полезно за собствениците на 325i и 330i

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 11.09.2012
Пол: Мъж
Кара: Е90 325i
Мечтае да кара: М3

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от DaveBG » 29 Яну 2016, 9:56

Аз съм с 325i и досега малко след като купих колата гръмна 1 бобина мисля че на 5-ти цилиндър. След няколко месеца гръмна още 1. От тогава вече 2г не са гърмели други.
Развалянето се изразява в светване на чек енджин лампата и тресене от мотора както и загуба на мощност.
Поне се ремонтира лесно (можеш и сам) и бобинките не са много скъпи а има и алтернативни. Едната ми е "оргиналдъ" на бош за 50 лева другата която смених взех куча марка за 35лв.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от Leon » 29 Яну 2016, 10:52

Интересното е, че и при мен гърмяха две бобини през един месец, после спряха.
Never mistake motion for action...

Потребител
Аватар
Мнения: 38
Регистриран на: 16.08.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 325i e90
Мечтае да кара: Служебно BMW

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от v88z » 29 Яну 2016, 14:54

Пиша за проблема ми в тази тема понеже моята я заключиха и ме насочиха тук.
От 7-8 месеца съм собственик на колата, като цяло съм доста доволен с изключение на разхода на маслото които е 1л на 1000km. Интересното е ,че когато я купих изминах 3000km а на борда не показваше да е намаляло и с една черта ,явно са сипали някаква добавка. Маслото което сложиха в сервиза е кастрол 5 40 w зелената туба ,но за дизел (нямам идея защо за дизел :dunno: ) смених наскоро и oil separator, но нещата не се промениха , течове по мотора няма. Какво бихте ме посъветвали :help:
Явно проблема е масов ,но при мен количеството което гори е доста повече.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 11.09.2012
Пол: Мъж
Кара: Е90 325i
Мечтае да кара: М3

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от DaveBG » 30 Яну 2016, 9:21

v88z написа:Пиша за проблема ми в тази тема понеже моята я заключиха и ме насочиха тук.
От 7-8 месеца съм собственик на колата, като цяло съм доста доволен с изключение на разхода на маслото които е 1л на 1000km. Интересното е ,че когато я купих изминах 3000km а на борда не показваше да е намаляло и с една черта ,явно са сипали някаква добавка. Маслото което сложиха в сервиза е кастрол 5 40 w зелената туба ,но за дизел (нямам идея защо за дизел :dunno: ) смених наскоро и oil separator, но нещата не се промениха , течове по мотора няма. Какво бихте ме посъветвали :help:
Явно проблема е масов ,но при мен количеството което гори е доста повече.


И аз го имам същия проблем и съм писал и тук но няма решение (литър на 1000). И аз смених както пише в темат Oil Separator, после ми смениха и датчика за маслото защото уж не намалявало но и с новия намалява. Накрая отидох при един майстор и той ми смени гумичките на клапаните без да отваря двигателя (само капака на главата) и сега разхода на масло ми се подобри до литър на 2000км. Следващата стъпка е отваряне на двигател което не ми се прави.
Та ако намериш и ти решение кажи. Някой казват че имало някъде някаква съчма която запушвала в различни ситуации различни потоци на маслото и тя като се запуши спира да се мести и почва разхода , но така и никой майстор не знае за какво става дума.

Потребител
Аватар
Мнения: 38
Регистриран на: 16.08.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 325i e90
Мечтае да кара: Служебно BMW

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от v88z » 30 Яну 2016, 11:24

Има логика за въпросната съчма ,при мен проблемите се появиха след смяната на масло което може да е фактор. При теб колега след смяната на гумичките ли се получи това минимално подобрение. Днес мисля да сменя маслото със Мотул 5/40в и ще пиша за резултата. Ако мога да я докарам поне до 1л на 3000км пак ще е добре ,реално в момента ако дръгна на дълъг няма да имам място за багаж от маслото за доливане.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 310
Регистриран на: 2.02.2008
Местоположение: гр.Асеновград
Пол: Мъж
Кара: E90 320i 150 к.с. N46B20B
Детайли за колата: arctic metallic

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от FE LIPE » 30 Яну 2016, 17:59

:lol: Блажени са вярващите,ще се самоцитирам->
от това ,което съм чел,а и ти можеш да прочетеш(напиши в Гугъл "N52B25 жор масла" и чети) причините за този разход са две,като може да са и двете или поотделно-изпечени гумени уплътнения на клапаните и сегменти(маслообиращите).Можеш да разбереш дали са гумичките така-оставяш колата да работи на място 5-10 мин и даваш рязко на свободна газ до ламарината,ако изпуши-гумичките са за смяна.Ако се оправи колата със смяната им добре,ако не-лошо.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 11.09.2012
Пол: Мъж
Кара: Е90 325i
Мечтае да кара: М3

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от DaveBG » 31 Яну 2016, 8:46

Да, това казвам. Смених гумичките на клапаните и разхода се подобри но пак е пъти повече от колкото е нормално за съвременна кола.

Потребител
Аватар
Мнения: 38
Регистриран на: 16.08.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 325i e90
Мечтае да кара: Служебно BMW

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от v88z » 31 Яну 2016, 12:37

FE LIPE написа::lol: Блажени са вярващите,ще се самоцитирам->
от това ,което съм чел,а и ти можеш да прочетеш(напиши в Гугъл "N52B25 жор масла" и чети) причините за този разход са две,като може да са и двете или поотделно-изпечени гумени уплътнения на клапаните и сегменти(маслообиращите).Можеш да разбереш дали са гумичките така-оставяш колата да работи на място 5-10 мин и даваш рязко на свободна газ до ламарината,ако изпуши-гумичките са за смяна.Ако се оправи колата със смяната им добре,ако не-лошо.

Направих теста както си го написал ,изкара бял дим това значи ли ,че са само гумичките или може и двете. Някои знае ли колко горе долу ще е ремонта на сегментите ,толкова ли е страшно?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от павката » 31 Яну 2016, 18:45

DaveBG написа: Някой казват че имало някъде някаква съчма която запушвала в различни ситуации различни потоци на маслото и тя като се запуши спира да се мести и почва разхода , но така и никой майстор не знае за какво става дума.

интересна ще е тази съчма
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 5.03.2016
Пол: Мъж

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от arhimed » 05 Апр 2016, 1:15

От месец карам е92 325их автомат със све екстри. Дойде на 202к км реални (от Швейцария). Маслото по книга беше сменено на 196к км. Предишната ми кола беше турбо и маслото рядко се караше повече от 11к км затова след изминаване на 1500км и доливане на 1 литър масло смених цялото със 5/40 Мотул. Откакто е сменено - 1000 км, колата се кара спокойно като изключим миналия Петък и едно Пежо 1.6Т :)
До днес колата показваше всичките си 5 деления масло, обаче днеска станаха 4... а още няма и 1000км от новото масло....

Разход в София ми дава 11.8 - 12.3 със 60 литра минавам м/у 490км и 520км -> засичано е пълно/празно/пълно. Чудя се за газ все още. Колата е върха има всички екстри за модела (без теглич за което много съжалявам) :(

Оборотите като запаля играят почти незабележимо затова този масления кечър ще е 2рото което смених след масло филтри и свещи. Май малко посчупих отпред окачването ама може би само ми се струва. Трябва да сменя маслото на автомата защото като е студено сменя супер гадно.

Като сменя посочените в първата страница на темата нещата ще пиша. Поздрави.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 28.09.2009
Пол: Мъж
Кара: Колело и B58

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от julkata1 » 05 Апр 2016, 11:26

arhimed написа:От месец карам е92 325их автомат със све екстри. Дойде на 202к км реални (от Швейцария). Маслото по книга беше сменено на 196к км. Предишната ми кола беше турбо и маслото рядко се караше повече от 11к км затова след изминаване на 1500км и доливане на 1 литър масло смених цялото със 5/40 Мотул. Откакто е сменено - 1000 км, колата се кара спокойно като изключим миналия Петък и едно Пежо 1.6Т :)
До днес колата показваше всичките си 5 деления масло, обаче днеска станаха 4... а още няма и 1000км от новото масло....

Разход в София ми дава 11.8 - 12.3 със 60 литра минавам м/у 490км и 520км -> засичано е пълно/празно/пълно. Чудя се за газ все още. Колата е върха има всички екстри за модела (без теглич за което много съжалявам) :(

Оборотите като запаля играят почти незабележимо затова този масления кечър ще е 2рото което смених след масло филтри и свещи. Май малко посчупих отпред окачването ама може би само ми се струва. Трябва да сменя маслото на автомата защото като е студено сменя супер гадно.

Като сменя посочените в първата страница на темата нещата ще пиша. Поздрави.


Разхода на масло на този двигател според БМВ е до 1л на 1000км, аз лично съм забелязал че ако маслото е старо над 8000 км разхода се увеличава.
Разхода на гориво не го засичаш правилно, освен ако не караш само по Околовръстното и имаш висока средна скорост. ;) По-калалог колата ти е 12.8 градско http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=9954

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 5.03.2016
Пол: Мъж

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от arhimed » 05 Апр 2016, 12:51

Прав си карам основно там / младост / летище и то почти без задръствания

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от Gqbriel » 06 Апр 2016, 12:26

arhimed написа:Прав си карам основно там / младост / летище и то почти без задръствания

Това не е реален разход вярвай ми карам 3.0 мотора х забрави за тези 11 влез в центъра или някои пикови часове и под 13 си е късмет...казвам го след вече близо 40 000км с тоя мотор..за маслото аз ще сменям скоро и май ще е 5в40 сменил съм CCV(масления кеч) това кеото забелязвам,че преди по накрайниците беше черно след смяната ги чистих основно и сега няма и помен от черно ,има малко което е нормално но спрямо преди нищо общо..и пак си пипа масло..но е според зависи а аз не карам постоянно спокойно,особено сега като е топло на свалени прозорци май по-честно съм на ръчни скорости
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от Leon » 06 Апр 2016, 12:36

Някой чистил ли е нагар с водород? Във форума имаше реклама на такава услуга...
Never mistake motion for action...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i

Мнение от Gqbriel » 06 Апр 2016, 13:42

Leon написа:Някой чистил ли е нагар с водород? Във форума имаше реклама на такава услуга...

Аз лично не и някак си не вярвам на тоя филм
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook