Губене на мощност, отказване да пали 525d - РЕШЕН
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
			8 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
- adovet
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Губене на мощност, отказване да пали 525d - РЕШЕН
Колата е Е39 2,5d - 2002. Както се караше колата изведнъж изгуби мощност почна да придърпва се едно работеше на 4-5 цилиндъра. Минаха ми през акъла счупена пеперудка, лопатка от турбото, ГНП и т.н.(когато е станало това я е карал баща ми).Закарах я при един познат и я разглобихме. Пеперудките бяха на място и ги махнахме за да не ги мислим, отворихме и турбото и то си беше здраво. Сглобихме колата и я пуснахме на една диагностика. Не даваше никаква грешка  . Запалена на место работи но прекъсва тресе. Тръгнах като решихме да я караме на някой майстор разбиращ от комонрейл. Тръгвам и минах 200-300м и угасна и край няма палене.Дойде приятелчето закачихме я пак и излезе грешка на сензора за налягане на ГНП. Викнах познат да ме дърпа да я закараме до един човек където имаше такъв датчик. Тамън да тръгнем викам я пак да пробвам и колата запали. Подкарах я пак прекъсваше но вървеше. Закарах я до този човек с датчиците и как пипна кабела за датчика колата се оправи. Оказа се, че буксата за датчика не прави хубаво контакт. Напръскахме я с контактен спрей и всичко се оправи.
 . Запалена на место работи но прекъсва тресе. Тръгнах като решихме да я караме на някой майстор разбиращ от комонрейл. Тръгвам и минах 200-300м и угасна и край няма палене.Дойде приятелчето закачихме я пак и излезе грешка на сензора за налягане на ГНП. Викнах познат да ме дърпа да я закараме до един човек където имаше такъв датчик. Тамън да тръгнем викам я пак да пробвам и колата запали. Подкарах я пак прекъсваше но вървеше. Закарах я до този човек с датчиците и как пипна кабела за датчика колата се оправи. Оказа се, че буксата за датчика не прави хубаво контакт. Напръскахме я с контактен спрей и всичко се оправи.
			
		 . Запалена на место работи но прекъсва тресе. Тръгнах като решихме да я караме на някой майстор разбиращ от комонрейл. Тръгвам и минах 200-300м и угасна и край няма палене.Дойде приятелчето закачихме я пак и излезе грешка на сензора за налягане на ГНП. Викнах познат да ме дърпа да я закараме до един човек където имаше такъв датчик. Тамън да тръгнем викам я пак да пробвам и колата запали. Подкарах я пак прекъсваше но вървеше. Закарах я до този човек с датчиците и как пипна кабела за датчика колата се оправи. Оказа се, че буксата за датчика не прави хубаво контакт. Напръскахме я с контактен спрей и всичко се оправи.
 . Запалена на место работи но прекъсва тресе. Тръгнах като решихме да я караме на някой майстор разбиращ от комонрейл. Тръгвам и минах 200-300м и угасна и край няма палене.Дойде приятелчето закачихме я пак и излезе грешка на сензора за налягане на ГНП. Викнах познат да ме дърпа да я закараме до един човек където имаше такъв датчик. Тамън да тръгнем викам я пак да пробвам и колата запали. Подкарах я пак прекъсваше но вървеше. Закарах я до този човек с датчиците и как пипна кабела за датчика колата се оправи. Оказа се, че буксата за датчика не прави хубаво контакт. Напръскахме я с контактен спрей и всичко се оправи.- Vader
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 129
- Регистриран на: 1.03.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: пак BMW
- Детайли за колата: E39 525TDS
Re: Губене на мощност, отказване да пали 525d - РЕШЕН
Браво!Минал си по тънката лайсна.
			
		- adovet
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Губене на мощност, отказване да пали 525d - РЕШЕН
Така е. Пуснах темата за да знаете като стане нещо подобно да проверявате и буксите преди да се хвърлят сумати пари за части  Явно на BMW са си проблем буксите.
  Явно на BMW са си проблем буксите.
			
		 Явно на BMW са си проблем буксите.
  Явно на BMW са си проблем буксите.- nightdriver
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: Губене на мощност, отказване да пали 525d - РЕШЕН
...за добро е било все пак - махнал си пеперудките  
			
		
- adovet
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Губене на мощност, отказване да пали 525d - РЕШЕН
nightdriver написа:...за добро е било все пак - махнал си пеперудките
определено

- LUBO 555
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: Губене на мощност, отказване да пали 525d - РЕШЕН
Айде честито!
Да си я чупиш със здраве!
			
		Да си я чупиш със здраве!

- fissikela
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 287
- Регистриран на: 1.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525d Touring
- Мечтае да кара: Сред колегиални шофьори
- Детайли за колата: М пакет
Re: Губене на мощност, отказване да пали 525d - РЕШЕН
Колеги ... къде се намират тези кабели за датчици?
Имам и аз проблем с налягането на помпата.
Общо взето същата работа само че върви и не тресе.
			
		Имам и аз проблем с налягането на помпата.
Общо взето същата работа само че върви и не тресе.
- adovet
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Губене на мощност, отказване да пали 525d - РЕШЕН
fissikela написа:Колеги ... къде се намират тези кабели за датчици?
Имам и аз проблем с налягането на помпата.
Общо взето същата работа само че върви и не тресе.
Датчика за налагането в рейла се намира от зад на мотора
			8 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	




 
