Филтър на климатик
Модератор: Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- angel_peev
- Потребител
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 5.12.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525 TDS, 94-та година
Филтър на климатик
Някой знае ли къде се намира филтъра на климатика и кога се сменя?
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
използвай търсачката.
Иначе се сменя всяка година (ако я държиш в гараж)
или на 6 месеца ако е уличница под някое дърво!
Иначе се сменя всяка година (ако я държиш в гараж)
или на 6 месеца ако е уличница под някое дърво!

- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
- BMW fen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 10.05.2005
- Местоположение: lovech
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 525TDSA
- Детайли за колата: СТРАШИЛИЩЕ! :)
относно филтъра на климатика
аз карам тдс 92 филтъра се намира на много неудобно място от гледна точкща на този който го сменя. иначе самата смяна не е толкова сложна като процедура. става за около 10 - 15 мин. ако не бързаш или нервничиш.
първо сваляш капачето от лявата страна на пасажерската седалка отпред в краката, сваля се с едно болче при мен е с глава за крастата отверка.
сваляш капака на жабката като от външната страна най отпред в краката има две черни пластмасови щипки. откачаш ги. след това откачаш и двете въженца които ограничават отварянето на жабката.
иделно ти се откриват два болта който държат въздухо проводине на парното за краката отвиват се с ключ 10, от лявата страна има още един , кото може да е за кръстата отверка или за ключ 10 развиваш ш него и махаш въдухо провода.
следва откачането на три букси синя жълта и черна , които ще видиш добре в лявата страна веднага щом махнеш въздухопровода.
следва развиването на 2 брболтове за които трябва да имаш специален ключ който наякои наричат еврейска звезда , др, нимбус има ги на вс. струват 3 -4 лв не ти трябват маркови развиваш ги и внимателно издърпваш бялото капаче което държат въпросните болчета. зад него има още един капак със същото болче и с една щипка в горния край която трябва да завъртиш в посока обратна на часовниковата стрелка зад нея е филтъра. успех не е сложно само е малко неудобно.
първо сваляш капачето от лявата страна на пасажерската седалка отпред в краката, сваля се с едно болче при мен е с глава за крастата отверка.
сваляш капака на жабката като от външната страна най отпред в краката има две черни пластмасови щипки. откачаш ги. след това откачаш и двете въженца които ограничават отварянето на жабката.
иделно ти се откриват два болта който държат въздухо проводине на парното за краката отвиват се с ключ 10, от лявата страна има още един , кото може да е за кръстата отверка или за ключ 10 развиваш ш него и махаш въдухо провода.
следва откачането на три букси синя жълта и черна , които ще видиш добре в лявата страна веднага щом махнеш въздухопровода.
следва развиването на 2 брболтове за които трябва да имаш специален ключ който наякои наричат еврейска звезда , др, нимбус има ги на вс. струват 3 -4 лв не ти трябват маркови развиваш ги и внимателно издърпваш бялото капаче което държат въпросните болчета. зад него има още един капак със същото болче и с една щипка в горния край която трябва да завъртиш в посока обратна на часовниковата стрелка зад нея е филтъра. успех не е сложно само е малко неудобно.
истината е една BMW се казва тя!
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
- angel_peev
- Потребител
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 5.12.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525 TDS, 94-та година
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани