От малък към голям диференциал

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

От малък към голям диференциал

Мнение от Boyadjiev » 13 Май 2016, 14:53

Здравейте колеги,
за минаване от малък към голям диф, освен дифа, полуоските и задната част на кардана от донора, друго трябва ли ми ?

Имам спомен че е така, ама с времето изфирясва информацията, а нещо търсачката не ми помогна особено :conf:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 664
Регистриран на: 25.09.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: Лястовица с рамка

Re: От малък към голям диференциал

Мнение от Tenata » 13 Май 2016, 14:55

Boyadjiev написа:Здравейте колеги,
за минаване от малък към голям диф, освен дифа, полуоските и задната част на кардана от донора, друго трябва ли ми ?:


НЕ, това което си написал, това е.
ИзображениеИзображение
на пътя и пред БОГ, всички сме равни!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1042
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: СОФИЯ

Re: От малък към голям диференциал

Мнение от kagebista » 14 Май 2016, 7:54

Със смяната на чашките не минава ли номера? :conf:
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 664
Регистриран на: 25.09.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: Лястовица с рамка

Re: От малък към голям диференциал

Мнение от Tenata » 14 Май 2016, 10:26

kagebista написа:Със смяната на чашките не минава ли номера? :conf:


Полуоските за големия диференциал са и по-дебели.
ИзображениеИзображение
на пътя и пред БОГ, всички сме равни!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1042
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: СОФИЯ

Re: От малък към голям диференциал

Мнение от kagebista » 14 Май 2016, 19:17

Да това ми е ясно. Но знам от няколко човека, че само с размяна на чашките от малкия на големия може да мине "номера". Ако се кара голям на малките полуоски - какъв негативен ефект би имало?
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 495
Регистриран на: 23.01.2005
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката

Re: От малък към голям диференциал

Мнение от Vozq_bez_pari » 20 Май 2016, 12:44

няма , просто са по слабички каретата им

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: От малък към голям диференциал

Мнение от Boyadjiev » 20 Май 2016, 17:42

Благодаря за мненията колеги!
Набавих необходимия скрап :bchug: :yes:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 146
Регистриран на: 12.04.2010
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Два умрели форда и 28ца
Мечтае да кара: Танк
Детайли за колата: Е36 328 97'
2.93 LSD
М20 маховик на 5.8кг
M50 Intake
S52 USDM Cams 10.2 lift 252in244ex
Плетени изпускатели
Romraider self tuned
14.0 1/4 mile

Re: От малък към голям диференциал

Мнение от FuRoRR » 22 Май 2016, 12:39

kagebista написа:Да това ми е ясно. Но знам от няколко човека, че само с размяна на чашките от малкия на големия може да мине "номера". Ако се кара голям на малките полуоски - какъв негативен ефект би имало?

1 старт на м52б28 със семи сликове, на втория оставаш на старта. :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 821
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH

Re: От малък към голям диференциал

Мнение от Vanqu1sh » 22 Май 2016, 15:21

FuRoRR написа:
kagebista написа:Да това ми е ясно. Но знам от няколко човека, че само с размяна на чашките от малкия на големия може да мине "номера". Ако се кара голям на малките полуоски - какъв негативен ефект би имало?

1 старт на м52б28 със семи сликове, на втория оставаш на старта. :mhihi:

Ако е отворен държи на бой да ти кажа :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: От малък към голям диференциал

Мнение от Boyadjiev » 22 Май 2016, 23:56

Потвърждавам смяна на комплекта полуоски с диф и кардан. Всичко е плъг енд плей, лесна смяна ми се видя, особено ако сте въоръжени с въздушен пистолет за отвиване на болтове и гайките на главината. :driving:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1669
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 320i
Детайли за колата: e36 coupe

Re: От малък към голям диференциал

Мнение от host » 23 Май 2016, 0:15

Vanqu1sh написа:
FuRoRR написа:
kagebista написа:Да това ми е ясно. Но знам от няколко човека, че само с размяна на чашките от малкия на големия може да мине "номера". Ако се кара голям на малките полуоски - какъв негативен ефект би имало?

1 старт на м52б28 със семи сликове, на втория оставаш на старта. :mhihi:

Ако е отворен държи на бой да ти кажа :mhihi:

да ти кажа и с заварка като е пак не държи :D малкия

с отворения какъвто и старт да правиш е пиклива работа ... one tire fire и толкоз :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 347
Регистриран на: 22.09.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: с DPF
Мечтае да кара: на ток
Детайли за колата: стоковица

Re: От малък към голям диференциал

Мнение от dynalias » 23 Май 2016, 0:31

С малките дифове май всичко е на късмет. Аз карам вече 1 година с него с м52б28, а едно момче счупи един после сложи 2-ри и ходи вече на няколко дрифт дея в България с него и е още жив.
history:
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now

ентусиаст
Аватар
Мнения: 821
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH

Re: От малък към голям диференциал

Мнение от Vanqu1sh » 23 Май 2016, 0:35

host написа:
Vanqu1sh написа:
FuRoRR написа:
kagebista написа:Да това ми е ясно. Но знам от няколко човека, че само с размяна на чашките от малкия на големия може да мине "номера". Ако се кара голям на малките полуоски - какъв негативен ефект би имало?

1 старт на м52б28 със семи сликове, на втория оставаш на старта. :mhihi:

Ако е отворен държи на бой да ти кажа :mhihi:

да ти кажа и с заварка като е пак не държи :D малкия

с отворения какъвто и старт да правиш е пиклива работа ... one tire fire и толкоз :mhihi:

Като си със заварка е напълно нормално да къса полуоски. Говоря за отворен понеже имам впечатления за 2 такива, при това на по-силни мотори от 2.8

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1669
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 320i
Детайли за колата: e36 coupe

Re: От малък към голям диференциал

Мнение от host » 23 Май 2016, 0:45

ако ще слагат отворен ... голям или малък, с тънки или дебели полуоски ... карат, факт

ако ще слага обаче заключващ(шпер) или ще го заваря ... по-добре да е голям с неговите си полуоски - ако кара нормално и дифа е здрав и полуоските читави ... какъвто и да сложи няма да го строши, ако се пуска на всяко кръстовище и честичко е с контра в завоите ... не оцеляват много малките дифове и тънки полуоски

ентусиаст
Аватар
Мнения: 821
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH

Re: От малък към голям диференциал

Мнение от Vanqu1sh » 23 Май 2016, 1:03

Голяма роля играе и стила на каране.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook