Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
dextuar написа:Gqbriel написа:stocky написа:Аз пък моята я карам само студена напоследък, за по 2-3км и съответно въобще не я настъпвам докато не загрее, просто се придвижвам. Автомата сменя на 1500оборота и повече не вдига колата. Сега ме вкарахте в някви размисли и страсти.
При теб е флуид,при него не е
Добре, това означава ли, че карам "грешно" колата? Например, когато има задръстване, пускам на 2-ра без газ, някаде към 900-1000 оборота е и колата си върви. Нямам чувството моторът да се товари. И каква е алтернативата? Да карам на първа с газ и 1800-2000 оборота?
Не мога да ти кажа,кое точно е "правилно" и "грешно" но това,което съм забелязал аз сравнявам мои коли едната Д другата Б ,бензина на висока предавка не е толкова неставилен като дизела на висока предавка и минимална газ...
Ако и креташ в здрастването,2ра ,общо взето първа май е само при потегляне и рязко тръгване...не твърдя,че като караш на висока предавка с ниска скорост,ще направиш кой знае какво,но определено дизела на 4та с 40 км/ч си претриса ако дадеш газ и се получават тласъци...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Бързи въпроси и отговори
А как е по-добре,понеже катеря един балкански път често и на 3та като съм я карам в диапазина 1500 2500 ,а на 4та малее и се мъчи според мене,въпреки ,че 2500 са си оборот за дизела 

- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Бързи въпроси и отговори
2707E91 написа:А как е по-добре,понеже катеря един балкански път често и на 3та като съм я карам в диапазина 1500 2500 ,а на 4та малее и се мъчи според мене,въпреки ,че 2500 са си оборот за дизела
Винаги е по-добре да е в обороти.
- ustrem
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 13.09.2015
- Местоположение: Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3.20 XD 2010 LCI
- Мечтае да кара: BMW 335d xDrive (AT) 2015
Re: Бързи въпроси и отговори
Taruno написа:Не ти трябва VIN всички 163 к.с. са с mitsubishi
Колега,на Е90 177 к.с. каква марка е турбото и колко хиляди км е живота им ?
Вместо да служа в Рая,предпочитам да властвам в Ада !




- ustrem
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 13.09.2015
- Местоположение: Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3.20 XD 2010 LCI
- Мечтае да кара: BMW 335d xDrive (AT) 2015
Re: Бързи въпроси и отговори
1.Какво означава LCI ? 

Вместо да служа в Рая,предпочитам да властвам в Ада !




- Гецата
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3022
- Регистриран на: 28.11.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3
- Мечтае да кара: ///М3
Re: Бързи въпроси и отговори
Фейс на Български 


"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d
- ustrem
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 13.09.2015
- Местоположение: Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3.20 XD 2010 LCI
- Мечтае да кара: BMW 335d xDrive (AT) 2015
Re: Бързи въпроси и отговори
Гецата написа:Фейс на Български
Не го питах в такъв смисъл колега. Какви са специфичните свойства на LCI ?

Вместо да служа в Рая,предпочитам да властвам в Ада !




Re: Бързи въпроси и отговори
Друг мотор,друг външен вид - найстина ли питаш това
Всичкото инфо го има в нета,гледай снимки и ще видиш разликите.

Всичкото инфо го има в нета,гледай снимки и ще видиш разликите.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Да попитам как е правилно да се мери маслото. Доколкото съм чел при БМВ на топъл двигател гасиш, чакаш 10 минути и тогава мериш. Познати обаче твърдят, че се мерило само на студен двигател. Кое е вярно?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Бързи въпроси и отговори
dextuar написа:Да попитам как е правилно да се мери маслото. Доколкото съм чел при БМВ на топъл двигател гасиш, чакаш 10 минути и тогава мериш. Познати обаче твърдят, че се мерило само на студен двигател. Кое е вярно?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Е на студено винаги ще е в картера събрано,отделно при Е90 особено 6цил бенз - искам да видя на загасена кола как ще измерят маслото....
Много ми ахресва,как всички са професори ,хората направили двигателя им казват какво да правят ама ние сме страшни и точно обратното - бати логиката,на студено мотор всичко се стекло на дъното - кво ще мерят незнам
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- ustrem
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 13.09.2015
- Местоположение: Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3.20 XD 2010 LCI
- Мечтае да кара: BMW 335d xDrive (AT) 2015
Re: Бързи въпроси и отговори
dextuar написа:Да попитам как е правилно да се мери маслото. Доколкото съм чел при БМВ на топъл двигател гасиш, чакаш 10 минути и тогава мериш. Познати обаче твърдят, че се мерило само на студен двигател. Кое е вярно?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Копирах го от каталога. :

Бензинов двигател и 4 цилиндров
дизелов двигател: Проверка на
нивото на маслото
Вашият автомобил е снабден с електронен
монитор за нивото на маслото.
За да получите възможно най-точни данни за
нивото на маслото, двигателят трябва да е с
нормалната си работна температура, т.е. след
непрекъснато шофиране в продължение на 10
км или 6.5 мили. Може да извикате на дисплея
данните за нивото на маслото, докато шофи-
рате или докато автомобилът е неподвижен
върху равна повърхност, при включен двигател.
Вместо да служа в Рая,предпочитам да властвам в Ада !




- armagedon_762002
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 19.02.2011
- Местоположение: SW
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
Re: Бързи въпроси и отговори
Колега , най точни данни на 2.0 дизел е като позагрее - гасиш 10 минути се отича и отваряш капака и вадиш щеката.
Почистваш и я поставяш пак и на следващото вадене вече гледаш какво има .
При мен се разминават данните по борд или така нареченото електронно измерване и това какво показва щеката ( почвам да си мисля , че датчика е дал фира вече )
Почистваш и я поставяш пак и на следващото вадене вече гледаш какво има .
При мен се разминават данните по борд или така нареченото електронно измерване и това какво показва щеката ( почвам да си мисля , че датчика е дал фира вече )
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Бързи въпроси и отговори
Не знаех, че в idrive-а показва нивото на маслото и при дизелите, утре ще го пробвам. Иначе благодаря за инфото, колеги. Поне да съм си сигурен вече, че го меря правилно.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- armagedon_762002
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 19.02.2011
- Местоположение: SW
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
Re: Бързи въпроси и отговори
При M47 не знам дали го показва , но при N47 го има на борда
- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Бързи въпроси и отговори
При М47 2,0 дизел не го показва, пробвах да го кодирам показа се във idrive обаче не работи.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани