Инфо за диференциал
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- Svetoslav20
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 16.06.2009
- Местоположение: Златица
- Пол: Мъж
- Кара: 325 td/tds
- Мечтае да кара: ракета CC400
Инфо за диференциал
Здравейте колеги,имам нужда от малко инфо за един диф с номер
1 212 951
ggg 40 6700
+gf+
201 059
Дифа е свален от 325 тдс
Табелката на дифа е мацната с червена боя,както и самия диф,пружини и всички щанги по колата!
Преди да изхвърля задния мост,при завъртане на колелата и двете колела въртеха в една посока,не като при отворения диф в различни!
Ако някой има някакво инфо,ще съм благодарен да го сподели
Поздрави
1 212 951
ggg 40 6700
+gf+
201 059
Дифа е свален от 325 тдс
Табелката на дифа е мацната с червена боя,както и самия диф,пружини и всички щанги по колата!
Преди да изхвърля задния мост,при завъртане на колелата и двете колела въртеха в една посока,не като при отворения диф в различни!
Ако някой има някакво инфо,ще съм благодарен да го сподели

Поздрави
Re: Инфо за диференциал
От тези номера нищо неможе да се разбере.Табелката на един от болтовете е важна, ако тя не се чете и със шкурка неможеш да я изчистиш ти остава варианта с пробата.
Доколкото разбирам искаш да разбереш дали е шпер?
Това че са се въртели в една посока е добър знак, но може дифа просто да е заварен.
Ако е шпер, а не просто заварен диф. ще изпусне след определено натоварване.
Сложи по два болта на всяка от чашките едната чашка я блокирай с щанга между болтовете намери някой да държи дифа неподвижен, а ти от другата страна с друга щанга опитай да го превърташ.
Трябва да ти е трудно, но все пак да успяваш.
Ако върти свободно е отворен, ако изобщо не върти е заварен.
Доколкото разбирам искаш да разбереш дали е шпер?
Това че са се въртели в една посока е добър знак, но може дифа просто да е заварен.
Ако е шпер, а не просто заварен диф. ще изпусне след определено натоварване.
Сложи по два болта на всяка от чашките едната чашка я блокирай с щанга между болтовете намери някой да държи дифа неподвижен, а ти от другата страна с друга щанга опитай да го превърташ.
Трябва да ти е трудно, но все пак да успяваш.
Ако върти свободно е отворен, ако изобщо не върти е заварен.
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Инфо за диференциал
Ако искаш да провериш предавателното число,става с въртене 

БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани