двете горива и то не регулярно и за малко и доста тихо и понякога само.

Отивам да взимам колата и я палим да видим и майстора не знам как му щукна да махне капачката на маслото и колата не промени поведението си продължи да работи леко зле. сложихме един парцал и празен ход, свирене и тракане заспаха от раз. Дойде приятел със същия мотор сложихме неговата капачка празен ход и тропане са окей и на моменти присвирва леко. Отидох взех една нова капачка и колата заспа

Покарах тия дни карах и извънградско около 200-250км и колата си е окей, но това свирене като от чайник се появява понякога за малко после спира после пак и така.







- desislav88
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318CI
- Мечтае да кара: е92
Re: Гасне в движение и пали трудно
това свирене като от чайник се получава от клапан картерни газове. Мембраната му се е скъсала и през малката дупчица на клапана смуче вакум. Свиренето почва след 10 км . и моята кола беше така след смяната спря. Със сигурност е той от опит го знамdesislav88 написа:Клапан картерни газове , мембраната се разложила и свири от малката дупка на клапана.От това ти идват проблемите
- BLUE_999
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 21.07.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 и е39
- Мечтае да кара: всичко сьс задно
- Детайли за колата: да има V12 под капака
Re: Гасне в движение и пали трудно
Свиренето може да ти идва от клапана за картерни газове
- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: Гасне в движение и пали трудно
Възможно е, въпроса е, че всичките тия неща се появиха ИЗВЕДНЪЖ след свалянето на колектора, за това и всичко ме дърпа да мисля, че проблема е там, защото преди това колата си беше безупречна. Това свирене трябва да се елиминира скоро но то ту го има ту не
как да я закарам на майстор като тя я го направи, я не...
Този клапан къде седи, трудно ли се сменя и какви пари върви?
https://www.autopower.bg/%D0%BA%D0%BB%D ... 1c101.html 

Този клапан къде седи, трудно ли се сменя и какви пари върви?



Re: Гасне в движение и пали трудно
Можеш да го изолираш , просто да видиш дали свиренето ще изчезне. Има доста писано по темата за изолиране на клапан картерни газове и монтирането на oil catch tank и т.н. Предполагам като го демонтираш ще видиш състоянието на мембраната и дали е за смяна 

- BLUE_999
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 21.07.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 и е39
- Мечтае да кара: всичко сьс задно
- Детайли за колата: да има V12 под капака
Re: Гасне в движение и пали трудно
k.milanov написа:Възможно е, въпроса е, че всичките тия неща се появиха ИЗВЕДНЪЖ след свалянето на колектора, за това и всичко ме дърпа да мисля, че проблема е там, защото преди това колата си беше безупречна. Това свирене трябва да се елиминира скоро но то ту го има ту некак да я закарам на майстор като тя я го направи, я не...
Този клапан къде седи, трудно ли се сменя и какви пари върви?
![]()
https://www.autopower.bg/%D0%BA%D0%BB%D ... 1c101.html
Лесен е за смяна дьржи се на два болта,седи на колектора отзад,можеш да проследиш маркуча които излиза от капака на клапаните влиза в клапана за картерни газове,откачи го от кьм капака на клапаните прегьни и стегни сьс скоба и палиш за проба,като цена мисля че кам 80-100лв афтармаркет ако не греша

- Missing
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 6.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318is '97 M44B19
- Мечтае да кара: Е30
Re: Гасне в движение и пали трудно
Чакай да изкажа и аз мойте 2 стинки по темата
:
Клапана за картерни или изолиране или нов ОЕМ. При разход близо 2 литра масло на 1000 км с напълно здрав и чисто нов клапан на FEBI отидох, купих си оригинален за 114 лв (фебито беше 99) и колата заспа. Нямах други проблеми освен разхода на масло.

Клапана за картерни или изолиране или нов ОЕМ. При разход близо 2 литра масло на 1000 км с напълно здрав и чисто нов клапан на FEBI отидох, купих си оригинален за 114 лв (фебито беше 99) и колата заспа. Нямах други проблеми освен разхода на масло.


Re: Гасне в движение и пали трудно
Да използвам и аз темата...
Идентичен проблем с двигател М43Б16 (има газов инж. Фобос). Не работи равномерно, гасне при студен старт, забива.
Бензиновите дюзи са изчистени и работят добре. Дебитомера и стъпковото моторче също са чистени.
Смених клапан картерни газове (ОЕМ), но това не даде резултат (предполагам ще спре да харчи масло).
На диагностика преди няколко месеца беше излязла ламба сондата, но тя нали дава ефект само при топъл
двигател, а работи кофти винаги. Датчика на разпределителния вал не е излизал.
Пробвах и с капачка от другата кола, ефект нямаше. Намокрих гарнитурите отстрани, за да видя дали имат проблем, но уви...
Прегледал съм и маркучите, проблем с тях няма.
Какво друго може да е?
edit - Смяната на клапана също не премахна и свиренето като чайник.
Идентичен проблем с двигател М43Б16 (има газов инж. Фобос). Не работи равномерно, гасне при студен старт, забива.
Бензиновите дюзи са изчистени и работят добре. Дебитомера и стъпковото моторче също са чистени.
Смених клапан картерни газове (ОЕМ), но това не даде резултат (предполагам ще спре да харчи масло).
На диагностика преди няколко месеца беше излязла ламба сондата, но тя нали дава ефект само при топъл
двигател, а работи кофти винаги. Датчика на разпределителния вал не е излизал.
Пробвах и с капачка от другата кола, ефект нямаше. Намокрих гарнитурите отстрани, за да видя дали имат проблем, но уви...
Прегледал съм и маркучите, проблем с тях няма.
Какво друго може да е?

edit - Смяната на клапана също не премахна и свиренето като чайник.
- Mpower94
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 8.03.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E36 320i touring
Mercedes c230 cl203 sport coupe
Opel Corsa C 1.2
Re: Гасне в движение и пали трудно
Missing написа:Чакай да изкажа и аз мойте 2 стинки по темата:
Клапана за картерни или изолиране или нов ОЕМ. При разход близо 2 литра масло на 1000 км с напълно здрав и чисто нов клапан на FEBI отидох, купих си оригинален за 114 лв (фебито беше 99) и колата заспа. Нямах други проблеми освен разхода на масло.
Да разбирам ли ,че след като ми е изолиран клапана, изолиран/ махнат е възможно от това да похарчва масло? Или си е просто за сигменти.

- Missing
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 6.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318is '97 M44B19
- Мечтае да кара: Е30
Re: Гасне в движение и пали трудно
При изолиран клапан за картерните не би трябвало да го похапва. Поне от това което съм чувал от приятели.
Аз моя не съм го изолирал и не мога да кажа на 100% дали е така. 



- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: Гасне в движение и пали трудно
maxoyn написа:edit - Смяната на клапана също не премахна и свиренето като чайник.
Аз вече колко време карам от както ми се появи и чат пат на празен ходи свири като чайник и никой не може да каже от какво е.


Гасненето, гърмежите и гореописаните проблеми от мен бяха премахнати след като смених датчика с 'Търктек' около 90 лв и съм доволен. Вече 3-4000км му навъртях не съм имал такива проблеми, за щастие

Не знам дали го писах в тая тема, но тоя дачик не се скапва а изолацията му се скапва за това и първо проблема ми се е появявал при мокро време. Кабела на датчика се състои от други три кабела с отделна изолация и с времето тя се нарушава и при влага почват явно да се окъсяват и дава грешни стойности и се получават тия аномалии. С времето се закъсва все повече и почва да го прави по често. Препоръчвам, ако някой му се отдава преди да дава 100лв за датчик да пробва да забели в двата края по 6-7см кабела и да си изолира вътре жиците и да каже как е

Напоследък забелязвам едно леко забиване на около 4100-4200 оборота след и преди това си набира добре, просто стигайки тоя диапазон имам едно леко забавяне. Може би едно почистване на дебитомера, няма да е зле, понеже карах с един китайски филтър преди това 1-2 месеца, но знам ли.... Това май обаче не е за тая тема, а за друга


29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани