ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- Vasko_G
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 170
- Регистриран на: 18.11.2014
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Compact M43B16
- Детайли за колата: BMW Compact, 1994/10, автоматик, М43B16
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
raptorxbg написа:На кой пинове на диагностичната букса трябва да се постави мост и колко време да се задържи, за да махна часовника и надписа inspection от таблото?
За маслото ми е ясно, ама това как да го изчистя
В същите букси, но за изчистване на едната инспекция държиш 4,секунди, за другата малко повече.
- Missing
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 149
- Регистриран на: 6.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318is '97 M44B19
- Мечтае да кара: Е30
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
За маслото около 4 секунди.
За инспекцията над 10 (около 14,15 секунди).
 
			За инспекцията над 10 (около 14,15 секунди).


- eXed0
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 113
- Регистриран на: 25.01.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E36 316i / Е39 520i
- Мечтае да кара: E34 с V8
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
denises26 написа:Здравейте, имам проблем с обезвъздушаването на колата, двигател М50Б20. Онзи ден изолирах подгрева на дросела и от тогава й стана нещо. Проблема го забелязах, след като покарах и спрях. Отворих капака, колата беше загряла на средата, отворих капачката и изхвърли известно количество антифриз. След това последва познатата процедура. Колата с муцуната нагоре, отвих пробката, а оттам само въздух. Изчаках я да изстине. Долях, напълни горния маркуч на радиатора съответно от пробката излезе антифриз. Запалих, пуснах парното и зачаках. Отвори си термостата и започнах да наливам и да следя кога ще спре да вади мехурчета, отне доста време и вода, но стана. Затворих капачката, после пробката и подкарах. Парно-6, загряване няма. Покарах си я стабилно спрях, отворих капачката и пак повърна. За пореден път обезвъздуших, долях и снощи всичко си беше ОК докато при прибирането ми към вкъщи, парното изчезна съвсем. Ни на оборот ни на място. Колата не загрява колкото и да я юркам и си мисля, че има въздух отново, защото като отворя пробката сякаш засмуква оттам. Ако отворя капачката и после пробката, нивото на антифриза се покачва в казанчето, някакви идеи?
Имах същия проблем и при мен се оказа термостата. Моя си беше оригиналния и беше останал отворен и затова ни парно имах, нито колата загряваше. Дори и да има въздух в системата би трябвало мотора да достигне работна температура. Аз като сложих новия термостат карах без да обезвъздуша (бях развил пробката за обезвъздушаване като сипвах антифриз) докато загрее и отвори термостата и тогава отвих леко пробката за обезвъздушаване няколко пъти да изкара въздуха и готово.
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте 
Имам проблем с M43B16 - гасне веднага след първите няколко паления (губи си оборотите до 0). От начало беше само по веднъж, но от скоро я паля по 3-4 пъти. Няма ефект да и качвам оборотите до около 3000, после просто си пада на стандартните и тръгва да ги губи и тях. След като потегля веднъж няма проблеми при спирания, тръгвания и тн.
Колата има газов инжекцион FOBOS, обслужен скоро (при хората, които го монтираха). Беше стояла дълго време в гараж, масло и филтри са сменени. Бензин има почти пълен резервоар, а заради престоя беше сложена и добавка за прочистване, закупена от бензиностанция.
Не се сещам за повече информация, която да ви дам, пък и техническата ми грамотност не е на добро ниво...
Ще съм благодарен за всякакви съвети.
--Като откачих дебитомера спря да гасне. Четох подобни проблеми и как при хората е имало въздух от някъде, но при мен всичко е точно. Предполагам със смяната му ще се оправи.
-----
Решено с изчистване на дебитомер.
			
				
Имам проблем с M43B16 - гасне веднага след първите няколко паления (губи си оборотите до 0). От начало беше само по веднъж, но от скоро я паля по 3-4 пъти. Няма ефект да и качвам оборотите до около 3000, после просто си пада на стандартните и тръгва да ги губи и тях. След като потегля веднъж няма проблеми при спирания, тръгвания и тн.
Колата има газов инжекцион FOBOS, обслужен скоро (при хората, които го монтираха). Беше стояла дълго време в гараж, масло и филтри са сменени. Бензин има почти пълен резервоар, а заради престоя беше сложена и добавка за прочистване, закупена от бензиностанция.
Не се сещам за повече информация, която да ви дам, пък и техническата ми грамотност не е на добро ниво...
Ще съм благодарен за всякакви съвети.

--Като откачих дебитомера спря да гасне. Четох подобни проблеми и как при хората е имало въздух от някъде, но при мен всичко е точно. Предполагам със смяната му ще се оправи.
-----
Решено с изчистване на дебитомер.
Последна промяна maxoyn на 19 Мар 2016, 16:18, променена общо 3 пъти
					
				
			
		- Missing
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 149
- Регистриран на: 6.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318is '97 M44B19
- Мечтае да кара: Е30
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колеги има ли някой представа, колко метра термо лента широка 50мм, ще са необходими за увиването на IS-ков колектор? 
Също така да ми препоръчате каква лента да използвам? 
 
ПС: Знам, че на чугун колектор нямало смисъл и т.н.
			Също така да ми препоръчате каква лента да използвам?
 
 ПС: Знам, че на чугун колектор нямало смисъл и т.н.


- host
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1670
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
маркучите за моторчето за празния ход на м52 с какви параметри са - диаметър и дължина?
			
		- bum_bum
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Missing написа:Колеги има ли някой представа, колко метра термо лента широка 50мм, ще са необходими за увиването на IS-ков колектор?
Също така да ми препоръчате каква лента да използвам?
ПС: Знам, че на чугун колектор нямало смисъл и т.н.
15 метра на 2 инча широчина трябва да са повече от достатъчни. Марки много, аз ползвах "DEI".
Колектора на is-ката не е чугунен. А на чугунения едно, че няма смисъл и друго че има вероятност да се спука.
- Missing
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 149
- Регистриран на: 6.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318is '97 M44B19
- Мечтае да кара: Е30
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Благодаря колега!  Не знаех, че не е чугун колектора... Ще въртим пък ще видим какво ще излезне.
 Не знаех, че не е чугун колектора... Ще въртим пък ще видим какво ще излезне.
			 Не знаех, че не е чугун колектора... Ще въртим пък ще видим какво ще излезне.
 Не знаех, че не е чугун колектора... Ще въртим пък ще видим какво ще излезне.
- NoMoreRules
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 204
- Регистриран на: 4.01.2012
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 320i Coupe, BMW e46 ci
- Детайли за колата: шест цилиндров звяр
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колеги от къде може да се намери този малък маркуч за бензина който влиза в реиката? В Пловдив може ли да се намерили нов и качествен или да се огледам от кола на части втора употреба запазен?
Моят нещо таи бензин като е запален двигателя и колкото и да стягам скобите,пак си таи.
Парт номерът му е 13311740475 прикачвам и снимка :
Номер 16 от схемата в Realoem http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=13_0369
			Моят нещо таи бензин като е запален двигателя и колкото и да стягам скобите,пак си таи.
Парт номерът му е 13311740475 прикачвам и снимка :
Номер 16 от схемата в Realoem http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=13_0369
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Само че едно е да отворят талона с 316,а под капака ония туч м50, дето и кьорав да си пак ще го чуеш :mhihi:
- HowDouWantit
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 362
- Регистриран на: 28.10.2008
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
В Плевен си купувах от Зодиак ,не знам дали имате в Пловдив ,купих си Goodyear и нямаше проблеми около 3-4 лева метъра.
			
- Angelov91
- младши ентусиаст
- 
				
- Мнения: 289
- Регистриран на: 27.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: напред с вратите
- Мечтае да кара: M3
М42
Здравейте колеги,  разтропали   са ми  се  биелните лагери ( м42б18) Та  въпроса ми  е могат ли  да  се  сменят през картера  на колата ...Че   "майсторите" казват  ,че  трябва  да  се  разглоби  целия  двигател знам  за какво  става  въпрос   , но ми  е  чудно просто ... Споделете мнение
			
		- michev
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Сменят се на място.През картера не става, ама като го свалиш може  Важното е да знаеш кое и как.
 Важното е да знаеш кое и как.
			 Важното е да знаеш кое и как.
 Важното е да знаеш кое и как.only rear wheel drive
		- Angelov91
- младши ентусиаст
- 
				
- Мнения: 289
- Регистриран на: 27.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: напред с вратите
- Мечтае да кара: M3
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
[quote="michev"]Сменят се на място.През картера не става, ама като го свалиш може  Важното е да знаеш кое и как.[/quo
 Важното е да знаеш кое и как.[/quo
Е колега естествено ,че ще се свали няма  да го правя  аз  със  сигурност ... Значи  да приемам  ,че  става така ли ?!
  няма  да го правя  аз  със  сигурност ... Значи  да приемам  ,че  става така ли ?!
			
		 Важното е да знаеш кое и как.[/quo
 Важното е да знаеш кое и как.[/quoЕ колега естествено ,че ще се свали
 няма  да го правя  аз  със  сигурност ... Значи  да приемам  ,че  става така ли ?!
  няма  да го правя  аз  със  сигурност ... Значи  да приемам  ,че  става така ли ?!- michev
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Как да развия болта на шайбата на коляновия вал? BMW 318i 1996
			
		Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	


 
