Втори, или трети живот за моето е30 купе.
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- Djamal
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 28.02.2016
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 м10б18, е34 м20б20
- Мечтае да кара: Е30 м20б25
Re: Втори, или трети живот за моето е30 купе.
Новия блок е тук:

За щастие по него пукнатини няма, перфектен е даже и хонинга му стои:

Някой някакви идеи как да изчистя точиците ръжда без да увреждам цилиндъра?

За щастие по него пукнатини няма, перфектен е даже и хонинга му стои:

Някой някакви идеи как да изчистя точиците ръжда без да увреждам цилиндъра?
М20 фанатик
mr. Stroke
mr. Stroke
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Втори, или трети живот за моето е30 купе.
Хонинга не е показател за износването. Занеси го в шлайф база да го замерят, ако нямаш с какво.
Според мен до 3-4 стотни износване е перфектен, до 5-6 в горната част на цилиндрите, бих си направил мотор с него. Също да му замерят тунела на вала. Ръждата ще се махне сама, като мине сегмента 2 пъти, но може да пробваш със стоманена вълна (домакинска тел за съдове), скочбрайт или нещо подобно и малко масълце
Според мен до 3-4 стотни износване е перфектен, до 5-6 в горната част на цилиндрите, бих си направил мотор с него. Също да му замерят тунела на вала. Ръждата ще се махне сама, като мине сегмента 2 пъти, но може да пробваш със стоманена вълна (домакинска тел за съдове), скочбрайт или нещо подобно и малко масълце

- Djamal
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 28.02.2016
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 м10б18, е34 м20б20
- Мечтае да кара: Е30 м20б25
Re: Втори, или трети живот за моето е30 купе.
M10 написа:Хонинга не е показател за износването. Занеси го в шлайф база да го замерят, ако нямаш с какво.
Според мен до 3-4 стотни износване е перфектен, до 5-6 в горната част на цилиндрите, бих си направил мотор с него. Също да му замерят тунела на вала. Ръждата ще се махне сама, като мине сегмента 2 пъти, но може да пробваш със стоманена вълна (домакинска тел за съдове), скочбрайт или нещо подобно и малко масълце
Блока така или иначе ще бъде каран на шлайфист да го челоса,и ще го замери, дано не е за шлайф че ремонтни бутала не мога да намеря.
teao написа:С какъв колянов вал ще е?
Ако успея да открия вал и биели от м10б20 ще го събера с тях.Надявам се да намеря.
М20 фанатик
mr. Stroke
mr. Stroke
- TukBaTa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 9.04.2005
- Местоположение: София/Ловеч
- Пол: Мъж
Re: Втори, или трети живот за моето е30 купе.
Вал и бутала ти трябват, биелите са еднакви! Твоите са по тънки и леки, което за атмосферен мотор е по-добре.
- Djamal
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 28.02.2016
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 м10б18, е34 м20б20
- Мечтае да кара: Е30 м20б25
Re: Втори, или трети живот за моето е30 купе.
Моите бутала мисля че са същите, за механичен инжекцьон, с голямата степен на згъстяване.Тука трябва да се ввключи м10 и да внесе малко яснота.
Моста с дисковете ще почака, намерих перфектен салон със същия цвят, и колегата излезе любезен да го запази известно време докато събера парите.Лошото е че е от седан, и от двата салона ще правя един.
Моста с дисковете ще почака, намерих перфектен салон със същия цвят, и колегата излезе любезен да го запази известно време докато събера парите.Лошото е че е от седан, и от двата салона ще правя един.
М20 фанатик
mr. Stroke
mr. Stroke
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Втори, или трети живот за моето е30 купе.
Доколкото ми е известно, за 1,8и главата има три вида бутала - на 10,0 на 9,3 и 8,2:1. Първите са на механична инжекция, вторите до 85-86 и третите на последните м10 с катализатор и ламбда. Не ми е ясно италианските безкатализаторни м10ки от 86-87 с какви са.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Втори, или трети живот за моето е30 купе.
Djamal написа:teao написа:С какъв колянов вал ще е?
Ако успея да открия вал и биели от м10б20 ще го събера с тях.Надявам се да намеря.
Тоя дето има такива, чете темата, пише активно, обаче си трае

*Сочи с пръст към м10*



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Втори, или трети живот за моето е30 купе.
Нещо е в дълбока заблуда колегата 

- Djamal
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 28.02.2016
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 м10б18, е34 м20б20
- Мечтае да кара: Е30 м20б25
Re: Втори, или трети живот за моето е30 купе.
M10 написа:Доколкото ми е известно, за 1,8и главата има три вида бутала - на 10,0 на 9,3 и 8,2:1. Първите са на механична инжекция, вторите до 85-86 и третите на последните м10 с катализатор и ламбда. Не ми е ясно италианските безкатализаторни м10ки от 86-87 с какви са.
За това ли искаше да ти ги продавам?Сега ще ти пусна едно л.с. с инфо за едно м10 с механична инжекция което се продава на части, да налазиш буталата(аз трябваше да го направя това още като ме пита за буталата ама от къде толкова акъл


ogata написа:Djamal написа:teao написа:С какъв колянов вал ще е?
Ако успея да открия вал и биели от м10б20 ще го събера с тях.Надявам се да намеря.
Тоя дето има такива, чете темата, пише активно, обаче си трае![]()
*Сочи с пръст към м10*
Това означава че сега няма да го оставя намира докато не ми ги продаде.

М20 фанатик
mr. Stroke
mr. Stroke
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Втори, или трети живот за моето е30 купе.
Шанса клони към нула
Айде стига толкова спам.

- Djamal
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 28.02.2016
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 м10б18, е34 м20б20
- Мечтае да кара: Е30 м20б25
Re: Втори, или трети живот за моето е30 купе.
Ще има да си поспами доста, поне още 3-4 месеца ще събирам части преди да се почне работа по колата
.Искам да накупя първо всичко от което имам нужда и е дефицитно( салон, заден мост с дисковете, шпер, и други)за да ми е спокойно, и после да копувам само това което ще счупя при монтаж-демонтажа
.И после почвам да събирам двигателя.


М20 фанатик
mr. Stroke
mr. Stroke
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Втори, или трети живот за моето е30 купе.
А защо никой не спомена на колегата, че буталата на М10Б18 и М10Б20 имат и една друга много съществена разлика, освен вида и формата на челото - разликата в разстоянието от центъра на буталния болт до челото.
only rear wheel drive
- Djamal
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 28.02.2016
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 м10б18, е34 м20б20
- Мечтае да кара: Е30 м20б25
Re: Втори, или трети живот за моето е30 купе.
На кои бутала разстоянието е по-голямо?Ако се наложи ще търся и бутала от м10б20.
М20 фанатик
mr. Stroke
mr. Stroke
Re: Втори, или трети живот за моето е30 купе.
Djamal написа:На кои бутала разстоянието е по-голямо?Ако се наложи ще търся и бутала от м10б20.
Я да се опитаме да решим една задачка:
Ако блокът и главата ще са старите и диаметърът на буталата е един и същ,
Откъде идва по-голямата кубатура?
А така, от там точно.
А след като хода на В20 е по-голям, ако челото на буталото не е по-малко, какво ще направи това бутало, като вземе да приближава 'горна мъртва точка' ?
Ама тия бутала не се намират твърде лесно.
То не че вал от М10В20 се намира лесно де

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани