Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от zvetiko » 05 Дек 2015, 9:40

niko8926 написа:Колеги, вчера закачих колцата и имаше натрупани следните грешки:
272А CDKFRAU - Adaptation multipl. area1
27F8 CDKFP2p - Pedal - travel Poti2
27F6 CDKFPP- Pedal - travel
2783 CDKLM - Hot film air mass meter
2866 CDKDVAN - VVT stop leaning necessary
2852 CDKDVFRS - VVT ref. sensor
2850 CDKDVFFS - VVT guiding sensor
Сменял съм само датчика на РВ (изпускателния)
Колата когато е студена работи нормално, но когато загрее започва да притриса и оборотите на пх са доста ниски малко над 550
Изчетох доста теми свързани с притрисането на този двигател.
Как мога да проверя темп. датчик който е на блока на двигателя ?


Като закачиш колата за диагностика и видиш какво показва датчика.

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 22.11.2015
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: е46 318и

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от niko8926 » 09 Дек 2015, 8:41

Коя стойност е от датчика за темп. (на блока) и какво е DPK-angle
Благодаря предварително :)
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 430
Регистриран на: 6.03.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: х5 4.6is
Детайли за колата: трака..на 8 цилиндъра

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от Батман » 09 Дек 2015, 12:30

niko8926 написа:...

DPK - не зная, но DKP е позицията на дроселовата клапа,
"COOLANT TEMPERATURE" - на двигатела
"cooler water exit temp.: - на радиатора

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 22.11.2015
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: е46 318и

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от niko8926 » 10 Дек 2015, 9:10

Батман написа:
niko8926 написа:...

DPK - не зная, но DKP е позицията на дроселовата клапа,
"COOLANT TEMPERATURE" - на двигатела
"cooler water exit temp.: - на радиатора


Благодаря колега :)

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 8.07.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 316ti

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от Silky » 10 Дек 2015, 22:40

Колеги, може ли малко напътствия за следните грешки:

Код: Избери целия код
DME*  ->  2783/62 - Hot film air mass meter
          278C/62 - Intake air temperature
          2721/01 - Lambda sensor ageing after cat
          2727/01 - Lambda sensor ageing after cat bank2
          2799/22 - Abort DV-adaptation because of environment


Първата грешка не иска да се изтрие, а останалите се трият и след няколко дни излизат пак :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от zvetiko » 11 Дек 2015, 10:20

Silky написа:Колеги, може ли малко напътствия за следните грешки:

Код: Избери целия код
DME*  ->  2783/62 - Hot film air mass meter
          278C/62 - Intake air temperature
          2721/01 - Lambda sensor ageing after cat
          2727/01 - Lambda sensor ageing after cat bank2
          2799/22 - Abort DV-adaptation because of environment


Първата грешка не иска да се изтрие, а останалите се трият и след няколко дни излизат пак :dunno:


Колега, според това, което казваш и показваш, дебитомера не работи, има проблем с датчика за температура на въздуха за горивната смес, катализаторите или ламбда сондите след катализаторите не функционират правилно. Какво означава последната грешка, може би знаят създателите на INPA, според някои- дроселовата клапа не може да си направи адаптациите. Аз мисля, че преди да изхарчиш няколко стотин лева е добре колата да се прочете с DIS или ISTA-D.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 604
Регистриран на: 24.01.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е46
Детайли за колата: N42B20

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от pimpo » 11 Дек 2015, 13:30

Silky написа:Колеги, може ли малко напътствия за следните грешки:

Код: Избери целия код
DME*  ->  2783/62 - Hot film air mass meter
          278C/62 - Intake air temperature
          2721/01 - Lambda sensor ageing after cat
          2727/01 - Lambda sensor ageing after cat bank2
          2799/22 - Abort DV-adaptation because of environment


Първата грешка не иска да се изтрие, а останалите се трият и след няколко дни излизат пак :dunno:

Дебитомера може да опиташ да го почистиш. Има доста писано по нета (youtube, форуми) как се чисти, с какъв спрей. При някои хора това помага. Ако не помогне - намери някой с подобна кола на твоята и ги разменете за проба, ако не ти се купува нов на сляпо.
Термодатчика не ми е известно да има начин да се "ремонтира" така че направо се сменя.
Другите грешки според мен са следствие на първите 2.
Последната наистина е невъзможност да се адаптира дроселовата клапа, поради "заобикалящата среда". Заобикялащата среда я разбирай като данни от датчици необходими за адаптацията. Обикновенно върви в комплект с нестабилни празни обороти.
Кога се пише "И" и кога "Й"

1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ

2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от zvetiko » 26 Дек 2015, 13:46

pimpo написа:
Silky написа:Колеги, може ли малко напътствия за следните грешки:

Код: Избери целия код
DME*  ->  2783/62 - Hot film air mass meter
          278C/62 - Intake air temperature
          2721/01 - Lambda sensor ageing after cat
          2727/01 - Lambda sensor ageing after cat bank2
          2799/22 - Abort DV-adaptation because of environment


Първата грешка не иска да се изтрие, а останалите се трият и след няколко дни излизат пак :dunno:

Дебитомера може да опиташ да го почистиш. Има доста писано по нета (youtube, форуми) как се чисти, с какъв спрей. При някои хора това помага. Ако не помогне - намери някой с подобна кола на твоята и ги разменете за проба, ако не ти се купува нов на сляпо.
Термодатчика не ми е известно да има начин да се "ремонтира" така че направо се сменя.
Другите грешки според мен са следствие на първите 2.
Последната наистина е невъзможност да се адаптира дроселовата клапа, поради "заобикалящата среда". Заобикялащата среда я разбирай като данни от датчици необходими за адаптацията. Обикновенно върви в комплект с нестабилни празни обороти.


На дебитомер, който излиза като грешка, веднага след изтриването, проблема не е в замърсяването на датчика му, като се има в предвид, че дори при доста големи отклонения в показанията му от номиналните, поради замърсяване, грешка не се записва.

Ламбда сондите след катализатора, служат да оценяват работата на катализатора. Дори и да предположим, че горивната смес е изключително неправилна, поради първите две грешки, това ще се отрази като грешка в ламбда контрола от първата ламбда сонда, която участва във формирането на горивната смес. В случая, няма нещо подобно, така,че остава или проблемен катализатор или сонда след катализатора.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 12.06.2013
Пол: Мъж
Кара: BMW e46 1.9 316i / F36 440xi

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от danielgenov » 26 Дек 2015, 21:24

Здравейте и весели празници.
Купих си кабел за диагностика. Днес сутринта преди да съм запалил колата го боднах и излязоха следните грешки, за които моля за помощ/интерпретиране:

Само за последните две грешки знам причината.
Преди 2 дена при работа на празен ход изскубах буксата на дебитомера и тогава е хвърлило грешките - километрите съвпадат. Бях паркирал колата и тя държеше 1500 оборота на празен ход. Опитах с жилото да отрегулирам дроселна но нищо - при напълно затворен дросел колата държеше 1500 оборота. Тогава дръпнах буксата на дебитомера и колата угасна. След това поднах дебитомера, отрегулирах жилото и оборотите на празен ход се оправиха.

Благодаря за вниманието :)

INPA-PrintFile - na_fs25.12.2015.pdf
(8.73 KiB) 3 пъти



E R R O R M E M O R Y R E P O R T
-------------------------------------
Date: 12/25/15 10:07:07
ECU: BMS46DS1
JobStatus: OKAY
Variant: BMS46DS1
-------------------------------------------------------------
RESULT: 7 errors in error memory !
-------------------------------------------------------------
115 control grid-controlled cooling
Error frequency : 1
Logistic counter: 40
Motordrehzahl 0.00 1/min
Kuehlmitteltemperatur 104.25 Grad C
Batteriespannung 12.80 V
aufgetreten vor (abs. KMZ) 214070.00 km
elektrischer Fehler
Fehler momentan vorhanden
-------------------------------------------------------------
141 lambda regulation control range block
Error frequency : 2
Logistic counter: 40
Error occured 1. times at:
Motordrehzahl 800.00 1/min
Wahre Regelgroesse Last 90.00 mg/AS/Z
Batteriespannung 13.84 V
aufgetreten vor (abs. KMZ) 214180.00 km
Error occured 2. times at:
Motordrehzahl 800.00 1/min
Wahre Regelgroesse Last 63.00 mg/AS/Z
Batteriespannung 13.75 V
aufgetreten vor (abs. KMZ) 227750.00 km
Fettanschlag
Fehler steuert MIL an
Fehler momentan vorhanden
Fehler gilt als sporadisch
-------------------------------------------------------------
165 Katalysatorkonvertierung
Error frequency : 29
Logistic counter: 40
Error occured 1. times at:
Motordrehzahl 1880.00 1/min
Kuehlmitteltemperatur 103.50 Grad C
Wahre Regelgroesse Last 141.00 mg/AS/Z
aufgetreten vor (abs. KMZ) 214190.00 km
Error occured 2. times at:
Motordrehzahl 1800.00 1/min
Kuehlmitteltemperatur 105.00 Grad C
Wahre Regelgroesse Last 189.00 mg/AS/Z
aufgetreten vor (abs. KMZ) 230760.00 km
Error occured 3. times at:
Motordrehzahl 2520.00 1/min
Kuehlmitteltemperatur 103.50 Grad C
Wahre Regelgroesse Last 207.00 mg/AS/Z
aufgetreten vor (abs. KMZ) 249270.00 km
unplausibel
Fehler steuert MIL an
Fehler momentan vorhanden
Fehler gilt als sporadisch
-------------------------------------------------------------
169 Heizleistung Sonde vor Kat
Error frequency : 1
Logistic counter: 31
Motordrehzahl 1000.00 1/min
Kuehlmitteltemperatur 101.25 Grad C
Batteriespannung 13.75 V
aufgetreten vor (abs. KMZ) 249160.00 km
unplausibel
Fehler momentan nicht vorhanden
Fehler gilt als sporadisch
-------------------------------------------------------------
125 Signal Lambda probe before KAT
Error frequency : 2
Logistic counter: 39
Error occured 1. times at:
Motordrehzahl 1360.00 1/min
Kuehlmitteltemperatur 103.50 Grad C
Lambdasondenspannung vor KAT 0.51 V
aufgetreten vor (abs. KMZ) 249240.00 km
Error occured 2. times at:
Motordrehzahl 1040.00 1/min
Kuehlmitteltemperatur 65.25 Grad C
Lambdasondenspannung vor KAT 0.58 V
aufgetreten vor (abs. KMZ) 249250.00 km
Unterbrechung oder kein Signal
Fehler momentan nicht vorhanden
Fehler gilt als sporadisch
-------------------------------------------------------------
120 Signal air flow meter
Error frequency : 1
Logistic counter: 37
Motordrehzahl 1280.00 1/min
Kuehlmitteltemperatur 104.25 Grad C
Drosselpotispg 0.55 V
aufgetreten vor (abs. KMZ) 249240.00 km
Kurzschluss gegen Masse oder Unterbrechung
Fehler momentan nicht vorhanden
Fehler gilt als sporadisch
-------------------------------------------------------------
121 Signal Intake air temperature
Error frequency : 1
Logistic counter: 37
Motordrehzahl 720.00 1/min
Wahre Regelgroesse Last 54.00 mg/AS/Z
Batteriespannung 13.18 V
aufgetreten vor (abs. KMZ) 249240.00 km
Kurzschluss gegen Ubatt oder Unterbrechung
Fehler momentan nicht vorhanden
Fehler gilt als sporadisch
=============================================================

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 1.01.2013
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Bmw е46 ///M Packer M57D30
Мечтае да кара: и да кара, и да кара......
Детайли за колата: Вторто, най-безценно нещо, след семейството ми!!!

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от Petrov75 » 03 Яну 2016, 12:29

Здравейте! След поправка от админите, пускам запитвнето си тук. Въпроса ми е -Правилно ли си превеждам- boost pressure sensor- Датчик за налягането на турбината?
Днес, при тест на двигателя с INPA-та ми наби тези грешки. Колата е 330 дизел М57B30-135kW.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 9.01.2011
Местоположение: гр. София
Пол: Мъж
Кара: E46 - 320d - 136 Hp

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от bmwemotion » 05 Яну 2016, 23:36

Здравейте!
Колата е е46 320d 136hp.
Интересуват ме грещките от прикачения файл и по-конкретно Control module, injection pump.
Благодаря за отговорите предварително!
error.png
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
На човек, който знае къде отива, светът дава път.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от DirtySouth » 07 Яну 2016, 19:57

Здравейте , някой може ли да каже след ите грешки за какво са , ламбда сондата е ясна ...

ДВИГАТЕЛ

Изображение

Изображение
I'm slowly drifting
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 29.10.2014
Пол: Мъж

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от exzal » 09 Яну 2016, 10:56

При диагностика от сервиза ми издадоха това заключение"

" "4F Кръг за оидгряване ламбда сонда (секция 1, сензор 2) ". Проблема на колата е, че засича много силно, а понякога при изключена от скорост не реагира и на газ, а като е на скорост всичко е ок.Може ли този проблем да е следствие от ламбда сонда ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 342
Регистриран на: 4.07.2009
Пол: Мъж
Кара: ше E46 320D
Мечтае да кара: 850

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от el lobo » 12 Яну 2016, 12:17

колеги може ли помощ за следните 2 грешки:

06 side airbag ign. circuit, r. front
Plausibility error

и

C1D97 Yaw rate sensor
Voltage out of range

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от oci » 12 Яну 2016, 21:42

DirtySouth написа:Здравейте , някой може ли да каже след ите грешки за какво са , ламбда сондата е ясна ...

ДВИГАТЕЛ

Изображение

Изображение


Ти сериозно ли колега :?:
Клапана за вентилация на резервоара и другата грешка е за нагревателя на термостата това е този грид контролер.
Другите са ти ясни.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook