Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8377
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
mrtnslavchev написа:По темата: Колата изглежда , доста добре. Предвид цената
аз съм на същото мнение, че и коментар има сигурно от 100-200лв
най-хубаво е да се види на място и ако не харчи масло, като змей си е оферта

според мен бързо ще я вземат

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- bajo85
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело Drag
- Мечтае да кара: Е36 M3 turbo
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
vicho написа:mrtnslavchev написа:По темата: Колата изглежда , доста добре. Предвид цената
аз съм на същото мнение, че и коментар има сигурно от 100-200лв
най-хубаво е да се види на място и ако не харчи масло, като змей си е оферта![]()
според мен бързо ще я вземат
Тези мнения са за офертата на колегата karnozavur
или за комбито ?
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
vicho написа:mrtnslavchev написа:По темата: Колата изглежда , доста добре. Предвид цената
аз съм на същото мнение, че и коментар има сигурно от 100-200лв
най-хубаво е да се види на място и ако не харчи масло, като змей си е оферта![]()
според мен бързо ще я вземат
Как може да се разбере при оглед харчи ли масло?
Евентуално да се гледа за син пушек ама това не е гаранция, че пак няма да гори.
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8377
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
vvasilev1 написа:Как може да се разбере при оглед харчи ли масло?
Евентуално да се гледа за син пушек ама това не е гаранция, че пак няма да гори.
гаранция няма, ама липсата на син пушек е добър знак, а и проблема винаги може да се коригира с 10W60

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- karnozavur
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 3.01.2016
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
колеги, според вас каква е справедливата цена на това: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... 1779234226
основните проблеми са:
не държи обороти на газ и гасне в движение на ниска скорост...на бензин е ок
отзад над бронята, тоест на купето има петно 10 на 10 см. ръжда...
отпред предна броня отдолу е счупена и липсват корите под двигателя
има изгорели пиксели на навито
газта е поставяна отдавна в Германия, евентуално километрите са по две....
основните проблеми са:
не държи обороти на газ и гасне в движение на ниска скорост...на бензин е ок
отзад над бронята, тоест на купето има петно 10 на 10 см. ръжда...
отпред предна броня отдолу е счупена и липсват корите под двигателя
има изгорели пиксели на навито
газта е поставяна отдавна в Германия, евентуално километрите са по две....
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
vicho написа:http://www.cars.bg/c1486668
реална цена
Имаме ли VIN на тази кола, или някой да знае нещо за продавача? Че това описание изглежда абсурдно... 2005 първа регистрация, на 91 000 реални км

- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
vicho написа:гаранция няма, ама липсата на син пушек е добър знак, а и проблема винаги може да се коригира с 10W60
Бих го препоръчвал тва като решение само с изричната забележка САМО ЛЯТОТО ...
Това масло е твърде гъсто за М54 за зимата, за кола седяща навън

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- chris_barnes
- ентусиаст
-
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
nvkbul написа:колеги, според вас каква е справедливата цена на това: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... 1779234226
основните проблеми са:
не държи обороти на газ и гасне в движение на ниска скорост...на бензин е ок
отзад над бронята, тоест на купето има петно 10 на 10 см. ръжда...
отпред предна броня отдолу е счупена и липсват корите под двигателя
има изгорели пиксели на навито
газта е поставяна отдавна в Германия, евентуално километрите са по две....
Ако ги знаеш всичките тези неща защо би я купил?

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
chris_barnes написа:nvkbul написа:колеги, според вас каква е справедливата цена на това: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... 1779234226
основните проблеми са:
не държи обороти на газ и гасне в движение на ниска скорост...на бензин е ок
отзад над бронята, тоест на купето има петно 10 на 10 см. ръжда...
отпред предна броня отдолу е счупена и липсват корите под двигателя
има изгорели пиксели на навито
газта е поставяна отдавна в Германия, евентуално километрите са по две....
Ако ги знаеш всичките тези неща защо би я купил?
Защото проблема с газта може да се окаже само един прост филтър евентуално. В най-лошия случай дюзи, което също е поправимо...Ръждицата отзад е по-кофти проблем, но и тя може да се оправи, а и колата ако я взема ще се държи в гараж...
километрите дори и по две за този мотор не са болка за умиране.
Иначе фейслифтово Е46 от 2003-та, 2,5 мотор, с висок клас газова, голямо нави, подгрев, парктроник оригинален, ксенони, мисля, че едни 6000 лв. биха били били справедлива цена...
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
nvkbul написа:Иначе фейслифтово Е46 от 2003-та, 2,5 мотор, с висок клас газова, голямо нави, подгрев, парктроник оригинален, ксенони, мисля, че едни 6000 лв. биха били били справедлива цена...
Мда, точно така, а фейсовите 18-ки и 20-ки със същите екстри, справедливата им цена е към 4500-5000, с по-малко екстри около 4000, за преди фейсовите да не говорим

Очевидно е, че човека не иска да си избива разходите по колата, а просто да я продаде и въпреки това на някои хора толкова им се иска цените да са както на тях им харесва, че вече почват сами да вярват в собствените си заблуди, 6000 било справедлива цена... Айде малко усещане! Регистирана, застрахована и обслужена кола, с два комплекта джанти и гуми (може да не са някви готини - ама ги има все пак), с газ и прилични екстри - 7000 си е добре и то предвид забележките.. то ако беше без тях, трябваше да е над 8.
Ако съм на продавача, не бих свалил повече от 100лв. колкото да не е без хич. А на който му е скъпо и си мисли, че ще си купи такава същата кола от Германия в подобно състояние, ще я регистрира, застрахова и обслужи съвсем основно, без странични глезотии и ще му легне 6 бона, лично ще му подаря и моята кола + 9 дена ядене, пиене и е*ане за моя сметка на някой далечен, топъл остров!

- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
K_Ilkov написа:vicho написа:гаранция няма, ама липсата на син пушек е добър знак, а и проблема винаги може да се коригира с 10W60
Бих го препоръчвал тва като решение само с изричната забележка САМО ЛЯТОТО ...
Това масло е твърде гъсто за М54 за зимата, за кола седяща навън
Това НЕ е решение, нито пък липсата на пушек е дори `намек`, че не гори масло.
Аз лично колкото М54 и N42 знам - всичките си пият, читави или занемарени - това е.
Имал съм по една и от двете и двете бяха на около 200К реални.
N42-ката (10W40) си лапкаше може би около 0,8-1,0 л на 1000 км без ГРАМ пушек отзад! Сух ауспух!
М54-ката (10W60) зависи - ако се караше в обороти (разбирай 3,5К и нагоре) до 0.8-1.0 литър на 1000 км, друг път със 110 до морето, там и обратно - не го пипна или максимум 100 мл да дръпна.. Също - никакъв пушек, сух ауспух.
И двете нямаха капка теч по мотора!
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8377
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Bexim написа:М54-ката (10W60) зависи - ако се караше в обороти (разбирай 3,5К и нагоре) до 0.8-1.0 литър на 1000 км
1.5 литра на 10,000км, но пък моята е на 109,000 км



при теб е било видимо excessive, но пък в рамките на нормалното по разбиранията на BMW за харч

мисля си , че до половин кило на 1,000км е ОК, по-нагоре не е, особено от гъстото

You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
icak написа:nvkbul написа:Иначе фейслифтово Е46 от 2003-та, 2,5 мотор, с висок клас газова, голямо нави, подгрев, парктроник оригинален, ксенони, мисля, че едни 6000 лв. биха били били справедлива цена...
Мда, точно така, а фейсовите 18-ки и 20-ки със същите екстри, справедливата им цена е към 4500-5000, с по-малко екстри около 4000, за преди фейсовите да не говорим![]()
Очевидно е, че човека не иска да си избива разходите по колата, а просто да я продаде и въпреки това на някои хора толкова им се иска цените да са както на тях им харесва, че вече почват сами да вярват в собствените си заблуди, 6000 било справедлива цена... Айде малко усещане! Регистирана, застрахована и обслужена кола, с два комплекта джанти и гуми (може да не са някви готини - ама ги има все пак), с газ и прилични екстри - 7000 си е добре и то предвид забележките.. то ако беше без тях, трябваше да е над 8.
Ако съм на продавача, не бих свалил повече от 100лв. колкото да не е без хич. А на който му е скъпо и си мисли, че ще си купи такава същата кола от Германия в подобно състояние, ще я регистрира, застрахова и обслужи съвсем основно, без странични глезотии и ще му легне 6 бона, лично ще му подаря и моята кола + 9 дена ядене, пиене и е*ане за моя сметка на някой далечен, топъл остров!
говорим за конкретната обява, където ръждата е започнала да яде колата...има проблем с газовата уредба и не на последно място километрите са около 500 хил...
7000 никой няма да даде, тя затова стои в мобилето от 3 месеца.....аз и на 6000 се чудя и затова реших да питам във форума дали си заслужава...

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
nvkbul написа:icak написа:nvkbul написа:Иначе фейслифтово Е46 от 2003-та, 2,5 мотор, с висок клас газова, голямо нави, подгрев, парктроник оригинален, ксенони, мисля, че едни 6000 лв. биха били били справедлива цена...
Мда, точно така, а фейсовите 18-ки и 20-ки със същите екстри, справедливата им цена е към 4500-5000, с по-малко екстри около 4000, за преди фейсовите да не говорим![]()
Очевидно е, че човека не иска да си избива разходите по колата, а просто да я продаде и въпреки това на някои хора толкова им се иска цените да са както на тях им харесва, че вече почват сами да вярват в собствените си заблуди, 6000 било справедлива цена... Айде малко усещане! Регистирана, застрахована и обслужена кола, с два комплекта джанти и гуми (може да не са някви готини - ама ги има все пак), с газ и прилични екстри - 7000 си е добре и то предвид забележките.. то ако беше без тях, трябваше да е над 8.
Ако съм на продавача, не бих свалил повече от 100лв. колкото да не е без хич. А на който му е скъпо и си мисли, че ще си купи такава същата кола от Германия в подобно състояние, ще я регистрира, застрахова и обслужи съвсем основно, без странични глезотии и ще му легне 6 бона, лично ще му подаря и моята кола + 9 дена ядене, пиене и е*ане за моя сметка на някой далечен, топъл остров!
говорим за конкретната обява, където ръждата е започнала да яде колата...има проблем с газовата уредба и не на последно място километрите са около 500 хил...
7000 никой няма да даде, тя затова стои в мобилето от 3 месеца.....аз и на 6000 се чудя и затова реших да питам във форума дали си заслужава...
Ръждясала кола и за 2 бона не си залужава.. ако ще перфе да е, като видя ръжда бягам с 200...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани