Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
niko8926 написа:Колеги, вчера закачих колцата и имаше натрупани следните грешки:
272А CDKFRAU - Adaptation multipl. area1
27F8 CDKFP2p - Pedal - travel Poti2
27F6 CDKFPP- Pedal - travel
2783 CDKLM - Hot film air mass meter
2866 CDKDVAN - VVT stop leaning necessary
2852 CDKDVFRS - VVT ref. sensor
2850 CDKDVFFS - VVT guiding sensor
Сменял съм само датчика на РВ (изпускателния)
Колата когато е студена работи нормално, но когато загрее започва да притриса и оборотите на пх са доста ниски малко над 550
Изчетох доста теми свързани с притрисането на този двигател.
Как мога да проверя темп. датчик който е на блока на двигателя ?
Като закачиш колата за диагностика и видиш какво показва датчика.
- niko8926
- Потребител
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: 22.11.2015
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: е46 318и
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Коя стойност е от датчика за темп. (на блока) и какво е DPK-angle
Благодаря предварително
Благодаря предварително

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Батман
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 430
- Регистриран на: 6.03.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: х5 4.6is
- Детайли за колата: трака..на 8 цилиндъра
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
niko8926 написа:...
DPK - не зная, но DKP е позицията на дроселовата клапа,
"COOLANT TEMPERATURE" - на двигатела
"cooler water exit temp.: - на радиатора
- niko8926
- Потребител
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: 22.11.2015
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: е46 318и
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Батман написа:niko8926 написа:...
DPK - не зная, но DKP е позицията на дроселовата клапа,
"COOLANT TEMPERATURE" - на двигатела
"cooler water exit temp.: - на радиатора
Благодаря колега

- Silky
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 8.07.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 316ti
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Колеги, може ли малко напътствия за следните грешки:
Първата грешка не иска да се изтрие, а останалите се трият и след няколко дни излизат пак
- Код: Избери целия код
DME* -> 2783/62 - Hot film air mass meter
278C/62 - Intake air temperature
2721/01 - Lambda sensor ageing after cat
2727/01 - Lambda sensor ageing after cat bank2
2799/22 - Abort DV-adaptation because of environment
Първата грешка не иска да се изтрие, а останалите се трият и след няколко дни излизат пак

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Silky написа:Колеги, може ли малко напътствия за следните грешки:
- Код: Избери целия код
DME* -> 2783/62 - Hot film air mass meter
278C/62 - Intake air temperature
2721/01 - Lambda sensor ageing after cat
2727/01 - Lambda sensor ageing after cat bank2
2799/22 - Abort DV-adaptation because of environment
Първата грешка не иска да се изтрие, а останалите се трият и след няколко дни излизат пак
Колега, според това, което казваш и показваш, дебитомера не работи, има проблем с датчика за температура на въздуха за горивната смес, катализаторите или ламбда сондите след катализаторите не функционират правилно. Какво означава последната грешка, може би знаят създателите на INPA, според някои- дроселовата клапа не може да си направи адаптациите. Аз мисля, че преди да изхарчиш няколко стотин лева е добре колата да се прочете с DIS или ISTA-D.
- pimpo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 604
- Регистриран на: 24.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е46
- Детайли за колата: N42B20
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Silky написа:Колеги, може ли малко напътствия за следните грешки:
- Код: Избери целия код
DME* -> 2783/62 - Hot film air mass meter
278C/62 - Intake air temperature
2721/01 - Lambda sensor ageing after cat
2727/01 - Lambda sensor ageing after cat bank2
2799/22 - Abort DV-adaptation because of environment
Първата грешка не иска да се изтрие, а останалите се трият и след няколко дни излизат пак
Дебитомера може да опиташ да го почистиш. Има доста писано по нета (youtube, форуми) как се чисти, с какъв спрей. При някои хора това помага. Ако не помогне - намери някой с подобна кола на твоята и ги разменете за проба, ако не ти се купува нов на сляпо.
Термодатчика не ми е известно да има начин да се "ремонтира" така че направо се сменя.
Другите грешки според мен са следствие на първите 2.
Последната наистина е невъзможност да се адаптира дроселовата клапа, поради "заобикалящата среда". Заобикялащата среда я разбирай като данни от датчици необходими за адаптацията. Обикновенно върви в комплект с нестабилни празни обороти.
Кога се пише "И" и кога "Й"
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
pimpo написа:Silky написа:Колеги, може ли малко напътствия за следните грешки:
- Код: Избери целия код
DME* -> 2783/62 - Hot film air mass meter
278C/62 - Intake air temperature
2721/01 - Lambda sensor ageing after cat
2727/01 - Lambda sensor ageing after cat bank2
2799/22 - Abort DV-adaptation because of environment
Първата грешка не иска да се изтрие, а останалите се трият и след няколко дни излизат пак
Дебитомера може да опиташ да го почистиш. Има доста писано по нета (youtube, форуми) как се чисти, с какъв спрей. При някои хора това помага. Ако не помогне - намери някой с подобна кола на твоята и ги разменете за проба, ако не ти се купува нов на сляпо.
Термодатчика не ми е известно да има начин да се "ремонтира" така че направо се сменя.
Другите грешки според мен са следствие на първите 2.
Последната наистина е невъзможност да се адаптира дроселовата клапа, поради "заобикалящата среда". Заобикялащата среда я разбирай като данни от датчици необходими за адаптацията. Обикновенно върви в комплект с нестабилни празни обороти.
На дебитомер, който излиза като грешка, веднага след изтриването, проблема не е в замърсяването на датчика му, като се има в предвид, че дори при доста големи отклонения в показанията му от номиналните, поради замърсяване, грешка не се записва.
Ламбда сондите след катализатора, служат да оценяват работата на катализатора. Дори и да предположим, че горивната смес е изключително неправилна, поради първите две грешки, това ще се отрази като грешка в ламбда контрола от първата ламбда сонда, която участва във формирането на горивната смес. В случая, няма нещо подобно, така,че остава или проблемен катализатор или сонда след катализатора.
- danielgenov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 12.06.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 1.9 316i / F36 440xi
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Здравейте и весели празници.
Купих си кабел за диагностика. Днес сутринта преди да съм запалил колата го боднах и излязоха следните грешки, за които моля за помощ/интерпретиране:
Само за последните две грешки знам причината.
Преди 2 дена при работа на празен ход изскубах буксата на дебитомера и тогава е хвърлило грешките - километрите съвпадат. Бях паркирал колата и тя държеше 1500 оборота на празен ход. Опитах с жилото да отрегулирам дроселна но нищо - при напълно затворен дросел колата държеше 1500 оборота. Тогава дръпнах буксата на дебитомера и колата угасна. След това поднах дебитомера, отрегулирах жилото и оборотите на празен ход се оправиха.
Благодаря за вниманието
INPA-PrintFile - na_fs25.12.2015.pdf
(8.73 KiB) 3 пъти
E R R O R M E M O R Y R E P O R T
-------------------------------------
Date: 12/25/15 10:07:07
ECU: BMS46DS1
JobStatus: OKAY
Variant: BMS46DS1
-------------------------------------------------------------
RESULT: 7 errors in error memory !
-------------------------------------------------------------
115 control grid-controlled cooling
Error frequency : 1
Logistic counter: 40
Motordrehzahl 0.00 1/min
Kuehlmitteltemperatur 104.25 Grad C
Batteriespannung 12.80 V
aufgetreten vor (abs. KMZ) 214070.00 km
elektrischer Fehler
Fehler momentan vorhanden
-------------------------------------------------------------
141 lambda regulation control range block
Error frequency : 2
Logistic counter: 40
Error occured 1. times at:
Motordrehzahl 800.00 1/min
Wahre Regelgroesse Last 90.00 mg/AS/Z
Batteriespannung 13.84 V
aufgetreten vor (abs. KMZ) 214180.00 km
Error occured 2. times at:
Motordrehzahl 800.00 1/min
Wahre Regelgroesse Last 63.00 mg/AS/Z
Batteriespannung 13.75 V
aufgetreten vor (abs. KMZ) 227750.00 km
Fettanschlag
Fehler steuert MIL an
Fehler momentan vorhanden
Fehler gilt als sporadisch
-------------------------------------------------------------
165 Katalysatorkonvertierung
Error frequency : 29
Logistic counter: 40
Error occured 1. times at:
Motordrehzahl 1880.00 1/min
Kuehlmitteltemperatur 103.50 Grad C
Wahre Regelgroesse Last 141.00 mg/AS/Z
aufgetreten vor (abs. KMZ) 214190.00 km
Error occured 2. times at:
Motordrehzahl 1800.00 1/min
Kuehlmitteltemperatur 105.00 Grad C
Wahre Regelgroesse Last 189.00 mg/AS/Z
aufgetreten vor (abs. KMZ) 230760.00 km
Error occured 3. times at:
Motordrehzahl 2520.00 1/min
Kuehlmitteltemperatur 103.50 Grad C
Wahre Regelgroesse Last 207.00 mg/AS/Z
aufgetreten vor (abs. KMZ) 249270.00 km
unplausibel
Fehler steuert MIL an
Fehler momentan vorhanden
Fehler gilt als sporadisch
-------------------------------------------------------------
169 Heizleistung Sonde vor Kat
Error frequency : 1
Logistic counter: 31
Motordrehzahl 1000.00 1/min
Kuehlmitteltemperatur 101.25 Grad C
Batteriespannung 13.75 V
aufgetreten vor (abs. KMZ) 249160.00 km
unplausibel
Fehler momentan nicht vorhanden
Fehler gilt als sporadisch
-------------------------------------------------------------
125 Signal Lambda probe before KAT
Error frequency : 2
Logistic counter: 39
Error occured 1. times at:
Motordrehzahl 1360.00 1/min
Kuehlmitteltemperatur 103.50 Grad C
Lambdasondenspannung vor KAT 0.51 V
aufgetreten vor (abs. KMZ) 249240.00 km
Error occured 2. times at:
Motordrehzahl 1040.00 1/min
Kuehlmitteltemperatur 65.25 Grad C
Lambdasondenspannung vor KAT 0.58 V
aufgetreten vor (abs. KMZ) 249250.00 km
Unterbrechung oder kein Signal
Fehler momentan nicht vorhanden
Fehler gilt als sporadisch
-------------------------------------------------------------
120 Signal air flow meter
Error frequency : 1
Logistic counter: 37
Motordrehzahl 1280.00 1/min
Kuehlmitteltemperatur 104.25 Grad C
Drosselpotispg 0.55 V
aufgetreten vor (abs. KMZ) 249240.00 km
Kurzschluss gegen Masse oder Unterbrechung
Fehler momentan nicht vorhanden
Fehler gilt als sporadisch
-------------------------------------------------------------
121 Signal Intake air temperature
Error frequency : 1
Logistic counter: 37
Motordrehzahl 720.00 1/min
Wahre Regelgroesse Last 54.00 mg/AS/Z
Batteriespannung 13.18 V
aufgetreten vor (abs. KMZ) 249240.00 km
Kurzschluss gegen Ubatt oder Unterbrechung
Fehler momentan nicht vorhanden
Fehler gilt als sporadisch
=============================================================
Купих си кабел за диагностика. Днес сутринта преди да съм запалил колата го боднах и излязоха следните грешки, за които моля за помощ/интерпретиране:
Само за последните две грешки знам причината.
Преди 2 дена при работа на празен ход изскубах буксата на дебитомера и тогава е хвърлило грешките - километрите съвпадат. Бях паркирал колата и тя държеше 1500 оборота на празен ход. Опитах с жилото да отрегулирам дроселна но нищо - при напълно затворен дросел колата държеше 1500 оборота. Тогава дръпнах буксата на дебитомера и колата угасна. След това поднах дебитомера, отрегулирах жилото и оборотите на празен ход се оправиха.
Благодаря за вниманието

INPA-PrintFile - na_fs25.12.2015.pdf
(8.73 KiB) 3 пъти
E R R O R M E M O R Y R E P O R T
-------------------------------------
Date: 12/25/15 10:07:07
ECU: BMS46DS1
JobStatus: OKAY
Variant: BMS46DS1
-------------------------------------------------------------
RESULT: 7 errors in error memory !
-------------------------------------------------------------
115 control grid-controlled cooling
Error frequency : 1
Logistic counter: 40
Motordrehzahl 0.00 1/min
Kuehlmitteltemperatur 104.25 Grad C
Batteriespannung 12.80 V
aufgetreten vor (abs. KMZ) 214070.00 km
elektrischer Fehler
Fehler momentan vorhanden
-------------------------------------------------------------
141 lambda regulation control range block
Error frequency : 2
Logistic counter: 40
Error occured 1. times at:
Motordrehzahl 800.00 1/min
Wahre Regelgroesse Last 90.00 mg/AS/Z
Batteriespannung 13.84 V
aufgetreten vor (abs. KMZ) 214180.00 km
Error occured 2. times at:
Motordrehzahl 800.00 1/min
Wahre Regelgroesse Last 63.00 mg/AS/Z
Batteriespannung 13.75 V
aufgetreten vor (abs. KMZ) 227750.00 km
Fettanschlag
Fehler steuert MIL an
Fehler momentan vorhanden
Fehler gilt als sporadisch
-------------------------------------------------------------
165 Katalysatorkonvertierung
Error frequency : 29
Logistic counter: 40
Error occured 1. times at:
Motordrehzahl 1880.00 1/min
Kuehlmitteltemperatur 103.50 Grad C
Wahre Regelgroesse Last 141.00 mg/AS/Z
aufgetreten vor (abs. KMZ) 214190.00 km
Error occured 2. times at:
Motordrehzahl 1800.00 1/min
Kuehlmitteltemperatur 105.00 Grad C
Wahre Regelgroesse Last 189.00 mg/AS/Z
aufgetreten vor (abs. KMZ) 230760.00 km
Error occured 3. times at:
Motordrehzahl 2520.00 1/min
Kuehlmitteltemperatur 103.50 Grad C
Wahre Regelgroesse Last 207.00 mg/AS/Z
aufgetreten vor (abs. KMZ) 249270.00 km
unplausibel
Fehler steuert MIL an
Fehler momentan vorhanden
Fehler gilt als sporadisch
-------------------------------------------------------------
169 Heizleistung Sonde vor Kat
Error frequency : 1
Logistic counter: 31
Motordrehzahl 1000.00 1/min
Kuehlmitteltemperatur 101.25 Grad C
Batteriespannung 13.75 V
aufgetreten vor (abs. KMZ) 249160.00 km
unplausibel
Fehler momentan nicht vorhanden
Fehler gilt als sporadisch
-------------------------------------------------------------
125 Signal Lambda probe before KAT
Error frequency : 2
Logistic counter: 39
Error occured 1. times at:
Motordrehzahl 1360.00 1/min
Kuehlmitteltemperatur 103.50 Grad C
Lambdasondenspannung vor KAT 0.51 V
aufgetreten vor (abs. KMZ) 249240.00 km
Error occured 2. times at:
Motordrehzahl 1040.00 1/min
Kuehlmitteltemperatur 65.25 Grad C
Lambdasondenspannung vor KAT 0.58 V
aufgetreten vor (abs. KMZ) 249250.00 km
Unterbrechung oder kein Signal
Fehler momentan nicht vorhanden
Fehler gilt als sporadisch
-------------------------------------------------------------
120 Signal air flow meter
Error frequency : 1
Logistic counter: 37
Motordrehzahl 1280.00 1/min
Kuehlmitteltemperatur 104.25 Grad C
Drosselpotispg 0.55 V
aufgetreten vor (abs. KMZ) 249240.00 km
Kurzschluss gegen Masse oder Unterbrechung
Fehler momentan nicht vorhanden
Fehler gilt als sporadisch
-------------------------------------------------------------
121 Signal Intake air temperature
Error frequency : 1
Logistic counter: 37
Motordrehzahl 720.00 1/min
Wahre Regelgroesse Last 54.00 mg/AS/Z
Batteriespannung 13.18 V
aufgetreten vor (abs. KMZ) 249240.00 km
Kurzschluss gegen Ubatt oder Unterbrechung
Fehler momentan nicht vorhanden
Fehler gilt als sporadisch
=============================================================
- Petrov75
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 1.01.2013
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw е46 ///M Packer M57D30
- Мечтае да кара: и да кара, и да кара......
- Детайли за колата: Вторто, най-безценно нещо, след семейството ми!!!
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Здравейте! След поправка от админите, пускам запитвнето си тук. Въпроса ми е -Правилно ли си превеждам- boost pressure sensor- Датчик за налягането на турбината?
Днес, при тест на двигателя с INPA-та ми наби тези грешки. Колата е 330 дизел М57B30-135kW.
Днес, при тест на двигателя с INPA-та ми наби тези грешки. Колата е 330 дизел М57B30-135kW.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- bmwemotion
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 9.01.2011
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 - 320d - 136 Hp
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Здравейте!
Колата е е46 320d 136hp.
Интересуват ме грещките от прикачения файл и по-конкретно Control module, injection pump.
Благодаря за отговорите предварително!
Колата е е46 320d 136hp.
Интересуват ме грещките от прикачения файл и по-конкретно Control module, injection pump.
Благодаря за отговорите предварително!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
На човек, който знае къде отива, светът дава път.
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Здравейте , някой може ли да каже след ите грешки за какво са , ламбда сондата е ясна ...
ДВИГАТЕЛ


ДВИГАТЕЛ


I'm slowly drifting


Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
При диагностика от сервиза ми издадоха това заключение"
" "4F Кръг за оидгряване ламбда сонда (секция 1, сензор 2) ". Проблема на колата е, че засича много силно, а понякога при изключена от скорост не реагира и на газ, а като е на скорост всичко е ок.Може ли този проблем да е следствие от ламбда сонда ?
" "4F Кръг за оидгряване ламбда сонда (секция 1, сензор 2) ". Проблема на колата е, че засича много силно, а понякога при изключена от скорост не реагира и на газ, а като е на скорост всичко е ок.Може ли този проблем да е следствие от ламбда сонда ?
- el lobo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: 4.07.2009
- Пол: Мъж
- Кара: ше E46 320D
- Мечтае да кара: 850
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
колеги може ли помощ за следните 2 грешки:
06 side airbag ign. circuit, r. front
Plausibility error
и
C1D97 Yaw rate sensor
Voltage out of range
06 side airbag ign. circuit, r. front
Plausibility error
и
C1D97 Yaw rate sensor
Voltage out of range
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
DirtySouth написа:Здравейте , някой може ли да каже след ите грешки за какво са , ламбда сондата е ясна ...
ДВИГАТЕЛ
Ти сериозно ли колега

Клапана за вентилация на резервоара и другата грешка е за нагревателя на термостата това е този грид контролер.
Другите са ти ясни.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани