РЕШЕНО - M57N2 гасне в движение
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- ilhansyuleymanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 2.04.2016
- Местоположение: Sint-niklaas
- Пол: Мъж
- Кара: Fiat Tipo SW 2020 1.4 T-JET
Re: E91 330d гасне в движение
Мотора е м57д30
тук намерих дюза но защо пише рециклирана част http://drive.bg/product_info.php?produc ... uu51rgttf5
тук намерих дюза но защо пише рециклирана част http://drive.bg/product_info.php?produc ... uu51rgttf5
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: E91 330d гасне в движение
На M57 се рециклират, рециклирането се състои в смяна на разпръсквача, има си ремонтен комплект предлаган от бош.
Но аз ти препоръчвам да прочетеш внимателно какво ти пишат колегите ида го вземеш в предвид, защото тези дюзи не се равалят току така, еле пък и шестте.
Но аз ти препоръчвам да прочетеш внимателно какво ти пишат колегите ида го вземеш в предвид, защото тези дюзи не се равалят току така, еле пък и шестте.


- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: E91 330d гасне в движение
Soni написа:А М47 2.0 с какви дюзи е?
Със същите.
Тези на N47 и N57 не подлежат на смяна на разпръсквачите до колкото съм запознат.

- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: E91 330d гасне в движение
vld написа:С кой мотор е колата, че да е с пиезокристални дюзи?
235 е с пиезо

- ilhansyuleymanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 2.04.2016
- Местоположение: Sint-niklaas
- Пол: Мъж
- Кара: Fiat Tipo SW 2020 1.4 T-JET
Re: E91 330d гасне в движение
Taruno написа:vld написа:С кой мотор е колата, че да е с пиезокристални дюзи?
235 е с пиезо
Ептен се обърках, сега моите какви са

Става дума за m57tu2d30 231 k.s. 2006г.
- Black-Power
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 11.06.2015
- Местоположение: морско
- Пол: Мъж
Re: E91 330d гасне в движение
vld написа:Soni написа:А М47 2.0 с какви дюзи е?
Със същите.
Тези на N47 и N57 не подлежат на смяна на разпръсквачите до колкото съм запознат.
Имах предвид BOSCH, DELPHI, DENSO ?
Stop me, if you can 

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: E91 330d гасне в движение
ilhansyuleymanov написа:Taruno написа:vld написа:С кой мотор е колата, че да е с пиезокристални дюзи?
235 е с пиезо
Ептен се обърках, сега моите какви са![]()
Става дума за m57tu2d30 231 k.s. 2006г.
Бошове от старите които подлежат на смяна на разпръсквача.
Пиезо дюзите в Е90 ca в 330d LCI, 325d след 2010 и в 320д с N47.
Старите дюзи в префейсовите коли подлежат на ремонт, по новите за сега не, или поне не е надеждно.

- Dani Dupeto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 22.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 LCI 523i
Re: E91 330d гасне в движение
Имах такъв проблем с един МЛ 270, залагам на датчик колянов вал. При мен правеше проблеми след като загрее двигателя на оптимална температура.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: E91 330d гасне в движение
И аз това пея - мой приятел имаше същата драма с Е90 330 гаснеше в началото рядко, накрая спря да пали сменихме датчика, който е на такова ужасно насрано място, че ако не си технически уклончив заминавай на майстор и всичко се реши. В Е60 подфорум има голяма тема всички с датчици колянов вал.
- ilhansyuleymanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 2.04.2016
- Местоположение: Sint-niklaas
- Пол: Мъж
- Кара: Fiat Tipo SW 2020 1.4 T-JET
Re: E91 330d гасне в движение
Проблема е решен с 6 дюзи от моргата
Карахме тествахме и всияко е ок.
Днес бях на регистрация в КАТ, имаше много хора и не успях да закача номерата, та се остави за утре.
Тъкмо се канех да звънна в сервиза да ми сменят маслото, точно в този момент колата изгуби мощност на 100 метра от нас.
Угасих пак запалих и ооооооооооооо колата изпуши кат димка, бял пушек с гадна миризма и неравномерна работа на мотора.
Та пак с нов проблем тоз път турбо
Имам питане защо мотора работи с тласаци ? Имал съм много случаи на умряло турбо но само с пушаци.

Днес бях на регистрация в КАТ, имаше много хора и не успях да закача номерата, та се остави за утре.
Тъкмо се канех да звънна в сервиза да ми сменят маслото, точно в този момент колата изгуби мощност на 100 метра от нас.
Угасих пак запалих и ооооооооооооо колата изпуши кат димка, бял пушек с гадна миризма и неравномерна работа на мотора.
Та пак с нов проблем тоз път турбо

Имам питане защо мотора работи с тласаци ? Имал съм много случаи на умряло турбо но само с пушаци.
- Black-Power
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 11.06.2015
- Местоположение: морско
- Пол: Мъж
Re: E91 330d гасне в движение
Защо 6 от моргата? Твоите не можа ли да ги рециклираш ?
Stop me, if you can 

- ilhansyuleymanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 2.04.2016
- Местоположение: Sint-niklaas
- Пол: Мъж
- Кара: Fiat Tipo SW 2020 1.4 T-JET
Re: E91 330d гасне в движение (решен) но турбото умря
В сервиза където пратих дюзите казаха че се сменя само разпръсквача, затова взех от моргата други. Тези ще ги занеса в Белгия да ги прегледат.
Така за колата, след като счупи турбото от капачката за масло излизаше бял пушек. Дано няма поражения мотора. Не успя да се изфорсира сама за което се радвам, но докато не се направи турбото немога да дам повече инфо.
Ще ми рециклират турбината и ще се маха катализатор и DPF, първо хардуерно после софтуерно
ще има и + няколко кончета
Ще се чистят и всички въздуховоди + колектори.
Така за колата, след като счупи турбото от капачката за масло излизаше бял пушек. Дано няма поражения мотора. Не успя да се изфорсира сама за което се радвам, но докато не се направи турбото немога да дам повече инфо.
Ще ми рециклират турбината и ще се маха катализатор и DPF, първо хардуерно после софтуерно


Ще се чистят и всички въздуховоди + колектори.
- ilhansyuleymanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 2.04.2016
- Местоположение: Sint-niklaas
- Пол: Мъж
- Кара: Fiat Tipo SW 2020 1.4 T-JET
Re: E91 330d гасне в движение
Здравейте. Днес си взех колицата с рециклирана турбина и премахнати DPF и EGR. Движи се страхотно. тръбите на ауспуха вече са черни
С ново масло 5w30 но едно не ми е ясно защо изпуши от капачката за наливане на масло когато счупи турбината
С радост мога да кажа че чипа е направил доста агресивен педала на газта
В момента е с 40 нютона и около 25 кончета повече но разликата се усеща.

С ново масло 5w30 но едно не ми е ясно защо изпуши от капачката за наливане на масло когато счупи турбината

С радост мога да кажа че чипа е направил доста агресивен педала на газта

Re: E91 330d гасне в движение
vld написа:ilhansyuleymanov написа:Taruno написа:vld написа:С кой мотор е колата, че да е с пиезокристални дюзи?
235 е с пиезо
Ептен се обърках, сега моите какви са![]()
Става дума за m57tu2d30 231 k.s. 2006г.
Бошове от старите които подлежат на смяна на разпръсквача.
Пиезо дюзите в Е90 ca в 330d LCI, 325d след 2010 и в 320д с N47.
Старите дюзи в префейсовите коли подлежат на ремонт, по новите за сега не, или поне не е надеждно.
От доста време се рециклират пиезо дюзите. За съжаление (а може би за добро) в България не внасят части за рециклаж и за това казват че не се ремонтират.
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани