Гасне в движение и пали трудно
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Гасне в движение и пали трудно
Привет колеги!
Адмирации за събора беше страхотно!!!
Сега към нещо малко по-неприятно, което ми се случи на връщане. Както си карам колата угасна или поне така си го обяснявам. При натискане на газта колата забавя и придърпва и при освобождаване от скорост гасне. Придърпването си го обяснявам с това, че е угаснала и при подаване на газ пали и гасне пак.
Отбивам гася паля изфорсирва се и гасне с гърмеж. Паля пак и я форсирам но насича леко задържам и евентуално се закрепя и мога да продължа. Случи ми се два пъти днес и чат пат ми се случвало и преди но през голям период от време - през 3-4 месеца и съм си го обяснявал с това, че са ми сипали кофти газ.
Проблема винаги се появява на газ, но после пали трудно и на бензин. Двигателя е м44б19. Всеки път се случва когато вали ако не греша. Преди година се появи за първи път и смениш свещите с бош и после поне половин година не го е правила. Дали е някой датчик или пак да сменям свещи, нещо не ми се струва ок да сменям свещи на 7000км

Адмирации за събора беше страхотно!!!
Сега към нещо малко по-неприятно, което ми се случи на връщане. Както си карам колата угасна или поне така си го обяснявам. При натискане на газта колата забавя и придърпва и при освобождаване от скорост гасне. Придърпването си го обяснявам с това, че е угаснала и при подаване на газ пали и гасне пак.
Отбивам гася паля изфорсирва се и гасне с гърмеж. Паля пак и я форсирам но насича леко задържам и евентуално се закрепя и мога да продължа. Случи ми се два пъти днес и чат пат ми се случвало и преди но през голям период от време - през 3-4 месеца и съм си го обяснявал с това, че са ми сипали кофти газ.
Проблема винаги се появява на газ, но после пали трудно и на бензин. Двигателя е м44б19. Всеки път се случва когато вали ако не греша. Преди година се появи за първи път и смениш свещите с бош и после поне половин година не го е правила. Дали е някой датчик или пак да сменям свещи, нещо не ми се струва ок да сменям свещи на 7000км


- dynalias
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 347
- Регистриран на: 22.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с DPF
- Мечтае да кара: на ток
- Детайли за колата: стоковица
Re: Гасне в движение и пали трудно
Според мен е някой датчик колянов/разпределителен но ако я закачиш на диагностика веднага ще си каже. 100% имаш записани грешки. При мен при тръгнал датчик колянов вал изведнъж колата нямаше мошност в движение и накъсваше/прекъсваше. Гася, паля я пак и се оправяше. Понякога зор палеше.
history:
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now
- BLUE_999
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 21.07.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 и е39
- Мечтае да кара: всичко сьс задно
- Детайли за колата: да има V12 под капака
Re: Гасне в движение и пали трудно
Най точно диагностика сто процента има записани грешки 

- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: Гасне в движение и пали трудно
Благодаря колеги за отговорите. Колата ще ходи на диагностика и без това, защото ми светна бега след като сложих волан с прецакан лентов кабел та тъкмо ще видя и какви други грешки има. Чел съм за въпросните датчици единствено се замислях и за трети вариант детонационен датчик, но слабо вероятно.
Евентуално тези датчици какъв е варианта бях гледал че май нови са по над 150-200 лв, което на фона на повечето части за е36 ми се струва супермного. Как се различава работещ отнеработещ датчик втора ръка и къде се намират тези датчици по мотора. Има един над термостата, той кой е?
Евентуално тези датчици какъв е варианта бях гледал че май нови са по над 150-200 лв, което на фона на повечето части за е36 ми се струва супермного. Как се различава работещ отнеработещ датчик втора ръка и къде се намират тези датчици по мотора. Има един над термостата, той кой е?

- dynalias
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 347
- Регистриран на: 22.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с DPF
- Мечтае да кара: на ток
- Детайли за колата: стоковица
Re: Гасне в движение и пали трудно
За м52 само мога да кажа че струва 120 лева без отстъпка на VDO. Втора ръка не съветвам защото няма как да разбереш дали не е добре, както виждаш не мрът изведнъж.
history:
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now
- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: Гасне в движение и пали трудно
Ще и направя една диагностика и ще видим какво ще си каже. Гледах по интернет че са по 100тина лв тези датчици за м44. Въпроса е да не ме остави по пътя някъде. Проблема го имам от около година но се появява много рядко, а вчера два пъти се случи. Предния път когато се получи беше поне преди 2 месеца и винаги се случва на газ и го оставях на страхотните горива в България. На бензин не мога да кажа дали се случва,защото я карам само докато загрее малко, а не мога да я карам два месецана бензин и я се случи я не 

- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: Гасне в движение и пали трудно
Днес със колегата Missing закачихме колата на диагностика и си показа датчик на разпределителен вал, тоест този който знам къде е над термостата.
Ще се сменя с нов стига да намеря нещо адекватно на пазара
Въпрос: Предстои ми пътуване около 200км в двете посоки weekend-а има ли шанс да ме остави на пътя
или си е за хвърляне на боб в тази ситуация?
Ще се сменя с нов стига да намеря нещо адекватно на пазара

Въпрос: Предстои ми пътуване около 200км в двете посоки weekend-а има ли шанс да ме остави на пътя

- dynalias
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 347
- Регистриран на: 22.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с DPF
- Мечтае да кара: на ток
- Детайли за колата: стоковица
Re: Гасне в движение и пали трудно
Май рядко умират изведнъж, та би трябвало да те кара ама очаквай екстрите да се повторят. Най си е добре да го смениш тази седмица та да ти е мирна главата.
history:
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now
- BLUE_999
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 21.07.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 и е39
- Мечтае да кара: всичко сьс задно
- Детайли за колата: да има V12 под капака
Re: Гасне в движение и пали трудно
Имаи в напредвид че ако откаже датчика колата няма да може вьобще да запали 

- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: Гасне в движение и пали трудно
Прозвънях над 7-8 магазина. Вариантите са само два:
Оригинален между 230 и 260 лв или Търктек за около 100. Насочвам се към второто, защото оригиналния надхвърля цената на едно м44 втора ръка
И готин guide намерих: https://www.youtube.com/watch?v=nz7RdAL4ARE
Оригинален между 230 и 260 лв или Търктек за около 100. Насочвам се към второто, защото оригиналния надхвърля цената на едно м44 втора ръка

И готин guide намерих: https://www.youtube.com/watch?v=nz7RdAL4ARE
- Tenata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 25.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Лястовица с рамка
Re: Гасне в движение и пали трудно
Ако си добър с пръстите можеш да откачиш и закачиш буксата без да премахваш толкова много неща.
На изстинал мотор, огледай хубаво и прецени.
При прекарването на новия кабел огледай хубаво да не се е лепнал някъде и да прегори.
Успех
На изстинал мотор, огледай хубаво и прецени.
При прекарването на новия кабел огледай хубаво да не се е лепнал някъде и да прегори.
Успех


на пътя и пред БОГ, всички сме равни!
- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: Гасне в движение и пали трудно
Втория човек си, който ми казва че мога да го махна и без да разглабям колектора. Сега поогледах проблема е, че отива някъде доста надолу кабела и не знам дали ще мога да бръкна през тръбите на колектора. Ще го мъча тия дни пък да видим. Онзи ден пак угасна пред Пирогов, но запали от втория път и без гърмежи. Умирам си от срам 

- BLUE_999
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 21.07.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 и е39
- Мечтае да кара: всичко сьс задно
- Детайли за колата: да има V12 под капака
Re: Гасне в движение и пали трудно
Колега мисля че ше можеш да извадиш буксата без да сваляш каквото и да било не е невьзможно,както каза колегата по горе ако си добьр с прьстите 

- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: Гасне в движение и пали трудно
Разглобих колектора закачих новия датчик и колата си е*а мамата.
Върнах стария пак същото.
Работи супер неравномерно, но не гасне. Като поработи се пооправи, но пак е неравномерно като на 3 цилиндъра или паразитен въздух.
Втори проблем чува се да дрънчи в колектора все едно е паднало нещо (гайка,шайба), а нищо не е паднало, всички болтове шайби и тн са си на мястото
Имах съмнение за едно като шпилка на единия болтна колектора, но няма как гарнитурката е много тясна там.На снимката виждате как двата десни иамт нещо като шпилка а левия няма, но първо на местата където ги има не мърдат и второ гарнитурата е много тясна, за да е имало нещо там.

И трето като поработи позагря малко и почна да свири от около гарнитурата между двете части на колектора. Свири представете си звука, когато духате към гърлото на празна бутилка нещо такова.
За 1 и 3 мисля, че е от гарнитурата, защото не смея да ги стягам много тия болтове на колектора и може би смуче паразитен въздух или трябва да се сменя гарнитурката. Но 2 това дрънчене все едно има нещо в колектора не знам от какво може да е. Нямам липсващи гайки, болтове, шайби или каквото и да е не е възможно да е паднало нещо вътре. Пък и да беше паднало най вероятно след първото форсиране мотора щеше да е мармалад. Гледах го с един фенер под дупката на колектора се пада най - ниската точка, където би трябвало да е и ако е паднало нещо и няма нищо. Също така този звук се чува повече в горната част, тази която махах, а не в долната. Най вероятно утре ще я карам в някой сервиз защото просто не знам какво става.


Върнах стария пак същото.
Работи супер неравномерно, но не гасне. Като поработи се пооправи, но пак е неравномерно като на 3 цилиндъра или паразитен въздух.
Втори проблем чува се да дрънчи в колектора все едно е паднало нещо (гайка,шайба), а нищо не е паднало, всички болтове шайби и тн са си на мястото


И трето като поработи позагря малко и почна да свири от около гарнитурата между двете части на колектора. Свири представете си звука, когато духате към гърлото на празна бутилка нещо такова.
За 1 и 3 мисля, че е от гарнитурата, защото не смея да ги стягам много тия болтове на колектора и може би смуче паразитен въздух или трябва да се сменя гарнитурката. Но 2 това дрънчене все едно има нещо в колектора не знам от какво може да е. Нямам липсващи гайки, болтове, шайби или каквото и да е не е възможно да е паднало нещо вътре. Пък и да беше паднало най вероятно след първото форсиране мотора щеше да е мармалад. Гледах го с един фенер под дупката на колектора се пада най - ниската точка, където би трябвало да е и ако е паднало нещо и няма нищо. Също така този звук се чува повече в горната част, тази която махах, а не в долната. Най вероятно утре ще я карам в някой сервиз защото просто не знам какво става.




- dreadx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.03.2011
- Местоположение: Sofia, Lozenetz
- Пол: Мъж
Re: Гасне в движение и пали трудно
А интересно къде и кога са я "спестили" тази шпилка - може гарнитурата да не уплътнява заради липсващата шпилка.
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани