Бързи въпроси и отговори

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 310
Регистриран на: 2.02.2008
Местоположение: гр.Асеновград
Пол: Мъж
Кара: E90 320i 150 к.с. N46B20B
Детайли за колата: arctic metallic

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от FE LIPE » 23 Фев 2016, 18:54

По принцип май не трябва да е твърд педала сутрин,поне едно две натискания трябва да може да се направят...много интересно не помня на другите ми коли как е било :kuku:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Taruno » 23 Фев 2016, 19:45

При мен не наблюдавам подобни неща педала е с еднаква твърдост и след дълъг престой ? На пасата ставаше твърд заради един спукан маркуч дето трябваше ебати разглабянето, за да се смени.

Друго, което се сещам - нали знаете, че спирачната течност е консуматив и се сменя на всеки 2 години понеже е хидрофобна, и водата не позволява компреси и съответно педала става твърд ама пък не би трябвало да има промяна, не знам разсъждения са това

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от drago9205 » 25 Фев 2016, 10:19

Когато държа педала на полусъединител (на празен ход) се чува едно тракане. Генереално ще да е проблем около съединителя. Но не съм сигурен от маховика ли е или са лагери?

П.С. Колата не тресе при гасене и потегляне.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 25 Фев 2016, 11:49

drago9205 написа:Когато държа педала на полусъединител (на празен ход) се чува едно тракане. Генереално ще да е проблем около съединителя. Но не съм сигурен от маховика ли е или са лагери?

П.С. Колата не тресе при гасене и потегляне.

Лагера на съединителя е.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 141
Регистриран на: 23.11.2014

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от koksimir » 28 Фев 2016, 14:53

awful написа:
koksimir написа:
Гецата написа:Не се пуска маслото на двигателя и няма да потече при свалянето на помпата


Благодаря за информацията колега. Някой да е поръчвал някога въпросния ремонтен комплект за вакум помпа за М47? Знам със сигурност, че БМВ продават такъв комплект за бензиновите мотори, но не мога да намеря номер за дизел.



Колега, за вакумната помпа търсиш голям о-ринг пръстен които е със размер 96мм на 3мм малкия о-ринг може да го вземеш и от бмв, преди 2 години ги смених на моята и преди 3 седмици ги смених пак, понеже уплътнението не е такъв материя които е оригиналния но да не ти дреме 2 години наи малко изкарва, одеве смених и на братовчеда само че тои е със 3.0 дизел но е същата, работата е за 30 минути със сваляне и монтиране, нужно е да развиеш двата болта които държат помпата, левия е шестограм номер 6 десния е камък номер 13, след като го отвиеш и разбира се си махнах нагоре маркуча, за вакум, помпата е завърти по часовниковата стрелка за да излезе лявото ухо където се намира болт шестограм номер 6, след това е дърпаш на вън, нямах време да снимам и да пускам упътване иначе щях да го направя.При отварянето и се ползва звезда номе Т25. Внимаваи че вътре във помпата има двигателно масло да не се омажеш и като е сглобяваш трябва да има масло вътре. Дано съм ти бил полезен, Лека вечер.


Този уикенд се опитах да свърша работата но имах проблеми с единия от болтовете. Трябва ли да се разкачи ЕГР за да може да се свали помпата или има начин това да стане без да го разкачам ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1243
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от awful » 29 Фев 2016, 14:13

koksimir написа:
awful написа:
koksimir написа:
Гецата написа:Не се пуска маслото на двигателя и няма да потече при свалянето на помпата


Благодаря за информацията колега. Някой да е поръчвал някога въпросния ремонтен комплект за вакум помпа за М47? Знам със сигурност, че БМВ продават такъв комплект за бензиновите мотори, но не мога да намеря номер за дизел.



Колега, за вакумната помпа търсиш голям о-ринг пръстен които е със размер 94,92мм на 2,62мм малкия о-ринг може да го вземеш и от бмв, преди 2 години ги смених на моята и преди 3 седмици ги смених пак, понеже уплътнението не е такъв материя които е оригиналния но да не ти дреме 2 години наи малко изкарва, одеве смених и на братовчеда само че тои е със 3.0 дизел но е същата, работата е за 30 минути със сваляне и монтиране, нужно е да развиеш двата болта които държат помпата, левия е шестограм номер 6 десния е камък номер 13, след като го отвиеш и разбира се си махнах нагоре маркуча, за вакум, помпата е завърти по часовниковата стрелка за да излезе лявото ухо където се намира болт шестограм номер 6, след това е дърпаш на вън, нямах време да снимам и да пускам упътване иначе щях да го направя.При отварянето и се ползва звезда номе Т25. Внимаваи че вътре във помпата има двигателно масло да не се омажеш и като е сглобяваш трябва да има масло вътре. Дано съм ти бил полезен, Лека вечер.


Този уикенд се опитах да свърша работата но имах проблеми с единия от болтовете. Трябва ли да се разкачи ЕГР за да може да се свали помпата или има начин това да стане без да го разкачам ?



Има, като отвиеш двата болта които е държат и си махнал вакум маркуча хващаш помпата и е завърташ по часовниковата стрелка и гледаш лявото ухо което е със болт шестограм да излезе и е дърпаш към теб, назад и тя излиза ако случайно е трудно да е завъртиш на ръка използваи гумен чук ще се завърти лесно.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 6.03.2008

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от dewey » 29 Фев 2016, 17:29

Здравейте колеги,
вчера докато си карам нормално, намалих скоростта на автомобила и педала на спирачката се втвърди/едвам намалих на пешеходна/ това го направи без никакви симптоми изведнъж от нищото на 2'ро 3'то натискане си беше още мъничко мек. Та след известно време карайки се оправяше и имах мегдан само за 2-3 нормални натискания на педала и след това става пак кокал. Закарах я на майстор и ми каза, че е заминал серво апарата, като вакуум помпата си правеше добър вакуум. Според вас къде се крие проблема?

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 23.02.2016

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от AndonNeshev » 29 Фев 2016, 18:22

здравейте, нов съм във форума и от съвсем скоро собственик на e90 320d 163 к.с. Колата я купих преди няколко дни и направо в сервиза. За обслужване и обстоен преглед. Имах известни притеснения, защото всички които я караха казаха че не е достатъчно пъргава.
Въпроса : оказа се че ДПФ( катализатор) са премахнати. Колата обаче не показва никаква индикация за това. Дали е правен Ремап и трябва ли задължително да се направи ако колата не идикира за грешки и проблеми?

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 23.02.2016

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от AndonNeshev » 29 Фев 2016, 19:39

Здравейте,
е90 320 163 к.с.
След покупка на автомобила е установено, че ДПФ(катализатор) са премахнати
колата работи нормално, малко е мудна според запознати хора, не дава никаква индикация за проблем или грешка в катализатора
Въпрос: задължителен ли е ремап? щом нищо не индикира дали е направен такъв или не е задължително?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Taruno » 29 Фев 2016, 19:43

Спукан маркуч по-скоро или вода в спирачната система също е възможно

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 310
Регистриран на: 2.02.2008
Местоположение: гр.Асеновград
Пол: Мъж
Кара: E90 320i 150 к.с. N46B20B
Детайли за колата: arctic metallic

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от FE LIPE » 29 Фев 2016, 20:03

Бърз въпрос,сега по празниците да сложа ли летните гуми и джанти или е рано? :P

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 294
Регистриран на: 19.02.2011
Местоположение: SW
Пол: Мъж
Кара: Колело

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от armagedon_762002 » 29 Фев 2016, 20:24

За мен е рано , но ти си знаеш

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 6.03.2008

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от dewey » 29 Фев 2016, 20:25

Taruno написа:Спукан маркуч по-скоро или вода в спирачната система също е възможно

Уж ги гледахме маркучите, но уви.. А водата в системата как може да я констатираме?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Gqbriel » 29 Фев 2016, 20:49

FE LIPE написа:Бърз въпрос,сега по празниците да сложа ли летните гуми и джанти или е рано? :P

Края на Март...още е сравнително студено за летни
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 21.02.2015
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от 2707E91 » 29 Фев 2016, 22:27

Аз не се сдържах и боднах летите още на 10ти Февруари ,когато беше 20 градуса.Фелипе при нас сняг няма да вали ,освен ако не се качваш на високо,но аз през уикенда бях на 1650метра надморска височина и няма дерт ,защото нямаше сняг.
П.С. но и на мене 3ката не ми е основен автомобил,за това и да изпраска пак 2 метра сняг на 8ми Март ще си я гледам пак 1 седмица на снимки :mhihi:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook