Въпрос за демпферна шайба

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1243
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: Въпрос за демпферна шайба

Мнение от awful » 09 Мар 2016, 18:12

Колега кара ме да слизам да ровя във гаража, ето ти снимка какво пише на плика и както се вижда мастилото се е изтрило леко но се вижда :)

20160309_17062123456.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Въпрос за демпферна шайба

Мнение от vvasilev1 » 09 Мар 2016, 18:35

Е хубаво де. Аз не съм казал, че искам доказателства. Казвам, че на моята няма найлонче с надпис кортеко.

Sent from my HTC One using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Въпрос за демпферна шайба

Мнение от Dextuar » 24 Мар 2016, 9:47

При мен започна едно странно виене, но не винаги. Главно, когато е по-топло или двигателят е загрял прилично. Сменихме паразитна ролка и свистенето изчезна, но предполагам е било от факта, че колата е била изстинала, а не от новата ролка, щом и с нея продължава свистенето от време на време. Реално на старата ролка нищо и нямаше. Видяхме, че демпферната шайба се е напукала. Може ли свистенето да идва от нея? Ремъците ги гледахме, изглеждат наред, но не знам дали някога са сменяни, а по "непрофесионално" върнатия километраж, колата е около 230 000 км ( реални 152 000 :mhihi: ). Смятам да сменя демпферната шайба с оригинална, въпросът е дали трябва да поръчвам и ремъците и дали свистенето е от нея. :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Въпрос за демпферна шайба

Мнение от Taruno » 24 Мар 2016, 11:12

dextuar написа:При мен започна едно странно виене, но не винаги. Главно, когато е по-топло или двигателят е загрял прилично. Сменихме паразитна ролка и свистенето изчезна, но предполагам е било от факта, че колата е била изстинала, а не от новата ролка, щом и с нея продължава свистенето от време на време. Реално на старата ролка нищо и нямаше. Видяхме, че демпферната шайба се е напукала. Може ли свистенето да идва от нея? Ремъците ги гледахме, изглеждат наред, но не знам дали някога са сменяни, а по "непрофесионално" върнатия километраж, колата е около 230 000 км ( реални 152 000 :mhihi: ). Смятам да сменя демпферната шайба с оригинална, въпросът е дали трябва да поръчвам и ремъците и дали свистенето е от нея. :dunno:


Колега ако е напукна сменяй, че да те остави в движение не е забавно - на приятел на магистралата я откъсна и се удари в капака :D Свистенето може да е от ремъците и всички ролки, за това най-добре е всичко заедно - само за ремъците послучай моя съвет и си сложи оригинални - не са много по-скъпи, а с троен сандвич спрямо двйните алтернативни и са с много повече мъх против просвирване.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Въпрос за демпферна шайба

Мнение от vvasilev1 » 24 Мар 2016, 15:00

Taruno написа:
dextuar написа:При мен започна едно странно виене, но не винаги. Главно, когато е по-топло или двигателят е загрял прилично. Сменихме паразитна ролка и свистенето изчезна, но предполагам е било от факта, че колата е била изстинала, а не от новата ролка, щом и с нея продължава свистенето от време на време. Реално на старата ролка нищо и нямаше. Видяхме, че демпферната шайба се е напукала. Може ли свистенето да идва от нея? Ремъците ги гледахме, изглеждат наред, но не знам дали някога са сменяни, а по "непрофесионално" върнатия километраж, колата е около 230 000 км ( реални 152 000 :mhihi: ). Смятам да сменя демпферната шайба с оригинална, въпросът е дали трябва да поръчвам и ремъците и дали свистенето е от нея. :dunno:


Колега ако е напукна сменяй, че да те остави в движение не е забавно - на приятел на магистралата я откъсна и се удари в капака :D Свистенето може да е от ремъците и всички ролки, за това най-добре е всичко заедно - само за ремъците послучай моя съвет и си сложи оригинални - не са много по-скъпи, а с троен сандвич спрямо двйните алтернативни и са с много повече мъх против просвирване.


:yes:
6PK2080 - 77 лева , оригинален

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Въпрос за демпферна шайба

Мнение от Dextuar » 24 Мар 2016, 15:30

vvasilev1 написа:
Taruno написа:
dextuar написа:При мен започна едно странно виене, но не винаги. Главно, когато е по-топло или двигателят е загрял прилично. Сменихме паразитна ролка и свистенето изчезна, но предполагам е било от факта, че колата е била изстинала, а не от новата ролка, щом и с нея продължава свистенето от време на време. Реално на старата ролка нищо и нямаше. Видяхме, че демпферната шайба се е напукала. Може ли свистенето да идва от нея? Ремъците ги гледахме, изглеждат наред, но не знам дали някога са сменяни, а по "непрофесионално" върнатия километраж, колата е около 230 000 км ( реални 152 000 :mhihi: ). Смятам да сменя демпферната шайба с оригинална, въпросът е дали трябва да поръчвам и ремъците и дали свистенето е от нея. :dunno:


Колега ако е напукна сменяй, че да те остави в движение не е забавно - на приятел на магистралата я откъсна и се удари в капака :D Свистенето може да е от ремъците и всички ролки, за това най-добре е всичко заедно - само за ремъците послучай моя съвет и си сложи оригинални - не са много по-скъпи, а с троен сандвич спрямо двйните алтернативни и са с много повече мъх против просвирване.


:yes:
6PK2080 - 77 лева , оригинален


Май при мен е 6PK X 1836

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Въпрос за демпферна шайба

Мнение от vvasilev1 » 24 Мар 2016, 15:37

Възможно е.
От подписа ти не се разбира каква е колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Въпрос за демпферна шайба

Мнение от Dextuar » 17 Апр 2016, 11:34

След неколкочасова борба шайбата и болта са сменениИзображениеИзображение


Sent from my iPhone using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Въпрос за демпферна шайба

Мнение от vvasilev1 » 17 Апр 2016, 12:59

Ти си бил пред скъсване! Какво сложи?

Sent from my HTC One using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Въпрос за демпферна шайба

Мнение от Dextuar » 17 Апр 2016, 15:57

Кортеко сложих, предвид че карам макс 15к на година, смених и ремъците и се оказаха оригиналните от завода, като имаше още доста живот според майстора, но така и така бях вече купил нови, тоест имам реален шанс колата да не е 300к + :D


Sent from my iPhone using Tapatalk
Последна промяна Dextuar на 17 Апр 2016, 16:27, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Въпрос за демпферна шайба

Мнение от vvasilev1 » 17 Апр 2016, 16:27

Колко струва?

Sent from my HTC One using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Въпрос за демпферна шайба

Мнение от Dextuar » 17 Апр 2016, 16:28

OEM ~ 600
Кортеко ~ 300

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 366
Регистриран на: 17.06.2014
Пол: Мъж
Кара: BMW G32 LCI "22
Детайли за колата: BMW G32 LCI "22

Re: Въпрос за демпферна шайба

Мнение от Tsapo » 19 Апр 2016, 15:08

Колега, демпферната ти шайба е била пред скъсване, имал си късмет.
Ще погледна тези дни и моята, че скоро не съм го правил. При мен е сменяна когато е била на 40к но вече колата е на 280к. Ще я огледам за да не ми пробие капака или радиатора.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Въпрос за демпферна шайба

Мнение от bai_ILIA » 19 Апр 2016, 15:54

Tsapo написа:Колега, демпферната ти шайба е била пред скъсване, имал си късмет.
Ще погледна тези дни и моята, че скоро не съм го правил. При мен е сменяна когато е била на 40к но вече колата е на 280к. Ще я огледам за да не ми пробие капака или радиатора.


и моята е сменяна по гаранция на 47500км. Дано сме уцелили някакви по-трайни :mhihi:
"Чемодан, вокзал, Москва"

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Въпрос за демпферна шайба

Мнение от vld » 20 Апр 2016, 11:36

dextuar написа:Кортеко сложих, предвид че карам макс 15к на година, смених и ремъците и се оказаха оригиналните от завода, като имаше още доста живот според майстора, но така и така бях вече купил нови, тоест имам реален шанс колата да не е 300к + :D


Sent from my iPhone using Tapatalk

Мой приятел смени демпферната шайба с автърмаркет "кортеко" на 290 000км., колата е била само негова и е на реални километри, сега е на ~370 000км. това са 80 000км. и няма никакви симптоми за дефект.
А тази зима му изгоряха две свещи за първи път, това беше 11-тата зима на тази кола от както я е купил.
Нека после някой пак обяснява че тези новте БМВ--та за нищо не стават и били много чупливи. :mhihi:

П.С. колата още си е с пеперуди на колектора и мотора работи отлично фабрично без ДПФ.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook