Не отива ток до бензиновата помпа.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- bavaretca_tns
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 14.04.2008
- Местоположение: plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: Основно на запад и по писти.
Не отива ток до бензиновата помпа.
Здравейте,
Не знам дали е съвпадение но реших да сменя компа на ABS защото ми даваше грешка на различни датчици и при смяна на датчиците продължи да дава грешка за датчици, но при замерване те са здрави а си светва лампата от време на време.Та сложих новия комп. /същия модел като предишния само че втора ръка/ и реших да запаля колата но греда
, не ще да пали, викам нещо стана, връщам стария комп. и същата работа като се опита да запали и държеше за секунда около 500об. и изгасна, тръгвам да въртя но не се чува бензиновата помпа да работи на контакт.
Проблема е следния че не отива ток до помпата, релето и бушона са здрави /пробвани са с други/. Когато пусна кабел от друг 15А бушон до бушона на помпата /№18/ отзад до буксата на помпата /черната букса/ идва 12V.Идват и 7,5 V и до двете букси за нивомера, но след като ги откачих първия път и ги закачих втори път не отчиташе стрелката на бензина.
Друг е въпроса че като подам директно ток на помпата тя не работи.Утре ще я махам и да видя дали е изгоряла.Пробвах с почукване, но не стана.
Въпроса ми от къде идват тока към бушона на помпата, утре също ще пробвам дали идва ток към релето на помпата и главното реле /пинове 85 и 86/
Каква е ел. схемата на системата.
Питам за съвети, какво да проверя още.
Колата е М43Б16 с ГИ.
Не знам дали е съвпадение но реших да сменя компа на ABS защото ми даваше грешка на различни датчици и при смяна на датчиците продължи да дава грешка за датчици, но при замерване те са здрави а си светва лампата от време на време.Та сложих новия комп. /същия модел като предишния само че втора ръка/ и реших да запаля колата но греда

Проблема е следния че не отива ток до помпата, релето и бушона са здрави /пробвани са с други/. Когато пусна кабел от друг 15А бушон до бушона на помпата /№18/ отзад до буксата на помпата /черната букса/ идва 12V.Идват и 7,5 V и до двете букси за нивомера, но след като ги откачих първия път и ги закачих втори път не отчиташе стрелката на бензина.
Друг е въпроса че като подам директно ток на помпата тя не работи.Утре ще я махам и да видя дали е изгоряла.Пробвах с почукване, но не стана.
Въпроса ми от къде идват тока към бушона на помпата, утре също ще пробвам дали идва ток към релето на помпата и главното реле /пинове 85 и 86/
Каква е ел. схемата на системата.
Питам за съвети, какво да проверя още.
Колата е М43Б16 с ГИ.
- batvlady79
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 525dA '09
- Мечтае да кара: ново БМВ
Re: Не отива ток до бензиновата помпа.
Ето схема на захранването, от релето тока отива в бушона и от него - директно в помпата, зелено-виолетов кабел за плюса.
Щом директно като подадеш ток, не работи, значи е сдала багажа. Освен това щом имаш ГИ, е хубаво да й сложиш допълнително реле и да изключва няколко секунди след като прехвърлиш на газ, иначе се товари напразно, защото целия дебит се връща обратно в резервоара (инжекторите са затворени).
Щом директно като подадеш ток, не работи, значи е сдала багажа. Освен това щом имаш ГИ, е хубаво да й сложиш допълнително реле и да изключва няколко секунди след като прехвърлиш на газ, иначе се товари напразно, защото целия дебит се връща обратно в резервоара (инжекторите са затворени).
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Когато прочетох за вредата от алкохола, се отказах от четенето..
- bavaretca_tns
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 14.04.2008
- Местоположение: plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: Основно на запад и по писти.
Re: Не отива ток до бензиновата помпа.
1.Главното реле подава ток на релето на помпата като го проверих там където влизат пинове 85 и 86 на релето на помпата, но видях че всички кабели от релето отиват в посока купето на колата.
Отворих бушониерата за да видя дало няма прекъснат кабел към бушона на помпата, защото не идват 12V но нямаше а и те отиваха към купето. От къде идва физически кабела до бушона, на схемата се вижда че идва от релето да не би да има и друг бушон някъде под таблото на колата или да прави някаква връзка там.Мога да прозвъня кабела от бушона до там където влиза пин 87 на релето дали не е прекъснат някъде, но това реле го пробвах на свирката и работеше, като сложих от свирката релето е същата работа /нали са еднакви релетата/.Пиновете на релето са 30 постоянен плюс от акумулатора, 87 отива към бушона, 86 идва от главното реле и 85 идва от ECU-то.
2.Когато пусна кабел /мост/ от друг 15 А бушон /№46/ до бушона на помпата /№18/ отзад до буксата на помпата /черната букса/ идва 12V.Това проблем ли е и ще се натоварва ли някоя от двете системи.
3.Идват и 7,5 V и до двете букси за нивомера /без значение дали идва ток до помпата и това достатъчно ли защото не отчита наличието на гориво/, но след като ги откачих първия път и ги закачих втори път не отчиташе стрелката на бензина.От къде се захранват двете букси за нивомерите?
Отворих бушониерата за да видя дало няма прекъснат кабел към бушона на помпата, защото не идват 12V но нямаше а и те отиваха към купето. От къде идва физически кабела до бушона, на схемата се вижда че идва от релето да не би да има и друг бушон някъде под таблото на колата или да прави някаква връзка там.Мога да прозвъня кабела от бушона до там където влиза пин 87 на релето дали не е прекъснат някъде, но това реле го пробвах на свирката и работеше, като сложих от свирката релето е същата работа /нали са еднакви релетата/.Пиновете на релето са 30 постоянен плюс от акумулатора, 87 отива към бушона, 86 идва от главното реле и 85 идва от ECU-то.
2.Когато пусна кабел /мост/ от друг 15 А бушон /№46/ до бушона на помпата /№18/ отзад до буксата на помпата /черната букса/ идва 12V.Това проблем ли е и ще се натоварва ли някоя от двете системи.
3.Идват и 7,5 V и до двете букси за нивомера /без значение дали идва ток до помпата и това достатъчно ли защото не отчита наличието на гориво/, но след като ги откачих първия път и ги закачих втори път не отчиташе стрелката на бензина.От къде се захранват двете букси за нивомерите?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- bavaretca_tns
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 14.04.2008
- Местоположение: plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: Основно на запад и по писти.
Re: Не отива ток до бензиновата помпа.
Проблем 1 решен.
Идват и 7,5 V и до двете букси за нивомера но след като ги откачих първия път и ги закачих втори път не отчиташе стрелката на бензина.Нивомерите си работят отчита при движение на поплавъка от 10 ома до 240 ома. От къде се захранват двете букси за нивомерите /мали някаква схема защото не намирам имали бушон/ и колко волта трябва да отиват към тях?
Нормално ли е когато имам около 15л. бензин в резервоара с помпата /десния/ в другия /за шофьора/ да няма нищо /четох че обратния бензин се прехвърля в половината резервоар с помпата когато не е пълен.
Идват и 7,5 V и до двете букси за нивомера но след като ги откачих първия път и ги закачих втори път не отчиташе стрелката на бензина.Нивомерите си работят отчита при движение на поплавъка от 10 ома до 240 ома. От къде се захранват двете букси за нивомерите /мали някаква схема защото не намирам имали бушон/ и колко волта трябва да отиват към тях?
Нормално ли е когато имам около 15л. бензин в резервоара с помпата /десния/ в другия /за шофьора/ да няма нищо /четох че обратния бензин се прехвърля в половината резервоар с помпата когато не е пълен.
- batvlady79
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 525dA '09
- Мечтае да кара: ново БМВ
Re: Не отива ток до бензиновата помпа.
Нивомерите се захранват от таблото, нямат отделен бушон. Двата нивомера са свързани последователно, а другите два свободни пина от буксите им, отиват директно в таблото. Ето схемата, по-долу.
Да, точно така, първо се изпразва резервоара зад шофьора, а чак след това зад пасажера. Но така е конструирана системата, че взема средното от двата нивомера. Отляво има просто една тръбичка, която прехвърля бензина в дясната страна на резервоара и оттам се точи докато свърши.
Да, точно така, първо се изпразва резервоара зад шофьора, а чак след това зад пасажера. Но така е конструирана системата, че взема средното от двата нивомера. Отляво има просто една тръбичка, която прехвърля бензина в дясната страна на резервоара и оттам се точи докато свърши.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Когато прочетох за вредата от алкохола, се отказах от четенето..
- bavaretca_tns
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 14.04.2008
- Местоположение: plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: Основно на запад и по писти.
Re: Не отива ток до бензиновата помпа.
Благодаря на колегата. Проблема е решен след смяна на помпата и релето към нея.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани