ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от kdl » 09 Яну 2016, 10:56

Koлеги, няма сносна кола за 1500лв... особено БМВ.
Няма здраво купе 1991-1994 - ако има е на някой, който я е затворил в гараж и не я е карал в последните 6-7 години.
Бъдете реалисти. Е36 е хубава кола, но не е модерна. Доста трудно преживяват няколко зими в България, а тези които идват от студен климат, се разпадат по улиците.

Ако идеята на една кола е да я запалиш и да отидеш на кафе до вас, ОК... но е почти невъзможно да вземеш нещо такова и да тръгнеш на път.
Е36 вече почти нямат части за предлагане. Колите за части се разпадат сами.

Искаш ли някакво Е36, което да караш, е от 3500+ и трябва да внимаваш много какво взимаш, особено ако не разбираш от коли.
Всичко каквото може да се изпише по тази тема, е написано вече в раздел Е30 преди години.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 146
Регистриран на: 12.04.2010
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Два умрели форда и 28ца
Мечтае да кара: Танк
Детайли за колата: Е36 328 97'
2.93 LSD
М20 маховик на 5.8кг
M50 Intake
S52 USDM Cams 10.2 lift 252in244ex
Плетени изпускатели
Romraider self tuned
14.0 1/4 mile

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от FuRoRR » 10 Яну 2016, 14:02

Напълно възможно е да попаднеш на екземпляр убиван от бой, но издържал тормоза.Преди две години взех за 700 лева едно купе с М52Б20 без прехвърляне и си го карах една годинка без никакви проблеми. Тва М52 колкото прегрявания и бой издържа , щом М50 е още по-здраво, не знам как хората изобщо ги чупят.Риска да не си го потърсят беше голям, ама после си върнах двойно парите като го разхвърлих на части.Даже и собственика беше доволен, че му върнах номерата и талоните, да си го отпише.
Купуваш, шибваш една-две разпънки, да замазват положението със съсипаните бомбета и караш колкото изкара. От гледна точка на мотор - is или м50.

Мисълта ми е , че има два варианта - или ще обикнеш модела, или ще го намразиш тотално. И всичко това зависи от късмета ти.
Намери си 4 приятелчета с 36ци като да имат - INPA, малко тенекиджийско чукче , компресомер,куфар с инструменти.
Та отиваш да гледаш избраната кола с аверите> Гошо я изнасилва виртуално, Пешо я чука отзад за гнилочи,Иван я пробва как духа,а Митко подава инструмента си на другите трима.
Ако и тогава случиш на гробница, си купи някоя Дачия от магазина...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от bum_bum » 10 Яну 2016, 22:33

Доста сигурна рецепта да се подсигуриш, че не си карал е36 :mhihi:

Това че изглежда, има емблеми и е записана марката в талона далеч не означава че караш същата кола. Та в тоя ред на мисли много хора си мислят, че знаят а всъщност и представа нямат.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 29.11.2009
Пол: Мъж
Кара: ше BMW E36 318tds Touring
Мечтае да кара: BMW E26
Детайли за колата: Бавно комби с черни облаци

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от raptorxbg » 11 Яну 2016, 8:24

Ако си купуваш кола с мисълта, че ще я размажеш по-добре си върви пеша... или правиш като повечето от нас и минаваш на принципа "Няма Game over, а само Insert coin to continue" :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 19.10.2014
Пол: Мъж
Кара: Е 36 318i

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от durtaka » 12 Яну 2016, 16:56

здравейте,
може ли малко помощ или просто някой да ме насочи, за да знам кък кого да се обърна за адекватна помощ?
та от вчера се заслушах, че когато работи колата на място, и е пуснато парното (колата е с електронното управление на климатроника)
и се чува някакво припукване (аз ги чувам долу около педалите) през 10 секунди и си се повтара периодично!
няма проблем с климатроника всичко си работи, но преди тези звуци ги нямаше??
какво е според вас ?

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 5.12.2015
Кара: BMW 318is
Мечтае да кара: BMW 645

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от bmwe36forever » 12 Яну 2016, 18:03

Здр...четох мн по въпроса и преди да взема мерки реших да споделя с вас и да поискам мнението ви.Значи имам 318ис 95г,имаше пр с оборотите преди врме,баща ми смени някво бутало и се оправи,докато не падна големия студ по нова год и него бях палила 3-4 дена.Решавам вчера да я разходя малко паля,тръгвам,няма пр.карам 3-4 км и изведнъж сякаш нещо запуши системата,почна да губи обороти,да гасне,като изкл от скорост най-вече.значи като загрее го прави и даже след няколко такива гаснения по светофарите,започва все по трудно да пали...моляви.помагайте...
BMW PASSION

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: E91 325d
Мечтае да кара: отново E36 318is

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от k.milanov » 12 Яну 2016, 19:51

ПАК въпрос за воланите.

Този:

Изображение

Монтиран в е36 и е46 еднакъв ли е? Аз съм с такъв на 36тицата, но има ли някаква ралика с 46тицовия такъв волан. Говорим за НЕмулти. Моя геврек горе е ужасно захабен вече, а намерих в олх един волан без бег и искам да го взема и да си ползвам моя бег, но как да разбера ако има рализка между 36 и 46 :dunno:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 29.11.2009
Пол: Мъж
Кара: ше BMW E36 318tds Touring
Мечтае да кара: BMW E26
Детайли за колата: Бавно комби с черни облаци

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от raptorxbg » 13 Яну 2016, 12:22

Ето какво се случва с оста на обтяжната "люлка" на тдс-а когато навърти 225 000км (по километраж :mhihi: ) без да я сменявате:
Изображение
И за незнаещите - този ръб при пръстите ми НЕ трябва да го има :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 162
Регистриран на: 16.04.2010
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: е36 1.6i м43б16

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от aliays » 13 Яну 2016, 12:26

bmwe36forever написа:Здр...четох мн по въпроса и преди да взема мерки реших да споделя с вас и да поискам мнението ви.Значи имам 318ис 95г,имаше пр с оборотите преди врме,баща ми смени някво бутало и се оправи,докато не падна големия студ по нова год и него бях палила 3-4 дена.Решавам вчера да я разходя малко паля,тръгвам,няма пр.карам 3-4 км и изведнъж сякаш нещо запуши системата,почна да губи обороти,да гасне,като изкл от скорост най-вече.значи като загрее го прави и даже след няколко такива гаснения по светофарите,започва все по трудно да пали...моляви.помагайте...

Здравей, предполагам стъпковото моторче ти прави проблеми, опитай да го почистиш, има теми из форума как изглежда и къде се намира при различните двигатели. Успех...

Sent from my D2303 using Tapatalk

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 13.01.2016
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E36
Мечтае да кара: BMW E36 M-POWER

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от krisko stoilov TDS » 13 Яну 2016, 19:58

Здравей те колеги искам да попитам за моето тдс-че малко имам го от няколко месеца и задницата много подскача като мина през малка неравност сменил съм всички тампони и амортисьори от какво може да е и също така съм чувал че можело да се направи анти-лаг и ако може и някой има представа как ще му бъда много благодарен.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 9.02.2011
Кара: Кон

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от axel.folu » 13 Яну 2016, 23:14

bmwe36forever написа:Здр...четох мн по въпроса и преди да взема мерки реших да споделя с вас и да поискам мнението ви.Значи имам 318ис 95г,имаше пр с оборотите преди врме,баща ми смени някво бутало и се оправи,докато не падна големия студ по нова год и него бях палила 3-4 дена.Решавам вчера да я разходя малко паля,тръгвам,няма пр.карам 3-4 км и изведнъж сякаш нещо запуши системата,почна да губи обороти,да гасне,като изкл от скорост най-вече.значи като загрее го прави и даже след няколко такива гаснения по светофарите,започва все по трудно да пали...моляви.помагайте...


Чистене но не и с коресели а и едно моторче е ефтино по добре го сменете. Но и аз съм имал проблеми с стъпковия но не ми е гаснал а ми играеха оборотите

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от b00st » 14 Яну 2016, 14:34

k.milanov написа:ПАК въпрос за воланите.

Този:

Изображение
но как да разбера ако има рализка между 36 и 46 :dunno:

Отзад нямат нищо общо.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от kdl » 14 Яну 2016, 14:45

Не бяха ли еднакви до някаква година? 99май. После местят при Е46 ринга на конзолата и го махат от волана.

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 5.12.2015
Кара: BMW 318is
Мечтае да кара: BMW 645

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от bmwe36forever » 16 Яну 2016, 21:05

При мен проблема е подобен на почти всички други относно оборотите,но разликата е там,че моето почва да се бъгва след като мина малко разстояние и загрее и стрелката на темп закове в перфектното средно положение,Дотогава колата е пушка...
bmwe36forever написа:Здр...четох мн по въпроса и преди да взема мерки реших да споделя с вас и да поискам мнението ви.Значи имам 318ис 95г,имаше пр с оборотите преди врме,баща ми смени някво бутало и се оправи,докато не падна големия студ по нова год и него бях палила 3-4 дена.Решавам вчера да я разходя малко паля,тръгвам,няма пр.карам 3-4 км и изведнъж сякаш нещо запуши системата,почна да губи обороти,да гасне,като изкл от скорост най-вече.значи като загрее го прави и даже след няколко такива гаснения по светофарите,започва все по трудно да пали...моляви.помагайте...
BMW PASSION

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 21.02.2009
Местоположение: Момково
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 318 iS / M42B18
Мечтае да кара: BMW E92 M-Power

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от tonev88 » 17 Яну 2016, 12:57

Здравейте, от скоро имам проблем със странно чукане от към капака на мотора, съпроводено с бавно изгасяне на лампата за маслото при запалване на двигателя. Колата е Е36 318iS купе 93 година с мотор M42B18. Всичко се случи преди месец и полувина когато смених маслото с препоръчан Кастрол, доста хора ми казаха че може да е от маслото, отново го смених но и след смяната е същата работа. Ходих на един майстор мери ми налягането на маслената помпа и ми каза, че е добре 2 бара и нещо при студен двигател и 1 бар и нещо при загрят, след което ходих при друг майстор, който ми развиваше много теории, относно гумичките на болта за масления филтър, след което го провери и уж всичко е наред и с него. Но колата продължава да чука, и все така след като я запаля лампата за маслото свети между 15 и 20 секунди след което изгася,а странното чукане си остава. Моля някой който е имал подобен или същия проблем да споделя, също който може да помогне да помага. Благодаря предварително!

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook