е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
След изтърбушения дпф е само тръба и накрая има резонатор.
- ND1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 25.09.2011
- Пол: Мъж
- Кара: The black devil-335i e92
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
2707E91 написа:След изтърбушения дпф е само тръба и накрая има резонатор.
Супер, и аз го бях замислил това, но в последствие останах само на ремап

Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
Щом не си го махнал трябва много да следиш налягането преди него какво е,започне ли да нараства го разкарваш.
В крайна сметка запушения ДПФ вреди повече на турбото отколкото чипа.
В крайна сметка запушения ДПФ вреди повече на турбото отколкото чипа.
- Tsapo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G32 LCI "22
- Детайли за колата: BMW G32 LCI "22
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
И аз днес ремапнах.
Преди чипа изкара 163,2HP и 340Nm.
След чипа 194,7HP и 427Nm.
Впечатленията ми за близо 200км. които минах днес след като я ремапнах са :
Караш си нормално, разлика няма. Натиснеш ли педала и то не до край дърпа страшно много ( говоря за обороти след 1500 )
В общи линии няма да се правя на състезател, ремапа ще го ползвам като помощник при изпреварване
Преди чипа изкара 163,2HP и 340Nm.
След чипа 194,7HP и 427Nm.
Впечатленията ми за близо 200км. които минах днес след като я ремапнах са :
Караш си нормално, разлика няма. Натиснеш ли педала и то не до край дърпа страшно много ( говоря за обороти след 1500 )
В общи линии няма да се правя на състезател, ремапа ще го ползвам като помощник при изпреварване

- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
Колега, можеш ли да качиш графиката? При мен конете са 189 при 390 NM и винаги съм се чудил защо NM са толкова малко...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
Честно казано, по-добре по-малко пиков въртящ момент, но пък да не пада толкова рязко, в оборотите.Той обикновено идва рано и ако е много висок, взема здравенцето на всичко, по предаването.....
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
Ето я моята
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
2707E91 написа:Ето я моята
Уау, колега това сток кола само с ремап ли ? Прекалено много ми се вижда...

Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
Мисля че е сток,но и с човека дето ми я мапва,каза че толкова жива 2ка дизел не е правил 

Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
Днеска Ангел от Хеад 91 извади от моята кола 190 коне, настоявах за толкова малко за да си щадя двигателя, макар че колата можеше да поеме доста още отгоре, просто не ми се пържеше. Сега е много пъргава и направо не знам как съм я карал година и половина стокова с тия катализатори и дпф-и... Отначало като ми почерня гарнето ме хвана яд и ми стана гадно, но точно след 15 мин. съжалявах че не съм го направил това по рано. Само да кажа и друго мое наблюдение, колата така я настроиха, че не изпушва дори до прекъсвач да задържиш ама грам не изпушва, не знам как е възможно без дпф, но вече не виждам и смисъл от него.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
Spaidy написа:Днеска Ангел от Хеад 91 извади от моята кола 190 коне, настоявах за толкова малко за да си щадя двигателя, макар че колата можеше да поеме доста още отгоре, просто не ми се пържеше. Сега е много пъргава и направо не знам как съм я карал година и половина стокова с тия катализатори и дпф-и... Отначало като ми почерня гарнето ме хвана яд и ми стана гадно, но точно след 15 мин. съжалявах че не съм го направил това по рано. Само да кажа и друго мое наблюдение, колата така я настроиха, че не изпушва дори до прекъсвач да задържиш ама грам не изпушва, не знам как е възможно без дпф, но вече не виждам и смисъл от него.
Като пуска не повече от необходимото гориво, така. И при мен грам не пуши с ремап на 190к и без ДПФ. Имаш ли графика на дино?
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
При колегата Tsapo даже дима намаля една идея спрямо рън-а преди мапването,което много ме изненада
явно наистина колата много се оптимизира.
Кажете сега след като сме ремапнали да подъвчим темата кое как да правим ,за да избегнем голямо натоварване и тн.

Кажете сега след като сме ремапнали да подъвчим темата кое как да правим ,за да избегнем голямо натоварване и тн.
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
2707E91 написа:При колегата Tsapo даже дима намаля една идея спрямо рън-а преди мапването,което много ме изненадаявно наистина колата много се оптимизира.
Кажете сега след като сме ремапнали да подъвчим темата кое как да правим ,за да избегнем голямо натоварване и тн.
Данчо ще ти покажа моята графика на ремапа и ще видиш как се предпазвам аз от голямото натоварване, наистина моя ремап е щадящ, не съм гонил коне и нютони, а само оптимизация работата на двигателя и пак върви на бургия.

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
Spaidy написа:2707E91 написа:При колегата Tsapo даже дима намаля една идея спрямо рън-а преди мапването,което много ме изненадаявно наистина колата много се оптимизира.
Кажете сега след като сме ремапнали да подъвчим темата кое как да правим ,за да избегнем голямо натоварване и тн.
Данчо ще ти покажа моята графика на ремапа и ще видиш как се предпазвам аз от голямото натоварване, наистина моя ремап е щадящ, не съм гонил коне и нютони, а само оптимизация работата на двигателя и пак върви на бургия.
А на нас няма ли да покажеш

На колко НМ си при 190кс? При мен са 390НМ и също съм с някакъв "щадящ" ремап 190 кс, ако такова нещо въобще като "щадящ" ремап съществува.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: е90 размисли и страсти след ремапа (320д)
Няма какво да правиш, просто си караш, слагаш хубаво масло и го сменяваш по честичко на не повече от 10к км.
Хубавото масло пази мотора от всичко.
Най фатално за един мотор е да прегрее много и за дълго, тогава се получават деформации изкривявания и тн.
След по динамично каране при внезапно спиране избягвайте да гасите мотора веднага, оставете го да поработи на обороти 5-10 минути.
За да е добро охлаждането на мотора, освен изрядни термостати, трябва да са ви чисти и радяторите.
Ангренажа на тези мотори е доста разтоварен от усилия, но при добро желание, не е лошо да му се прави профилактика на 250-300к км.
Всичко останало е на късмет
Хубавото масло пази мотора от всичко.
Най фатално за един мотор е да прегрее много и за дълго, тогава се получават деформации изкривявания и тн.
След по динамично каране при внезапно спиране избягвайте да гасите мотора веднага, оставете го да поработи на обороти 5-10 минути.
За да е добро охлаждането на мотора, освен изрядни термостати, трябва да са ви чисти и радяторите.
Ангренажа на тези мотори е доста разтоварен от усилия, но при добро желание, не е лошо да му се прави профилактика на 250-300к км.
Всичко останало е на късмет


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани