Губи антифриз м44
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Губи антифриз м44
Здравейте, колеги!
Смених термостата, защото се беше скапал и не затваряше. При м44 е комплект пластмасовия кожух и термостата.
Стария беше лепен от предишния собственик със силикон. Изчистих колкото можах леглото и залепих с термоустойчив силикон, но сега новия тече и стария също течеше там мотора е мокър и мръсен.

(възможно е да не е залепил хубаво)
Установих, че и казанчето на радиатора ми е заминало имам малка дупчица колкото карфица, но ще сменя направо целия радиатор, така реших след консултация със колегата методи80
и пустите оплътнения от долу също са сдали багажа.
Двигателя е м44б19, колата преди никога не е имала проблем прегряване или проблеми с парното, загряваше малко трудно в студа, но това го дължа на термостата, който не затваряше. Проблеми с вървежа няма, ако е от значение. Антифриз се губи през двете места, които споменах.
Маслото го пипа съвсем в нормите за близо 20 годишна кола, около 8-9 000км около 700мл е изгорила.
Имам някакви опасения, че може би имам някакъв по -сериозен проблем и за това питам. От какво може да тече при термостата освен от лошо оплътняване? Да махам и да чистя още с фина шкурка и бензин/разредител някакви такива силни химии и пак да лепя с друг по-читав силикон ли?
Има ли шанс колата да е духнала гарнитура и да тече от там? Маслото изглежда дори доста свежо за километрите изминати с него, но скоро долях около 300мл, ето снимка на маслото, малко е кофти, но се вижда не е черно а кафяво към черно и си е мазно, не е като боза както го описват при духнала гарнитура.

Антифриза си е бистър, сипвам син излиза синьо зелен
или нещо такова. По капачката и по самия радиатор нямам налепи като "майонеза", което е симптом за духнала гарнитура. Не надува маркучите, меки са си и преди да отвори и когато отвори термостата също. На отворена капачка не духа от там.
Колата не пуши бяло, може би малко когато е студена, но като загрее си е ок - отдавам го на газта товаи студеното време. Виждал съм кола със заминала гарнитура горяща антифриз и пуши като парен локомотив отзад, не съм така аз.
Други аномалии няма или поне не се сещам за други неща за духналата гарнитура, които да имам / нямам.
Единствено това масло нормално ли е да е такъв цвят и има ли от къде да тече при термостата колата?

Смених термостата, защото се беше скапал и не затваряше. При м44 е комплект пластмасовия кожух и термостата.
Стария беше лепен от предишния собственик със силикон. Изчистих колкото можах леглото и залепих с термоустойчив силикон, но сега новия тече и стария също течеше там мотора е мокър и мръсен.

(възможно е да не е залепил хубаво)
Установих, че и казанчето на радиатора ми е заминало имам малка дупчица колкото карфица, но ще сменя направо целия радиатор, така реших след консултация със колегата методи80

Двигателя е м44б19, колата преди никога не е имала проблем прегряване или проблеми с парното, загряваше малко трудно в студа, но това го дължа на термостата, който не затваряше. Проблеми с вървежа няма, ако е от значение. Антифриз се губи през двете места, които споменах.
Маслото го пипа съвсем в нормите за близо 20 годишна кола, около 8-9 000км около 700мл е изгорила.
Имам някакви опасения, че може би имам някакъв по -сериозен проблем и за това питам. От какво може да тече при термостата освен от лошо оплътняване? Да махам и да чистя още с фина шкурка и бензин/разредител някакви такива силни химии и пак да лепя с друг по-читав силикон ли?
Има ли шанс колата да е духнала гарнитура и да тече от там? Маслото изглежда дори доста свежо за километрите изминати с него, но скоро долях около 300мл, ето снимка на маслото, малко е кофти, но се вижда не е черно а кафяво към черно и си е мазно, не е като боза както го описват при духнала гарнитура.

Антифриза си е бистър, сипвам син излиза синьо зелен

Колата не пуши бяло, може би малко когато е студена, но като загрее си е ок - отдавам го на газта товаи студеното време. Виждал съм кола със заминала гарнитура горяща антифриз и пуши като парен локомотив отзад, не съм така аз.
Други аномалии няма или поне не се сещам за други неща за духналата гарнитура, които да имам / нямам.
Единствено това масло нормално ли е да е такъв цвят и има ли от къде да тече при термостата колата?

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Губи антифриз м44
Колега, почистването се прави перфектно, докато се премахнат всички замърсявания- силикон, ръжда, отлагания. Отначало се почиства механично, след това се обезмаслява, докато се постигне метален блясък. Силикон се използва само ако има дълбока корозия на мястото където ляга гарнитурата на термостата. Сега едва ли ще можеш да използваш старата гарнитура- най-добре вземи нова и след това по горната методика.
- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: Губи антифриз м44
Колата седи пред блока и не се кара. Може би не тече не мога да бъда сигурен, но като че ли пак е сълзяла на термостата?
Най-вероятно със новия радиатор ще се маха и ще се лепи пак с някакъв по-хубав силикон

Най-вероятно със новия радиатор ще се маха и ще се лепи пак с някакъв по-хубав силикон

Re: Губи антифриз м44
Вземи си силикон Victor Reinz изчисти хубаво, намажи тялото и ако не е нещо криво или спукано, проблеми нетрябва да имаш
Поне при мен на м42 съм само със такъв силикон и няма ядове.

- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: Губи антифриз м44
Днеска колата беше в сервиза, свалиха термостата зачистиха както каза колегата, силикон и заспа. Сменихме и радиатора, понеже ми беше пукнато казанчето.
Темата може да се заклучи, IS-ката ще живее, аз се бях притеснил за гарнитури и други скъпи ремонти
Темата може да се заклучи, IS-ката ще живее, аз се бях притеснил за гарнитури и други скъпи ремонти

- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: Губи антифриз м44
Помощ.
След 15тина км градско паркирах в сух паркинг на мол и след като угасих от под колата изтече около половин литър СТУДЕН антифриз.
Радиатора е сменен, около капачката е сухо, около термостата също.
Радиатора е топъл и маркучите също, тоест системата работи адекватно.
Парно има и стрелката сочи 12 часа, не е прегряла.
От къде изтече този студен антифриз???
В казанчето липсеа, но може да не е обезвъздушена добре. И да го е глътнала, но от къде изтече. Всичко е мокро защото вали и не мога да преценя.
След 15тина км градско паркирах в сух паркинг на мол и след като угасих от под колата изтече около половин литър СТУДЕН антифриз.
Радиатора е сменен, около капачката е сухо, около термостата също.
Радиатора е топъл и маркучите също, тоест системата работи адекватно.
Парно има и стрелката сочи 12 часа, не е прегряла.
От къде изтече този студен антифриз???
В казанчето липсеа, но може да не е обезвъздушена добре. И да го е глътнала, но от къде изтече. Всичко е мокро защото вали и не мога да преценя.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани