въпрос...М10В/Е30

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Мнение от madpetio » 04 Дек 2006, 23:50

Аз не казвам че на неговата не са лагерите... А че без да се разглоби нема как да се прецени. Може и от датчика да е? При мен е шлайфан вала и лагерите са нови...
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 04 Дек 2006, 23:52

ако е шлайфан на ремонтен размер и лагерите ти отговарят на ремонтния размер ти си перфектен и трябва да започнеш от датчика 8)
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Мнение от madpetio » 04 Дек 2006, 23:56

Е утре го вземам от Дару и почвам от него...Еми бате шлайфистите остаа да не са го направили как требва щото квито лагери ми казаха такива съм взел :roll: Ако не се оправи отварям и ако всичко е наред вземам помпа верига на помпата и т.н. и ако пак продължава ще го карам докато спре :mhihi:
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 05 Дек 2006, 0:00

и при мен се получава един странен шум на 3500 оборота при газ до долу и не мога да разбера от мотора ли е или от генерацията...и ако е от мотора ми е чудно от какво може да е ?!?

То всеедно няма от какво да е при такава сбиротайка...ама все пак вътре всичко е ново...единственото което не съм правил е да измервам теглото на буталата с мотовилките да видя дали имат разлика... ма то ако е от това не вярвам да го прави само на 3500 оборота и само с пълна газ :roll:

Другия вариант е нещо по клапаните да е щото още не съм имал време да им направя хлабината... знам ли и аз :shock:

Хубавото е че при мен си е така и не се усилва а вече бая километри и навих и то последните са яко на бургия 8)
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

масло

Мнение от павката » 05 Дек 2006, 0:03

на 1 познат-голфа като го запалеше и ромолеше като вършачка докато развърти маслото,беше си от лагерите и така си и върви още(караше го с пълна синтетика ама смяня на 20 000 и )
намери начин да го замериш и пиши кво стана
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Мнение от madpetio » 05 Дек 2006, 0:03

Интересното е че на М20 си требва след правене на главата на едно 500-1000км пак да се регулират клапаните щото изпускателните "затегат" а всмукателните "отлабват" поне на моя беше така...И вървенето се губеше. Доколкото помня требва си 0.20 май хлабина да почопли леко семки...
Май и на S14 ще трябва ма е доста сложно дееебиш
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 4.05.2005
Местоположение: Велико.Търново

Мнение от Людмил » 05 Дек 2006, 21:14

знаетели кое ме озадачава най-много?Оставих колата да загреее на място(стрелката прехвърли вертикАЛА) ,а лампата не свететна,даже вкарвах на скорост и без газ отпусках съединителя,светва,натискам съединителя и пал огасва,а в движение светва...???Да не отворя двигателя без причина...(смених карба. заради термостат,запалването заради р.вал)все от майстори по сервизи :( сега ако не са лагери няма да си простя :lol: Затова разпитвам до последно за варианти! Благодаря ви за мненията!!!
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." Изображение

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 05 Дек 2006, 21:16

най лесно е да отвориш само картера и да свалиш един основен и един биелен лагер без да вадиш мотора и без да го отваряш нацяло :idea:
Не може да се каже със сигурност къде е проблема :roll:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

Пич, къде ми е колата?
Аватар
Мнения: 3058
Регистриран на: 5.02.2002

Мнение от ! Алекс » 05 Дек 2006, 21:28

Дилян Пенчев написа:най лесно е да отвориш само картера и да свалиш един основен и един биелен лагер без да вадиш мотора и без да го отваряш нацяло :idea:


За 20 минути работа ама нейсе :mhihi: :mhihi:

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook