Минимален доход за поддръжка на е90 330xd
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- FE LIPE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 310
- Регистриран на: 2.02.2008
- Местоположение: гр.Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i 150 к.с. N46B20B
- Детайли за колата: arctic metallic
Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd

- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Минимален доход за поддръжка на е90 330xd
FE LIPE написа::lol: Така като гледам по-хубаво да си вземе човек чисто нова кола,така и така ще дава по около 500 лв на месец.
Но няма да е BMW, поне не и ново
Btw. То наистина излиза, че трябва да си кандидат милионер, за да караш по-ново БМВ, щом за е90-ките трябват около 3к на месец
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd
dextuar написа:FE LIPE написа::lol: Така като гледам по-хубаво да си вземе човек чисто нова кола,така и така ще дава по около 500 лв на месец.
Но няма да е BMW, поне не и ново
Btw. То наистина излиза, че трябва да си кандидат милионер, за да караш по-ново БМВ, щом за е90-ките трябват около 3к на месец
Не за всички Е90тки, но за високите изпълниния с 6 цилиндрови агрегати е хубаво да си над 2к определено. А кандидат милионер не с 5к доход на месец се кара нова тройка, ако ти се дават за нова

- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Минимален доход за поддръжка на е90 330xd
Taruno написа:dextuar написа:FE LIPE написа::lol: Така като гледам по-хубаво да си вземе човек чисто нова кола,така и така ще дава по около 500 лв на месец.
Но няма да е BMW, поне не и ново
Btw. То наистина излиза, че трябва да си кандидат милионер, за да караш по-ново БМВ, щом за е90-ките трябват около 3к на месец
Не за всички Е90тки, но за високите изпълниния с 6 цилиндрови агрегати е хубаво да си над 2к определено. А кандидат милионер не с 5к доход на месец се кара нова тройка, ако ти се дават за нова
Е зависи сега, ако ползваме онази формула 6 брутни месечни заплати, излиза, че при нова 3-ка 100к трябва месечна заплата от 16к


А иначе сега сериозно: напълно съм съгласен с Таруно, за такъв доход една 20-ска без Х според мен е ОК
Sent from my iPhone using Tapatalk
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd
всеки сам си знае, но за мен е абсурдно с 1500 марки на месец такава кола
понеже ако се пре.бе нещо за 1-2 бона кво праим
просто цяло лято няма да се ходи на кафе. този човек ще си купи ли нови летни и зимни гуми или ще търси по 50лв бройката? винаги съм казвал, че не трябва да се кара БМВ на всяка цена или каквато и да е кола, която си иска нейното. Таруно добре даде пример за нормални разходи понеже за 16 бона колата няма да е топ състояние...
ами ако скъса верига с 200 на магистралата лелеее и зимата кафе вкъщи
1500лв доход значи Е46 за 7-8 бона и си праиш кефа...Ако се робува на колата става гадно.
Това със 6-те брутни заплатни значи, че като имаш ремонт по гроба на 300 000лм за 1-2 000лв ти е тъпо 1 седмица. Не 3 месеца...Това е идеята добре да си направиш сметката. Веднъж бях в пункт на Еврофутбол на един приятел да го видя и един дъртак проиграл целия си живот ми каза - ако нямаш кинти братле, и АВГУСТ ЩЕ ТИ Е СТУДЕНО - в тази мисъл има много истина
ВАЖНОТО Е ДА СМЕ ЖИВИ И ЗДРАВИ
по въпроса - В БГ СМЕ ВСИЧКО Е ВЪЗМОЖНО 


ами ако скъса верига с 200 на магистралата лелеее и зимата кафе вкъщи

Това със 6-те брутни заплатни значи, че като имаш ремонт по гроба на 300 000лм за 1-2 000лв ти е тъпо 1 седмица. Не 3 месеца...Това е идеята добре да си направиш сметката. Веднъж бях в пункт на Еврофутбол на един приятел да го видя и един дъртак проиграл целия си живот ми каза - ако нямаш кинти братле, и АВГУСТ ЩЕ ТИ Е СТУДЕНО - в тази мисъл има много истина

ВАЖНОТО Е ДА СМЕ ЖИВИ И ЗДРАВИ


"Чемодан, вокзал, Москва"
- antonsgeorgiev
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 13.11.2015
Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd
Повечето мнения се препокриват с моето. Доколкото съм запознат в случая тези 1.5к са чисти - не се плащат наеми, сметки и т.н. и все пак ми се струват малко за качествена поддръжка на такъв тип автомобил. 

- vixx
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 28.06.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 320d
Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd
Mоето мнение е, че можеш да се оправяш с такава кола, с такива доходи при положение ,че я вземеш доста запазена и я продадеш след , да кажем, година-две. Така може и нищо да не правиш по нея, и да ти се получи.
Аз нямам 30-ка, а по 20-ката не съм имал никакви кой знае какви ремонти извън обслужването досега. Всъщност съвсем никакви, освен проблем с повдигач на прозорец, реле-регулатор и термостати. Не знам как с 1500 лв. ще живее човек нормално, при положение , че тая кола си заслужава едни хубави нови зимни гуми, едни прилични летни, едни хубави масла, накладки и какво ли не. Те само летни гуми (та дори и 17-ки) + каско + данъци + обслужане за една година са ти, грубо, близо 3 бона. Тоест, пак грубо, 250 на месец първата година (щото не купуваш гуми всяка година), като в това не ти влиза изобщо горивото и вече всички нормални тъпотии като прегледи, винетки, не знам си какво още. Зимни гуми също не ти влизат. Та при умерено шофиране и умерено мирна глава (спорно!), си някъде, пак грубо, на около 500 лв./месец . С останалите 1000 лв./м. трябва да живееш, надявайки се, че стрелката не играе заради торка, или че турбото така си свири по принцип.
Някои по-горе правилно каза, че горко му после на този , който ще я купи тази кола, защото вероятно нищо няма да се оправя навреме, неочакваните проблеми ще трябва да чакат, а частите и консумативите едва ли ще са от най-предпочитаните.
Аз за себе си съм си смятал, че качествената поддръжка на колата ми не трябва да надхвърля повече от максимум 10-15 процента от месечния ми доход. В противен случай ако утре стане някой по-голям фал се оказвам много неподготвен. Пък и няма да бачкам по 14 часа на ден за тая кола и да си броя стотинките след това.
ПП - Сетих се още нещо сега, понеже препрочетох едно мнение по-горе. Ако не искаш да ти изчезне част от колата, или цялата, си брой едни 50-70лв./месец за гараж (в София). Те и 1000лв. на месец не остават, реално, ако искаш да ги правиш както трябва нещата.
Аз нямам 30-ка, а по 20-ката не съм имал никакви кой знае какви ремонти извън обслужването досега. Всъщност съвсем никакви, освен проблем с повдигач на прозорец, реле-регулатор и термостати. Не знам как с 1500 лв. ще живее човек нормално, при положение , че тая кола си заслужава едни хубави нови зимни гуми, едни прилични летни, едни хубави масла, накладки и какво ли не. Те само летни гуми (та дори и 17-ки) + каско + данъци + обслужане за една година са ти, грубо, близо 3 бона. Тоест, пак грубо, 250 на месец първата година (щото не купуваш гуми всяка година), като в това не ти влиза изобщо горивото и вече всички нормални тъпотии като прегледи, винетки, не знам си какво още. Зимни гуми също не ти влизат. Та при умерено шофиране и умерено мирна глава (спорно!), си някъде, пак грубо, на около 500 лв./месец . С останалите 1000 лв./м. трябва да живееш, надявайки се, че стрелката не играе заради торка, или че турбото така си свири по принцип.
Някои по-горе правилно каза, че горко му после на този , който ще я купи тази кола, защото вероятно нищо няма да се оправя навреме, неочакваните проблеми ще трябва да чакат, а частите и консумативите едва ли ще са от най-предпочитаните.
Аз за себе си съм си смятал, че качествената поддръжка на колата ми не трябва да надхвърля повече от максимум 10-15 процента от месечния ми доход. В противен случай ако утре стане някой по-голям фал се оказвам много неподготвен. Пък и няма да бачкам по 14 часа на ден за тая кола и да си броя стотинките след това.
ПП - Сетих се още нещо сега, понеже препрочетох едно мнение по-горе. Ако не искаш да ти изчезне част от колата, или цялата, си брой едни 50-70лв./месец за гараж (в София). Те и 1000лв. на месец не остават, реално, ако искаш да ги правиш както трябва нещата.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd
Taruno написа:dimodi написа:Айде, пак се почна. Стига с тия цифри 3,5,10 бона на месец, това са 10-годишни коли. Не са толкова страшни нещата, колкото се опитвате да ги изкарате. Нищо не му пречи на момчето да си я гледа с 1500 лева на месец. Ако няма кредити и не плаща наеми, разбира се. Много зависи и колко се кара тая кола, все пак годишният пробег е определящ за накладки, масла и всякакви обслужвания и ремонти. Хубаво е обаче човек да има примерно едни 5 бона заделени настрана за всеки случай
Значи човека казва да си я кара без да му тежи, за мен да се отказа от ходене / правене на каквото ми скимне заради тъпата кола е тежест. И както и да ги смятате ако ще само това да са му парите 1500 лв далеч не са за бмв е90 330хд, нали при първия по-сериозен ремонт и се оревава форума с начини за побългаряване. Българина гъзарията му пречи страшно много, много пъти говорим да 10 годишни са (не всички, а само първите), но са далеч по-взискателни от предишните поколения.
Сори ама 1500 лв ако ги смяташ само храна (нормална + няколко ресторанта) ти е към 600 лв / м, излизания, някакви забавления, някоя друга дрешка, някоя екскурзия един два пъти в годината и ще клекнеш и без да има Е90 330 xd..
А пък да изкарваш 18000 лв на година и да караш кола за 16 е направо комично - нека сметнем:
Стартова сума 18 000 лв
Застраховка, данък , ГО, винетка + преглед ~1900 лв +- 100 лв остатък 16100 лв.
Гориво ако кара нормално 13-15000 км на година 60/40 за извънградското средния ще му е около 7,5/100 - 1075 литра гориво х 1.70 средна цена за годината = 1850 лв ОСТАТЪК 14250
Смяна на масла и филтри всяка година - ако го прави САМ - 250 лв 14000
Два чифта гуми на всеки 3-4 години среден клас 680 лв комплекта - 450 лв на година остатък 13550
Другия обслужвания - накладки, дискове ~150 лв на година като се сметне с износването им и се усредни цената остатък 13400
ЕДИН ремонт на година в рамките на нормалното 600-700 лв остатък 12700
Допълнителни евентуални разходи
Скъсана демферна шайба - чест ремонт, на който му се налага поне веднъж докато притежава колата - 950 лв
Чистене / рециклиране на дюзи - 600 лв
Рециклиране на турбо - 650 лв
Смяна на термостати - 200 лв - това го прави ВСЕКИ на около три години
Смяна на реле и свещи - 250 лв
А ако прибавим първоначалното обслужване
Ролки и ремъци - 200 - 300 лв спрямо труда и т.н.
Смяна масло на автоматика - 500 лв - веднъж на 80к км
Освежаване на окачването - тампони и т.н. 100-200 лв.
И я кажете пак как е нормално да останеш с 1000 лв на месец заради колата, която караш и да трепериш, защото ако се скапе стабилно ремонтите скачат над хилядарка.
Нито едно от гореизброените неща не е НЕНОРМАЛНА сума или каквото и да било, не е и НЕПОСИЛНО за ЧИСТ ДОХОД 1500 лв, но определено ще натежи и няма да е спокойствие.
И аз не съм под наем, живея с жена ми в собствен апартамент и мисля доста трезво по въпроса. Заблуждавате хората / себе си ако вярвате, че е нормално да си малко над средния доход за страната, а да скачаш на такъв клас кола.
А вие се излагате много стабилно ,моите уважения - явно всичките сте големи меринджеи с по 5-6 000лв заплати без нито едно кредитче и се скъсахте да купувате ОЕМ части - ай моля ви се ,МАЛКО сте такива ама мноого малко...
Почвам:
1.Каско ,ГО,Винетка и преглед на 330хи на 20 000лв е под 1500 и то не малко!!! Таруно - 1900 лв +- 100 лв остатък - смени си дилъра човек

2.Смяна на масла и филтри всяка година - ако го прави САМ - 250 лв - смени си дилъра отново!
3.Другия обслужвания - накладки, дискове ~150 лв на година като се сметне с износването им и се усредни цената - ще сменя накладки всяка година при 13 000км на година - ВИЕ шегувате ли се?! - айде малко по-сериозно!
4.ЕДИН ремонт на година в рамките на нормалното 600-700 лв ...я ми кажи смяна на съединител на форд фиеста 99год примерно колко е?Щото на баща ми въшката,която е 2005 (японка) има повече свещи от моите и една и съща марка са по-скъпи от моите а оригиналните са 2 пъти по скъпи,колата е 5000лв - абе въобще си говорите наизуст
5.Скъсана демферна шайба - чест ремонт, на който му се налага поне веднъж докато притежава колата - 950 лв - ПОНЕ ВЕДНЪЖ - сменети си дилърааа на части ,950 е ОЕМ и ти гарантирам,че за 1 ден ще ти я намеря на половин цена и пак ще издържи достатъчно дълго АКО колата се кара по 15 000 на година..ресурса на ОЕМ е около 100к дори да я смени 1 път с афтър маркет делим сумата сериозно..
6.Чистене / рециклиране на дюзи - 600 лв - не е задължително,за 150 000км нито една дюза не съм чистил,колато шум от дюзи и пушек не е имала..та ти ми кажи,кола на 190 000км взета (ама с пълна сервизна история и в германия и тук)
7.смяна на термостати - 200 лв - това го прави ВСЕКИ на около три години - дилърааа,дилъра тва е..стига с цени за ОЕМ

8.Рециклиране на турбо - 650 лв - НЕ Е задължително да е толкова
9.Смяна на реле и свещи - 250 лв - релето се оправя за 30-а лв а свещите ОЕМ са БЕРУ ...начи тука делиш на над 50% надолу
10.Ролки и ремъци - 200 - 300 лв спрямо труда и т.н. - не е задължително!Може само ремък ако след като го свалят нищо не вие и няма луфтове..
11.Смяна масло на автоматика - 500 лв - веднъж на 80к км - а ако е ръчка?Или ако е сменено преди това?А ако всичко е сменено преди това?
Такъв висок клас кола - чак пък висок,тва е нисък клас ама айде....после 1000лв са си предостатъчни да си живее човек,нещо много милионери по пътищата...не се заяждам,но следейки тази логика ,всеки втори в софия има доход от над 5000лв...е а дано ама надали...
Е46 320д е с по–скъпи часто от Е90 330хд ...и Е46 ли е висок клас автомобил,защото и нейната демпферна е 700лв...айде каското е 400лв по-малко..гумите са относителна цена защото е и избор дали на 17цола примерно докато Е90 си е само 17 и нагоре...
Данъка да ,по-малък ама свещи,маховици,демпфер,турбо,вериги,дебитомери,термостати,чистене на дюзи,ОКАЧВАНЕ са на същата ако не и по-висока цена...
Че си прав,че трябва всеки да си мери по джоба,но следвайки логиката - само отбрани хора могат да си позволят кола въобще...
Надявам се,че не приемаш това,което съм написал с лошо...само,че малко си се изсилил за цените,за общите разсъждения съм на твоето мнение
Аа да данъка НЕ е 450 а 390лв...ама тука 60 там като сметна на места -400 лв,-100 и т.н от изброените преди мен,нещата идват на място...реално имаш кола имаш проблем,нямаш кола - нямаш проблем...то май и затова хората казват ,че жената е като колата ,затова натискай я често докато можеш,че като се амортизира нема те е яд,че си я пазил

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- cucibg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 28.09.2007
- Кара: E31 850,840 x5 4.8 is mini cooper s
Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd
Gqbriel написа:Taruno написа:dimodi написа:Айде, пак се почна. Стига с тия цифри 3,5,10 бона на месец, това са 10-годишни коли. Не са толкова страшни нещата, колкото се опитвате да ги изкарате. Нищо не му пречи на момчето да си я гледа с 1500 лева на месец. Ако няма кредити и не плаща наеми, разбира се. Много зависи и колко се кара тая кола, все пак годишният пробег е определящ за накладки, масла и всякакви обслужвания и ремонти. Хубаво е обаче човек да има примерно едни 5 бона заделени настрана за всеки случай
Значи човека казва да си я кара без да му тежи, за мен да се отказа от ходене / правене на каквото ми скимне заради тъпата кола е тежест. И както и да ги смятате ако ще само това да са му парите 1500 лв далеч не са за бмв е90 330хд, нали при първия по-сериозен ремонт и се оревава форума с начини за побългаряване. Българина гъзарията му пречи страшно много, много пъти говорим да 10 годишни са (не всички, а само първите), но са далеч по-взискателни от предишните поколения.
Сори ама 1500 лв ако ги смяташ само храна (нормална + няколко ресторанта) ти е към 600 лв / м, излизания, някакви забавления, някоя друга дрешка, някоя екскурзия един два пъти в годината и ще клекнеш и без да има Е90 330 xd..
А пък да изкарваш 18000 лв на година и да караш кола за 16 е направо комично - нека сметнем:
Стартова сума 18 000 лв
Застраховка, данък , ГО, винетка + преглед ~1900 лв +- 100 лв остатък 16100 лв.
Гориво ако кара нормално 13-15000 км на година 60/40 за извънградското средния ще му е около 7,5/100 - 1075 литра гориво х 1.70 средна цена за годината = 1850 лв ОСТАТЪК 14250
Смяна на масла и филтри всяка година - ако го прави САМ - 250 лв 14000
Два чифта гуми на всеки 3-4 години среден клас 680 лв комплекта - 450 лв на година остатък 13550
Другия обслужвания - накладки, дискове ~150 лв на година като се сметне с износването им и се усредни цената остатък 13400
ЕДИН ремонт на година в рамките на нормалното 600-700 лв остатък 12700
Допълнителни евентуални разходи
Скъсана демферна шайба - чест ремонт, на който му се налага поне веднъж докато притежава колата - 950 лв
Чистене / рециклиране на дюзи - 600 лв
Рециклиране на турбо - 650 лв
Смяна на термостати - 200 лв - това го прави ВСЕКИ на около три години
Смяна на реле и свещи - 250 лв
А ако прибавим първоначалното обслужване
Ролки и ремъци - 200 - 300 лв спрямо труда и т.н.
Смяна масло на автоматика - 500 лв - веднъж на 80к км
Освежаване на окачването - тампони и т.н. 100-200 лв.
И я кажете пак как е нормално да останеш с 1000 лв на месец заради колата, която караш и да трепериш, защото ако се скапе стабилно ремонтите скачат над хилядарка.
Нито едно от гореизброените неща не е НЕНОРМАЛНА сума или каквото и да било, не е и НЕПОСИЛНО за ЧИСТ ДОХОД 1500 лв, но определено ще натежи и няма да е спокойствие.
И аз не съм под наем, живея с жена ми в собствен апартамент и мисля доста трезво по въпроса. Заблуждавате хората / себе си ако вярвате, че е нормално да си малко над средния доход за страната, а да скачаш на такъв клас кола.
А вие се излагате много стабилно ,моите уважения - явно всичките сте големи меринджеи с по 5-6 000лв заплати без нито едно кредитче и се скъсахте да купувате ОЕМ части - ай моля ви се ,МАЛКО сте такива ама мноого малко...
Почвам:
1.Каско ,ГО,Винетка и преглед на 330хи на 20 000лв е под 1500 и то не малко!!! Таруно - 1900 лв +- 100 лв остатък - смени си дилъра човек![]()
2.Смяна на масла и филтри всяка година - ако го прави САМ - 250 лв - смени си дилъра отново!
3.Другия обслужвания - накладки, дискове ~150 лв на година като се сметне с износването им и се усредни цената - ще сменя накладки всяка година при 13 000км на година - ВИЕ шегувате ли се?! - айде малко по-сериозно!
4.ЕДИН ремонт на година в рамките на нормалното 600-700 лв ...я ми кажи смяна на съединител на форд фиеста 99год примерно колко е?Щото на баща ми въшката,която е 2005 (японка) има повече свещи от моите и една и съща марка са по-скъпи от моите а оригиналните са 2 пъти по скъпи,колата е 5000лв - абе въобще си говорите наизуст
5.Скъсана демферна шайба - чест ремонт, на който му се налага поне веднъж докато притежава колата - 950 лв - ПОНЕ ВЕДНЪЖ - сменети си дилърааа на части ,950 е ОЕМ и ти гарантирам,че за 1 ден ще ти я намеря на половин цена и пак ще издържи достатъчно дълго АКО колата се кара по 15 000 на година..ресурса на ОЕМ е около 100к дори да я смени 1 път с афтър маркет делим сумата сериозно..
6.Чистене / рециклиране на дюзи - 600 лв - не е задължително,за 150 000км нито една дюза не съм чистил,колато шум от дюзи и пушек не е имала..та ти ми кажи,кола на 190 000км взета (ама с пълна сервизна история и в германия и тук)
7.смяна на термостати - 200 лв - това го прави ВСЕКИ на около три години - дилърааа,дилъра тва е..стига с цени за ОЕМ
8.Рециклиране на турбо - 650 лв - НЕ Е задължително да е толкова
9.Смяна на реле и свещи - 250 лв - релето се оправя за 30-а лв а свещите ОЕМ са БЕРУ ...начи тука делиш на над 50% надолу
10.Ролки и ремъци - 200 - 300 лв спрямо труда и т.н. - не е задължително!Може само ремък ако след като го свалят нищо не вие и няма луфтове..
11.Смяна масло на автоматика - 500 лв - веднъж на 80к км - а ако е ръчка?Или ако е сменено преди това?А ако всичко е сменено преди това?
Такъв висок клас кола - чак пък висок,тва е нисък клас ама айде....после 1000лв са си предостатъчни да си живее човек,нещо много милионери по пътищата...не се заяждам,но следейки тази логика ,всеки втори в софия има доход от над 5000лв...е а дано ама надали...
Е46 320д е с по–скъпи часто от Е90 330хд ...и Е46 ли е висок клас автомобил,защото и нейната демпферна е 700лв...айде каското е 400лв по-малко..гумите са относителна цена защото е и избор дали на 17цола примерно докато Е90 си е само 17 и нагоре...
Данъка да ,по-малък ама свещи,маховици,демпфер,турбо,вериги,дебитомери,термостати,чистене на дюзи,ОКАЧВАНЕ са на същата ако не и по-висока цена...
Че си прав,че трябва всеки да си мери по джоба,но следвайки логиката - само отбрани хора могат да си позволят кола въобще...
Надявам се,че не приемаш това,което съм написал с лошо...само,че малко си се изсилил за цените,за общите разсъждения съм на твоето мнение
Аа да данъка НЕ е 450 а 390лв...ама тука 60 там като сметна на места -400 лв,-100 и т.н от изброените преди мен,нещата идват на място...реално имаш кола имаш проблем,нямаш кола - нямаш проблем...то май и затова хората казват ,че жената е като колата ,затова натискай я често докато можеш,че като се амортизира нема те е яд,че си я пазил
+++

Май подценяват парите или по скоро надценяват колите

- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd
Нека започнем с нещо, че някои хора твърде лично го взимате - НЕ СЪМ ГОСПОД и ДУМАТА МИ НЕ Е ЗАКОН, констатирам мнение и го обосновавам подробно, като гледам има хора с такива коли, които са съгласни, няколко не и доста от другите подфоруми дето май си фантазират някакви работи. Бил съм свидетел на три случая, където подобна кола е надхвърляне на такъв бюджет и трите коли са продадени със загуба и хората не биха си купили БМВ повече - според техни думи. Най-пресния от трите е човек, който купи за 13000 лв +-, скъса верига на магистралата, защото не му се даваха 1250 лв(обявена цена от неговия сервиз) и сега ремонта е 5000 лв! Взима заеми и тем подобни заради тъпата си кола сори ама не. Ако уцелиш кола може и 400 лв за ремонти да не дадеш за 50-70к, но поне да ти е преценена по джоба и да не и трепериш АКО се счупи какво ще се прави.
До колегата gqbriel.
За каксото го винетка и данък не си прав, в пловдив 370 лв е данъка на 320ката !!!! Каското ти е 1100 лв на 20к кола в дзи, армеец и по-скъпо в алианц, аз плащам 850 лв, но не трябва да се смята с отстъпки, защото не всеки има от къде да ги изрови.
Btw правя си бързи проучвания преди да пиша и имам познати с Е46, Е90 и F30 мога да ти изкарам списъци за подобни ремонти от тримата(айде тоя с ф-ката е още в гаранция и не се брои) но Е46 са поне 10-20% надолу, само турбото, дюзите и маховика са на една цена.
Демфера е 950лв , защото ОЕМ кара 200к, а алтернативите карат по 30-40к и ще платиш повече, на 320к демфера е 535 лв, проверено!
Алтернативните термостати са 160 лв двата, ами труд ами факта, че алтернативките карат по-малко, доказано многократно в дуги теми.
Реле и свещи - такива оправяния са чисти ЦИГАНИИ
Въобще ще ти го кажа възможно най-цивилизовано, карай си там бензинеца и недей да се бъркаш при големите момчета с дизелите
Пс да купувам оригинални части за доста от нещата - реле, тампони двигател, ролки и ремъци, термостати. Има неща, които не бих ги купил оригинални, но всеки си преценява. И ти си загубил нишката остават ти едни 1000 лв на месец, чупи се неща за 1500 и КАКВО правиш.
П.с. И оффтопик аз кредит през живота ми съм взимал веднъж и никога вече освен ако не е крайно наложително, по-добре да не си позволя нещо и да събера пари отколкото да си повдигам изкуствено стандарта.
Пс. Пс. Никъде не се говори за 5000 лв заплата за 330 xd, а че 1500 лв НЕ СА ДОСТАЪЧНО, за да си спокоен с такава кола, около 2000-2500 е абсолютно прилочно.
До колегата gqbriel.
За каксото го винетка и данък не си прав, в пловдив 370 лв е данъка на 320ката !!!! Каското ти е 1100 лв на 20к кола в дзи, армеец и по-скъпо в алианц, аз плащам 850 лв, но не трябва да се смята с отстъпки, защото не всеки има от къде да ги изрови.
Btw правя си бързи проучвания преди да пиша и имам познати с Е46, Е90 и F30 мога да ти изкарам списъци за подобни ремонти от тримата(айде тоя с ф-ката е още в гаранция и не се брои) но Е46 са поне 10-20% надолу, само турбото, дюзите и маховика са на една цена.
Демфера е 950лв , защото ОЕМ кара 200к, а алтернативите карат по 30-40к и ще платиш повече, на 320к демфера е 535 лв, проверено!
Алтернативните термостати са 160 лв двата, ами труд ами факта, че алтернативките карат по-малко, доказано многократно в дуги теми.
Реле и свещи - такива оправяния са чисти ЦИГАНИИ
Въобще ще ти го кажа възможно най-цивилизовано, карай си там бензинеца и недей да се бъркаш при големите момчета с дизелите


Пс да купувам оригинални части за доста от нещата - реле, тампони двигател, ролки и ремъци, термостати. Има неща, които не бих ги купил оригинални, но всеки си преценява. И ти си загубил нишката остават ти едни 1000 лв на месец, чупи се неща за 1500 и КАКВО правиш.
П.с. И оффтопик аз кредит през живота ми съм взимал веднъж и никога вече освен ако не е крайно наложително, по-добре да не си позволя нещо и да събера пари отколкото да си повдигам изкуствено стандарта.
Пс. Пс. Никъде не се говори за 5000 лв заплата за 330 xd, а че 1500 лв НЕ СА ДОСТАЪЧНО, за да си спокоен с такава кола, около 2000-2500 е абсолютно прилочно.
- TSMT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 26.04.2014
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 320d
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd
Много точно написано, колега Таруно! Само искам да вметна още нещо към листа с нещата, които се водят подръжка, а именно ксенона. Ако колата ти е с фабричен такъв от време на време трябва и ксенон крушки да се сменят, а понякога и баласт. Давам пример със себе си, че ми се случи миналата седмица.
2 бр. нови ксенон крушки на Philips d1s са ~300 лв, а имах и неработещ баласт, които в БГ върви втора ръка от 150-180 лв /без гаранция колко ще изкара/, а нов е 400-500 лв.
Според мен не само 330d е скъп за подръжка, ами 320d също.
С 1500 лв доход на месец не е невъзможно да се поддържа такава кола, но ще има лишения в други направления и човек трябва да прецени дали си заслужава.
2 бр. нови ксенон крушки на Philips d1s са ~300 лв, а имах и неработещ баласт, които в БГ върви втора ръка от 150-180 лв /без гаранция колко ще изкара/, а нов е 400-500 лв.
Според мен не само 330d е скъп за подръжка, ами 320d също.
С 1500 лв доход на месец не е невъзможно да се поддържа такава кола, но ще има лишения в други направления и човек трябва да прецени дали си заслужава.
- kvasilev76
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 24.04.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 163PS 160,8кс 2006
- Мечтае да кара: Ф10
Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd
Според мен всички малко грешна посока хванахте.Според мен нещата опират до това дали ти трябва кола или не.Защото нещата които платихте до сега се плащат не само ако караш БМВ.Пробвал ли е някой да влижи не оригинална част на Тойота да речем.А това че виж ти японските не се чупили е малко митове и легенди.Отдавна минаха времената когато тел и клещи стигаха за да се пребереш.Каско се прави не само на БМВ.Мой приятел адвокат(има парици) не ще и да чуе за кола например.Работи в центъра на Пловдив и си е сметнал че парите за паркинг на година са му равни на парите които дава за такси.Но разбира се в България е нормално да имаш последен модел телефон но да го караш на сода щото било здравословно.В Англия менаджера идва с клио а в Италия общия работник идва с А6 2013 ама те това е манталитет и прагматизъм.От около година съм собственик на 320д и да ви кажа не виждам разлика в подръжката със предната ми кола Ц МАХ 2.0 бензин автомат.Дори данъка(Пловдив) и застраховката са ми с под 10лв разлика.Независимо от дохода хич не е приятно да се дават пари за железа като може да се вложат в доста по приятни неща.Аз съм убеден на 100% че няма човек който има нужда от 330д хд пък било и с доход над 50к на година.
- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd
del
Последна промяна Satanism на 02 Мар 2016, 16:59, променена общо 1 път
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Минимален доход за поддръжка на е90 330xd
Taruno написа:Нека започнем с нещо, че някои хора твърде лично го взимате - НЕ СЪМ ГОСПОД и ДУМАТА МИ НЕ Е ЗАКОН, констатирам мнение и го обосновавам подробно, като гледам има хора с такива коли, които са съгласни, няколко не и доста от другите подфоруми дето май си фантазират някакви работи. Бил съм свидетел на три случая, където подобна кола е надхвърляне на такъв бюджет и трите коли са продадени със загуба и хората не биха си купили БМВ повече - според техни думи. Най-пресния от трите е човек, който купи за 13000 лв +-, скъса верига на магистралата, защото не му се даваха 1250 лв(обявена цена от неговия сервиз) и сега ремонта е 5000 лв! Взима заеми и тем подобни заради тъпата си кола сори ама не. Ако уцелиш кола може и 400 лв за ремонти да не дадеш за 50-70к, но поне да ти е преценена по джоба и да не и трепериш АКО се счупи какво ще се прави.
До колегата gqbriel.
За каксото го винетка и данък не си прав, в пловдив 370 лв е данъка на 320ката !!!! Каското ти е 1100 лв на 20к кола в дзи, армеец и по-скъпо в алианц, аз плащам 850 лв, но не трябва да се смята с отстъпки, защото не всеки има от къде да ги изрови.
Btw правя си бързи проучвания преди да пиша и имам познати с Е46, Е90 и F30 мога да ти изкарам списъци за подобни ремонти от тримата(айде тоя с ф-ката е още в гаранция и не се брои) но Е46 са поне 10-20% надолу, само турбото, дюзите и маховика са на една цена.
Демфера е 950лв , защото ОЕМ кара 200к, а алтернативите карат по 30-40к и ще платиш повече, на 320к демфера е 535 лв, проверено!
Алтернативните термостати са 160 лв двата, ами труд ами факта, че алтернативките карат по-малко, доказано многократно в дуги теми.
Реле и свещи - такива оправяния са чисти ЦИГАНИИ
Въобще ще ти го кажа възможно най-цивилизовано, карай си там бензинеца и недей да се бъркаш при големите момчета с дизелите![]()
![]()
Пс да купувам оригинални части за доста от нещата - реле, тампони двигател, ролки и ремъци, термостати. Има неща, които не бих ги купил оригинални, но всеки си преценява. И ти си загубил нишката остават ти едни 1000 лв на месец, чупи се неща за 1500 и КАКВО правиш.
П.с. И оффтопик аз кредит през живота ми съм взимал веднъж и никога вече освен ако не е крайно наложително, по-добре да не си позволя нещо и да събера пари отколкото да си повдигам изкуствено стандарта.
Пс. Пс. Никъде не се говори за 5000 лв заплата за 330 xd, а че 1500 лв НЕ СА ДОСТАЪЧНО, за да си спокоен с такава кола, около 2000-2500 е абсолютно прилочно.
За Е46 твоите хора ти дават грешно инфо да знаеш....носачите са 2 пъти по-скъпи от на 330хд Е90 ,тампони на носачите са почти по 2,на аморт са почти по 2,демпфера е 150лв по-евтин от ОЕМ на Е90 330хд който е 850лв

Каското - ще ти пратя полицата ми да видиш ,че не са 1900лв
За кредита - не всички са късметлии да могат да го избегнат - вярвай ми,но това ,не трябва да ги спира само да е с мисъл и правилан преценка .
За релето - моля те,за 2 жички да дадеш 200лв - кое ще се промени повече,няма да работи различно...а свещите аз ще си взема Беру ти вземи ОЕМ беру да видим дали ще са различни или само кутийката

А не забравяй,че части се поръчват и онлайн от други държави,където нещата са малко различни от при нас...демпфера на Е46 320д е 650 не е 550 кога последно проверява,на 90ката 850 провери сега да видиш..а тук сравнявам 2.0д на 15 год ,АМИ ако погледнем Е46 330хд тогава ще видиш ,е90 колко по-евтини части има...факт аморт са скъпи на Е90 3.0 наистина и нямат много алтернативи при Х-а да не кажем почти никакви...
Да с 1к отгоре ще си спокоен,но много неща зависят от позлването на колата,километрите които се изминават и екземпляра на който си попаднал..
пс: по никакъв начин не твърдя,че човек трява да кара скъпа кола на всяка цена

А по темата ,на баща ми въшката частите са по скъпи от моите а колата е 4500лв...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани