E46 големи бензинови двигатели +/-
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
60 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- g0dkratos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 14.08.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330i
- Мечтае да кара: BMW M3 CSL
Re: E46 големи бензинови двигатели +/-
Като собственик на м54б30 ми се искаше да се похваля че може би съм един от малкото на които двигателя не бара масло като се има предвид че са сменени всичко видове гарнитури, но уви.... Като се замисля колко пари трябва да се извадят за да се оправи този проблем, а реално може да си купуваме 1-1,5 л. масло които да седят в багажника и като се наложи да се долива.Друг е момента пък ако колата ти не е гаражна и ако дадеш една кошница пари да и оправиш всички болежки и утре ти я откраднат , защото в последните години това е може би най крадения модел на бмв..... По темата бих казах че за мен големия и единствен + на големите мотори е предимството при изпреварване извънградско.Всичко останало за мен е - 


- skoklev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 5.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: ше E46 330xi, сега Туарег 3.2 vr6
Re: E46 големи бензинови двигатели +/-
Поръчваш 2 пет литрови туби с масло, наливаш си 6.5л, и каквото остане или за следващата смяна, или за из път
Ако пък си с 10-60 може и с 2 4литрови да минеш

Ако пък си с 10-60 може и с 2 4литрови да минеш

Re: E46 големи бензинови двигатели +/-
100imenov написа:Тая 39-ка 2 години музеен експонат ли е била?
В шоурум.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
Re: E46 големи бензинови двигатели +/-
Привет и от мен.
Към автора на темата. Освен споменатите от теб 235, 328 и 330 има и още един модел с 2.5 двигател. Зашо пропускаш 323? Двигателят му е М52Б25ТУ. Както сам си написал в следващ пост... и той е с подобни показатели - При 323: Цилиндър 84мм. х ход 75мм. - късоходов, 170кс. при 5500 об/мин, 245/3950Нм. Истина е, че е най-маломощният модел, но и той си има своите големи плюсове. Най-нисък данък. Може зимата и на 15" да караш. Разхода на гориво е според тежестта на крака. Вървежа се подобрява чувствително след един ремап и изобщо не е за подценяване. А за да не излезе, че си хваля моето, аз бих избрал 328 пред 330. 30-ката е най най най, но и всички минуси са и най най най. Някой беше написал, че си долива масло и му е все тааа. Това за мен не е правилно и не го одобрявам. Който е имал възможност и си е купил Е46 04' с М54, му пожелавам да му е без аварийна и да го слуша. Даже му завиждам и може би и на мен ще ми е все таа за маслото ако имам 330, но аз съм по скромен и мога да си позволя само кола до 00'. А истината за мен е, че всичките сме с е46-ци и всички са единодушни за проблемите при М54. При това положение в това купе топ състояние на двигател го държи М52ТУ. В темата на Е9х може да си коментират същото, но между М54 и N5х двигателите и тогава няма да се учудя ако М54 е по-сполучливият в случая.
Към автора на темата. Освен споменатите от теб 235, 328 и 330 има и още един модел с 2.5 двигател. Зашо пропускаш 323? Двигателят му е М52Б25ТУ. Както сам си написал в следващ пост... и той е с подобни показатели - При 323: Цилиндър 84мм. х ход 75мм. - късоходов, 170кс. при 5500 об/мин, 245/3950Нм. Истина е, че е най-маломощният модел, но и той си има своите големи плюсове. Най-нисък данък. Може зимата и на 15" да караш. Разхода на гориво е според тежестта на крака. Вървежа се подобрява чувствително след един ремап и изобщо не е за подценяване. А за да не излезе, че си хваля моето, аз бих избрал 328 пред 330. 30-ката е най най най, но и всички минуси са и най най най. Някой беше написал, че си долива масло и му е все тааа. Това за мен не е правилно и не го одобрявам. Който е имал възможност и си е купил Е46 04' с М54, му пожелавам да му е без аварийна и да го слуша. Даже му завиждам и може би и на мен ще ми е все таа за маслото ако имам 330, но аз съм по скромен и мога да си позволя само кола до 00'. А истината за мен е, че всичките сме с е46-ци и всички са единодушни за проблемите при М54. При това положение в това купе топ състояние на двигател го държи М52ТУ. В темата на Е9х може да си коментират същото, но между М54 и N5х двигателите и тогава няма да се учудя ако М54 е по-сполучливият в случая.

- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: E46 големи бензинови двигатели +/-
Горе долу в финансов план не знам кое е по добре.
M52TU няма проблем с маслото както беше споменал някой колега по назад, но има проблем с купето,
че се къса отзад при тампона на дифа и не само. Така,че въпрос на избор.
M52TU няма проблем с маслото както беше споменал някой колега по назад, но има проблем с купето,
че се къса отзад при тампона на дифа и не само. Така,че въпрос на избор.
- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
Re: E46 големи бензинови двигатели +/-
Колко М54 имат проблеми с маслото и колко купета с М52 са със скъсани мостове? В това сравнение пак М52 печели.....

- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: E46 големи бензинови двигатели +/-
И ти си прав, но в крайна сметка, рано или късно моста се къса.
И рано или късно М54 почва да харчи масло.
То е малко на късмет, но бих избрал по запазената кола независимо дали е фейс или не, М54 или М52.
Всичко си е до дадения екземпляр и как е експоатиран преди теб.
И рано или късно М54 почва да харчи масло.
То е малко на късмет, но бих избрал по запазената кола независимо дали е фейс или не, М54 или М52.
Всичко си е до дадения екземпляр и как е експоатиран преди теб.

- don't be
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: E46 големи бензинови двигатели +/-
Nedko Anev написа:И ти си прав, но в крайна сметка, рано или късно моста се къса.
И рано или късно М54 почва да харчи масло.
То е малко на късмет, но бих избрал по запазената кола независимо дали е фейс или не, М54 или М52.
Всичко си е до дадения екземпляр и как е експоатиран преди теб.
Колега карам 330ци но 2000г. Дали страда и то от късане на моста ?
За милиони-няма закони.
- turbonetic
- ентусиаст
-
- Мнения: 854
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: E46 големи бензинови двигатели +/-
То ако гори до 1л на 10 000 км е добре.Я виж тия от vw/audi с техния двулитров маслояд тоя на М54 ще ти се стори малко даже



Re: E46 големи бензинови двигатели +/-
При мене стигна до 3л на 1000 (хиляда) км, но да приемем, че моя е бил тежък случай. Това 1л на 10 000км обаче е като петица от тотото. Колкото и хубава кола да е фейсовото е46 проблемите с двигателите са грандиозни. При това тези проблеми са умишлено и целенасочено програмирани от производителя.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- Denmark
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 499
- Регистриран на: 14.05.2013
- Местоположение: Denmark
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Touring
Re: E46 големи бензинови двигатели +/-
1 литър на 10к бих казал, че е нищо за 10-15 годишна кола.
много зависи как и по колко караш. аз минавам между 50 и 60 хиляди километра на година и всъщност всички тези малки неща като ги събереш се получава една не малка сума.
доста хора с М54-ки пишат за разход от сорта на 3 литра на 10к, има и не малко теми във форума. за мен този разход е не приемлив, но както някой написа, трябва да свикваме.
след няколко години, като навлезнат напълно ел.автомобилите, ще си мериме разхода на ток и живота на батериите
много зависи как и по колко караш. аз минавам между 50 и 60 хиляди километра на година и всъщност всички тези малки неща като ги събереш се получава една не малка сума.
доста хора с М54-ки пишат за разход от сорта на 3 литра на 10к, има и не малко теми във форума. за мен този разход е не приемлив, но както някой написа, трябва да свикваме.
след няколко години, като навлезнат напълно ел.автомобилите, ще си мериме разхода на ток и живота на батериите


Re: E46 големи бензинови двигатели +/-
Това за ел.автомобилите го слушам вече 10-ина години, но момента не наближава по никакъв начин. Ел. автомобилите са бутикови возила, с които можеш да покажеш много кинти в банката и нищо повече. Няма как големите производители на автомобили да позволят навлизането на пазара на електромобилите като масово превозно средство защото и дядо ви може да ги произвежда, като поръча разбира се от Бош или Сименс необходимите компоненти по електронните системи.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- msonic
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 6.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е46
- Мечтае да кара: 34 alpina B10
- Детайли за колата: ех. е39
Re: E46 големи бензинови двигатели +/-
И аз да се включа с едно питане - ако караш с 10/60 до 10к км. какво би се случило ако се върнеш на 5/40? С б30 съм и не изглежда да харчи масло
Sent from my SM-G870F using Tapatalk
Sent from my SM-G870F using Tapatalk
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: E46 големи бензинови двигатели +/-
msonic написа:И аз да се включа с едно питане - ако караш с 10/60 до 10к км. какво би се случило ако се върнеш на 5/40? С б30 съм и не изглежда да харчи масло
Sent from my SM-G870F using Tapatalk
viewtopic.php?f=34&t=162927&start=1155
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: E46 големи бензинови двигатели +/-
dr.peshev написа:msonic написа:И аз да се включа с едно питане - ако караш с 10/60 до 10к км. какво би се случило ако се върнеш на 5/40? С б30 съм и не изглежда да харчи масло
Sent from my SM-G870F using Tapatalk
viewtopic.php?f=34&t=408021
"Темата не съществува"

И на мен ми е интересен въпроса.
60 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани