смених маслото
Модератор: Технически модератори
			3 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
смених маслото
преди около 10000км смених изпускателните клапани и всички карантии свързани с тях.
и сложих 10W40 масло щото повдигачите тракаха яко след ремонта.
с това масло се видях в чудо.аз си я карам колата както трябва 5000-5500оборота е нещо нормално на дълъг път особено.
но и доливането на масло също и познатата миризма на шит. когато позагрее.и сега съм много доволен от новото мобил 5W40 въобще не мърда.
изчистих и капака на клапаните, че нещо ме глождеше да го отворя, и какво да видя ужас. и с нафтичка стана чудно.
смених си и ремъците.
абе колата пее .
 .
оня буклук като го източвах като боза.
а лятото с 5W50.
			
		и сложих 10W40 масло щото повдигачите тракаха яко след ремонта.
с това масло се видях в чудо.аз си я карам колата както трябва 5000-5500оборота е нещо нормално на дълъг път особено.
но и доливането на масло също и познатата миризма на шит. когато позагрее.и сега съм много доволен от новото мобил 5W40 въобще не мърда.
изчистих и капака на клапаните, че нещо ме глождеше да го отворя, и какво да видя ужас. и с нафтичка стана чудно.
смених си и ремъците.
абе колата пее
 .
 .
оня буклук като го източвах като боза.
а лятото с 5W50.
- Penchev
- Сватбаря
- 
				  
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
И аз карам със същото масло и съм много доволен като теб   
 
А лятото защо с 5W50 
 
Карал съм след ремонта навремето с такова ,ма не останах с никакви впечатления 
 
Георги Пенчев
			
		 
 
А лятото защо с 5W50
 
 
Карал съм след ремонта навремето с такова ,ма не останах с никакви впечатления
 
 
Георги Пенчев
по принцип на маслата първото чило 0,5,10,15 и последващата буква W което e winter, отговаря на отрицателна температура,в таблица се гледа ама я нямам сега , при която маслото запазва свойствата си.
примерно ако караш зимата с 15W40 а навънка е -20 градуса което се случва рядко но се случва зимата мотора не се смазва докато маслото не достигне тая температура.
а последната цифра означава най-високата температура при която маслото е ок.
50 или 60 е най-добре за нашите пържилки. особено лятото когато температурата на въздуха също е по-висока и съответно и на маслото му е по топло.
			
		примерно ако караш зимата с 15W40 а навънка е -20 градуса което се случва рядко но се случва зимата мотора не се смазва докато маслото не достигне тая температура.
а последната цифра означава най-високата температура при която маслото е ок.
50 или 60 е най-добре за нашите пържилки. особено лятото когато температурата на въздуха също е по-висока и съответно и на маслото му е по топло.
			3 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	

 
