Проблем с 316 карбуратор

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 2.12.2006

Проблем с 316 карбуратор

Мнение от OXYGEN » 02 Дек 2006, 20:19

Здравейте, от днес съм собственик на една стара Е30 316 с карбуратор. Май М10 е мотора но не съм 100% сигурен.
Има доста неща за оправяне по нея, но това е нормално за толкова стара кола.
Най-дразнещо е обаче, че като подам леко газ и колата гасне. Ако натисна пове4е, ка4ва оборотите неравномерно и после изчиства. На празен ход ги държи на 1000 и не мръдват. И това ми го прави и на газ и на бензин. Също така ускорява доста мудно.
Друг проблем е, че километража и скоростомера от време на време спират да работят.
Много ще съм ви благодарен ако ми кажете как да оправя тези проблеми или ако е нещо сложно, къде да я закарам да я погледнат.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 4.05.2005
Местоположение: Велико.Търново

Мнение от Людмил » 07 Дек 2006, 10:29

За таблото,имаш нарушение на масата някаде.почни от от предния ляв калник-до фара има снопче от кабели,зачистиги.Ако не се оправи сваляй таблото-виж да несе е извадила някоя букса,ако не-.. с поялника презапой платките.А за карба е толкова комплексно че незнам какво да ти кажа..
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 2.12.2006

Мнение от OXYGEN » 07 Дек 2006, 12:52

Прочетох доста мнения във форума, че са много сложни тези карбуратори. Има ли смисъл да си играя да ходя по майстори (и къде е най-добре) или направо друг да сложа?

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 07 Дек 2006, 13:04

Kато прочетох от какво се оплакваш, все си мисля, че първо трябва да погледнеш запалването... ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 28.09.2006
Местоположение: sofia city

про

Мнение от ico-power » 07 Дек 2006, 21:03

провери кабели и свещи или тампона под карбуратора

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 4.05.2005
Местоположение: Велико.Търново

Мнение от Людмил » 07 Дек 2006, 21:16

....все пак се вслушай в колегите,имат право!провери всичко преди да предприемеш драстични мерки!аз имах същия карб...знаеш ли защо го смених?...заради термостат, а на карбуратора му нямаше нощо :uups:
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 2.12.2006

Мнение от OXYGEN » 07 Дек 2006, 23:17

Благодаря ви за съветите.
Ще погледна каквото казвате, но все пак мисля, че най-резултатно ще е ако я закарам на майстор който познава тези коли и си разбира от работата. Вие къде си правите вашите?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 4.05.2005
Местоположение: Велико.Търново

Мнение от Людмил » 08 Дек 2006, 21:02

Внимавай с майсторите!!!..аз сега от това си патя :D
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." Изображение

мечтател
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 25.01.2006
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е30 М3 реплика

Мнение от lamas » 09 Дек 2006, 19:39

Аэ май се включвам малко късно.Моя съвет е, не сменяй карборатора.Оправя се,само трябва да намериш точния майстор.Друг карборатор, е все-едно човек с байпас.Бих ти препоръчал моя майстор(много е добър), но ще ти е доста далечко.

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook