Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Двигатела е М54Б30
Изтривам грешките паля колата когато и подам гас и на 2500об. ми изписва тази грешка на всички цилиндри прекъсване на запалването работи добре но мо се струва че много по малко върви в високите обороти
Сменени са датчици на разп.валове,бобини,свещи уплатнения на ваносите,картерни газове ,диса клапа
Ако има някой с същите проблеми да е имал или да знае от какво е моля да сподели.
Ще му бъда благодарен.
Изтривам грешките паля колата когато и подам гас и на 2500об. ми изписва тази грешка на всички цилиндри прекъсване на запалването работи добре но мо се струва че много по малко върви в високите обороти
Сменени са датчици на разп.валове,бобини,свещи уплатнения на ваносите,картерни газове ,диса клапа
Ако има някой с същите проблеми да е имал или да знае от какво е моля да сподели.
Ще му бъда благодарен.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
http://vbox7.com/play:dfb1170d
http://vbox7.com/play:f7941feb
Рано или късно всеки Е30 ентусиаст си купува друго BMW
http://vbox7.com/play:f7941feb
Рано или късно всеки Е30 ентусиаст си купува друго BMW
- escape0106
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 22.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 09.2002
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
escape0106 написа:Моля ако някой може да помогне от какво може да е проблема , колата е дизел 150к.с. . Непали , върти добре но неможе да запали .Помпата под пода на седалката я чувам, че работи като дам на контакт /нз така ли ми се струва но сякаш е по-тиха/ . Смених горивния филтър с 'mann' преди около 600-700 км. Колата до последно си вървеше перфектно на последното палене не запали но реших че просто пуснах ключа много бързо като завъртях втори път си запали изместих се 1км. изгасих я и до там.
Това записа Инпата.
Така проблема се оказа клапана на дюзите на първи и втори цилиндър , връщаха много гориво при теста с колбите .Иначе преди това я запалихме със спрей и си работеше нормално. Пратих дюзите на стенд в "SDC" там потвърдиха клапанна група и занижени стойности на инжекторите /на ИНПА корекцийте бяха направо нищожни/ . След пълно рециклиране на дюзите, използвах и времето за почистване на колекторите и ЕГР - колата работи перфектно, двигателя е по-тих и ускорява по-добре.
- avelito
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 11.11.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530i 272hp
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
narkk написа::OT: Колеги, някой подкарвал ли e INPA на MacBook ?
Колега, аз съм сложил Parallels със Windows7 на Мака и всичко е ок!!!
- Ferdi_mruvkata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 10.04.2008
- Кара: 95 Compact, e46 touring, e61 525i
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Колеги,
Имам грешка с o2 sensor Bank1 sensor1
Мотора е n42b20
това излиза по каталога http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=18_0643
Та номер 12 ли е така наречената ламбда сонда Бнак1 сеснсор1?
Мерси предварително
Имам грешка с o2 sensor Bank1 sensor1
Мотора е n42b20
това излиза по каталога http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=18_0643
Та номер 12 ли е така наречената ламбда сонда Бнак1 сеснсор1?
Мерси предварително
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Ferdi_mruvkata написа:Колеги,
Имам грешка с o2 sensor Bank1 sensor1
Мотора е n42b20
това излиза по каталога http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=18_0643
Та номер 12 ли е така наречената ламбда сонда Бнак1 сеснсор1?
Мерси предварително
На Инпа трябва да ти излезе дали е сондата преди катализатора или след него. Иначе може да пробваш дали си оцелил него като го разкачиш и я прочетете пак с Инпа и ако не излезе другият значи си на прав път.

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
А за моя въпрос за прекъсването на запалване на всички цилиндри може ли да ми каже нещо
Благодаря ви
Благодаря ви
http://vbox7.com/play:dfb1170d
http://vbox7.com/play:f7941feb
Рано или късно всеки Е30 ентусиаст си купува друго BMW
http://vbox7.com/play:f7941feb
Рано или късно всеки Е30 ентусиаст си купува друго BMW
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Dizzel написа:А за моя въпрос за прекъсването на запалване на всички цилиндри може ли да ми каже нещо
Благодаря ви
Направете с друга програма диагностика да се види кой код за грешката излиза.
- MCPO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 29.10.2011
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: 745d, 530d, 335d
- Мечтае да кара: Су-35
- Детайли за колата: - Е36 320i (SOLD)
- E46 330i BlackSapphire (stage 2) (SOLD)
- E46 330ci (SOLD)
- E46 330cd 400+ hp (SOLD)
- E65 745d 400+ hp
- E60 530d 300+ hp
- E92 335d (Stage 3)
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Kоя от четирите ламда сонди е дала фира пише 2 ама коя точно от всички е 2ра, за да знам каква да поръчвам. Благодаря предварително !
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
"Силата не идва от физическия капацитет. Тя идва от неукротимата воля." - Ганди
BWM Team Dobrich - Just Cavalli
BWM Team Dobrich - Just Cavalli
- niko8926
- Потребител
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: 22.11.2015
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: е46 318и
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Колеги, какво означават показатели в инпа - analog value 2 Laufunruhe, rough 1 Zyl, rough 2 Zyl .... 

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Искане към скоростна кутия Намаляване въртящия момент 91
Някой има ли идея дали това е проблем в ск кутия или просто трябва смяна на маслото и понеже на др диагностика изписа Старо масло
Някой има ли идея дали това е проблем в ск кутия или просто трябва смяна на маслото и понеже на др диагностика изписа Старо масло
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
chippen написа:Искане към скоростна кутия Намаляване въртящия момент 91
Някой има ли идея дали това е проблем в ск кутия или просто трябва смяна на маслото и понеже на др диагностика изписа Старо масло
Няма как да се оцени качеството маслото на кутията с диагностика. Грешката, ако е вярна, буквално означава това, което е написано. Причините вече може да са много.
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Понеже след дълго каране Бургас Ст Загора със средна скорост 160 180- заби на 5та скорост. След гасене и диагностика показа старо масло на някаква диагностика но не е на тази от снимката Тази е ранна снимка след като взех колата - на 2рия ден. Тоест най вероятно проблема е в кутията а не в маслото и няма да се оправи след като се смени.... Просто не искам поредния майстор да ме прекарва с тарикатските си схеми
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
chippen написа:Понеже след дълго каране Бургас Ст Загора със средна скорост 160 180- заби на 5та скорост. След гасене и диагностика показа старо масло на някаква диагностика но не е на тази от снимката Тази е ранна снимка след като взех колата - на 2рия ден. Тоест най вероятно проблема е в кутията а не в маслото и няма да се оправи след като се смени.... Просто не искам поредния майстор да ме прекарва с тарикатските си схеми
Жалко, че не си направил обичайното- диагностика преди покупката, а не след това, тогава просто нямаше да вземеш колата. Сега е възможно да е неправилно ниво на маслото и може да минеш с доливане, но преди това трябва да се оцени маслото и от там състоянието на фрикционните дискове. Може да прескочиш тази процедура с друга кутия за 800- 1000лв+ маслото и труда, но не знаеш какво точно вземаш или да ремонтираш твоята за около 3000лв.
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Прословутата кола която карам е на един МНОГО уважавам човек от форума НЯМА Да казвам кого е да не почнат пак теми , че съм го бил плюел и едва ли не АЗ съм се нахендрил на нещо за което имаше мъжка дума и на 2рия ден започнаха проблемите , че тук много защитници има който и аз не знам на коя страна са.... Когато купих колата я взех наистина на доверие човека може да каже ако е мъж какви бяха думите му... Първо имаше гаранция на турбото думна след 3 500 км Обвиниха ме , че проблема бил в мен а уж била рециклирана и едва ли не аз съм строшил колата все едно съм малоумен...В крайна сметка колата е от мин. година и за момента има изминати не повече от 6500 км като са предимно градско и спокойно каране Никога не е била карана като луда ама тва е др тема .... Просто се доверих на един МНОГО АМА МНОГО ВЕЩ човек от форума с голямо резюме като думата беше ХОДОВА ЧАСТ и двигател ГАРАНЦИЯ скоростната кутия явно не е била в него Няма да се отмятам от темата. Ще отворят кутията да видим какво е състоянието и ще я оправя Никога не съм прецаквал никой в тоя живот и дори да съм на загуба няма да продам кола с проблем за разлика от много мъже тук със сервизи и много коментари на който не вярвам вече !
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Здравейте колеги,
Търсих във форума за подобни проблеми, но не открих. Ако някой може да помогне и ако е имал същия проблем ще съм благодарен ако сподели какъв може да е проблема.
Днеска си карах градск около 20-30км валеше доста и по едно време почна да мига engine check лампичката постоянно. Спрях изгасих колата и запалих пак да пробвам и като дам газ почва да премигва отново. Направих диагностика на място, защото си имам букса за OBD2 протокола и от телефона мога да си правя диагностика. Изкара ми тези две грешки.
http://prntscr.com/aqwpl2
Колата като си работи на място има доста вибрации и не ми дава да натисна газта изобщо. До 4000 оборота и до там.
Мерси предварително
Търсих във форума за подобни проблеми, но не открих. Ако някой може да помогне и ако е имал същия проблем ще съм благодарен ако сподели какъв може да е проблема.
Днеска си карах градск около 20-30км валеше доста и по едно време почна да мига engine check лампичката постоянно. Спрях изгасих колата и запалих пак да пробвам и като дам газ почва да премигва отново. Направих диагностика на място, защото си имам букса за OBD2 протокола и от телефона мога да си правя диагностика. Изкара ми тези две грешки.
http://prntscr.com/aqwpl2
Колата като си работи на място има доста вибрации и не ми дава да натисна газта изобщо. До 4000 оборота и до там.
Мерси предварително
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани