От малък към голям диференциал
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
От малък към голям диференциал
Здравейте колеги,
за минаване от малък към голям диф, освен дифа, полуоските и задната част на кардана от донора, друго трябва ли ми ?
Имам спомен че е така, ама с времето изфирясва информацията, а нещо търсачката не ми помогна особено
за минаване от малък към голям диф, освен дифа, полуоските и задната част на кардана от донора, друго трябва ли ми ?
Имам спомен че е така, ама с времето изфирясва информацията, а нещо търсачката не ми помогна особено




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- Tenata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 25.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Лястовица с рамка
Re: От малък към голям диференциал
Boyadjiev написа:Здравейте колеги,
за минаване от малък към голям диф, освен дифа, полуоските и задната част на кардана от донора, друго трябва ли ми ?:
НЕ, това което си написал, това е.


на пътя и пред БОГ, всички сме равни!
Re: От малък към голям диференциал
Със смяната на чашките не минава ли номера? 

Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
- Tenata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 25.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Лястовица с рамка
Re: От малък към голям диференциал
kagebista написа:Със смяната на чашките не минава ли номера?
Полуоските за големия диференциал са и по-дебели.


на пътя и пред БОГ, всички сме равни!
Re: От малък към голям диференциал
Да това ми е ясно. Но знам от няколко човека, че само с размяна на чашките от малкия на големия може да мине "номера". Ако се кара голям на малките полуоски - какъв негативен ефект би имало?
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
- Vozq_bez_pari
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 495
- Регистриран на: 23.01.2005
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката
Re: От малък към голям диференциал
няма , просто са по слабички каретата им
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: От малък към голям диференциал
Благодаря за мненията колеги!
Набавих необходимия скрап

Набавих необходимия скрап





Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- FuRoRR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 12.04.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Два умрели форда и 28ца
- Мечтае да кара: Танк
- Детайли за колата: Е36 328 97'
2.93 LSD
М20 маховик на 5.8кг
M50 Intake
S52 USDM Cams 10.2 lift 252in244ex
Плетени изпускатели
Romraider self tuned
14.0 1/4 mile
Re: От малък към голям диференциал
kagebista написа:Да това ми е ясно. Но знам от няколко човека, че само с размяна на чашките от малкия на големия може да мине "номера". Ако се кара голям на малките полуоски - какъв негативен ефект би имало?
1 старт на м52б28 със семи сликове, на втория оставаш на старта.

- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: От малък към голям диференциал
FuRoRR написа:kagebista написа:Да това ми е ясно. Но знам от няколко човека, че само с размяна на чашките от малкия на големия може да мине "номера". Ако се кара голям на малките полуоски - какъв негативен ефект би имало?
1 старт на м52б28 със семи сликове, на втория оставаш на старта.
Ако е отворен държи на бой да ти кажа

- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: От малък към голям диференциал
Потвърждавам смяна на комплекта полуоски с диф и кардан. Всичко е плъг енд плей, лесна смяна ми се видя, особено ако сте въоръжени с въздушен пистолет за отвиване на болтове и гайките на главината. 




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: От малък към голям диференциал
Vanqu1sh написа:FuRoRR написа:kagebista написа:Да това ми е ясно. Но знам от няколко човека, че само с размяна на чашките от малкия на големия може да мине "номера". Ако се кара голям на малките полуоски - какъв негативен ефект би имало?
1 старт на м52б28 със семи сликове, на втория оставаш на старта.
Ако е отворен държи на бой да ти кажа
да ти кажа и с заварка като е пак не държи

с отворения какъвто и старт да правиш е пиклива работа ... one tire fire и толкоз

- dynalias
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 347
- Регистриран на: 22.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с DPF
- Мечтае да кара: на ток
- Детайли за колата: стоковица
Re: От малък към голям диференциал
С малките дифове май всичко е на късмет. Аз карам вече 1 година с него с м52б28, а едно момче счупи един после сложи 2-ри и ходи вече на няколко дрифт дея в България с него и е още жив.
history:
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now
- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: От малък към голям диференциал
host написа:Vanqu1sh написа:FuRoRR написа:kagebista написа:Да това ми е ясно. Но знам от няколко човека, че само с размяна на чашките от малкия на големия може да мине "номера". Ако се кара голям на малките полуоски - какъв негативен ефект би имало?
1 старт на м52б28 със семи сликове, на втория оставаш на старта.
Ако е отворен държи на бой да ти кажа
да ти кажа и с заварка като е пак не държималкия
с отворения какъвто и старт да правиш е пиклива работа ... one tire fire и толкоз
Като си със заварка е напълно нормално да къса полуоски. Говоря за отворен понеже имам впечатления за 2 такива, при това на по-силни мотори от 2.8
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: От малък към голям диференциал
ако ще слагат отворен ... голям или малък, с тънки или дебели полуоски ... карат, факт
ако ще слага обаче заключващ(шпер) или ще го заваря ... по-добре да е голям с неговите си полуоски - ако кара нормално и дифа е здрав и полуоските читави ... какъвто и да сложи няма да го строши, ако се пуска на всяко кръстовище и честичко е с контра в завоите ... не оцеляват много малките дифове и тънки полуоски
ако ще слага обаче заключващ(шпер) или ще го заваря ... по-добре да е голям с неговите си полуоски - ако кара нормално и дифа е здрав и полуоските читави ... какъвто и да сложи няма да го строши, ако се пуска на всяко кръстовище и честичко е с контра в завоите ... не оцеляват много малките дифове и тънки полуоски
- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: От малък към голям диференциал
Голяма роля играе и стила на каране.
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]