Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- bmw_fanatic_sofia
-
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 14.10.2015
- Кара: кво ли не
- Мечтае да кара: БМВ над 500 к.с. ама без много копчета
- Детайли за колата: за коя? :D
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
nvkbul написа:колеги, според вас каква е справедливата цена на това: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... 1779234226
основните проблеми са:
не държи обороти на газ и гасне в движение на ниска скорост...на бензин е ок
отзад над бронята, тоест на купето има петно 10 на 10 см. ръжда...
отпред предна броня отдолу е счупена и липсват корите под двигателя
има изгорели пиксели на навито
газта е поставяна отдавна в Германия, евентуално километрите са по две....
Ако двигателя дава добра компресия, окачването е добре и автоматика не е потрошен може би 5500-6000.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
пак относно тази...http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... 1779234226
откривам някои странни неща при проверка на VIN-a...WBAEV31040KL48294
Освен, че колата не е с оригиналните си джанти, се вижда и че в интериора има разминаване: в мобиле се вижда, че колата е с иноксови(сребристи) елементи по табло, волан, конзола, а VIN-а ги изкарва черни...тоест сменяни са....поправете ме ако греша..
Другото, което срещам за първи път е:
850 Add Fuel Tank Filling For Export Това предполагам значи, че колата е поръчана от чужденец за друга държава.....което се вързва с поставената газова още отдавна...по принцип газ в Германия немец няма да сложи, освен ако не прави по 50-100 хил. км. годишно.....ГАЗ в Германия слагат единствено турци, араби, източно европейци...
откривам някои странни неща при проверка на VIN-a...WBAEV31040KL48294
Освен, че колата не е с оригиналните си джанти, се вижда и че в интериора има разминаване: в мобиле се вижда, че колата е с иноксови(сребристи) елементи по табло, волан, конзола, а VIN-а ги изкарва черни...тоест сменяни са....поправете ме ако греша..
Другото, което срещам за първи път е:
850 Add Fuel Tank Filling For Export Това предполагам значи, че колата е поръчана от чужденец за друга държава.....което се вързва с поставената газова още отдавна...по принцип газ в Германия немец няма да сложи, освен ако не прави по 50-100 хил. км. годишно.....ГАЗ в Германия слагат единствено турци, араби, източно европейци...
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Код S850A няма нищо общо с газова уредба!
Този код означава,че понеже колата е била предназначена за експорт,
още в завода са сложили малко повече бензин в резервоара,
за да може да бъде премествана на ход при нужда!
p.s.Колата не е карана в Германия!От завода още не е била предназначена за немския пазар!
Вероятно италиянски импорт в DE с цел продажба
Този код означава,че понеже колата е била предназначена за експорт,
още в завода са сложили малко повече бензин в резервоара,
за да може да бъде премествана на ход при нужда!
p.s.Колата не е карана в Германия!От завода още не е била предназначена за немския пазар!
Вероятно италиянски импорт в DE с цел продажба
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
nvkbul написа:пак относно тази...http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... 1779234226
откривам някои странни неща при проверка на VIN-a...WBAEV31040KL48294
Освен, че колата не е с оригиналните си джанти, се вижда и че в интериора има разминаване: в мобиле се вижда, че колата е с иноксови(сребристи) елементи по табло, волан, конзола, а VIN-а ги изкарва черни...тоест сменяни са....поправете ме ако греша..
Другото, което срещам за първи път е:
850 Add Fuel Tank Filling For Export Това предполагам значи, че колата е поръчана от чужденец за друга държава.....което се вързва с поставената газова още отдавна...по принцип газ в Германия немец няма да сложи, освен ако не прави по 50-100 хил. км. годишно.....ГАЗ в Германия слагат единствено турци, араби, източно европейци...
Колата не е с оригиналните си джанти


Освен, че колата не е с оригиналните си джанти, се вижда и че в интериора има разминаване: в мобиле се вижда, че колата е с иноксови(сребристи) елементи по табло, волан, конзола, а VIN-а ги изкарва черни...тоест сменяни са....поправете ме ако греша..
Kъде видя ,по ВИН че се черни:
426 Interior Trim = aluminum - или каквото виждаш на снимката в мобиле - ако гледаш снимките в bimmerwork понякога се разминават и те са по-скоро примерни..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Здравейте, искам да си взема Е46 320d, но получих информация, че това било най-несполучливия модел на БМВ, поддръжката била скъпа, постоянно се сменяли датчици и т.н. та въпроса ми е дали това е вярно? Моля споделете вашето мнение!
Благодаря!
Благодаря!
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
dr.peshev написа:Код S850A няма нищо общо с газова уредба!
Този код означава,че понеже колата е била предназначена за експорт,
още в завода са сложили малко повече бензин в резервоара,
за да може да бъде премествана на ход при нужда!
p.s.Колата не е карана в Германия!От завода още не е била предназначена за немския пазар!
Вероятно италиянски импорт в DE с цел продажба
това имах предвид и аз...че колата явно е поръчана от чужденец....а за газовата го написах, защото шансът германец да сложи газ на колата си е 1 към 1000..освен ако не минава по 50-100 хил. км. годишно...
за колегата с джантите: да, хващам се, защото тази кола е дошла в България с джантите на снимката в мобиле...Продавачът там си ги е свалил и сложил тези грозните и евтини..та смятай щом се е занимавал с такива дреболии да изкара 150 евро, какво остава как, кога и дали е била подържана колата...а това е важно...
както и да е: днес продавачът ми звънна и каза, че някой му се обадил от Варна и щял да идва да взима колата за 6500лв....да му е честита


Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
nvkbul написа:пак относно тази...http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... 1779234226
откривам някои странни неща при проверка на VIN-a...WBAEV31040KL48294
Освен, че колата не е с оригиналните си джанти, се вижда и че в интериора има разминаване: в мобиле се вижда, че колата е с иноксови(сребристи) елементи по табло, волан, конзола, а VIN-а ги изкарва черни...тоест сменяни са....поправете ме ако греша..
Другото, което срещам за първи път е:
850 Add Fuel Tank Filling For Export Това предполагам значи, че колата е поръчана от чужденец за друга държава.....което се вързва с поставената газова още отдавна...по принцип газ в Германия немец няма да сложи, освен ако не прави по 50-100 хил. км. годишно.....ГАЗ в Германия слагат единствено турци, араби, източно европейци...
Ти вече майтап ли си правиш или просто си на 17 и половина и ти предстои първата покупка на кола


nvkbul написа:dr.peshev написа:Код S850A няма нищо общо с газова уредба!
Този код означава,че понеже колата е била предназначена за експорт,
още в завода са сложили малко повече бензин в резервоара,
за да може да бъде премествана на ход при нужда!
p.s.Колата не е карана в Германия!От завода още не е била предназначена за немския пазар!
Вероятно италиянски импорт в DE с цел продажба
това имах предвид и аз...че колата явно е поръчана от чужденец....а за газовата го написах, защото шансът германец да сложи газ на колата си е 1 към 1000..освен ако не минава по 50-100 хил. км. годишно...
за колегата с джантите: да, хващам се, защото тази кола е дошла в България с джантите на снимката в мобиле...Продавачът там си ги е свалил и сложил тези грозните и евтини..та смятай щом се е занимавал с такива дреболии да изкара 150 евро, какво остава как, кога и дали е била подържана колата...а това е важно...
както и да е: днес продавачът ми звънна и каза, че някой му се обадил от Варна и щял да идва да взима колата за 6500лв....да му е честита![]()
Надявам се поне като вземеш кола, да се похвалиш тук. Интересно ми е колко по-добра ще бъде за 6 бона, ако държиш да е с тоя мотор и екстри, и регистрирана

И между другото не защитавам тази черната 325-ца, не бих й обърнал внимание даже, ако си търся кола, но за тези пари няма какво да очакваш. Приготви 8500 поне и имай претенции. Като не те кефи - подмини, няма за какво да търсиш под вола теле и да философстваш кой слагал газ в Германия, че колко милиона километра карал, ама с кви лайсни била, джантите кви били... направо е смешно да се обсъждат такива неща за такива дърти кочини

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Innocent написа:Здравейте, искам да си взема Е46 320d, но получих информация, че това било най-несполучливия модел на БМВ, поддръжката била скъпа, постоянно се сменяли датчици и т.н. та въпроса ми е дали това е вярно? Моля споделете вашето мнение!
Благодаря!
Момчета сменете си източниците ,моля ви...
Друга молба - прочетете малко,стига сте живяли още с мисълта,някой да ви подава всичко наготово....
Само един абсолютен лаик на тема автомобили може да изтърси подобна глупост..не може в тема за конкретни автомобили,да искаш да ти напишем ферман за модела,като тази информация можеш да си я набавиш само,разрови се малко.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Barakov.bg
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 15.01.2016
- Пол: Мъж
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
и аз продължавам с въпросите http://www.cars.bg/c1495716 това Е36 или Е46 е има някакво разминаване с годината и двигателя. Според мен е 1.9(118) но като невеж 

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Gqbriel написа:Innocent написа:Здравейте, искам да си взема Е46 320d, но получих информация, че това било най-несполучливия модел на БМВ, поддръжката била скъпа, постоянно се сменяли датчици и т.н. та въпроса ми е дали това е вярно? Моля споделете вашето мнение!
Благодаря!
Момчета сменете си източниците ,моля ви...
Друга молба - прочетете малко,стига сте живяли още с мисълта,някой да ви подава всичко наготово....
Само един абсолютен лаик на тема автомобили може да изтърси подобна глупост..не може в тема за конкретни автомобили,да искаш да ти напишем ферман за модела,като тази информация можеш да си я набавиш само,разрови се малко.
http://www.mobile.bg/11452190427683080
Ето ти конкретен автомобил, мнение?
Последна промяна Innocent на 19 Яну 2016, 21:53, променена общо 1 път
- dobry46
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 1.12.2011
- Пол: Мъж
- Кара: X3 F25 35i LCI M sport
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Скъпа за тези пари и без грам екстра- поне да беше М пакет
П.С пък те тия са по 500 паунда- тук искат 8-9 измамници
П.С 2 - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=c6veug - по си заслужава

П.С пък те тия са по 500 паунда- тук искат 8-9 измамници

П.С 2 - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=c6veug - по си заслужава

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Barakov.bg написа:и аз продължавам с въпросите http://www.cars.bg/c1495716 това Е36 или Е46 е има някакво разминаване с годината и двигателя. Според мен е 1.9(118) но като невеж
e46


..Bayerische Motoren Werke..


Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
icak написа:nvkbul написа:пак относно тази...http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... 1779234226
откривам някои странни неща при проверка на VIN-a...WBAEV31040KL48294
Ти вече майтап ли си правиш или просто си на 17 и половина и ти предстои първата покупка на колаКолата е излязла от ш*бания завод преди 13 години, а на теб ти се вижда странно, че не е с оригиналните си лайсни и джанти
Да се чудиш как някой е имал време да разкара и джантите, че и лайсните да смени.. тя тъкмо излязла от магазина горката и вече някой я е наакал! Ми тя за 13 години може да е сменила 13 собственика, пък даже и един да е бил, след време може да е решил, че не го кефят вече и да си ги е сменил, какъв е проблема? Същото е и с джантите, още повече по автокъщите навън, турци и араби масово ги продават отделно, а колата я пускат с железарки или някакви други изтръпнали.
nvkbul написа:dr.peshev написа:
Надявам се поне като вземеш кола, да се похвалиш тук. Интересно ми е колко по-добра ще бъде за 6 бона, ако държиш да е с тоя мотор и екстри, и регистрирана
И между другото не защитавам тази черната 325-ца, не бих й обърнал внимание даже, ако си търся кола, но за тези пари няма какво да очакваш. Приготви 8500 поне и имай претенции. Като не те кефи - подмини, няма за какво да търсиш под вола теле и да философстваш кой слагал газ в Германия, че колко милиона километра карал, ама с кви лайсни била, джантите кви били... направо е смешно да се обсъждат такива неща за такива дърти кочини
прав е колегата, малко се вманиачих



- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Innocent написа:Gqbriel написа:Innocent написа:Здравейте, искам да си взема Е46 320d, но получих информация, че това било най-несполучливия модел на БМВ, поддръжката била скъпа, постоянно се сменяли датчици и т.н. та въпроса ми е дали това е вярно? Моля споделете вашето мнение!
Благодаря!
Момчета сменете си източниците ,моля ви...
Друга молба - прочетете малко,стига сте живяли още с мисълта,някой да ви подава всичко наготово....
Само един абсолютен лаик на тема автомобили може да изтърси подобна глупост..не може в тема за конкретни автомобили,да искаш да ти напишем ферман за модела,като тази информация можеш да си я набавиш само,разрови се малко.
http://www.mobile.bg/11452190427683080
Ето ти конкретен автомобил, мнение?
А ето ти ВИН разбивка:
Vehicle Identification Number WBAAS71070FY45637
Type AS71
Model 320d - EUR
Development Code E46 (4FL)
Chassis LIM
Steering LL
Doors 4
Engine M47DO1
Displacement 2.00
Power 110
Drivetrain HECK
Transmission MECH
Color Sonderlackierung - 490
Upholstery Sonderpolsterung - Z1XX
Production Plant MUNICH
Production Date 2004-07-13
Options
167 Eu4 Exhaust Emissions Norm Abgasnorm Eu4
2CD Lt/aly Wheels Star Spoke 136 Lm Raeder Sternspeiche 136
226 Sports Suspension Settings Sportliche Fahrwerksabstimmung
249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion Fuer Lenkrad
255 Sports Leather Steering Wheel Sport-lederlenkrad
320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall
321 Exterior Parts In Body Color Exterieurumfaenge In Wagenfarbe
423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours
428 Warning Triangle Warndreieck
431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend
441 Smokers Package Raucherpaket
473 Armrest, Front Armauflage Vorn
494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer
495 3. Headrest Rear Centre 3. Kopfstuetze Hinten
508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc)
520 Foglights Nebelscheinwerfer
521 Rain Sensor Regensensor
534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik
550 On-board Computer Bordcomputer
650 Cd Player Cd-laufwerk
661 Radio Bmw Business Radio Bmw Business
7RE Special Ed. Lifestyle Carbon Grey Spezial Ed. Lifestyle Carbon/grau
722 Edition Lifestyle Edition Lifestyle
785 White Direction Indicator Lights Weisse Blinkleuchten
8SP Cop Control Cop Steuerung
801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung
818 Main Battery Switch Batteriehauptschalter
863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa
879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur
938 Control Zs Individual Series Steuerung Zs-individualserien
940 Special Request Equipment Sonderwunsch Ausstattung
972 Comfort Package Comfort Paket
Standard Equipment
210 Dynamic Stability Control (dsc) Dynamische Stab. Control (dsc)
548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho
832 Battery In Luggage Compartment Batterie Im Kofferraum
851 Language Version German Sprachversion Deutsch
Аз не бих пропуснал да прегледам кола,която има сервизна история в България...най-малкото,след като продавача,го твърди - хващате си и отивате в Аутоабавария или Дару и гледате...
Незнам кой ви пълни главата с глупости но 2.0д може да е и проблемен и много здрав - въпрос на късмет и правилна поддръжка..
Имат няколко неща,които трябва да се прегледат - но те важат за всеки дизелов автомобил...колкото и да е поддържана една кола,рано или късно годините оказват влияние,до преди да я вземеш може да е била безпроблемна и на теб да ти се паднат да сменяш (алтернатор,водна,маслена помпи и т.н - просто им идва времето).
На мен лично тази комбинация от цветове няма как да ми хареса,НО всеки има различен вкус..но повече ми прави впечатление,че барчетата под климатика нямат драскотина - което за мен е 2 неща или сменяни или собственика си пази колата...и 2те са в +,защото ако някой го дразни такъв детайл и търси перфектен ,държи на малките неща и колата няма да е гроб...другото е същото....
Не очаквайте,НИЕ да ви дадем категоричен отговор,защото много хора са грешали а и често се случва тази ,която изглежда като дроб да е по-здрава от лъскавата...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
nvkbul написа:прав е колегата, малко се вманиачихама щото се нагледах на кочини и ми писна...иначе за парите...нямам бюджет, мога да платя и 10 000 за Е46 ако колата си заслужава, но трябва наистина да е перфектна, 3.0i мотор и до горе с екстри...
а тая черната понеже много се чудих за нея, реално не ми харесва, но за 6000 щях да я взема и да инвестирам в нея 2-3 хил лв. докато заприлича на нещо.....ама май няма да я огрее
Това е ултра идиотска история, да вземеш кочина и да наливаш в нея пари, за да я направиш кола. Просто го изключи това банално мислене тип "да не се мина и да не настина".
Не си на далавера като вземеш колата по-евтино от нормалното, да се окаже някакъв дроб, пък оттам нататък да му мислиш и да ставаш реставратор, на далавера си да вземеш читава кола за малко повече пари, но от правилния човек, който да я е поддържал във времето и като я продава малко по-скъпо, знаеш че със сигурност му е излязла хиляди над тази цена. Не казвам да дадеш 15 бона за Е46-ца, предполагам, че ме разбираш какво имам предвид.
Та по-добре ги дай тези 2-3к сега и вземи вече гледана кола, вместо да я взимаш за 5-6к с идеята да инвестираш другите впоследствие, за да я съживиш. Първо тези 2-3 доникъде няма да ти стигнат, второ пак няма да стане като гледаната кола, т.е. може да стане, но трябва да налееш толкова пари, нерви и т.н., че трябва да си някой психично болен, за да тръгнеш да го правиш съзнателно.
Друг е въпроса, че читави трудно се намират и иска търпение, само не позволявай на мерака да те заслепява

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани