Проблем при М50Б20 глъхне до 4000 оборота

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 24.02.2016
Пол: Мъж

Проблем при М50Б20 глъхне до 4000 оборота

Мнение от Nikollavoinov » 25 Фев 2016, 0:42

Здравейте колеги.

Проблема ми е следния, сутрин когато колата е студена върви повече от перфектно или поне на мен така ми се струва, но когато стрелката за температурата се покачи леко дори още не е напуснала синия сектор, тогава колата започва да глъхне, подавам и леко газ с цел да набере и си набира нормално и плавно но когато я настъпя сериозно глъхне до 4000-4500 оборота ги качва с мъка...след като ги мине тезии 4500 до прекъсвач пак излита...на място колата мени оборотите а друг път стоят нормално ... Сменен е датчик на разпределителен вал ...проблема остана.

Има някой неща които не са оправени трябва да сменя гарнитура на капака на главата, смяна масло и горивен филтер... Останах с впечатлението и че точно над датчика на разпределителния вал има маркуч(малък) предполагам е за вакум... Той е скъсан .... Та мисълта ми е от какво може да идва проблема ....БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Проблем при М50Б20 глъхне до 4000 оборота

Мнение от Dirty M5 driveR » 25 Фев 2016, 6:47

Първо си смени всички тия неща, които изброи. Като сменяш гарнитурата на капака виж свещите в какво състояние са. Аз тази гарнитура я подмених точно заради навлизане на масло при свещите, в резултат на което понякога имах прекъсване при потегляне. Ако продължава да го прави огледай отново всички маркучи и около колектора, да не би да дърпа въздух от някъде. Не е лоша идея да почистиш дебитомера. Но е хубаво и да отидеш на диагностика, може проблема сам да си излезе.
Какъв датчик на вала сложи?

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 24.02.2016
Пол: Мъж

Re: Проблем при М50Б20 глъхне до 4000 оборота

Мнение от Nikollavoinov » 25 Фев 2016, 9:26

Ами честно казано си нямам и на идея какъв е ... Имам приятел в сервиза, той каза че го е сменил. На мен ми мирише на някоя бубинка ...

А и вчера забравих да добавя че когато я вкарам в прекъсвач... Пусна я за секунда и пак я форсна без да излиза от червенето ... Почва да гърми отзад и изкарва огън..нещо подобно като стружки ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 187
Регистриран на: 8.03.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW E36 320i touring
Mercedes c230 cl203 sport coupe
Opel Corsa C 1.2

Re: Проблем при М50Б20 глъхне до 4000 оборота

Мнение от Mpower94 » 25 Фев 2016, 13:47

2 бр м50- ванусови има в квартала, и двете са неподдържани добре, и на двете бубините им не са читави на едното и свещите са на милион години. И двете гърмят по тоя начин, форсират до прекъсвач, пускат, натискат рязко газта и изкарва 1 метър пламък, и хвърчат искри вероятно е от ватата. Собствениците се кефят и така.
п.п. от време на време прекъсват доста, но когато не прекъсват се форсират нормално. :bang:

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 24.02.2016
Пол: Мъж

Re: Проблем при М50Б20 глъхне до 4000 оборота

Мнение от Nikollavoinov » 25 Фев 2016, 16:18

да то принципно и мен ме кефи да гърми така.. но въпросът е че не е редно има други начини за изкарване на пламък от гърнето... предполагам че бобините правят проблем...най-вероятно някой от цилиндрите не изгаря хубаво сместа и я пали в генерацията ... ще ги проверя на тъмно и ще пиша относно решението..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 187
Регистриран на: 8.03.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW E36 320i touring
Mercedes c230 cl203 sport coupe
Opel Corsa C 1.2

Re: Проблем при М50Б20 глъхне до 4000 оборота

Мнение от Mpower94 » 26 Фев 2016, 14:19

Съмнява ме на тъмно да видиш нещо.
Имах един проблем, беше при опел не знам важи ли за тук. Счупи съеденител в движение и заби предните колела при 140-50 :paranoid: и дръпнах рязко за да изключа от скорост и за беля от 4-та влезе втора и последиците бяха леко криви изпускателни клапани на 4-ти цилиндър. В ниските обороти до 2500- 3000 прекъсваше, след тия обороти клапаните се раздвижваха и колата си тръгваше както си трябва.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook