Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: F31

Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е

Мнение от бабъл » 17 Яну 2016, 21:03

Наистина изглежда много добре , писал е ,че е първи собственик , но този двигател ще е много слаб. Ходи да се повозиш , може с ръчни скорости да се ядва. За тези пари ми изглежда перфектен.

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 1.01.2016

Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е

Мнение от tanko » 19 Яну 2016, 16:51

tanko написа:Здравейте някой би ли казал нещо за тази http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=c5klm6 ,че мисля да ходя на оглед.

Бихте ли ми препоръчали сервиз в Хасково или Пловдив да я прегледат.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 343
Регистриран на: 23.10.2008
Местоположение: Казанлък/София
Пол: Мъж
Кара: Ford Galaxy
Мечтае да кара: ///M

Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е

Мнение от djvisage » 23 Яну 2016, 10:43

Здравейте колеги. Какво мислите за тази обява: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=c8n7fv
THE POWER IS NOTHING WITHOUT CONTROL!!!

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 273
Регистриран на: 5.11.2008
Местоположение: София
Кара: X5 40d
Мечтае да кара: Всички коли на света!

Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е

Мнение от svetliol » 07 Фев 2016, 19:38

Здравейте. Обръщам се към вас с молба за компетентно мнение относно следната обява BMW X5 E53 4.4:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=ch5fl8
Ходих да я гледам и на пръв поглед изглежда доста прилично. Всичко работи, пали безупречно и на студено работи изключително равномерно без притрисане. Знам, че задължително (ако се спра на тази) трябва да се прегледа от компетентни хора и да се направи диагностика.
Имам следните въпроси:
1. Като я запалих светеше блокажа - продавача каза че заради паднал акумулатор свети и след като се подкара гасне. Тук мога само да гадая преди да я закача на диагностика.
2. Четох много, но до момента не съм имал реален досег с такъв голям мотор. Знам, че старите 4.4 имаха проблем с вериги и някакви "банани", но за този мотор не съм запознат.
3. Приготвил съм около 2000-2500 лв. за обслужване (масла, филтри, термостат и др.), регистрация и застраховки. Има ли нещо, което може да ме изненада (изключвам окачването отзад)?

Предварително благодаря за споделените мнения.
BMW не се купува защото ти трябва, а защото искаш!

Ацалов
Аватар
Мнения: 3416
Регистриран на: 16.03.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Колело
Мечтае да кара: Лодка в морето

Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е

Мнение от Atsalov » 07 Фев 2016, 20:58

Предвиди си обслужване на веригите и комплект гарнитури зА главите.

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 19.11.2015
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: X5 E53 3.0d

Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е

Мнение от IvanLazarov » 07 Фев 2016, 21:16

svetliol написа:Здравейте. Обръщам се към вас с молба за компетентно мнение относно следната обява BMW X5 E53 4.4:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=ch5fl8
Ходих да я гледам и на пръв поглед изглежда доста прилично. Всичко работи, пали безупречно и на студено работи изключително равномерно без притрисане. Знам, че задължително (ако се спра на тази) трябва да се прегледа от компетентни хора и да се направи диагностика.
Имам следните въпроси:
1. Като я запалих светеше блокажа - продавача каза че заради паднал акумулатор свети и след като се подкара гасне. Тук мога само да гадая преди да я закача на диагностика.
2. Четох много, но до момента не съм имал реален досег с такъв голям мотор. Знам, че старите 4.4 имаха проблем с вериги и някакви "банани", но за този мотор не съм запознат.
3. Приготвил съм около 2000-2500 лв. за обслужване (масла, филтри, термостат и др.), регистрация и застраховки. Има ли нещо, което може да ме изненада (изключвам окачването отзад)?

Предварително благодаря за споделените мнения.


по т.1 мога да кажа ,че е напълно възможно. Аз имам Е53 3.0 дизел и след падане на акумулатора наистина светва блокажа и след това сам гасне след около 15-20 мин.

Матрицата на SuPeR_FLY
Аватар
Мнения: 3637
Регистриран на: 21.05.2007
Местоположение: 7-мия кръг на Ада!
Пол: Мъж
Кара: E30-327,E36-330i,Е53-4.4i,E70-4.8i
Мечтае да кара: и да е жив и здрав!

Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е

Мнение от POL_Starshi » 08 Фев 2016, 8:55

IvanLazarov написа:
svetliol написа:Здравейте. Обръщам се към вас с молба за компетентно мнение относно следната обява BMW X5 E53 4.4:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=ch5fl8
Ходих да я гледам и на пръв поглед изглежда доста прилично. Всичко работи, пали безупречно и на студено работи изключително равномерно без притрисане. Знам, че задължително (ако се спра на тази) трябва да се прегледа от компетентни хора и да се направи диагностика.
Имам следните въпроси:
1. Като я запалих светеше блокажа - продавача каза че заради паднал акумулатор свети и след като се подкара гасне. Тук мога само да гадая преди да я закача на диагностика.
2. Четох много, но до момента не съм имал реален досег с такъв голям мотор. Знам, че старите 4.4 имаха проблем с вериги и някакви "банани", но за този мотор не съм запознат.
3. Приготвил съм около 2000-2500 лв. за обслужване (масла, филтри, термостат и др.), регистрация и застраховки. Има ли нещо, което може да ме изненада (изключвам окачването отзад)?

Предварително благодаря за споделените мнения.


по т.1 мога да кажа ,че е напълно възможно. Аз имам Е53 3.0 дизел и след падане на акумулатора наистина светва блокажа и след това сам гасне след около 15-20 мин.


По принцип винаги очаквай изненади! Колегата е прав, че от паднал акумулатор светва блокажа, но като дадеш на волана пълен ляв и пълен десен трябва веднага да изгасне! Виж състоянието на кутията, дали има течове и изобщо как се държи в движение, че там изненадата е 2500лв. И както сам написа, да я прегледат компетентни хора и задължително диагностика!
<Правила за поведение във форума на "BMW Club Bulgaria"!>
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 273
Регистриран на: 5.11.2008
Местоположение: София
Кара: X5 40d
Мечтае да кара: Всички коли на света!

Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е

Мнение от svetliol » 08 Фев 2016, 9:12

Колеги, мерси за мненията.
Не се сетих да пробвам с навиване на волана. Не карах джипа, но на място превключвах няколко пъти всички скорости и ми направи впечетление, че смяната беше изключително плавна (почти не се усещаше промяна в работата на мотора, а колата не мърдаше).
Двигателя не беше мит (или бърсан) и не се чиждаха никакви течове.
Дилемата ми за конкретната джипка е дали да скачам на този мотор? Ясно е, че кеф цена няма и още не мога да си разкарам усмивката от лицето след като го запалих.
До колко е по-сериозна подръжката на V8 да речем от 3.0 дизел или бензин?
BMW не се купува защото ти трябва, а защото искаш!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 249
Регистриран на: 7.11.2008
Местоположение: Иваняне
Кара: корав барутарник
Мечтае да кара: по-корав барутарник

Разновидност на дизелите при X3 (кубатура/година)

Мнение от Venko » 10 Фев 2016, 13:31

Привет, колеги!

Времето да сменя кабриото с по-сериозен автомобил наближава осезаемо.
След кратко преглеждане на пазара се спрях на Х3 като оптимален за нуждите ми вариант.

Бихте ли споделили коя е оптималната кубатура за двигател при Х3, както и как се развиват двигателите с годините, т.е. има ли "реколти" доказано здрави или други доказано с проблеми. Също така ме вълнува от къде е по-добре да се търси автомобила - от Германия, Италия...?

Сумата, която съм приготвил варира около 15 000 лева.


Спорен ден на всички!
Митко Павлов - където и да отида анцузите ме преследват

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Разновидност на дизелите при X3 (кубатура/година)

Мнение от zvetiko » 10 Фев 2016, 14:33

Здравей колега,
Основните двигатели,с които се купува колата са четири цилиндровият M47TU2D20(148 к.с.), 2005-2007г. и шест цилиндровите M57TUD30(201 к.с.), 2003-2004г. и M57TU2D30(215 к.с.), 2004-2010г. Според мен четири цилиндровият не осигурява необходимата динамика, но ти най-добре знаеш какво точно желаеш. Няма значение от къде ще вземеш колата- определящото е състоянието и и за това трябва много внимателно да я прегледаш преди покупката.

Успех!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 791
Регистриран на: 16.06.2011
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
Мечтае да кара: 911 Turbo S
Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d

Re: Разновидност на дизелите при X3 (кубатура/година)

Мнение от astrapower » 10 Фев 2016, 14:40

И аз бях пред дилемата 2.0 или 3.0 преди няколко месеца. Спрях се, или по-точно ми излезе оферта за 3.0д-160kw и не се поколебах. Имай предвид, че купето на Х3-ката не е никак леко и с 2.0 мотор е леко некомфортно (пробвах и 2.0д преди да я взема-никаква база за сравнение), но всичко е въпрос на приоритети, иначе като здравина и двата мотора са доказано сполучливи стига да са се отнасяли предишните собственици с нужното внимание или поне редовна смяна на консумативите....въпрос и на късмет е.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 170
Регистриран на: 24.06.2009
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: E39 520i

Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е

Мнение от emil_shumanov » 12 Фев 2016, 1:06

Колеги може ли някой да ми обясни каква е разликата междуBMW от САЩ и такова от Германия защо се избягват колите от САЩ или това пак е някаква БГ глупост, не се ли правят по една и съща технология? Питам защото съм в САЩ и мисля да си взема едно тукашно.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 5.09.2006
Местоположение: София

Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е

Мнение от deank » 12 Фев 2016, 9:33

Колите от САЩ се избягват ако си в България/Европа и причината е че такива коли са "само за експорт" (т.е. не могат да се управляват в САЩ) поради някаква сериозна причина (сериозна катастрофа/наводняване и т.н.). Съвсем друго нещо е да си вземеш БМВ от САЩ докато си там - т.е. нормална кола, която може да се шофира по техните пътища. 99% от тези, които са в БГ и са внос от САЩ са имали случки. :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е

Мнение от tsb_bg » 12 Фев 2016, 10:30

deank написа:... 99% от тези, които са в БГ и са внос от САЩ са имали случки. :)


Аз карам кола от САЩ и съм доволен.
По правило там са с повече екстри. Единствената разлика (поне в моя случай за Е53) е, че фабрично няма задните светлини за мъгла.
Ако е от Калифорния и е бензин има допълнителна помпа за нагнетяване на въздух при студен старт за по-добро изгаряне (по-строги екологични норми).
По-рядко се намират 3.0 и дизел по понятни причини.

За Е70 има проблем с радиото (стандарта за FM честотите) но се лекува.

Колкото до колите "имали случки" си има и начин да се проверят (вкл. ипотеки забрани и т.н.).

Например:

http://vincarhistory.com/

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1537
Регистриран на: 20.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 G05

Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е

Мнение от rafa224 » 12 Фев 2016, 10:38

emil_shumanov написа:Колеги може ли някой да ми обясни каква е разликата междуBMW от САЩ и такова от Германия защо се избягват колите от САЩ или това пак е някаква БГ глупост, не се ли правят по една и съща технология? Питам защото съм в САЩ и мисля да си взема едно тукашно.

Има разлика между колите правени за САЩ и тези за Европейския пазар. В окачване, части, лека във външния вид(мигачи, светлоотразители и на предна броня и т.н). Освен това при покупка на кола от там се дължи ДДС и мито при вноса тук в БГ. Трябва да се мине и на технотест преди регистрацията. Иначе покупката на нова кола е доста по-изгодно отколкото от европа. Едно ново Х5 ти е около 50 000 долара.

ПредишнаСледваща

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook