Питане за 525ix
Модератор: Технически модератори
37 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2702
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Питане за 525ix
ACCELERATOR написа:А това, че Clutch pack LSD можел да се заключи на свободна предавка, ще го оставя без коментар.
Да, разликата в оборотите на двете колела кара шпера да се заключи, но въртящият момент на двигателя е този, който създава силата на притискане.
Sent from my SM-G901F using Tapatalk
Ако това е за мен, не се прави, че не разбра, какво съм написал, ако си толкова запознат, искаш ли да пробваме, щот аз съм събарял кола с обикновен крик ....
Re: Питане за 525ix
[quote="ACCELERATOR"][/quote]
Задълбочих се малко повече и разбрах, че грешката е моя. Прав си, клипът, който съм сложил е на clutch type, като на нашите БМВ-та.
Това, което също разбрах и съм грешал за него е, че диференциалите на по-новите М-ки е с устройство като на останалите шперове на пазара.
Не успях да намеря видео, но от информацията, която прочетох, разбрах, че са един вид виско шпер.
Taка поплярните Qaife, са с тяхна собствена технология, също различаваща се от останалите:
Отделна категория са и торсен шперовете:
Задълбочих се малко повече и разбрах, че грешката е моя. Прав си, клипът, който съм сложил е на clutch type, като на нашите БМВ-та.
Това, което също разбрах и съм грешал за него е, че диференциалите на по-новите М-ки е с устройство като на останалите шперове на пазара.
Не успях да намеря видео, но от информацията, която прочетох, разбрах, че са един вид виско шпер.
Taка поплярните Qaife, са с тяхна собствена технология, също различаваща се от останалите:
Отделна категория са и торсен шперовете:
- ACCELERATOR
- младши ентусиаст
- Мнения: 761
- Регистриран на: 30.01.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
Re: Питане за 525ix
Lenco написа:ACCELERATOR написа:А това, че Clutch pack LSD можел да се заключи на свободна предавка, ще го оставя без коментар.
Да, разликата в оборотите на двете колела кара шпера да се заключи, но въртящият момент на двигателя е този, който създава силата на притискане.
Sent from my SM-G901F using Tapatalk
Ако това е за мен, не се прави, че не разбра, какво съм написал, ако си толкова запознат, искаш ли да пробваме, щот аз съм събарял кола с обикновен крик ....
Не е за теб, за Делян беше. Не разбрах, какво като си събарял кола с обикновен крик, какво доказва това? Че има първоначално съпротивление и триене в шпера ли? Ми има, кога съм твърдял обратното?!
Sent from my SM-G901F using Tapatalk
- ACCELERATOR
- младши ентусиаст
- Мнения: 761
- Регистриран на: 30.01.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
Re: Питане за 525ix
Делян написа:ACCELERATOR написа:
Задълбочих се малко повече и разбрах, че грешката е моя. Прав си, клипът, който съм сложил е на clutch type, като на нашите БМВ-та.
Това, което също разбрах и съм грешал за него е, че диференциалите на по-новите М-ки е с устройство като на останалите шперове на пазара.
Не успях да намеря видео, но от информацията, която прочетох, разбрах, че са един вид виско шпер.
Taка поплярните Qaife, са с тяхна собствена технология, също различаваща се от останалите:
Отделна категория са и торсен шперовете:
Тези последните нямат почти никакво износване и минимална поддръжка, интересни са
Между другото, въпросното е34 525иХ е с виско-ЛСД, за разлика от другите.
Sent from my SM-G901F using Tapatalk
- 2002
- Потребител
- Мнения: 9
- Регистриран на: 1.12.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525i
- Мечтае да кара: Ferrari 458 Italia
- Детайли за колата: Черна с големи жанти
Re: Питане за 525ix
Темата от коли мина на шперове
Искам да добавя за колгата, който търси ИХ, те имат много големи проблеми с предните полуоски и струват около 1189,86 долара брой!
Също са с спирачки като на М3 е36 и предполагам обслужването им е доста скъпо.
Моста на комби и седан са еднакви, ИХ-а е с 25-цов мост с 25-цов диф, но с по малка чашка за кардана, понеже и той е по малък!
Предното окачване е като на 3-ка но не точно, тази кола с това окачване е яма за пари, към 500 долара за брой! Амортесьорите са различни!
Иначе отзад е всичко едно към едно с изключение на главините!
Аз разглобих перфектен ИХ на части заради предна полуоска, няма намиране!
А за дифовете, шпера с фрикциони заключва когато има триене при тях, какви нютуни какви 5 лева?
Когато се преправя шпера с по голям % на заключване се правят едни магарйи зада не заключва когато колета подават мощност за да няма заключване при връщане на педала!
Искам да добавя за колгата, който търси ИХ, те имат много големи проблеми с предните полуоски и струват около 1189,86 долара брой!
Също са с спирачки като на М3 е36 и предполагам обслужването им е доста скъпо.
Моста на комби и седан са еднакви, ИХ-а е с 25-цов мост с 25-цов диф, но с по малка чашка за кардана, понеже и той е по малък!
Предното окачване е като на 3-ка но не точно, тази кола с това окачване е яма за пари, към 500 долара за брой! Амортесьорите са различни!
Иначе отзад е всичко едно към едно с изключение на главините!
Аз разглобих перфектен ИХ на части заради предна полуоска, няма намиране!
А за дифовете, шпера с фрикциони заключва когато има триене при тях, какви нютуни какви 5 лева?
Когато се преправя шпера с по голям % на заключване се правят едни магарйи зада не заключва когато колета подават мощност за да няма заключване при връщане на педала!
Re: Питане за 525ix
Здравей колега,
Аз имам 525ix и не е евтина за да се стегне иначе като автомобил е доста добър за годините си
Аз имам 525ix и не е евтина за да се стегне иначе като автомобил е доста добър за годините си
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: Питане за 525ix
larry_boy написа:За втора кола и то зимна... БМВ , загледай се за нещо с Х драйв. Ако държиш да е БмВ
Ако не ти е по джоба...Тогава Субару за 2,5 - 5К лева, ще те прати там (в сферата на кефа) , където ни едно БМВ за тия пари не може...
Това може да го напише само човек, който си няма никакво понятие от Е34 и какво означава IX но пък тръгнал да дава акъл.
37 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани