Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Модератор: Технически модератори
- бабъл
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: F31
Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е
Наистина изглежда много добре , писал е ,че е първи собственик , но този двигател ще е много слаб. Ходи да се повозиш , може с ръчни скорости да се ядва. За тези пари ми изглежда перфектен.
Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е
tanko написа:Здравейте някой би ли казал нещо за тази http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=c5klm6 ,че мисля да ходя на оглед.
Бихте ли ми препоръчали сервиз в Хасково или Пловдив да я прегледат.
- djvisage
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 23.10.2008
- Местоположение: Казанлък/София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Galaxy
- Мечтае да кара: ///M
Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е
Здравейте колеги. Какво мислите за тази обява: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=c8n7fv
THE POWER IS NOTHING WITHOUT CONTROL!!!

- svetliol
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 5.11.2008
- Местоположение: София
- Кара: X5 40d
- Мечтае да кара: Всички коли на света!
Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е
Здравейте. Обръщам се към вас с молба за компетентно мнение относно следната обява BMW X5 E53 4.4:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=ch5fl8
Ходих да я гледам и на пръв поглед изглежда доста прилично. Всичко работи, пали безупречно и на студено работи изключително равномерно без притрисане. Знам, че задължително (ако се спра на тази) трябва да се прегледа от компетентни хора и да се направи диагностика.
Имам следните въпроси:
1. Като я запалих светеше блокажа - продавача каза че заради паднал акумулатор свети и след като се подкара гасне. Тук мога само да гадая преди да я закача на диагностика.
2. Четох много, но до момента не съм имал реален досег с такъв голям мотор. Знам, че старите 4.4 имаха проблем с вериги и някакви "банани", но за този мотор не съм запознат.
3. Приготвил съм около 2000-2500 лв. за обслужване (масла, филтри, термостат и др.), регистрация и застраховки. Има ли нещо, което може да ме изненада (изключвам окачването отзад)?
Предварително благодаря за споделените мнения.
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=ch5fl8
Ходих да я гледам и на пръв поглед изглежда доста прилично. Всичко работи, пали безупречно и на студено работи изключително равномерно без притрисане. Знам, че задължително (ако се спра на тази) трябва да се прегледа от компетентни хора и да се направи диагностика.
Имам следните въпроси:
1. Като я запалих светеше блокажа - продавача каза че заради паднал акумулатор свети и след като се подкара гасне. Тук мога само да гадая преди да я закача на диагностика.
2. Четох много, но до момента не съм имал реален досег с такъв голям мотор. Знам, че старите 4.4 имаха проблем с вериги и някакви "банани", но за този мотор не съм запознат.
3. Приготвил съм около 2000-2500 лв. за обслужване (масла, филтри, термостат и др.), регистрация и застраховки. Има ли нещо, което може да ме изненада (изключвам окачването отзад)?
Предварително благодаря за споделените мнения.
BMW не се купува защото ти трябва, а защото искаш!
- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е
Предвиди си обслужване на веригите и комплект гарнитури зА главите.
- IvanLazarov
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 19.11.2015
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53 3.0d
Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е
svetliol написа:Здравейте. Обръщам се към вас с молба за компетентно мнение относно следната обява BMW X5 E53 4.4:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=ch5fl8
Ходих да я гледам и на пръв поглед изглежда доста прилично. Всичко работи, пали безупречно и на студено работи изключително равномерно без притрисане. Знам, че задължително (ако се спра на тази) трябва да се прегледа от компетентни хора и да се направи диагностика.
Имам следните въпроси:
1. Като я запалих светеше блокажа - продавача каза че заради паднал акумулатор свети и след като се подкара гасне. Тук мога само да гадая преди да я закача на диагностика.
2. Четох много, но до момента не съм имал реален досег с такъв голям мотор. Знам, че старите 4.4 имаха проблем с вериги и някакви "банани", но за този мотор не съм запознат.
3. Приготвил съм около 2000-2500 лв. за обслужване (масла, филтри, термостат и др.), регистрация и застраховки. Има ли нещо, което може да ме изненада (изключвам окачването отзад)?
Предварително благодаря за споделените мнения.
по т.1 мога да кажа ,че е напълно възможно. Аз имам Е53 3.0 дизел и след падане на акумулатора наистина светва блокажа и след това сам гасне след около 15-20 мин.
- POL_Starshi
- Матрицата на SuPeR_FLY
-
- Мнения: 3637
- Регистриран на: 21.05.2007
- Местоположение: 7-мия кръг на Ада!
- Пол: Мъж
- Кара: E30-327,E36-330i,Е53-4.4i,E70-4.8i
- Мечтае да кара: и да е жив и здрав!
Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е
IvanLazarov написа:svetliol написа:Здравейте. Обръщам се към вас с молба за компетентно мнение относно следната обява BMW X5 E53 4.4:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=ch5fl8
Ходих да я гледам и на пръв поглед изглежда доста прилично. Всичко работи, пали безупречно и на студено работи изключително равномерно без притрисане. Знам, че задължително (ако се спра на тази) трябва да се прегледа от компетентни хора и да се направи диагностика.
Имам следните въпроси:
1. Като я запалих светеше блокажа - продавача каза че заради паднал акумулатор свети и след като се подкара гасне. Тук мога само да гадая преди да я закача на диагностика.
2. Четох много, но до момента не съм имал реален досег с такъв голям мотор. Знам, че старите 4.4 имаха проблем с вериги и някакви "банани", но за този мотор не съм запознат.
3. Приготвил съм около 2000-2500 лв. за обслужване (масла, филтри, термостат и др.), регистрация и застраховки. Има ли нещо, което може да ме изненада (изключвам окачването отзад)?
Предварително благодаря за споделените мнения.
по т.1 мога да кажа ,че е напълно възможно. Аз имам Е53 3.0 дизел и след падане на акумулатора наистина светва блокажа и след това сам гасне след около 15-20 мин.
По принцип винаги очаквай изненади! Колегата е прав, че от паднал акумулатор светва блокажа, но като дадеш на волана пълен ляв и пълен десен трябва веднага да изгасне! Виж състоянието на кутията, дали има течове и изобщо как се държи в движение, че там изненадата е 2500лв. И както сам написа, да я прегледат компетентни хора и задължително диагностика!
<Правила за поведение във форума на "BMW Club Bulgaria"!>
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
- svetliol
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 5.11.2008
- Местоположение: София
- Кара: X5 40d
- Мечтае да кара: Всички коли на света!
Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е
Колеги, мерси за мненията.
Не се сетих да пробвам с навиване на волана. Не карах джипа, но на място превключвах няколко пъти всички скорости и ми направи впечетление, че смяната беше изключително плавна (почти не се усещаше промяна в работата на мотора, а колата не мърдаше).
Двигателя не беше мит (или бърсан) и не се чиждаха никакви течове.
Дилемата ми за конкретната джипка е дали да скачам на този мотор? Ясно е, че кеф цена няма и още не мога да си разкарам усмивката от лицето след като го запалих.
До колко е по-сериозна подръжката на V8 да речем от 3.0 дизел или бензин?
Не се сетих да пробвам с навиване на волана. Не карах джипа, но на място превключвах няколко пъти всички скорости и ми направи впечетление, че смяната беше изключително плавна (почти не се усещаше промяна в работата на мотора, а колата не мърдаше).
Двигателя не беше мит (или бърсан) и не се чиждаха никакви течове.
Дилемата ми за конкретната джипка е дали да скачам на този мотор? Ясно е, че кеф цена няма и още не мога да си разкарам усмивката от лицето след като го запалих.
До колко е по-сериозна подръжката на V8 да речем от 3.0 дизел или бензин?
BMW не се купува защото ти трябва, а защото искаш!
- Venko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 249
- Регистриран на: 7.11.2008
- Местоположение: Иваняне
- Кара: корав барутарник
- Мечтае да кара: по-корав барутарник
Разновидност на дизелите при X3 (кубатура/година)
Привет, колеги!
Времето да сменя кабриото с по-сериозен автомобил наближава осезаемо.
След кратко преглеждане на пазара се спрях на Х3 като оптимален за нуждите ми вариант.
Бихте ли споделили коя е оптималната кубатура за двигател при Х3, както и как се развиват двигателите с годините, т.е. има ли "реколти" доказано здрави или други доказано с проблеми. Също така ме вълнува от къде е по-добре да се търси автомобила - от Германия, Италия...?
Сумата, която съм приготвил варира около 15 000 лева.
Спорен ден на всички!
Времето да сменя кабриото с по-сериозен автомобил наближава осезаемо.
След кратко преглеждане на пазара се спрях на Х3 като оптимален за нуждите ми вариант.
Бихте ли споделили коя е оптималната кубатура за двигател при Х3, както и как се развиват двигателите с годините, т.е. има ли "реколти" доказано здрави или други доказано с проблеми. Също така ме вълнува от къде е по-добре да се търси автомобила - от Германия, Италия...?
Сумата, която съм приготвил варира около 15 000 лева.
Спорен ден на всички!
Митко Павлов - където и да отида анцузите ме преследват
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Разновидност на дизелите при X3 (кубатура/година)
Здравей колега,
Основните двигатели,с които се купува колата са четири цилиндровият M47TU2D20(148 к.с.), 2005-2007г. и шест цилиндровите M57TUD30(201 к.с.), 2003-2004г. и M57TU2D30(215 к.с.), 2004-2010г. Според мен четири цилиндровият не осигурява необходимата динамика, но ти най-добре знаеш какво точно желаеш. Няма значение от къде ще вземеш колата- определящото е състоянието и и за това трябва много внимателно да я прегледаш преди покупката.
Успех!
Основните двигатели,с които се купува колата са четири цилиндровият M47TU2D20(148 к.с.), 2005-2007г. и шест цилиндровите M57TUD30(201 к.с.), 2003-2004г. и M57TU2D30(215 к.с.), 2004-2010г. Според мен четири цилиндровият не осигурява необходимата динамика, но ти най-добре знаеш какво точно желаеш. Няма значение от къде ще вземеш колата- определящото е състоянието и и за това трябва много внимателно да я прегледаш преди покупката.
Успех!
- astrapower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Разновидност на дизелите при X3 (кубатура/година)
И аз бях пред дилемата 2.0 или 3.0 преди няколко месеца. Спрях се, или по-точно ми излезе оферта за 3.0д-160kw и не се поколебах. Имай предвид, че купето на Х3-ката не е никак леко и с 2.0 мотор е леко некомфортно (пробвах и 2.0д преди да я взема-никаква база за сравнение), но всичко е въпрос на приоритети, иначе като здравина и двата мотора са доказано сполучливи стига да са се отнасяли предишните собственици с нужното внимание или поне редовна смяна на консумативите....въпрос и на късмет е.
- emil_shumanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 170
- Регистриран на: 24.06.2009
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е
Колеги може ли някой да ми обясни каква е разликата междуBMW от САЩ и такова от Германия защо се избягват колите от САЩ или това пак е някаква БГ глупост, не се ли правят по една и съща технология? Питам защото съм в САЩ и мисля да си взема едно тукашно.
Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е
Колите от САЩ се избягват ако си в България/Европа и причината е че такива коли са "само за експорт" (т.е. не могат да се управляват в САЩ) поради някаква сериозна причина (сериозна катастрофа/наводняване и т.н.). Съвсем друго нещо е да си вземеш БМВ от САЩ докато си там - т.е. нормална кола, която може да се шофира по техните пътища. 99% от тези, които са в БГ и са внос от САЩ са имали случки. 

Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е
deank написа:... 99% от тези, които са в БГ и са внос от САЩ са имали случки.
Аз карам кола от САЩ и съм доволен.
По правило там са с повече екстри. Единствената разлика (поне в моя случай за Е53) е, че фабрично няма задните светлини за мъгла.
Ако е от Калифорния и е бензин има допълнителна помпа за нагнетяване на въздух при студен старт за по-добро изгаряне (по-строги екологични норми).
По-рядко се намират 3.0 и дизел по понятни причини.
За Е70 има проблем с радиото (стандарта за FM честотите) но се лекува.
Колкото до колите "имали случки" си има и начин да се проверят (вкл. ипотеки забрани и т.н.).
Например:
http://vincarhistory.com/
- rafa224
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 20.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 G05
Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е
emil_shumanov написа:Колеги може ли някой да ми обясни каква е разликата междуBMW от САЩ и такова от Германия защо се избягват колите от САЩ или това пак е някаква БГ глупост, не се ли правят по една и съща технология? Питам защото съм в САЩ и мисля да си взема едно тукашно.
Има разлика между колите правени за САЩ и тези за Европейския пазар. В окачване, части, лека във външния вид(мигачи, светлоотразители и на предна броня и т.н). Освен това при покупка на кола от там се дължи ДДС и мито при вноса тук в БГ. Трябва да се мине и на технотест преди регистрацията. Иначе покупката на нова кола е доста по-изгодно отколкото от европа. Едно ново Х5 ти е около 50 000 долара.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани