Проблем при палене сутрин E90 320i N46B20B

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 141
Регистриран на: 27.09.2015
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Совалка

Re: Проблем при палене сутрин E90 320i N46B20B

Мнение от smyrfcheto » 28 Мар 2016, 13:37

expl0de написа:почисти дебитомера с препарат за спирачки, не вярвам да е заминал. Ако не е в ред щеше да ти играе празният ход и да имаш лошо ускорение.

Ами ако натисна рязко газта до 1500 оборота има малко като замисляне(да тръгна ли или да не тръгна) и след това се ускорява. Затова предпочетохме да вземем нов :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 784
Регистриран на: 11.10.2012
Пол: Мъж
Кара: e92, f30
Мечтае да кара: M4

Re: Проблем при палене сутрин E90 320i N46B20B

Мнение от expl0de » 28 Мар 2016, 22:56

Няма лошо, пиши дали има разлика. Иначе и моята не се форсира веднага като натисна педала. Има някакъв лаг.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 141
Регистриран на: 27.09.2015
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Совалка

Re: Проблем при палене сутрин E90 320i N46B20B

Мнение от smyrfcheto » 29 Мар 2016, 20:31

А някои да ми каже майстор от Варна който разбира от тези двигатели, защото след смяна на дебитомера ако не се оправи проблема да закарам колата при него и да направи читава диагностика и да каже в ТОВА Е ПРОБЛЕМА и да знам какво да сменям. Не ми се ходи във Варна Карс че там кафето много скъпо ми излиза по 97лв за 1 час работа :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 141
Регистриран на: 27.09.2015
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Совалка

Re: Проблем при палене сутрин E90 320i N46B20B

Мнение от smyrfcheto » 31 Мар 2016, 5:34

Искам да попитам дали ако дебитомера се бъзика може да окаже влияние на VVT сензора, защото докато си чакам новия дебитомер ми светна чека. Зареждам за грешки и първо ми е изписало 2 грешки за дебитомер и след това за сензора. Дали ако дебитомера дава грешни данни валвтроника се шашка и той, тъй като симптомите за за проблем с ввт сензора които бяха преди изчезнаха сега остана само играенето на оборотите.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 784
Регистриран на: 11.10.2012
Пол: Мъж
Кара: e92, f30
Мечтае да кара: M4

Re: Проблем при палене сутрин E90 320i N46B20B

Мнение от expl0de » 31 Мар 2016, 17:14

Не мога да ти отговоря, но аз съм със 170 коня мотора и ми играеха по едно време оборотите и светваше чека с 2 грешки за неправилна смес на бак1 и банк2. Оказа се от капачката за маслото, не държи вакуум. Смених я и грешките се оправиха, тресенето също. Като ми тресеше даже хвърляше масло през тази капачка, а когато се сети да уплътни колата ставаше нормална. С новата капачка понякога пак имах леко притрисане(моментно, без да записва грешка) и знаех че ми сълзи масло от гарнитурата на клапаните, също и от вакуум помпата предполагах. Затова купих уплътненията и и тях ги смених. Сега е много спокоен моторът. Преди да сменяш разни скъпи части си огледай вакуумните пътища и гарнитурите. Където има теч го оправи. Ако ти е проблемен дебитомера го откачи и виж дали се нормализира работата на мотора. При мен не се оправяше, а би трябвало, ако там ти е проблемът.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 141
Регистриран на: 27.09.2015
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Совалка

Re: Проблем при палене сутрин E90 320i N46B20B

Мнение от smyrfcheto » 31 Мар 2016, 17:18

Той дебитомера е евтин. Има едно леко умисляне като настъпиш и знам че е пътник. Капачката на маслото е нова на 1 седмица,гарнитура на капака нова на 4 дена... остана само тоя дебитомер... за вакуум не съм проверявал как е. Може и от някоя гума да засмуква въздух. Но това играене е само в ниските обороти. Ще видим утре или вдругиден като сложа дебитомера

Sent from my SM-G925F using Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 141
Регистриран на: 27.09.2015
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Совалка

Re: Проблем при палене сутрин E90 320i N46B20B

Мнение от smyrfcheto » 09 Апр 2016, 11:32

Колата бе оправена на 100% след смяна на нов дебитомер, нов датчик на валвтроника и нов мотор на валвтроника. Сега колата е пушка. След смяната на въпросните елементи трябваше да бъдат изтрити бензиновите карти и да си направи сама защото със старите работеше на 2-3-4 цилиндъра заради грешните показания които са и подавали предните части. Така че ако някой има подобен проблем първо да пробва със смяна на моторчето което е по евтината част датчика(може да се пробва дали работи старото като се махне и му се подадат 12в от акомулатор) и ако върти нормално значи е то, ако ли не отиваме за смяна на датчика. Дебитомера не е задължителен но той е евтин(ОЕМ)
и ще реши каквито и да са бъдещи заигравания на оборотите. Да се надявам че на някой ще му бъде полезно както съм направил ако се сблъска с подобен проблем като моя. :bchug:

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 6.03.2008

Re: Проблем при палене сутрин E90 320i N46B20B

Мнение от dewey » 09 Апр 2016, 18:05

smyrfcheto написа:Колата бе оправена на 100% след смяна на нов дебитомер, нов датчик на валвтроника и нов мотор на валвтроника. Сега колата е пушка. След смяната на въпросните елементи трябваше да бъдат изтрити бензиновите карти и да си направи сама защото със старите работеше на 2-3-4 цилиндъра заради грешните показания които са и подавали предните части. Така че ако някой има подобен проблем първо да пробва със смяна на моторчето което е по евтината част датчика(може да се пробва дали работи старото като се махне и му се подадат 12в от акомулатор) и ако върти нормално значи е то, ако ли не отиваме за смяна на датчика. Дебитомера не е задължителен но той е евтин(ОЕМ)
и ще реши каквито и да са бъдещи заигравания на оборотите. Да се надявам че на някой ще му бъде полезно както съм направил ако се сблъска с подобен проблем като моя. :bchug:


Здравей колега, може ли да те попитам какъв е този датчик на валвтроника/може ли да ми го покажеш в RealOEM/. Тъй като и аз скоро ще започна да сменям едно по едно нещата, докато дойде наред тази кола, понеже в момента е тотален куц кон. А и да попитам, как освен диагностика се разбира дали дадена Бобина работи или не? Лошото при мен, е че при слагането на ГИ, майстора явно е преебал нещо по инсталацията и голяма част от диагностичните апаратури не могат да установят връзка с автомобила.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 141
Регистриран на: 27.09.2015
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Совалка

Re: Проблем при палене сутрин E90 320i N46B20B

Мнение от smyrfcheto » 10 Апр 2016, 7:32

dewey написа:
smyrfcheto написа:Колата бе оправена на 100% след смяна на нов дебитомер, нов датчик на валвтроника и нов мотор на валвтроника. Сега колата е пушка. След смяната на въпросните елементи трябваше да бъдат изтрити бензиновите карти и да си направи сама защото със старите работеше на 2-3-4 цилиндъра заради грешните показания които са и подавали предните части. Така че ако някой има подобен проблем първо да пробва със смяна на моторчето което е по евтината част датчика(може да се пробва дали работи старото като се махне и му се подадат 12в от акомулатор) и ако върти нормално значи е то, ако ли не отиваме за смяна на датчика. Дебитомера не е задължителен но той е евтин(ОЕМ)
и ще реши каквито и да са бъдещи заигравания на оборотите. Да се надявам че на някой ще му бъде полезно както съм направил ако се сблъска с подобен проблем като моя. :bchug:


Здравей колега, може ли да те попитам какъв е този датчик на валвтроника/може ли да ми го покажеш в RealOEM/. Тъй като и аз скоро ще започна да сменям едно по едно нещата, докато дойде наред тази кола, понеже в момента е тотален куц кон. А и да попитам, как освен диагностика се разбира дали дадена Бобина работи или не? Лошото при мен, е че при слагането на ГИ, майстора явно е преебал нещо по инсталацията и голяма част от диагностичните апаратури не могат да установят връзка с автомобила.


Моторчето е No.9 http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=VA71-EUR-12-2005-E90-BMW-320i&diagId=11_3296,а датчика e No.7 http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=VA71-EUR-12-2005-E90-BMW-320i&diagId=11_3009 . А за бобината през ОБД-то със диагностика, за друг начин не се сещам по който можеш да хванеш коя точно освен ако не смениш и 4-те наведнъж. Аз съм с ГИ също но при мен е монтирана както трябва. Ако си от Варна мога да те свържа с моя ГИ майстор за да провери как е и дали може да се оправи.Пробвай със Delphi за PC или ако имаш андроид телефон с Carly програмата през ОБД-то в купето тъй като предполагам че вътре при двигателя е вързан с ГИ. Ако с тях не стане пробвайте с INPA или някой Autoboss. Все някоя от тях трябва да се върже неможе чак така да е прецакана инсталацията. Аз ако съм на твое място ще отида при ГИ майстора и ще искам компенсация за щетите.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 108
Регистриран на: 12.05.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW 318i E36 M40B18

Re: Проблем при палене сутрин E90 320i N46B20B

Мнение от Maverikkk » 18 Апр 2016, 13:23

Колеги, най-вероятно газовия инжекцион е така включен, че да трие грешките записани в бензиновия компютър. За да направите диагностика трябва газовия инжекцион да го приведете в положение "сервизен режим", но за това попитайте газаджията монтирал го.
Мерцедеса е БМВ-то на пенсионера!

Предишна

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook