Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: Бързи въпроси и отговори
strelecaaa написа:koksimir написа:Колеги от няколко дена имам един странен проблем, който не мога да разбера откъде идва. При набиране на скорост (говорим от 1-ва или 2-ра) без да се подава много газ нормално каране, колата сякаш няма мощност до 2-2.5 оборота след което се изстрелва. Помислих си, че може да е DPF но вчера бях на извънградско и ако е имало някакво натрупване би трябвало да се е изчистило. Мотора е 2.0d 163 к.с наскоро прегледан няма проблем с дебитомер, дюзи, dpf стойности и турбина.
Сменял ли си въздушен филтър?
Почти идва време за смяна на всички 5 филтъра най-вероятно другия месец ще направи километрите. Възможно ли е това да има общо?
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Бързи въпроси и отговори
koksimir написа:strelecaaa написа:koksimir написа:Колеги от няколко дена имам един странен проблем, който не мога да разбера откъде идва. При набиране на скорост (говорим от 1-ва или 2-ра) без да се подава много газ нормално каране, колата сякаш няма мощност до 2-2.5 оборота след което се изстрелва. Помислих си, че може да е DPF но вчера бях на извънградско и ако е имало някакво натрупване би трябвало да се е изчистило. Мотора е 2.0d 163 к.с наскоро прегледан няма проблем с дебитомер, дюзи, dpf стойности и турбина.
Сменял ли си въздушен филтър?
Почти идва време за смяна на всички 5 филтъра най-вероятно другия месец ще направи километрите. Възможно ли е това да има общо?
Така първо ако си МИСЛИШ, че ДПФ-а се регенерира ей така просто като излезеш извънградско се лъжеш. Дай стойности.
Проблема може да ти е от едно от четири основни неща - Дебитомер, ДПФ, актуатур на турбото или МАП сензор.
Re: Бързи въпроси и отговори
Дебитомера беше погледнат как работи миналата седмица и от сервиза казаха, че е в перфектно състояние. ДПФ-а преди последното извънградско беше достигнал 5 и малко налягане, доколкото съм запознат около 6 започва да се запушва следователно би следвало при първи удобен момент да направи регенерация за да се изчисти.
Другите неща ще трябва да ги погледна допълнително защото за тях не съм питал. Ако имаше грешка за релето тя нямаше ли да излезе при диагностиката? Проблема беше на лице още преди последната диагностика в сервиза затова предположих, че проблема ще се реши с една успешна регенерация.
Другите неща ще трябва да ги погледна допълнително защото за тях не съм питал. Ако имаше грешка за релето тя нямаше ли да излезе при диагностиката? Проблема беше на лице още преди последната диагностика в сервиза затова предположих, че проблема ще се реши с една успешна регенерация.
- Black-Power
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 11.06.2015
- Местоположение: морско
- Пол: Мъж
Re: Бързи въпроси и отговори
Излиза, но термостата - не. Трябва да имаш и температура за регенерацията.
Stop me, if you can 

- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Бързи въпроси и отговори
koksimir написа:термостатите са сменени колега и са на 3 седмици
Колега караш твърде много на предположения - няма такова нещо с нашите коли , ДПФА има поне пет условия, които трябва да се постигнат, за да регенерира и няма как да предположиш дали го е направил, след време ще си познаваш колата достатъчно добра, за да знаеш МОМЕНТА на регенерация (звука леко се променя, оборотите също)
Дебитомера също не се гледа просто по стойности - колата се кара и се гледа дебита въздух за скоци или дупки и т.н.
ЕГР-а ако не отваря също може да имаш подобен проблем.
MAP сензора, който е на колектора отстрани ако е зацапан (в твоя случай почти ти го гарантирам, че Е) също има огромно влиание върху вървежа.
И не на последно място актуатура много рядко дори му обръщат внимание по сервизите за турбо камоли да го тестват дали работи.
Имай предвид, че при мен примерно колата дори в на 1000 км от последната регенерация точно преди нова не я усещам спъната и си върви от 1500-1700 оборота, няма особена разлика, това важи за всички коли с изправен ДПФ тоест ако не е от ДПФ-а търси проблема другаде.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Taruno написа:Имай предвид, че при мен примерно колата дори в на 1000 км от последната регенерация точно преди нова не я усещам спъната и си върви от 1500-1700 оборота, няма особена разлика, това важи за всички коли с изправен ДПФ тоест ако не е от ДПФ-а търси проблема другаде.
Колега, а вихровите клапи махнати ли са ти? Защото доколкото съм запознат, без тях колата е по-мудна в ниските. При мен са махнати и чак от 1800-1900 оборота нагоре я усещам да почва да върви.
- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Бързи въпроси и отговори
Между другото, аз скоро бях за термостати и се бях изплашил, че не се е регенерирала дълго време заради тях, но се оказа, че дори със заминал термостат, при по-продължително каране над 120-130км/ч по магистрала, колата стигаше 77-8-9 градуса и беше успяла да се регенерира.Това ми се случи Януари месец...
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Бързи въпроси и отговори
Да защото мин температура е 75 

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
Satanism написа:Между другото, аз скоро бях за термостати и се бях изплашил, че не се е регенерирала дълго време заради тях, но се оказа, че дори със заминал термостат, при по-продължително каране над 120-130км/ч по магистрала, колата стигаше 77-8-9 градуса и беше успяла да се регенерира.Това ми се случи Януари месец...
Колега зимата за да вдигне такава температура трябва да катериш баир по магистралата и да я натискаш доволно, иначе на равно си 55-60 градуса макс!
Просто мотора е с високо КПД и малко трудно загрява.

- bmw_machine
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: 29.08.2010
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: '07 E91 320dA M47
- Детайли за колата: УНИКАТ!!1
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги, на колко време/пробег горе долу се осъществява тази регенерация? Бордовия ми казва, че ми остават 100 000 км на ДПФ-а
или това е за нещо друго?

- tashev_1990
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: 7.12.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318I e46
- Мечтае да кара: BMW M5 touring
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги като се ходи на стенд на колата задължени ли са да огледат за конструктивни проблеми? Случая е такъв: Отивам аз за регулиране на предния мост, а те услужливо ми казват че и задния се регулира. Приемам аз и ми казват колата ти виси отзад в дясно да няма багаж? Гледат в багажника празен. Ами ще ти я направим няма проблем. Та направиха ми я уж. И сега като си сменях гумите гледам, че задната дясна пружина е счупена. Нормално да виси колата ама кой да види. А това е уж най-добрия сервиз в Бургас.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Бързи въпроси и отговори
dextuar написа:Taruno написа:Имай предвид, че при мен примерно колата дори в на 1000 км от последната регенерация точно преди нова не я усещам спъната и си върви от 1500-1700 оборота, няма особена разлика, това важи за всички коли с изправен ДПФ тоест ако не е от ДПФ-а търси проблема другаде.
Колега, а вихровите клапи махнати ли са ти? Защото доколкото съм запознат, без тях колата е по-мудна в ниските. При мен са махнати и чак от 1800-1900 оборота нагоре я усещам да почва да върви.
Не са и няма да се махат колектора го свалях и чистих преди три месеца и всичко беше в норми, като им дойде време си взимам нов колектор или нова кола, че до тогава има бая време по сегашното им състояние.
- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Бързи въпроси и отговори
vld написа:Satanism написа:Между другото, аз скоро бях за термостати и се бях изплашил, че не се е регенерирала дълго време заради тях, но се оказа, че дори със заминал термостат, при по-продължително каране над 120-130км/ч по магистрала, колата стигаше 77-8-9 градуса и беше успяла да се регенерира.Това ми се случи Януари месец...
Колега зимата за да вдигне такава температура трябва да катериш баир по магистралата и да я натискаш доволно, иначе на равно си 55-60 градуса макс!
Просто мотора е с високо КПД и малко трудно загрява.
Колега, няма баири в Панонската равнина

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани